Gattaca terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: Mieheni heittikin tossa päivänä eräänä, että Kitinä on opettanut mut muutamassa vuodessa väärille tavoille. Tauko täältä tekisi ehkä ihan hyvää.
Itse kullekin. Mäkin muistan joskus kauan sitten sen ajan kun en koskaan sanonut mienkään pahasti takaisin kellekään, edes silloin kun olisi pitänyt sanoa.. Ehkä toisaalta hyvä sanoa se mitä funtsii, periaatteessa ihan kaduttaa kun en joskus aiemmin sanonut.
Ja terapioihin vaan kaikki, joku miljardööri kun sen täältä vielä kustantaisi.., ja sitten avataan täällä oma "Mitä kuuluu terapiasta"-palsta.
Viimeksi muokannut HellBell, 11.05.2007 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti:Ann on kaikista vaikein pala mulle; tykkään aika paljon ku osaa nasevasti heitellä, kyrpiinnyn kun en keksi takaisin mitään (joskus vaivaannun kun se on aina sitä samaa Geetzupimppisitätätä -nasutusta, niihin selkeimpiin sellasiin on helpointa jättää vastaamatta).
Me katsos ollaan kaikki täällä semmosia yksiulotteisia karikatyyrejä, joskus enemmän tai vähemmän omannäköisiämme luomuksia.

Mä ymmärrän kyllä, että mennään sieltä mistä aita on matalin ja saamastaan huomiosta on kiva nautiskella. Mutta suu vittu suppuun, jos joku toinen ei jaksa kostua kurasuun huoritteluista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mutta yhtä kaikki, en mä ymmärrä tässä asiassa sinua, kuten en karkkisetää ja muutamaa muutakaan.
Tätä ei tapahtunu muutama vuos sit mut nykyään: syyllistyn sellaseen ällöttävyyteen kuin sääli. Säälin ihmisiä, joilla menee omalla asteikollani paljon keskivertopulliaista heikommin... En osaa vihastua kun joku ei tiedä enää mistä alottaisi elämänsä korjaamisen eikä osan porukan silmissä siis tee mitään haluamiensa asioiden eteen. Kun taas vihaan vihaan vihaan - !!! - laumahyökkäilyä, lussukkavässyköiden kimpassa jonkun päälle syöksymistä ihan yli kaiken.

Otin tän ketjun hyvin provosoivana. Tuskin olisin näin tehnyt jos joku uudempi kuten vaikkapa Chubs olisi tämän avannut. En osaa selittää... Tää yhteisöllisyys ei tosiaan taida olla mun juttu.
CandyMan

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Candy, sun kirjoitus meni kyllä täysin yli ja ohi. Siis edelleenkään en näe aloituksessa mitään vittuiluun viittaavaa, päinvastoin.
Sanoin jo että on mahdollista jotta kyseessä ei ollut tarkoituksellinen vittuilu. Mutta oletko myös sokea sille että puolituntemattoman henkilön julkinen neuvominen henkiseen hoitoon voi kohteesta tuntua erittäinkin loukkaavalta, ja se on myös erittäin helppoa käsittää tarkoitukselliseksi vittuiluksi? Eikö "Hakeudu hoitoon"-huudahdus ole ihan samanlainen yleisesti käytetty vittuilu kuin homotella toista kadulla? Jos olet eri mieltä, sinun kyllä pitäisi heti hakeutua hoitoon.

Kuten alussa sanoin (ja Geetzu samaten), vilpittömyys olisi tullut paremmin esille lähettämällä hoitoonhakeutumiskehoitus yksityisviestinä sen sijaan että aloittaa uuden keskustelun provosoivalla otsikolla "Gattaca terapiaan!". Vähän niinkuin hyvä ystävä yrittää neuvoa sinua hoitoon kahdenkeskisessä keskustelussa sen sijaan että möläyttäisi jollain kutsuilla kaikkien kuullen että sinut pitäisi saada pikimmiten terapiaan.

