Gattaca terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

nowaysis kirjoitti:Me ollaan tehty tästä ihanan rakentava keskustelu, eikö? 8)
Voisitkohan mahdollisesti ystävällisesti mennä hoitoon?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja huima »

Clay kirjoitti: Voisitkohan mahdollisesti ystävällisesti mennä hoitoon?
Se käy jo hoideltavana aina silloin tällöin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

huima kirjoitti:
Clay kirjoitti: Voisitkohan mahdollisesti ystävällisesti mennä hoitoon?
Se käy jo hoideltavana aina silloin tällöin.
Ilmeisesti hoidosta ei ole kovinkaan paljon apua.
Nyt penikseni on fantastinen!
1108

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuten on tullut ilmi, olen itse lääkäri.
Gynekologi vai Urologi?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Clay kirjoitti:
huima kirjoitti:
Clay kirjoitti: Voisitkohan mahdollisesti ystävällisesti mennä hoitoon?
Se käy jo hoideltavana aina silloin tällöin.
Ilmeisesti hoidosta ei ole kovinkaan paljon apua.
Ootte väärässä molemmat. Käyn hoideltavissa huomattavasti useammin kuin "silloin tällöin", ja kyllä, siitä todellakin on apua. Kelatkaa siis, millainen olisin ilman hoitoa! Hoitaja, kiiruhtakaa välittömästi luokseni!1

Nurse, male nurse, preferably!1
Prepare for the worstest.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti:Ja minä otan ignoren käyttöön
[testing]PIMPPA-IITA![/testing]
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Eiköhän jokaisella ole oikeus loukkaantua toisten ihmisten sanomisista. Varsinkin, jos kyseessä on kuitenkin kohtuullisen "tunnettu" henkilö, ja kyseistä henkilöä on pyydetty useaan otteeseen lopettamaan. Tietysti tässä voi vedota aina tähän "ei = kyllä tai ainakin et on mahiksia" - fraseologiaan, mutta se taas on lähinnä itsensä huijaamista.

No joo, ignoret on keksitty, mutta korvien sulkeminen ja *LAA-LAA-LAA* - osaston sormet korvissa oleminen ei ole pidemmän päälle kovin rakentavaa. Hely on ollut niin järkyttävän pitkäpinnainen tässä asiassa että jokainen HB:n arvostelija voi vetää itsensä kaulakiikkuun mun puolesta. Tuskin kovin moni muu kitinäläinen olisi muutamaa poikkeusta lukuunottamatta jaksanut kuunnella henkilöltä, jota ei pidä seksuaalisesti tai intellektuellisesti kiinnostavana samanlaista heittoa kuin mitä HB on ottanut vastaan ja hymyillyt päälle. Jossain vaiheessa se paska osuu sitten rattaisiin.

Gattacan mielenterveyteen en ota kantaa, yhtä tervettä/sairasta/hauskaa/ärsyttävää läppäähän siltä on aina tullut. Mihin se muuttuisi, jos se on kerran luonteessa? Hyvin mä sitä olen ainakin kestänyt. Ihmisten tarvetta sekaantua toisten ihmisten asioihin tietämättä edes puoliakaan asiasta kestän vähän huonommin.

Tästä puuttuu enää EW ja SE höystettynä elcolla ja snapalla niin alkaa olemaan taas kööri koossa.

EDIT: HB:n arvostelijoilla tarkoitan henkilöitä, joiden mielestä HB:lla ei ole oikeutta vetää asiasta hernettä nenään, en henkilöitä joiden mielestä HB ei ole hyvä ihminen/laupias samarialainen/jeesuksen morsio/uudestisyntynyt kirka
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti: Se oli semmoinen auttamisidis, eihän siinä terapiassa mitään vikaa ole sinällään. Jos olisi paljon rahaa, olisi jopa hauska kokeilla kaiken maailman jänskempiä väri/aroma/musteläiskäterapioita.

Ollaan ookoot.

