Gattaca terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:kuka tahansa kokisi loukkavaksi jos hänen mielenterveyttään alettaisiin puida julkisesti
Jos kyseisellä henkilöllä on issueita joiden läpikäyminen yksin näyttäisi olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa, eikä tämän henkilön lähipiiriin kuuluu ketään jolta irtoaisi keskusteluapua, niin ihan varteenotettava vaihtoehtohan tuo ammattilaisen apu olisi. Ei siihen hulluutta vaadita.

Mutta niin, mistä lähtien nussivan maailman ehdotukset olisivat olleet minkään arvoisia? Eiköhän Deivi perustanut ketjun sitä silmälllä pitäen, että tästä tulee uusi lutka-ketju. Noh, paskan niskaan nakkeluahan tämä synnytti. Yay!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:Minussa on siis sekin virhe, että unohdan kaiken elämäni ja omien murheideni ja ilojeni vuoksi nettikanssakeskustelijoiden kanssa koetun historian. Olen ehkä napsinut liikaa lääkkeitä, lukenut puolihuolimattomasti kitinää kesken oraaliseksin annon tms. koska en ihan aidosti tiedä nyt yhtään mistä on kyse, Hely.

Mutta olkoon näin, turhaahan se tässä paikassa on asettua toistuvasti porukkaa hyssyttelemään Gattacan raatelussa kun Gattaca itse kesken humalahakuisen iltansa oikein kerjäämällä kerjää kuraa. Sitä saa mitä tilaa ja minä menen nyt tilaamaan kyllä mäkkäristä maitokahvin!

(Ja yritän olla miettimättä Helykkä sun suuttumistas, oon kyllä pahoillani jos annan huomaamattani kuvan, että aikeinani olisi kouluttamisesi. En millään jaksaisi lähteä niin vaativaan hommaan tällä jämäpalakapasiteetilla mitä omaan. Pyrin jatkossa asettumaan jokaisessa keskustelussa toisen osapuolen tasolle.)
Olemme molemmat pahoillamme, minäkin olen pahoillani että alkujaan sivulliset ihmiset saadaan näin temmattua tähän mukaan ja laukomaan juttujaan, kun kyse on kuitenkin ollut yhden henkilön törkykäytöksestä, noin niinkuin alkujaan.

Tuo sulkuihin kirjoittamasi.. Olen siitä hiukan eri linjoilla, ensinnäkin jo siitä oletuksestais, että sinulla olisi jämäpalakapasiteettia ja sen vinkkaaminen että tässä tottelevaisuuskoulutukseen tulisi mennä, kun ihminen ei haluakaan niellä kaikkea kuten joku muu. Meidän tasomme eivät kohtaa, se on totuus ja minä en sitä nyt ala pukea suhteellisiin lauseisiin.

Olen silti pahoillani etä päädyimme tähän.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Sinulla viiraa.
Tässä siis se vika! En lue riittävän tarkasti juttujanne, en ole tietoinen ahdistelustasi! Laita se vaikka allekirjoitukseesi tai jotain, jos vaikka muutkin ovat missanneet tai tulevaisuudessa niin tekevät? Eivät syynää kaikkia keskusteluja?

Korostetaan nyt vielä, että mielessäni vain ja ainoastaan ihmettelin miksi hyökkäät tässä asiattomassa ketjussa törkyisästi toisen päälle ja kirjoitin mielestäni erittäin siististi oman mielipiteeni (yritän itse elellä nykyään asenteella "näytä pylly, jatka matkaa toiseen suuntaan hop" - olen erityisen innokas välttelemään yhteenottoja).