Ilmeisesti asumme aivan eri ulottuvuuksissa jos mikään ylläolevasta ei käy järkeesi.

Kaikesta tästä huolimatta muistutus: Gattaca on minunkin mielestäni tehnyt erittäin väärin ahdistellessaan ihmisiä joiden hänen olisi ainakin pitänyt tajuta loukkaantuvan epäasiallisista viesteistään, semminkin kun kyseiset henkilöt ovat itse käyttäytyneet asiallisesti häntä kohtaan. Gattacan aiempaa käytöstä en ole tässä puolustelemassa, jos kerran yritetään niin kovasti hakea "kumman puolella ollaan".
Aiheellinen avun tarjoaminen, sen pariin hakeutumiseen kannustaminen ei nyt vaan mielessäni taivu vittuiluksi.
Lue ylläoleva tekstini ajatuksella. Ei liene ihan samantekevää miten, kuka ja millä tavoin jonkin asian esittää. On inhimillistä nähdä asiat eri konteksteissa. Sinähän olet ammatiltasi poliisi, mutta et silti tunnu yleisesti tykkäävän jos joku palstalainen kutsuu sinua kytäksi. Asiayhteys ja tapa miten asia esitetään vaikuttaa suhtautumiseen.

Mutta joo, nyt kiire ravintolaan syömään kun kerran työpaikka maksaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: Tätä ei tapahtunu muutama vuos sit mut nykyään: syyllistyn sellaseen ällöttävyyteen kuin sääli. Säälin ihmisiä, joilla menee omalla asteikollani paljon keskivertopulliaista heikommin... En osaa vihastua kun joku ei tiedä enää mistä alottaisi elämänsä korjaamisen eikä osan porukan silmissä siis tee mitään haluamiensa asioiden eteen. Kun taas vihaan vihaan vihaan - !!! - laumahyökkäilyä, lussukkavässyköiden kimpassa jonkun päälle syöksymistä ihan yli kaiken.

Otin tän ketjun hyvin provosoivana. Tuskin olisin näin tehnyt jos joku uudempi kuten vaikkapa Chubs olisi tämän avannut. En osaa selittää... Tää yhteisöllisyys ei tosiaan taida olla mun juttu.
Mutta et koe Sääliä heitä kohden joita olivertwist-rukka ahdistelee ja kiusaa itkuun asti? Et ole kuullut heidän olivertwist-stoorejaan..?

Se on ihan terveen yhteisöllisyyden merkki, jos on niitä ihmisiä jotka haluaisivat auttaa noita tilanteita. Siinä vaiheessa kun näitä Gattaca-tapauksia on kertynyt läjittäin vuosien varrella ja useita ihmisiä loukattu itkuihin asti (kyllä muistan).. niin.. eiköhän ole ihan ok, jos joku avaa ketjun jossa ehdotetaan terapiaa ko. tyypille.

Jos sinä tykkäät niistä ahdistelu+yksityistietopaljastusjutuista, niin ehkä Gattaca voisi jatkossa suunnata kaikki ne sulle. Silloin kukaan ei loukkaisi ketään, et edes sinä sillä, ettet käsitä miten loukkaavaa on ohittaa loukatun tunteet ko.asiassa.
Diili?
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Diili?
Diili. En väitä tykkääväni mutta tunnustan yhä, etten ole lukenut tarpeeksi ja asioita on siis mennyt ohi. Sen käsitän, etten mitään millekään täällä voi ja tukin turpani, yritän säilyttää jonkun ylpeyden _itseni silmissä_.
Dr.Diarrhea

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Tätä ei tapahtunu muutama vuos sit mut nykyään: syyllistyn sellaseen ällöttävyyteen kuin sääli. Säälin ihmisiä, joilla menee omalla asteikollani paljon keskivertopulliaista heikommin.
Sinänsä mielenkiintoista. Säälisi kumpuaa jostain ja mietin mistä. Ja miksi se syö muut tunteet?

