Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katsomaan menen 80stä isoäitiäni..
Äiti antaa anteeksi onneksi kaiken..


Oi mutsi mutsi,
stikkaa eldis lamppuus.
Mä kohta delaan jengist veks.
Valkoisen sprigin
mulle jostain slumppaat.
Kalsaan skrubuun
mut kohta slepataan.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kösönöm ja sörözöö!

Kaverille menin. Pakkasin salikamat mukaan, mutta ihan vain varmuuden vuoksi työnsin sen salmaripullon reppuuni mukaan, just in case. Who the fuck am I kidding?
Eli perille päästyäni aloin kippaamaan talon tarjottavia, niin syötäviä kuin juotavia. Tosin aluksi maltillisesti, oli vielä mielessä että jos kuitenkin vain pari siideriä/olutta/valkkaria/mitävittuatahansavain ja siitä salille ja kotiin katsomaan veisuja. No, minusta ei ollut tarpeeksi homoksi joten kippasin vain kunnon kännit ilmaisilla viinoilla ja nappasin äsken taksin laitakaupungilta kotiin. Selvä ilta meni siis vituiksi, mutta rahaa paloi tasan yhden minigolf-setin plus taksin verran (pokerit meni taas +-0).

Pillu huutaa puhelimessa eioota, se haluaa TosiRakkautta. Mistä helvetistä se luulee sitä löytyvän tähän hätään? En mä halua valehdella ihmisille, enkä aio sortua siihen nytkään. Pillua, anyone?????
Dr.Diarrhea

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Huomenta kansa! Täytyy sanoa, että parempi voitti eli leijonat eikä Hanna(Hanna oli loistava mutta kappale paskahko). Jääkiekko on sentään aitoa touhua, eikä mitään tekopyhää homopaskaa. Lordin voitto tais sokaista minutkin, ja luulin viisujen olevan hienompi juttu kuin se todellisuudessa on. *helpotti*

Ei viitsis etukäteen hehkuttaa illan kiekkofinaalia, mut onhan tuo jännä, niin jännä paikka. Harmittais leijonien puolesta aika miehekkäästi, ei jaksais katsella niitä romahtaneita kivitaloja, kun kanukkien hymni soi.

Se on kuitenkin varma, eiks juu, että svedut ei saa prenikkaa, ei sitten millään.

Ajattelin ottaa töissä vähän rauhallisemmin, jotta sais pöytää tyhjemmäksi. Kuuluisia viimeisiä...
Bliss

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Puolitoistavee herätti mut aamulla halimalla ja kuolaamalla :) :h:
Dr.Diarrhea

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Bliss kirjoitti:Puolitoistavee herätti mut aamulla halimalla ja kuolaamalla :) :h:
Lähetä se tännekin joskus halimaan, kun mulla on noi aamut pirun vaiketa 8)
Mulli75

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hyvää äitienpäivää kitiseville äideille ja muillekin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyvää äitienpäivää! :h:

Eilinen meni "äijäporukassa" iltaa istumassa television edessä. Miehen kaverit kyllä tietää että mies pääsee äijäiltamiin koska vaan (siis ilman eukkoa), mutta nyt sain minäkin kutsun, reilua! Pari siideriä ja cohibat vedettiin kanada - vastuksen varmistuttua. Nyt on pää kipeä ja kurkku karhea. Mut mä olin äijä, mä poltin koko sikarin.

Tänään töiden jälkeen äidille, ja HUPS, siellä on 52 tuuman telkkari ja supermukava sohva. Kysyin jo äidiltä varovasti että ottaako nokkiinsa jos katsotaan lätkää 19.15 eteenpäin.. äiti sanoi että oikea puoli sohvasta kuuluu sille :P Hianoo.

Huomenna vapaapäivä - luxusta. Eteinen pitää maalata, ja ajattelin vähän paikkailla makkaria ja iskeä ensimmäisen kerroksen seinille ennen miehen kotiintuloa.

Vittu mä oon hyvä. Oikeesti. NiinQ.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hyvää äitienpäivää! :]

Mä sain eilen uuden tugan. Fantsua :cheer: . Ei ookaan päälle 10vuoteen ollu näin lyhyt. ihQ 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miehen veli makaa sairaalassa. Taksin kylkeen ajoi Topeliuksenkadulla viime yönä humalainen urpo, josta taksi kimposi katolleen.