Sulla on varmaan pms ja mä oon raskaana, ei törmätä ikinä toisiimme eihän.
NuoriDaavid

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
Jos vittuillaan niin ollaan sitten avoimia sen suhteen että kyseessä on vittuilu. Vähän samanlainen tilanne kuin eräälle kity-neidolle vinoilu hänen sinkkuudestaan (muistaakseni "Ainoa mitä voit sitten vanhana muistella on yksi säväyttävä nettideittikokemuksesi siinä missä me muut muistelemme perhe-elämäämme"), silloinkin näyteltiin yllättyneitä siitä että kohde pahoitti mielensä. Jos jatkuvasti möläyttelee asioita jotka loukkaavat kohteitaan ilman että oli tarkoitus, kai se kertoo tunneälyn puutteesta. Tunneäly voidaan kai käsittää jonkin sortin empatiakykynä.
AJ:lle heittämäni oli toki puhdasta vittuilua. Mielestäni AJ on melko vapaata riistaa, hän kun itse ajoittain hyökkää heikkojen, sairaiden ja outojen kimppuun, ja vaikuttaa myös riittävän vahvalta kestämään vittuilun.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joo nyt mä flippaan kyl, muksu hoidosta poks. Pakko palata pussaa tätä ketjuu viel. -->
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lapitii kirjoitti: Ai niinkö päin se menikin? =P
Kyllä, juuri niin päin. Geetzu itse katsoi asiakseen ilmoittaa minulle "ettei minun kannata paukutella mitään". Mutta nyt olemme päässeet sen ylitse ja olemme pahoillamme että tilanne meni tähän. Tai jotain.
Gattaca kirjoitti:Höm.. HellBell.. yllä yritin selittää juttusi luettuani..
Muuten kerran kun kysyttiin Kitinäunia, mulla oli vain niitä jossa SÄ haukuit mua. Joka yö. Ennen Kitinän ryhmäseksiunea.. mutta siinä sinä et ollut mukana ja hyvä niin...
Ehkä sinulla on kuin onkin omatuntoa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Dr.Diarrhea

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Candy, sun kirjoitus meni kyllä täysin yli ja ohi. Siis edelleenkään en näe aloituksessa mitään vittuiluun viittaavaa, päinvastoin.

Ylipäätään terapia on täällä edelleen ilmeisesti joku vitun häpeätahra tai joku viimeinen oljenkorsi. Tulee taas vanhat keskustelut mieleen, kun tuntui kun keskustelisi lapsille, kun puhutaan terapiasta tai vaikkapa masennuslääkkeen käytöstä. Haloo, se on täysin normaalia, nykypäivää. On pelkästään hyvä asia, että ihminen uskaltaa, pystyy ja haluaa hakea apua ammattilaiselta. Sehän on investointi itseensä - eli kaiketi se paras investointi.

Aiheellinen avun tarjoaminen, sen pariin hakeutumiseen kannustaminen ei nyt vaan mielessäni taivu vittuiluksi.

Jos Gatille ehdottaa ääneen terapiaa mielestäni täysin rakentavasti ja hyvässä hengessä, niin turha mulle tyrkyttää jotain jeesustelusittii. Kyl mulla on oma vankka ja perusteltu mielipiteeni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: Tässä siis se vika! ..
Sulla on varmaan pms ja mä oon raskaana, ei törmätä ikinä toisiimme eihän.
Sitten olet ollut jotenkin sokea ja sehän ei ole suoraan syytäsi.

Ja asiattomaan huomautukseesi pms:stä voin sanoa ettei minulla ole sitä vaan tunne-elämältään normaalin ihmisen "tauti".

Ja ei, ei törmätä toisiimme eikä neuvota toisiamme.. menee paremmin.:)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Yönmustaritari

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ND sitten näköjään onnistui saamaan ainakin minulle suurimmat paskanaurut palstasekoilulle sitten ikinä. Minusta kuitenkin tuntuu siltä, että HB sekoo ensin....ja eniten. Parikymppiä siis sen puolesta sano.