Edit: Olen myös omalta osaltain pahoillani.., mm. siitä "ruumis"-lauseesta, sanoin sen äkkipikaistuksessa.
*koettaa olla kommentoimatta HellBelliä* ÄHH :D

Edit: Editoiko Helykkä jollekin mulle laittamansa viestin tässä välissä vai harhailenko?

Joojoo ookoot. Mun nettihahmo perustuu todellisuuteen, mutta miten asiat sanon, onkin roolia, josta en pääse just täällä írti.

Tuo että runkkisin ruumiisi päälle oli kuitenkin liian paksua.

Ja joo, voishan sitä kokeilla terapioita, mutta kun Virallisen Lääketieteen terapialle en mun rikkiviisaasta asemasta anna sen enempää arvoa kuin väri- ja kristalliterapiollle. Idolini, rasisti, fasisti ja sovinisti Kari Suomalainen tuota kokeilikin psykiatrin kanssa, ja kas vaan onnistui syöttämään psykolle mitä vaan halusi.

Itselleni psykolla käynti olisi masokistista ruikutusta, jota olen tehnyt liikaakin, ja joka kivussa kieriminen ei hyvää tee. Ja Miten svidussa joku koulunpenkillä käynyt, oppiaikansa dogmit siäistänyt ja niiden mukaan neuvoja antava lekuri voisi ymmärtää minua paremmin kuin minä itse, jos ei ole Matrixtyylin aivosta-aivoon -piuhaa välillä?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:.... Jossain vaiheessa se paska osuu sitten rattaisiin.
Juuri niin.. Mä en osaa ehkä sanoa.. mutta arvostan. :sydän:
..Tästä puuttuu enää EW ja SE höystettynä elcolla ja snapalla niin alkaa olemaan taas kööri koossa.
No, Snapa jo olikin tässä ja tästä se taas lähtenee hänen kanssaan, joka ketjuun tullee e-pahoinpitelemään ja sitten jos siitä "satuttuu" niin haukkuu hulluksi. Jonkin aikaa jos on ookoota hänen kanssaan, niin seuraavassa hetkessä iskee jo puuukkoa selkään, koska kuitenkin.. joka tapauksessa.. voi aina sanoa "Että se joka nettijutuista satuttuu, siinä itsessä vikaa" ja siten jo tällä satuttaa lisää, samalla kun itse pysyy kaiken aikaa narsistisen oikeassa sadismin harjoituksessaan. Tämä on nähty.

Ninnille näin jälkikäteen helkutinmoiset respectit siitä, että meni sanomaan käsittääkseni suoraan live-tilanteessa Snapalle haistatukset. Suoraselkäistä toimintaa.

Pelkuruutta on juuri se, jos pitää netissä e-pahoinpidellä ihmisiä ja väittää muutoin olevansa joviaali ihminen.. olisi sitten hirveä irl ja niille ihmisille jotka sen ansaitsevat, ei hiirimäisesti netissä ja niille joille tietää voivansa sanoa kaikkea hirveää, kun "eivät ne kiltit kuitenkaan muuta kuin itke siellä".


Elcon ja mun välit ookoot. Jotain hyvää sentään.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti: Ja joo, voishan sitä kokeilla terapioita, mutta kun Virallisen Lääketieteen terapialle en mun rikkiviisaasta asemasta anna sen enempää arvoa kuin väri- ja kristalliterapiollle.
Terapiahan on vähän niinku hypnotisointia, ei se toimi jos et halua sen toimivan. Loppujen lopuksihan se terapian tarpeessa oleva tekee sen työn, päälääkäri vain luo sille edellytykset.

