Gattaca terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ND taitaa kärsiä siitä "poika, joka huusi susi" -juidasta. Siis silloinkin kun se yrittää tosissaan olla ystävällinen ja rehellinen, ei kukaan osta sen vilpittömyyttä. Joitain ihmisiä pidän itsekin aina ja 130% laskelmoivina, vaikka se ei kokototuus olisikaan. Itsepähän kuoppansa kaivavat, niinQ.
Prepare for the worstest.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

nowaysis kirjoitti:ND taitaa kärsiä siitä "poika, joka huusi susi" -juidasta. Siis silloinkin kun se yrittää tosissaan olla ystävällinen ja rehellinen, ei kukaan osta sen vilpittömyyttä..
No mä uskon Daavidin vilpittömyyteen.

T: Intuitio on the line..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Intuitio on the line..
Mä taas en näe Gattacaa yhtään sellasena kuin sä, enkä ainakaan sitä paukuttelis täällä julkisena. Noh, erilaisia olemme kaikki ja silleen.
NuoriDaavid

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:ND taitaa kärsiä siitä "poika, joka huusi susi" -juidasta. Siis silloinkin kun se yrittää tosissaan olla ystävällinen ja rehellinen, ei kukaan osta sen vilpittömyyttä. Joitain ihmisiä pidän itsekin aina ja 130% laskelmoivina, vaikka se ei kokototuus olisikaan. Itsepähän kuoppansa kaivavat, niinQ.
Kääk!

Minkälaisena pahiksena te mua oikein pidätte?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: Mä taas en näe Gattacaa yhtään sellasena kuin sä, enkä ainakaan sitä paukuttelis täällä julkisena. Noh, erilaisia olemme kaikki ja silleen.
Kyllä kuule tässä vaiheessa sanon kantani ja neuvoisin sua olemaan neuvomatta mua tässä.

Todellakin mulla on kanttia sanoa se mitä sanon. Se on vähintä mitä tehdä.

Geetzu.. Olet jotenkin.. käsittämättömän lahna tässä asiassa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Kääk!

Minkälaisena pahiksena te mua oikein pidätte?
Ei nyt pahiksena mut sellasena aika luotaantyöntävänä uroona. Ei ainakaan ihan hunajana niinQ!
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Geetzu.. Olet jotenkin.. käsittämättömän lahna tässä asiassa.
Siis mähän olen kyllä ihan käsittämättömän lahna monessakin asiassa, jep. En niinq hiffaa, että mikä sua nyt loukkas mun sanomisessa?? Neuvot mua olemaan neuvomatta sua... Kääk! Vttu, ostetaan elämä nyt, hyvää viikkistä keskustelupalstalaiset!
Tix

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Kääk!

Minkälaisena pahiksena te mua oikein pidätte?
Dr. Evilin olemuksella varustettu Darth Vader. Tosin pahuuttasi rajoittaa kotonasi oleva Keisari(nna.)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:
Ei nyt pahiksena mut sellasena aika luotaantyöntävänä uroona. Ei ainakaan ihan hunajana niinQ!
Ja sä olet minusta sanomasi jälkeen tässä ketjussa :laatta:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell terapiaan?
Suositukset!

Itsesi parhaaksi!
Ihan hyvällä mä!

Halvempaa toki sulkea vaan kone... Ei juma.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HELYKKÄ: Uskaltauduin lukemaan ne juttusi. Siellä oli joo lyhyt maininta, että olet ollut "kuoleman kielissä" ilman sen kummempaa perustelua? Sori ettei sattunut silmiin kun vain silmäilin että pakkasta tulee ja aamulla ennen reissulle lähtöä pahoittelin.

Mitä sun "pyörtyy nakuna"-juttuun tulee, niin en tosiaan tajunnut, että kerrot tuon muutenkin kuin huumorimielessä, just sen erikoislaatuisen nakuna kaatuilun ja naapurin sedän hassun yhdistelmän takia. Itsellänikin on vallan saatanallisia migreenikohtauksia, vaikka sun varmaan oli vakavampi. Itse olen joskus täällä mustalla huumorilla kertonut tieltäajosta, jossa meinasin kuolla.