Kuka pistää veikkauksen pystyyn? Millä on kertoimilla? Minusta tämä näyttää aika vahvalta jo.
HellBell kirjoitti:yrittää tukkia minun suuni, kun en saisi sanoa kantaani tässä asiassa joka juurikin on myös minun asiaani.
HellBell kirjoitti: suositusten terapiaan kuuluisi mennä sulle. Sinulla viiraa.
HellBell kirjoitti: sinun jos kenen olisi jo aikaa sitten pitänyt mennä itseesi ja pyytää anteeksi sieltä ja täältä ja mennä oikein Super Terapiaan. Flippaaja.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

..lisättäköön vielä, että Annalla ei ole mielipidettä Gattacan terapian tarpeesta. Uskoisin silti, että Kitinäläisten kannalta nopeampia ja parempia hoitotuloksia saataisiin, jos vaikka Geetzu laittais sille kuvia pillustaan(miehensä kyrvällä tai ilman).

Nyt syömään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ÄÄNIMERKKI!! Niin siis HB, tuossa edellisellä sivulla selitin sen ketjun juttusi luettuani. En mielestäni ollut niin sosiopaatti kuin väität. Käsitin väärin, ja se ei liene silkaa pahuutta?

Ja sitten tuon jälkeen esmes. pyysit Galleriassasi anteeksi viestittelymme katoamista, joten et vaikuttanut suuttuneen ennen kuin vasta nyt viimeksi.

Mitä sun "vonkaamiseen" tulee, niin huomaa toki, että minähän heittelen vastaavaa läppää ihan ympäriinsä. Mutta kieltämättä mulla on vaikeuksia silloin kun joku vastaa samalla flirtillä, niinkuin sinä (mielestäni) olet tehnyt.

Sama muuten sen kaverisi kanssa Cityvuonna Kivi ja Kuokka, jolloin juttu meni privana paljon hevimmäksi. Totta kai minä olin alusta asti sanonut sille, että mitä vaan meilataan, olkoon se vaan leikkiä. Silti kun kävi niinkuin kävi, niin mun elämäntilanteessa ei ole ihmekään että lopuksi mulla katkeruus nousee. Vaikka kuinka olin itsekin ajatellut että leikitään vaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Yönmustaritari kirjoitti:ND sitten näköjään onnistui saamaan ainakin minulle suurimmat paskanaurut palstasekoilulle sitten ikinä. Minusta kuitenkin tuntuu siltä, että HB sekoo ensin....ja eniten. Parikymppiä siis sen puolesta sano.
..
Viri viri lii, dippi bippi pii.. Siinä sulle parikymppiäisi, simasuu. Be happy.
NuoriDaavid

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Ylipäätään terapia on täällä edelleen ilmeisesti joku vitun häpeätahra tai joku viimeinen oljenkorsi. Tulee taas vanhat keskustelut mieleen, kun tuntui kun keskustelisi lapsille, kun puhutaan terapiasta tai vaikkapa masennuslääkkeen käytöstä. Haloo, se on täysin normaalia, nykypäivää. On pelkästään hyvä asia, että ihminen uskaltaa, pystyy ja haluaa hakea apua ammattilaiselta. Sehän on investointi itseensä - eli kaiketi se paras investointi.
Tämä selvensi minulle. Ilmeisesti porukka pitää terapiaa jotenkin maailman häpeällisimpänä asiana?

Psykoterapian suhteen olen joskus kuullut viisauden "se maksaa saman kuin hyvä auto, mutta sillä ajaa lopun ikäänsä".
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuinka moni aikoinaan kehotti Slamia hakeutumaan hoitoon? Useimmat kehotukset eivät muistaakseni olleet kovinkaan ystävälliseen sävyyn kirjoitettuja, saati yksityisiä. Rollollekin näitä kehotuksia satelee tasaiseen tahtiin, vai muistanko väärin..

Tosin en nyt edelleenkään tajua mistä tämä haipakka sai alkunsa, joten heittelen vaan ajatuksia jotka tulivat mieleen. Tavoitteeni ei ole loukata ketään. Joku voisi tietenkin refereoida tai linkittää niin me ei niin aktiiviset seuraajatkin pysyisimme kärryillä.