Mulle terapiaksi on aina riittänyt keskikaljakänni ja kovalla soitettu heavy-musiikki. Toivottavasti piisaa jatkossakin, ei mun lompakko kestäisi mitään jatkuvaa terapiaa ja lääkitystä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:Että se joka nettijutuista satuttuu, siinä itsessä vikaa" ja siten jo tällä satuttaa lisää, samalla kun itse pysyy kaiken aikaa narsistisen oikeassa sadismin harjoituksessaan. Tämä on nähty.
Snapan juttuja pitää lukea vähän samaan tyyliin kuin Matti Nykäsen esiintymistä mediassa. Kaiken sekavuuden keskeltä löytyy yleensä varsin arkinen totuus, jonka kaikki tietävät jo valmiiksi.
Elcon ja mun välit ookoot. Jotain hyvää sentään.
Tarkoitinkin, että kun EW ja SE tulevat kertomaan itsetutkimuksesta niin ei edes elfantastico, snagarista puhumattakaan pysty pitämään enää näppejään irti tästä ketjusta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Herra Manala

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kävin tänään töissä. Ostin kalev-mustikkasuklaata ja fazerin salmiakkisuklaata testiä varten. Molemmat oli ihan hyviä.

Mix näitä viikonpäiväketjuja on nykyään kax?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti: Snapan juttuja pitää lukea vähän samaan tyyliin kuin Matti Nykäsen esiintymistä mediassa. Kaiken sekavuuden keskeltä löytyy yleensä varsin arkinen totuus, jonka kaikki tietävät jo valmiiksi..
Ja siis mähän ihan alkujaan pidin Snapan jutuista, ennen e-pahoinpitelyjä, ja tykkään oikeasti välkystä huumoristaan ja olisin halunnut kaiken kaikkiaan että meillä olisi ollut ookoo välit.. jossain välissä jopa hyväuskoisena hölmönä luulin niin, kunnes tuli taas puukkoa selkään.
Jos ei olisi satuttava, voisi olla vaikka bestis.
HellBell kirjoitti:Elcon ja mun välit ookoot. Jotain hyvää sentään.
Mylwin kirjoitti:..Tarkoitinkin, että kun EW ja SE tulevat kertomaan itsetutkimuksesta niin ei edes elfantastico, snagarista puhumattakaan pysty pitämään enää näppejään irti tästä ketjusta.
Jaa niin..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Snapan juttuja pitää lukea vähän samaan tyyliin kuin Matti Nykäsen esiintymistä mediassa. Kaiken sekavuuden keskeltä löytyy yleensä varsin arkinen totuus, jonka kaikki tietävät jo valmiiksi..
Ja siis mähän ihan alkujaan pidin Snapan jutuista, ennen e-pahoinpitelyjä, ja tykkään oikeasti välkystä huumoristaan ja olisin halunnut kaiken kaikkiaan että meillä olisi ollut ookoo välit.. jossain välissä jopa hyväuskoisena hölmönä luulin niin, kunnes tuli taas puukkoa selkään.
Jos ei olisi satuttava, voisi olla vaikka bestis.
No oonhan mäkin pitänyt snapan jutuista alusta lähtien ja pidän edelleen. Se ei vaan osaa säästellä, vaan ejakuloituu aina kertaheitolla kun aloittaa.

Voi video, mäkin kuulostan kohta tohtori Pililtä. Täytyy lopettaa kun vielä voi.

Toisaalta elcon ja snapan vääntö EW:n kanssa on kyllä varsin viihdyttävää. Hmm.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ja joo, voishan sitä kokeilla terapioita, mutta kun Virallisen Lääketieteen terapialle en mun rikkiviisaasta asemasta anna sen enempää arvoa kuin väri- ja kristalliterapiollle.
Terapiahan on vähän niinku hypnotisointia, ei se toimi jos et halua sen toimivan. Loppujen lopuksihan se terapian tarpeessa oleva tekee sen työn, päälääkäri vain luo sille edellytykset.
.
Tuon onnistuaksi pitäisi olla niin saatanan tyhmä tai realiteeteista piittamaton PetriFB. Psykoterapia on kuin kirkon dogmit ja rippituoli ennen, Usko ja aavemariaa niin Jeesus pelastaa. Ja sori, en luota kenenkään lanttumaakarin ammattitaitoon. Mun lanttumaakarin pitäis olla mun illuusioiden verrokkiryhmää eli buddahalainen Boddhisattva tai itse Jeesus, joka toki olikin hysteerikko ja huoranpenikka messiaskomplekseineen :D