Seuraavassa täysi veikkaus. Oletko itse päässyt mielestäsi liian helpolla, meneekö sinulla liiankin hyvin, ja huonoa omatuntoa potien et pysty tuntemaan heikosti pärjäävää kohtaan kuin sääliä?...taidan perua edellisen, onhan sulle sattunut kaikenlaista pahaakin. En mä sua tunne, luovutan 8)
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Juu juu, oon päässy mielestäni kovin helpolla elämästä ja ihan aidosti venaan koska onni loppuu. Niin kuin niin monella muulla.

(kitinöinti ei oo enää yhtään niin kivaa ku ei kerkee keskittymään aiheisiin, poks legojen pariin taas, pus!)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HELLBELL: Toistan kysymyksen, että miten vitussa mun olisi pitänyt tajuta, että palstajuttusi mun kaa on vain säälisympatiaa tai huumoria tms?

No joo, kerran kysyin meililupaa privana ja kieltäydyit meilaamasta "kenellekään", mutta jos olisin Jouden-optimistinen.. niin sittenhän vain toteuttaisin sitä mulle ohjeena annetteu "itsevarmuutta" päättelemällä myöhemmästä että toivoa on, jos saan sut avautumaan? Miksen just minä saa olla normaali mies, joka katsoo sua kauniina hassuna fiksuna naisena ja alkaa toivoa jotain, jos kerran mukana leikit? God Knows että kaukoihastus mulla on.

Ja miten sä tosiaan luulet, että mun pitäsi tähän ulkona olooni suhtautua? Olenko joku vammainen, jonka pitäsi nöyrästi tajuta se? Ja se, että joku Runkkis saa jalkapohjaa hieromalla puhumatta mitään, minä aliolento en puheiden ja henkisen sympatin jälkeenkään? Miten itseltäsi onnistuisi?


Ja CANDYMÄN:
Verraten hanurista tuo sunkin idea, että pitäisi (?) ymmärtää kaikkia puolia. Ei maailma niin mene. John Waynellehän kerran sanottiin, että "Ei maailma noin mustavalkoinen ole ole". Johon Duke vastasi: "Miksi helvetissä ei olisi?"

Tietty mulle ei ole mustaa ja valkoista sama mukä Waynelle.. mutta silti tuossa on perää. Ihan pentuna luulee, että maailma on mustavalkoinen. Vanhempana ja fiksumpana monet KESYTTÄMÄTTÖMÄT meistä sen TIETÄÄ. Mutta se ei ole enää mitään nuoruuden ehdottomuutta. Vaan sitä, että kertakaikkaan vaan on eri näkökulmia, eri sympatioita, eri myötätunnon kohteita. Eikä ole Jumalaa tai yliDemaria sanelemassa, mikä se "Totuus" on. Siitä sitten seuraa sotiakin, joissa ihan viisaasti tajutaan, että turha puhua vastapuolelle, ainoa kommunikaatiotapa on TAPPAMINEN! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No Gattaca.. Milloin aiot kysyä minulta että "Mitä sinulle kuuluu? Järkyttävää kuulla että olit kuolemassa."
Dr.Diarrhea

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kandi, sanoessani etten ymmärrä sinua tarkoitan, etten ymmärrä riittävän hyvin, mielestäni. Mitä edellisessä sanoit ymmärrän kyllä. Jos vastaisin sulle esittämiisi kyssäreihin, emme luultavasti pääsisi asiassa juuri mihinkään. Sitä paitsi en pidä pitkistä lainauspilkotuista viesteistä, joissa pääpaino on oikeassa olemisella ja vastustajan porsaanreikien esiin tuomisella 8)

Veikkaisin, että näemme Gatin kuitenkin sen verran eri valossa, että suurin osa mielipide-eroistamme selittyy sillä. Ja yhtä lailla suurin osa ymmärtämättömyydestäni sinua kohtaan selittyy sillä. Tulen tähän tulemaan, koska olen lähes aina asioista, kaikenlaisista, kanssasi vähintäinkin aika samoilla linjoilla. Tässä täytyy olla kyse jostain muusta.