Älkäämme antako tälle palstalle liian suurta roolia sen määrittäjänä, onko meistä itse kukin minkälaisen hoidon tarpeessa. Ymmärrän toki kanssapalstailijoitten huolen, mutta kuinka suuri merkitys ylipäänsä voidaan antaa ihmiselle, joka ei oikeasti kuulu omaan elämään, mikäli sitä sattuu olemaan?
Prepare for the worstest.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:..Uskoisin silti, että Kitinäläisten kannalta nopeampia ja parempia hoitotuloksia saataisiin, jos vaikka Geetzu laittais sille kuvia pillustaan(miehensä kyrvällä tai ilman).
Nyt syömään.
Kannatetaan.
Gattaca kirjoitti:ÄÄNIMERKKI!! Niin siis HB, tuossa edellisellä sivulla selitin sen ketjun juttusi luettuani. En mielestäni ollut niin sosiopaatti kuin väität. Käsitin väärin, ja se ei liene silkaa pahuutta?
..
Haluan uskoa hyvään.. Ja on sinussa hyvääkin.

Jos yhtään edes jossain määrin välität/ tai tunnet jtk muuta kuin halua kiusata minua, niin pyydän yhtä asiaa.. Jätä minut rauhaan.

Arvostaisin.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Jos yhtään edes jossain määrin välität/ tai tunnet jtk muuta kuin halua kiusata minua, niin pyydän yhtä asiaa.. Jätä minut rauhaan.

Arvostaisin.
Niinno mutta mitä sä OIKEASTI meinaat että millä viisaudella mun pitäisi tajuta etten kelpaa (jonkun olemattoman vammaisluokituksenko kautta viisautta?) kun kuitenkin ollaan palstahassuteltu vaikka kuinka.

Mutta joo, jätän sut rauhaan mutta loppukaneettina: "Antaapa himon yltyä!"

SORIII! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
CandyMan

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:kuka tahansa kokisi loukkavaksi jos hänen mielenterveyttään alettaisiin puida julkisesti
Jos kyseisellä henkilöllä on issueita joiden läpikäyminen yksin näyttäisi olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa, eikä tämän henkilön lähipiiriin kuuluu ketään jolta irtoaisi keskusteluapua, niin ihan varteenotettava vaihtoehtohan tuo ammattilaisen apu olisi. Ei siihen hulluutta vaadita.
Joo mennään kaikki yhdessä ryhmäterapiaan. Voin yrittää saada yhdeltä sukulaiselta paljousalennusta, kai se joku psykoanalyytikko tai vähintään aromaterapeutti on.