Mä nyt en vieläkään, jos miettii selityksiäni yllä, tajua miten olen Helykkää loukannut. Esimerkiksi Cityn Neulanen písti mua turpaan ekasta nettiflirtistä ja privaystävinä pysyttiin. Helykkä on vaan leikkinyt mukana.
Pitäiskö mulla olla joku sisäänrakennettu taju, että ei naureta MUN KAA. vaan MULLE?
Viimeksi muokannut Gattaca, 11.05.2007 22:01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: ..
Edit: Editoiko Helykkä jollekin mulle laittamansa viestin tässä välissä vai harhailenko?..
Itselleni psykolla käynti olisi masokistista ruikutusta, jota olen tehnyt liikaakin, ja joka kivussa kieriminen ei hyvää tee. Ja Miten svidussa joku koulunpenkillä käynyt, oppiaikansa dogmit siäistänyt ja niiden mukaan neuvoja antava lekuri voisi ymmärtää minua paremmin kuin minä itse, jos ei ole Matrixtyylin aivosta-aivoon -piuhaa välillä?
Siis editoin siinä edit-viestissä sen loppulauseen tarkoittaen, että se viesti päättyi aiemmin lauseeseen "ollaan ookoot" ja sitten editoin siihen sen loppulauseen jossa pyysin anteeksi omalta osaltain.

Ja en ole leikkinyt mukana niissä joissa olet laittanut törkyjuttuja. Älä nyt enää. Pysy lupauksessasi. Olet loukannut. Samaa on käynyt aiemminkin muiden kanssa.

Tuosta psykologi-jutusta.. Kuulin eräältä ihmiseltä että semmoinen kuin "kognitiivinen psykologi" siis kognitiiviseen psykoterapiaan perehtynyt pskylogi on hyvä, koska sen kanssa ei vain mählätä masis-jutuissa vaan oikeasti mietitään ratkaisuja.
Herra Manala kirjoitti:Kävin tänään töissä. Ostin kalev-mustikkasuklaata ..
Hei oletko tsekannut Kalevin kirsikkapalasuklaan?! Se vie voiton.. :sydän:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti: Pitäiskö mulla olla joku sisäänrakennettu taju, että ei naureta MUN KAA. vaan MULLE?
Pitäisi olla sisäänrakennettu taju, että jos jotkut ihmiset pitävät pikkutuhmuuksista ja heruttelusta niin kaikki eivät välttämättä pidä. Mua sun jutut eivät ole loukanneet, joten aika vaikeata tässä on HB:n housuihin hypätä, mutta tuskin se turhasta hernettä nenään on vetänyt.

Jos kerran HB on sun mukaan viaton, herkkä ja haavoittuvainen niin kuinka sä ajattelit että se suhtautuu sun pystytisu-salainenpaikka-juttuihin? Vai toivoitko tosiaan salaa että HB:stä kuoriutuukin viattoman ulkokuoren alta joku sexxvixxen?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mylwin kirjoitti:Mulle terapiaksi on aina riittänyt keskikaljakänni ja kovalla soitettu heavy-musiikki. Toivottavasti piisaa jatkossakin, ei mun lompakko kestäisi mitään jatkuvaa terapiaa ja lääkitystä.
Toivottavasti et verrannut itseäsi tässä epäsuorasti lainaamaasi Gatiin. Eiköhän tässä vaiheessa koulutusta ole käynyt selväksi, että kalja nyt ei ainakaan lääkitse Gatia. Jäi vain häiritsemään...