Mä olen oikeastaan aika tyhjä, kuin siimahäntänsä luovuttanut mies. Tämä tästä.
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 11.05.2007 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Helykkä, tämä kaikella ystävyydellä. Itsekään en ole alkuunkaan tietoinen sinun ja Gattacan mahdollisista riidoista tai siis Gattacan lähentelyistä. Olen toki huomannut, että hänellä on suhteesi jonkinlainen fiksaatio, mutta en hänen tekstejään muutenkaan yleensä lue, enkä siis myöskään kenenkään vastauksia hänen juttuihinsa. Uskon, että monikin lukee palstaa aika valikoiden. En siis ole tiennyt, että olet aikuisten oikeasti ollut kovinkin ahdistunut hänen käytöksestään. Tämmöiset menevät lukijoilta helposti ohi, sillä palstalla on tapana sanoa asioita, joilla välillä tarkoittaa jotain ja välillä ei tarkoitakaan. Se on tavallaan osa tätä palstaa.

Haluan vielä sanoa, etten hyväksy kenenkään palstalaisen vainoamista(seksuaalista predatorointia tai muunkaan sävyistä), en tykkää ihmisistä jotka joukolla hyökkäävät heikompien kimppuun omaa egoaan pönkittääkseen, ja vieläpä loppuyllätys: suurin osa palstalaisista on minulle loppujen lopuksi melko yhdentekeviä, enkä siis heidän ilkeistäkään kommenteista EHKÄ ottaisi itseeni. Voitte tietenkin yrittää, suosittelen aloittamaan yh-kortilla ja siirtymään siitä suoraan blondiuteen, vankilassa voitte käydä Nyparin mieliksi jos viitsitte. Ja oikeasti, jos jonkun häiriköinti ei ota loppuakseen, ottakaa yhteyttä omaan palstadonitsiimme tai hänen verta imeviin apureihinsa, vakavalle asialle voi myös tehdä jotain. Hienosti HB kuitenkin vetosit Gattagaan(caan, whatever), ehkä hän oikeasti jättää sinut rauhaan tämän jälkeen. Ja after all, tämä on vain keskustelupalsta. Ulkona paistaa aurinko ja narsissit kukkii. Joten.. :arrow:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Me ollaan tehty tästä ihanan rakentava keskustelu, eikö? 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

nowaysis kirjoitti:.... Ulkona paistaa aurinko ja narsissit kukkii. Joten.. :arrow:
No, tässä ei ahdista pelkästään tuo tämänkertainen juttu vaan jo ihan se, kun huomaa että sama hurrikaani-ilmiö ahdisteluineen ja kiusaamisineen toistuu, että mikään aiempi (ja näitähän on ollut ja itkuja ja hirveää mielipahaa aiheutettu) ei ole opettanut mitään, että mitään empatiaa tai suojelunhalua tai sellaista ei hällä ole. Ja sitten se, että vielä tässäkin vaiheessa.. Hän toistaa niitä samoja juttuja itsestään, että vaikka toinen olisi kuollut..niin hän sanoisi "Menen ottamaan kuvan sen alastomasta kropasta ja runkkaan sen päälle."
Kyllä sä tiedät, herkälle ihmiselle tommoisen tunteettoomuuden huomaaminen.. Järkyttävää, ahdistavaa. Hirveän surullista.

Aurinkoa kohden.. ♥
Tix

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Mutta joo, jätän sut rauhaan mutta loppukaneettina: "Antaapa himon yltyä!"

SORIII! :D
Hei sekopaatti, et sä Helyltä koskaan saa edes lämmintä hanskaa. Etkä keltään muultakaan alle kolmekymppiseltä pystytisumisulta. Paitsi maksullisilta. Et selvänä etkä kännissä. Et autolla etkä housuun paskomisella. Et millään.