Ja EN tarkoittanut rinnastaa housuun paskomistani ja sinun tajuttomuuden rajalla häilymistäsi. Varsinkaan jos sulla oli joku vakavampi vaiva. Juttusi vaan OLI kirjoitettu vaikka sitten "mustana" huumorina, siis huumorilla kuitenkin.. ja vastaavaan (luulemaani) TYYLIIN rinnastin omat housuunpaskomisjuttuni. Itse oireita vertailematta.

(Nyt voisin heittää jotakin kieroa kiihkoraivostasi ja väkevien tunteiden nurinpäin kääntymisestä, mutta antaa olla. Pitää tajuta että not for me)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

HellBell kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:...
Ja sä olet minusta sanomasi jälkeen tässä ketjussa :laatta:
Öhh siis minkä (oon tainnu missata)?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dr.Diarrhea

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

HellBell kirjoitti:Geetzu.. Olet jotenkin.. käsittämättömän lahna tässä asiassa.
Vaikka Geetsu onkin varsin maailmaa ja ihmisiä syleilevä ihminen, niin tässä on nyt jotain minullekin käsittämätöntä. Siis yleensä hiffaan nyansseja ja taustasettii, mut nyt pukkaa suutaria. Kertokaa nyt joku, koska en mä ja HB ainoita olla!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lapitii kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:...
Ja sä olet minusta sanomasi jälkeen tässä ketjussa :laatta:
Öhh siis minkä (oon tainnu missata)?
Liian pitkä juttu, Lapitii. Liittyy kaikkeen mitä palstalla ollut muun muassa mun ja G:n välillä ja sitten vielä erikseen G:n kirjaamana ja niiden kautta sitten siihen seikkaan päätyminen että Geetzu leikkii tässä minun ojentajaani ja yrittää tukkia minun suuni, kun en saisi sanoa kantaani tässä asiassa joka juurikin on myös minun asiaani.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:HellBell terapiaan?
Suositukset!
Itsesi parhaaksi!
Ihan hyvällä mä!
Halvempaa toki sulkea vaan kone... Ei juma.
Geetzu,

suositusten terapiaan kuuluisi mennä sulle. Jos et vieläkään tajua miten loukkaavaa sun on tulla tähän leikkimään äiti Teresaa ja vielä pistää ahdistelun ja törkyn kohteeksi joutunut "terapiaan." Tuota..

Sinulla viiraa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Yrittää tukkia suun?!?!? Tää on keskustelupalsta helvetin hullu. Mikä teitä vaivaa? Jengi vaan flippaa näköjään aina isolla porukalla.

Miten Hellbell tukitaan toisen suu internetissä? Laitahan sinäkin kiinni selain ja käy puhumassa oikeille ihmisille vaikka kaupan lihatiskillä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kääk!

Minkälaisena pahiksena te mua oikein pidätte?
Dr. Evilin olemuksella varustettu Darth Vader. Tosin pahuuttasi rajoittaa kotonasi oleva Keisari(nna.)
Ihailtavaa tarkkanäköisyyttä

Olin kerran eräässä tilaisuudessa Austin Powers-solmiossa, jolloin puolalainen kaverini totesi meillä olevan huomattavaa yhdennäköisyyttä. En kiistä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Voi saatana. Yritin kommentoida. Tuli niin vitun inhottavaa settiä, että päätin olla postaamatta. Mikä mua vaivaa? Terapia, here I come!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Crowbar kirjoitti:Yrittää tukkia suun?!?!? Tää on keskustelupalsta helvetin hullu. Mikä teitä vaivaa? Jengi vaan flippaa näköjään aina isolla porukalla.
Miten Hellbell tukitaan toisen suu internetissä? Laitahan sinäkin kiinni selain ja käy puhumassa oikeille ihmisille vaikka kaupan lihatiskillä.
Siinähän sinäkin.. Tuota sinun jos kenen olisi jo aikaa sitten pitänyt mennä itseesi ja pyytää anteeksi sieltä ja täältä ja mennä oikein Super Terapiaan.