Sinänsä näen mielenkiintoisia yhteneväisyyksiä siinä ettei Gattaca tajunnut miten voimakkaasti jotkut kirjoituksensa ovat vaikuttaneet toiseen osapuoleen (HB) ja on puolustellut kyseisiä kirjoituksiaan, ja vastaavasti nyt monet puolustelevat sitä ettei Gattaca saisi ottaa ollenkaan itseensä jos häntä kehotetaan julkisesti hakeutumaan hoitoon. Jostain syystä pystyin helposti tunnistamaan molemmista tapauksista loukkaavuuden.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:
Ann kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:kuka tahansa kokisi loukkavaksi jos hänen mielenterveyttään alettaisiin puida julkisesti
Jos kyseisellä henkilöllä on issueita joiden läpikäyminen yksin näyttäisi olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa, eikä tämän henkilön lähipiiriin kuuluu ketään jolta irtoaisi keskusteluapua, niin ihan varteenotettava vaihtoehtohan tuo ammattilaisen apu olisi. Ei siihen hulluutta vaadita.
Joo mennään kaikki yhdessä ryhmäterapiaan. Voin yrittää saada yhdeltä sukulaiselta paljousalennusta, kai se joku psykoanalyytikko tai vähintään aromaterapeutti on.
Nääh, mennään baariin mieluummin. Nyt janottais.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minkälaisena pahiksena te mua oikein pidätte?
Ei nyt pahiksena mut sellasena aika luotaantyöntävänä uroona. Ei ainakaan ihan hunajana niinQ!
Minuun taas vetoaa zekzuaalisesti vähän se että ND osaa nauraa itselleen, eikä hermostu pahastakaan itseensä kohdistuvasta kuittailusta (tai mistä minä tiedän mitä hän kotonaan repii pakottaessaan itseään kirjoittamaan hillittyjä vastauksia). Eräänlaista Conan O'Brianismia.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Itseasiassa Candyssa on vähän tommosta anaalisuutta. Taitais olla terapiaa vailla sekin..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Ylipäätään terapia on täällä edelleen ilmeisesti joku vitun häpeätahra tai joku viimeinen oljenkorsi.
Oot ihan metsässä. Sä vaan olet. Siis äh... Mielestäni kukaan ei vaan ansaitse omaa ketjuaan (kenenkään toisen perustamana) tästä aiheesta! Siksi älähdin. Tiedän, etten ole ainoa, joka näitä tällaisia avauksia vastustaa. Eihän täällä pitänyt jossain vaiheessa ainakaan saada avata yhtään minkäänlaisia tiettyyn kirjoittajaan kohdistuvia ketjuja, edes hassunhauskoja panisitko Ripulia ja jos et niin oletko urpo vidduhä.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Minuun taas vetoaa zekzuaalisesti vähän se että ND osaa nauraa itselleen...
Siis mä tykkään kans ND:n tyylistä, ei siinä mitään. Silleen tosi epäseksuaalisesti ja pusuttomasti tykkäilen. Onhan meitä oltava erilaisia. Ann on kaikista vaikein pala mulle; tykkään aika paljon ku osaa nasevasti heitellä, kyrpiinnyn kun en keksi takaisin mitään (joskus vaivaannun kun se on aina sitä samaa Geetzupimppisitätätä -nasutusta, niihin selkeimpiin sellasiin on helpointa jättää vastaamatta).

Enpä kyllä monellekaan keksi, jatkakaa valitsemallanne linjalla...
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: Siis mä tykkään kans ND:n tyylistä, ei siinä mitään. Silleen tosi epäseksuaalisesti ja pusuttomasti tykkäilen. Onhan meitä oltava erilaisia. Ann on kaikista vaikein pala mulle; tykkään aika paljon ku osaa nasevasti heitellä, kyrpiinnyn kun en keksi takaisin mitään (joskus vaivaannun kun se on aina sitä samaa Geetzupimppisitätätä -nasutusta, niihin on helpompi jättää vastaamatta).
Enpä kyllä monellekaan keksi, jatkakaa valitsemallanne linjalla...
Sä olet kyllä aika ovelus.. aina silleen jännästi osaat laittaa kommentit kuin puoliksi ihquksi ja sitten puoliksi sillai.. miten sen nyt sanoisi.. veemäisesti. Sitten pusu.

Ja joo mäkin olen nyt hankala ja kauhea kun sanon.
Dr.Diarrhea

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Oot ihan metsässä. Sä vaan olet.
Sun tapauksessa kyllä, hani tiedän sen 8) Joskus epäsuora viittaus varjostaa koko kirjoitusta ikään kuin kohdistaen sen kokonaisuudessaan (vain) viitattua/viitattuja henkilöä kohtaan. Tuttu ilmiö. Hieman arvelinkin, että tartut tähän. Mutta yleisesti täällä on ihmisiä, jotka suhtautuvat terapiaan toisin ja se heijastuu tämänkin ketjun mielipiteissä.

Mutta yhtä kaikki, en mä ymmärrä tässä asiassa sinua, kuten en karkkisetää ja muutamaa muutakaan. Ymmärrän periaatteellisella tasolla, mutten käytännössä. Eniten mua ketuttaa se, että yleensä ymmärrän ihmisiä aika hyvin, mutta nyt kun en ole mielestäni edes lähellä, rikkoutuu mun harmonia vähäksi aikaa. Halu ymmärtää on kuitenkin olemassa ja kova 8)
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 11.05.2007 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:...
Mieheni heittikin tossa päivänä eräänä, että Kitinä on opettanut mut muutamassa vuodessa väärille tavoille. Tauko täältä tekisi ehkä ihan hyvää.
Lukittu