Keskity kohderyhmääs tai pidä urpo turpas kiinni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Näin minäkin olen asian ymmärtänyt. Sovitaanko nyt, että Gattis lopettaa helyn jahtaamisen tai sitä vastaan nostetaan oikeustoimi. Tai siis joku vastaava, whatever.

Oikeuden puolesta mutta asialinjalla 8)
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja minä otan ignoren käyttöön, Hely varmaan onkin jo norannut Gattacan ellei ihan masokisti ole...

(Sori, olipa veemäinen toikin, nyt vaan noraillaan!)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:.... Ulkona paistaa aurinko ja narsissit kukkii. Joten.. :arrow:
No, tässä ei ahdista pelkästään tuo tämänkertainen juttu vaan jo ihan se, kun huomaa että sama hurrikaani-ilmiö ahdisteluineen ja kiusaamisineen toistuu, että mikään aiempi (ja näitähän on ollut ja itkuja ja hirveää mielipahaa aiheutettu) ei ole opettanut mitään, että mitään empatiaa tai suojelunhalua tai sellaista ei hällä ole. Ja sitten se, että vielä tässäkin vaiheessa.. Hän toistaa niitä samoja juttuja itsestään, että vaikka toinen olisi kuollut..niin hän sanoisi "Menen ottamaan kuvan sen alastomasta kropasta ja runkkaan sen päälle."
Kyllä sä tiedät, herkälle ihmiselle tommoisen tunteettoomuuden huomaaminen.. Järkyttävää, ahdistavaa. Hirveän surullista.

Aurinkoa kohden.. ♥
Älähän jauha paskaa. Sä ja mää ollaan vaan palstoilla heitetty läppää, ja siis mulla ei varsinaisesti ole ollut mahdollisuutta tajuta, että se on sun puolelta vain sääliä tai huumoria. Ellen siis ota vakavasti esitettyä että mä oon vaan perseestä, jolloin samojen on turha esittää terapiaa apuna.

"hän sanoisi "Menen ottamaan kuvan sen alastomasta kropasta ja runkkaan sen päälle."

Tuon sairaan keksit itse. Minä en ole koskaan tuollasieen viitannut! Hyi helvetti!! Ja se, että vaikka pepustasi olen leikkiä laskenut, liittynee jotenkin aivoihisi? Persepää!! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Koska keskustelu näyttää uhkaavasti asettuvan, niin haluan vielä vääntää rautalangasta seuraavaa:

Terapiakehoitus ei ole vittuiluhenkinen "mene hoitoon", vaan tarkoitettu aivan asialliseksi neuvoksi.

En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi et menisi.

Sinullahan on valtavasti voitettavaa eikä mitään hävittävää.

Jos autosi on rikki, niin etkö vie sitä korjattavaksi?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No Gattaca, nyt kun olemme sinulle useilta tahoilta esittäneet sekä asiallista että ei-niin-asiallista palautetta HB:hen kohdistuneesta käytöksestäsi, oletko valmis pyytämään anteeksi sitä, että olet, kenties tietämättäsi, loukannut häntä syvästi? Lupaatko lopettaa moisen käytöksen? Nyt ei ole aika kilauttaa kaverille, vaan pohtia itse omaa käytöstäsi. Be a man. Ota vastuu teoistasi, pyydä anteeksi ja muuta käytöstäsi. Pallo on sinulla.
Prepare for the worstest.
Tix

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

nowaysis kirjoitti:No Gattaca, nyt kun olemme sinulle useilta tahoilta esittäneet sekä asiallista että ei-niin-asiallista palautetta HB:hen kohdistuneesta käytöksestäsi, oletko valmis pyytämään anteeksi sitä, että olet, kenties tietämättäsi, loukannut häntä syvästi? Lupaatko lopettaa moisen käytöksen? Nyt ei ole aika kilauttaa kaverille, vaan pohtia itse omaa käytöstäsi. Be a man. Ota vastuu teoistasi, pyydä anteeksi ja muuta käytöstäsi. Pallo on sinulla.
Gatticksen anteeksipyyntö =