Tuosta toisten asioihin puuttumisesta täällä näyttää olevan kahta selkeästi toisin ajattelevaa koulukuntaa. Itse kuuluun siihen, jossa ei katsota pahalla, jos rakentavasti ja hyvää tarkoittaen tarjotaan toiselle apua. Mä en oikein ymmärrä sitä logiikkaa, jossa esim. ensin henkilö X purkaa pahaa oloaan pitkään ja hartaasti käyden sitä itse samalla läpi. Minulle ainakin tulee aivan luonnostaan tarve auttaa, jos koen siihen olevani kyvykäs. Mä en ymmärrä sitä, että X sitten kokisi avun tarpeen jonakin vittuiluna, vaikka tarkoitus on täysin päinvastainen. Mikä ihmeen häväistys tai solvaus se on - no ei kyllä yhtään mikään. Tämä ei muuten koske pelkästään Gatia, vaan ihan kaikkia.

Me ollaan kyllä erilaisia 8)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca, kuinka suoraan se nyt pitää sanoa. Olet ollut törkeä ja hirveä mua kohtaan ja se sama on aina vaan toistunut. Ollaan oltu aiemminkin tässä tilanteessa jossa pyydän sua lopettamaan ja jättämään mut rauhaan eli varsin hyvin tiedät ja olet tietänyt mitä teet eli loukkaat ja ahdistelet.

Tiedät myös sen että en haluaisi olla ilkeä ja juuri siksi mun on ollut vaikea tehdä muuta kuin yrittää ignoorata ne sun törkyjutut, siinä varmaan virhettä mun puolelta, olisi vain koko ajan pitänyt huuutaa kurkku suorana että "inhoan sua, olet hirveä yms".

Anna mun olla rauhassa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Toivottavasti et verrannut itseäsi tässä epäsuorasti lainaamaasi Gatiin. Eiköhän tässä vaiheessa koulutusta ole käynyt selväksi, että kalja nyt ei ainakaan lääkitse Gatia. Jäi vain häiritsemään...
Ei, kyl tuo oli ihan erillinen huomautus ..
Tuosta toisten asioihin puuttumisesta täällä näyttää olevan kahta selkeästi toisin ajattelevaa koulukuntaa. Itse kuuluun siihen, jossa ei katsota pahalla, jos rakentavasti ja hyvää tarkoittaen tarjotaan toiselle apua.
No joo, ND voisi ehkä vähän selkeyttää sitä että antaako arvioitaan ihmisistä lääkärinä vai nettipersoonana. Mutta silmätikuksi tekeminen harvemmin on se ensimmäinen askel kohti Parempaa Ihmisyyttä(tm). Jos Gattacaa kohdellaan kuin sosiopaattia niin miksi se muutoin käyttäytyisikään?

Muutoin kyllä avun tarjoaminen on aina hyvästä, mutta sen täytyy lähteä avun tarpeesta (jota G ei ole missään vaiheessa musta ilmaissut), ei avun ANTAMISEN tarpeesta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti:[


Jos kerran HB on sun mukaan viaton, herkkä ja haavoittuvainen niin kuinka sä ajattelit että se suhtautuu sun pystytisu-salainenpaikka-juttuihin? Vai toivoitko tosiaan salaa että HB:stä kuoriutuukin viattoman ulkokuoren alta joku sexxvixxen?
Niin mutta miten tuon tietää? Perustin ketjun HB:n peppukuvasta, eikä tuo siitä protestoinut!! Voiko sen intiimitörkeämpää ollakaan??

HB: Mitä muuta pahempaa olen muka sanonut?
Pahin, minkä itse muistan oli "Nöyrtyneen naisen suudelma on kaksin verroin makeampi", mutta sen olen KIRJASTA lukenut ja sitä käytän aina vastaavissa tapauksissa. :D Kun se on musta niin hyvä sanonta.

Ja joo, diggailen HB:tä haluaisin joo nähdä hänet alsti ja olla krhhmm. silleen hänen kanssaan, mutta ei se mun mielstä "törkeilyä" ole, koska ihan oikeasti välitän ko misusta ja nättiähän se sitten JOS kelpaisin ja olisi vain minä ja hän. Sanan "pillu" liikakäyttö on multa vain katkeruutta tän maailman raadollisuuden kanssa.

Katkeruutta sitten myös miten tän maailman Runkkutontut lykkii täysin olemattomalla henkisellä puolella. Ja muut hurraa.