Flippaaja.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Crowbar kirjoitti: Miten Hellbell tukitaan toisen suu internetissä?
Vihjaamalla, että jos ottaa jälkikasvunsakin mukaan terapiaan saa paljousalennuksen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ah, Dave. En mä toki sua pidä 130% pahana ihmisenä. Tarkoitan vaan, että ne joihin sun vaalenpunaiset paperiliittimet ei uppoa, saattaa ajatella noin. Itse annan kaikille. Mahdollisuuden siis. Ja useitakin. Jos näistä huolimatta stupid is what stupid does, niin kiittäkööt itseään.
:]

En muuten niinQ yhtään hiffannu mistä tuo G/HB flaidis sai alkunsa ja mitä se koskee. Olen huolimaton keskustelupalstailija, yritän parantaa!1
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Minussa on siis sekin virhe, että unohdan kaiken elämäni ja omien murheideni ja ilojeni vuoksi nettikanssakeskustelijoiden kanssa koetun historian. Olen ehkä napsinut liikaa lääkkeitä, lukenut puolihuolimattomasti kitinää kesken oraaliseksin annon tms. koska en ihan aidosti tiedä nyt yhtään mistä on kyse, Hely.

Mutta olkoon näin, turhaahan se tässä paikassa on asettua toistuvasti porukkaa hyssyttelemään Gattacan raatelussa kun Gattaca itse kesken humalahakuisen iltansa oikein kerjäämällä kerjää kuraa. Sitä saa mitä tilaa ja minä menen nyt tilaamaan kyllä mäkkäristä maitokahvin!

(Ja yritän olla miettimättä Helykkä sun suuttumistas, oon kyllä pahoillani jos annan huomaamattani kuvan, että aikeinani olisi kouluttamisesi. En millään jaksaisi lähteä niin vaativaan hommaan tällä jämäpalakapasiteetilla mitä omaan. Pyrin jatkossa asettumaan jokaisessa keskustelussa toisen osapuolen tasolle.)
CandyMan

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:ND:n aloitus ei kyllä millään kriteereillä täytä vittuilun tunnusmerkistöä, vaikka olikin vanhan toistoa(jota muuten täällä tapahtuu paljon). Halpaa ampua sanansaattaja. Geetsu, keskity!
Mahdollista on ettei kyseessä ollut varsinainen vittuilu (eli yritys pahoittaa toisen mieltä), mutta eiköhän kuka tahansa kokisi loukkavaksi jos hänen mielenterveyttään alettaisiin puida julkisesti muka-hyvää tarkoittavassa hengessä, varsinkin kun perusteena on pelkät palstakirjoittelut. Vaikka Gattaca käyttäytyykin usein törkeästi häneen näennäisen ystävällisestikin suhtautuvia ja herkkiä/voimakkaasti reagoivia ihmisiä kohtaan (helppojen kohteiden valinta, asia mikä aiheuttaa ihmetystä), ei kai se kuitenkaan tee hänestä tuossa suhteessa vapaata riistaa?

Jos vittuillaan niin ollaan sitten avoimia sen suhteen että kyseessä on vittuilu. Vähän samanlainen tilanne kuin eräälle kity-neidolle vinoilu hänen sinkkuudestaan (muistaakseni "Ainoa mitä voit sitten vanhana muistella on yksi säväyttävä nettideittikokemuksesi siinä missä me muut muistelemme perhe-elämäämme"), silloinkin näyteltiin yllättyneitä siitä että kohde pahoitti mielensä. Jos jatkuvasti möläyttelee asioita jotka loukkaavat kohteitaan ilman että oli tarkoitus, kai se kertoo tunneälyn puutteesta. Tunneäly voidaan kai käsittää jonkin sortin empatiakykynä.

EDIT: Vittuillakseni editoin..
Viimeksi muokannut CandyMan, 11.05.2007 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

HellBell kirjoitti:Geetzu leikkii tässä minun ojentajaani ja yrittää tukkia minun suuni
Ai niinkö päin se menikin? =P
HellBell kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Mä taas en näe Gattacaa yhtään sellasena kuin sä, enkä ainakaan sitä paukuttelis täällä julkisena. Noh, erilaisia olemme kaikki ja silleen.
Kyllä kuule tässä vaiheessa sanon kantani ja neuvoisin sua olemaan neuvomatta mua tässä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Höm.. HellBell.. yllä yritin selittää juttusi luettuani..

Muuten kerran kun kysyttiin Kitinäunia, mulla oli vain niitä jossa SÄ haukuit mua. Joka yö. Ennen Kitinän ryhmäseksiunea.. mutta siinä sinä et ollut mukana ja hyvä niin...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Lukittu