"Anteeks! Mut ku sul on niin hyvät tisut!" (ja sekin unohtuu heti seuraaval kertaa ku karhu maistuu.)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä niin. Kuinka vaikeaa on loppujen lopuksi pyytää anteeksi sitä, että on loukannut toista? Ei kiistellä siitä kuka sanoi ja mitä ja miten sitä tulkittiin, vaan kertoa olevansa pahoillaan siitä, että on loukannut toista. Siinä se. Itselleni tuo oli muuten lapsena aivan mielettömän nöyryyttävää, mutta opettelin sitä, eikä se nykyään ole temppu eikä mikään. Aina sitä voi itsekseen jupista( ei ääneen) että vittu mikä idiootti, mutta ainakaan ei ole jääräpää joka ei voi myöntää tekevänsä virheitä/virhearviointeja.
Tekee elämästä ihmeen helppoa. Toisinaan.

Sori. Oon vähän lennokkaalla päällä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nowaysis kirjoitti:No Gattaca, nyt kun olemme sinulle useilta tahoilta esittäneet sekä asiallista että ei-niin-asiallista palautetta HB:hen kohdistuneesta käytöksestäsi, oletko valmis pyytämään anteeksi sitä, että olet, kenties tietämättäsi, loukannut häntä syvästi? Lupaatko lopettaa moisen käytöksen? Nyt ei ole aika kilauttaa kaverille, vaan pohtia itse omaa käytöstäsi. Be a man. Ota vastuu teoistasi, pyydä anteeksi ja muuta käytöstäsi. Pallo on sinulla.
Johan pyysin anteeksi. Mutta sillehän en mahda mitään, että Helykkä on minusta varsin kiinnostava. Sittenkö pitäisi pyytää anteeksi, että juuri MINÄ sanon niin?

Siinä menee joo kaikki terapiapuheetkin kun ensin sanotaan, että mee hoitoon että kelpaat, sitten että lällälläää, sä olet ihan synnynnäisesti perseestä.

Helykkää lakkaan kiusaamasta (hajautan vonkuun vähemmän iHQuihin), en uskalla enää kommentoidakaan Helykän viestejä, jos minä niin satutan vaikken halua satuttaa. Silti sympatiat hänelle.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Gattaca kirjoitti: Siinä menee joo kaikki terapiapuheetkin kun ensin sanotaan, että mee hoitoon että kelpaat, sitten että lällälläää, sä olet ihan synnynnäisesti perseestä.
Ja tästä varmaan voit päätellä, että et valitettavasti tule olemaan HB:n suuri rakkaus vaikka menisitkin terapiaan?

Toivottavasti pysyt lupauksessasi :)
Prepare for the worstest.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: ..
Siinä menee joo kaikki terapiapuheetkin kun ensin sanotaan, että mee hoitoon että kelpaat, sitten että lällälläää, sä olet ihan synnynnäisesti perseestä.

Helykkää lakkaan kiusaamasta (hajautan vonkuun vähemmän iHQuihin), en uskalla enää kommentoidakaan Helykän viestejä, jos minä niin satutan vaikken halua satuttaa. Silti sympatiat hänelle.
Se oli semmoinen auttamisidis, eihän siinä terapiassa mitään vikaa ole sinällään. Jos olisi paljon rahaa, olisi jopa hauska kokeilla kaiken maailman jänskempiä väri/aroma/musteläiskäterapioita.

Ollaan ookoot.

Edit: Olen myös omalta osaltain pahoillani.., mm. siitä "ruumis"-lauseesta, sanoin sen äkkipikaistuksessa.
Viimeksi muokannut HellBell, 11.05.2007 19:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Lukittu