Ja niin HB, älä taas vedä hernettä nenään. Minkäs minä mahdan mitä tunnen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kyllä vedän herneet nenään. Petit lupauksen.

Painu helvettiin. Heippa.
Geetzu

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ann kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja minä otan ignoren käyttöön
[testing]PIMPPA-IITA![/testing]
En mä ny sua halunnu, pusunen. :]

[avautuma]

Mulla on yhä oltava pari ärsykettä, joiden pariin palata sellasina hetkinä ku oikeesti tarpeellista. Esim. tänään oon testannu omia rajojani ihan hulppeesti mielenkiinnosta sun ja Helykän kohalla. Eikä niinq mitään oikeita hermostumisia, oon aikaa päheen ylpee itestäni. Viimeks testailin vähän ND:n kohilla ketjussa kun rupesi pyytelemään lisää kuvatodisteita minun ja perheeni olemassaolosta.

Really, pidän upeana aikuistumista ja sitä, että oon kasvanu hippasen pinnani ja muutenkin minäni kanssa niistä vuosista kun pelkkä netti-vittumaisuus sai ärhentymään järkyttävästi. Sick-kinda-way oli hankkiuduttava irl-kosketuksiin esmes miittiin ihan vain pakosta päästä paukuttamaan kusipäiden päitä seiniin. Niiden, jotka netissä länkyttivät turpiansa ihan aidosti kuvitellen, että tämä on joku eri maailmansa, eivät meinaan naamatusten koskaan käyttäytyneet kuten netissä. Kitinästäkin varmasti löytyy pari.

En kaipaa aikaa, vaikka toisaalta sairaampi puoleni hakee yhä tyydytystä niistä parista pahoinpitelystä, jotka tulivat kovin heppoisin perustein... Nykyään olen huomattavasti pitkäpinnaisempi myös puhtaassa irl-kanssakäymisessä, herrajumala kykenen jopa puolustautumaan yllättävissä tilanteissa ilman nyrkkejä, awesome!

Voin lämpimästi suositella rakkauden ja kaiken sellasen lisäks niinq terapiaa, vaikka se kalliiksi hetkellisesti kukkarolle kävisikin. Suositella niinq ihan kaikille! Toisinaan myös nettiloma on ihan viilee juttu. (Tällanen suosittelu on nyt epägeetzumaista ja on voimakkaasti vastassa ketjun aiempia osallistumisiani, siltikin kukkaisfiiwiksissäni - ja vähän siksi koska DrD oletti mun olevan hoitoja vastaan - nyt näin... )

[/avautuma]
Viimeksi muokannut Geetzu, 11.05.2007 22:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mylwin kirjoitti:Muutoin kyllä avun tarjoaminen on aina hyvästä, mutta sen täytyy lähteä avun tarpeesta (jota G ei ole missään vaiheessa musta ilmaissut), ei avun ANTAMISEN tarpeesta.
Mä lähden tässä ihan heinäntekojärjestä ja omasta elämänkokemuksesta, ja kukin tietenkin omistaan. Jotenkin yllä oleva kuulosti jeesustelulta. Toisin sanoen, mielestäni apua saa ja pitääkin tarjota, kun tarve on ilmeinen. Ei siihen mitään avunpyyntöä tarvita. Tässä on kyllä selkeä ero ajattelussamme 8) En tarkoita, että avun tarjoamiselle pitää aina ketju avata, vaan viestimuodossa mielellään yrittää auttaa.

Joku tietenkin voi ajattella, että mikä oikeus kenellekään on toimia kenenkään ylituomarina jne, mutta tämä on taas sitä tavallaan jeesustelua, eihän siitä ole kyse.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattaca terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:Ja niin HB, älä taas vedä hernettä nenään. Minkäs minä mahdan mitä tunnen.
Etkä yhtään osannut arvata että tuostakaan tapahtuu mitään ihmeellistä? Eipä runkkutonttukaan mahtanut mitään sille mitä tunsi, ja sehän pilasi sulta monta vuotta. Että paska kiertämään vai?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Lukittu