La La la -lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Espanja voitti Euroviistu La la la -laululla vuonna 1968: http://youtube.com/watch?v=PttitB620fM

Melko kamala, mutta tuo lienee inspiroinut lukuisia muitakin tarttuvia kertosäkeitä.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja alja »

huonommilta ne nykyään kuulostaa. miksi oi miksi siellä pitää olla vain niin käsittämätöntä kökköä? onko euroviisut jääny 80-luvulle? oksu
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kuva

Tästä näin. Lauantaita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toi Myltsin sarjis on hyvä :D

Tänään ohjelmassa jääkiekkoa, formulaa ja euroviisut. Lupasin tehdä pottumuussin ja jauhelihakastikkeen, mutta illan naposteltavat on vaan mielessä. Coctail-piirakoita, juustoja, viiniä :]
Mulli75

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:Toi Myltsin sarjis on hyvä :D
Avatar kanssa, ihan kuin se kertoisi että Myltsillä jalka paketissa ?
Dr.Diarrhea

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Montas tuntia pelin alkuun? Sitä ennen askartelua ala byrokratia. Huomenta kaikille!
Bliss

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tulipahan herättyä ajoissa... Poika päätti viittä vaille 6, että nyt muuten noustaan ylös :shock:
No.. jos vaikka lähtis tohon takapihalle kurittamaan pensaita kun kerran ollaan aamuyöstä asti valvottu
1108

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ois vähän niiQ krapula.

siis saunaan mars.
ninnithequeen

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Ois vähän niiQ krapula.

siis saunaan mars.
Samma här.

Olin broidin kans liikenteessä eilen. Voi saamari ku sitä ihminen tuntee ittensä vanhaks. Ei vanha jaksa enää! Ei saamari mä lauloin sille karaokessa "Pikkuveljen". Toivottavasti ei ollu kameroita paikalla. Argh!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Huomasin juuri, että tällä hetkellä reaalimaailma houkuttaa jotenkin enemmän kuin tämä hiekkalaatikko. So long!
Prepare for the worstest.
didi

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Hyvä fiilis. Aamujumppa piristi mieltä ja kehoa. Ties vaikka aamiaisen jälkeen lähtisi pyöräilemään.

Aurinkoista huomenta kaikille!
Sheetlord

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ankara pintapuleeraus alkaa, kämpän saamiseksi myyntikuntoon. Onneksi maali ja pakkeli piisaavat, vituttaisi alkaa repiä laattoja tai lattioita irti.

Huomenna 12 kk odotettu tilaisuus korottaa luolaluokitustaan cavern->intro to cave. Jos menee vituiksi, vedän viikon viunaa vitutukseen.
Dr.Diarrhea

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Sheetlord kirjoitti:Ankara pintapuleeraus alkaa, kämpän saamiseksi myyntikuntoon. Onneksi maali ja pakkeli piisaavat, vituttaisi alkaa repiä laattoja tai lattioita irti.
Ihan mielenkiinnosta, minnepäin meinaatte muuttaa?
Enttu

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Köh, tuli omaan taloudenhallintavihkoon hieman nolo lipsahdus lukihäiriön muodossa, jonka vasta eilen illalla huomasin, olin väsyneenä kirjoittanut
"Aasi Helsingissä" kun piti kirjoittaa Aasia Helsingissä :lol: :lol: :lol:

nimim ai miten niin kitinäaddikti
CandyMan

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

nowaysis kirjoitti:Huomasin juuri, että tällä hetkellä reaalimaailma houkuttaa jotenkin enemmän kuin tämä hiekkalaatikko. So long!
Kiitti että kerroit. Minunkin lienee hyvä mainita tässä välissä että aion pitää taukoa palstalta ainakin tämän loppupäivän ja luultavasti huomisen. DrRipuli ja mylwin saavat tuurata minua sen ajan.

Minua ärsyttävät suuresti henkilöt kuten Keikaus ja monet muut jotka pitävät taukoa palstalta sen kummemmin erikseen ilmoittamatta ja tekemättä suurta numeroa itsestään. Eikö heillä ole mitään käytöstapoja?
Vihtahousu

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Antakaa määkin huudan, määkin olen kapulassa. Kohta kauppaan hakeen kisakaliaa ja pitsaa.
ninnithequeen

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Antakaa määkin huudan, määkin olen kapulassa. Kohta kauppaan hakeen kisakaliaa ja pitsaa.
Perkele, ja mä joudun kattoo matsin yksin! Tai siis muksun kanssa, ukkoperkele oli vaihtanu vuoronsa 14-22...Soitin jo kaikki kaverit läpi Epsoossa, että on joku sitten luurin päässä ku tärisen soffalla Suomi-paita päällä :D
Vihtahousu

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Antakaa määkin huudan, määkin olen kapulassa. Kohta kauppaan hakeen kisakaliaa ja pitsaa.
Perkele, ja mä joudun kattoo matsin yksin! Tai siis muksun kanssa, ukkoperkele oli vaihtanu vuoronsa 14-22...Soitin jo kaikki kaverit läpi Epsoossa, että on joku sitten luurin päässä ku tärisen soffalla Suomi-paita päällä :D
Hihii, mullakin oli vähän tekemistä että saan tänne ees kaks kaveria paikan päälle matsia kattoon. Mut vittu paarit pilaa katselemisen, ei kuule mitään, ei näe mitään, jonoa tiskille sekä vessaan.... uuf
Dr.Diarrhea

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vihtahousu kirjoitti:Hihii, mullakin oli vähän tekemistä että saan tänne ees kaks kaveria paikan päälle matsia kattoon. Mut vittu paarit pilaa katselemisen, ei kuule mitään, ei näe mitään, jonoa tiskille sekä vessaan.... uuf
Amatöörit menee paariin väijyyn pelin. Kotona kisastudio hyvässä seurassa ja VAIN muutama keskiketterä. Tiukkaa analyysiä kaverien kesken ja kaikki fasiliteetit käden ulottuvilla 8) ...itse tosin joudun...siis yritän seurata työpaikalla tällä kertaa.
aasi

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

nowaysis kirjoitti:Huomasin juuri, että tällä hetkellä reaalimaailma houkuttaa jotenkin enemmän kuin tämä hiekkalaatikko. So long!
No niin muakin!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti:Leuka on tulipunainen ja turvoksissa.
Mä en haluu ees tietää, miltä Taukkiritarin pärstä näyttää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vihtahousu kirjoitti:Antakaa määkin huudan, määkin olen kapulassa. Kohta kauppaan hakeen kisakaliaa ja pitsaa.
\o/
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti:Söpömpää ja suloisempaa miestä saa hakea.
:rofl:

Tää jaksaa naurattaa mua. AHhahhaaa..
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sheetlord

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, minnepäin meinaatte muuttaa?
Sinne, mistä löytyy hyväkuntoinen rivarineliö tai paritalon puolikas, yhdessä tasossa, rauhalliselta paikalta. Autotalli ei olis haitta. Eteläpuolelta on yks kiikarissa, mutta tässä on kaikenlaista säätöä ennen sitä.
Vihtahousu

Re: La La la -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kisakaliaa :beer:
Vastaa Viestiin