Onneksi näyttää siltä että kyseessä on vain aivotärähdys.. Ja tyttöystävä soitteli ja kyseli multa inside- numeroa tapaturma-asemalle, koska MIEHEN PITÄÄ EHTIÄ RISTIÄISIIN! Vittu mitä touhua.. pidin pienen puhuttelun siitä, mikä on oikeasti tärkeää ja mikä ei. Olikohan fiksua, koska anoppi oli korva höröllä lempiminiänsä vieressä. Perästä kuuluu.. say. :roll:

ps. ei mitään vakavaa.. tais selvitä säihkähdyksellä, sijoiltaan menneellä olkapäällä ja aivotärähdyksellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja saira »

McJanne kirjoitti:Varaäiti kuoli aamuyöstä, R.I.P.
Osanottoni
SikaMika

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

I got something to say, I kill your baby/rape your mother today...♫♫

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille. Täytyypä pirauttaa omalleni jahka saan imaistua aamiaisen. Piti mennä käymään tänään äiteellä, mutta nyt on niin voimakas jälkituotantovaihe päällä, että sadan kilometrin matkustelu julkisilla tuntuu liian hapokkaalta. Taidan sen sijaan käyttää hyväkseni kauppojen sunnuntaista aukioloa ja hakea jotain herkullista sapuskaa plus tietenkin paketin lihottavaa Carte D'oria.

...doesn't matter much to me, as long as it's dead/she spreads...♫♫
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:ITaidan sen sijaan käyttää hyväkseni kauppojen sunnuntaista aukioloa ja hakea jotain herkullista sapuskaa plus tietenkin paketin lihottavaa Carte D'oria.
Äitienpäivä! Kaupat kiinni..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Äitienpäivät ovat aina vähän hankalia, en tiedä koskaan mitä ostaa/tehdä hälle, kun ei juuri välitä kukka-koru-tuoksu-voide-jutuista eikä omin sormin näperretyistä askartelupaskarteluistakaan (ymmärrettävää). Parasta ehkä leipoa jotain, kyllä sieltä uunista jotain lämmintä saadaan tulemaan.. Siis "jotain".

Voi ei... Leipomuksia.. Tule hyvä pulla, älä tule paha pulla.

Toivomus on ilmoilla, nyt vaan enää puuttuu se tekeminen.
---> Pulliin.
A man's gotta do what a man's gotta do.
1108

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jos se peli ei kohta ala niin mun pelikaljat on kohta jo juotu...

Olen hyvä poika, ostin äipälle kukkia 50€:llä, duunasin perheelle safkat (kanan rintafileitä mustapekkajuustolla ja pekoniin käärittynä, lohkoperunoita ja kunnon salaattia fetalla).

Meitsi on paras, äiti liikuttui kyyneliin ja muu perhe oli yllättyneitä.
Ottakaa mallia!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulle kerrottiin eilen että musta tulee kotiäiti / emäntä maalle. Mikäs siinä!

Mutta juu, harjoitus tekee mestariLapsen. Vuonna 2009. Vai mitä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Ann »

Outo olo.

Taidan pysytellä sängyssä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kid

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Äiree on Savonlinnassa. Oisin tilannut sille kukkia mutta ei oo luotto- eikä ees pankkikorttia millä oisin maksanu. Heh.. Soitto sai riittää.
Mister on kertauksissa ja mä oon nauttinut omasta rauhasta. Jotenkin viime viikko meni vaan kiukutellen sille. Mälsää, mutten vaan osannut taas käyttäytyä kuten kypsä aikuinen.
Tänään ehkä seksiä ja saunaa - kait se siittä taas lähtee..
Dr.Diarrhea

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

1108 kirjoitti:Olen hyvä poika, ostin äipälle kukkia 50€:llä.
Kai muistit (tapasi mukaan) haistatella 8) ...eivais majamivais. Mä poikkesin El Torossa just häränpiffillä ja maksettiin sit äitin systeemit niinku lahjaksi.

Sain puristeltua päivällä komeet myönnöt yhteen juttuun ja tuli aika äijä fiilis. Se haihtui yhtä nopeasti kuin syntyikin, tajusin että toihan tietää vaan askartelua loppupäiväksi...mitään bonuspalkkaa siitä saa.
1108

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kid kirjoitti:Mister on kertauksissa ja mä oon nauttinut omasta rauhasta.
Hienoa että tekee velvollisuutensa.
Tänään ehkä seksiä ja saunaa - kait se siittä taas lähtee..
Hienoa että kiität miestäsi sillä että annat naapurin alkoholistin polkea itseäsi perseeseen saunan jälkeen.

Kyllä mie uskon että mies tuolla lähtee.
Kid

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mister on kertauksissa ja mä oon nauttinut omasta rauhasta.
Hienoa että tekee velvollisuutensa.
Tänään ehkä seksiä ja saunaa - kait se siittä taas lähtee..
Hienoa että kiität miestäsi sillä että annat naapurin alkoholistin polkea itseäsi perseeseen saunan jälkeen.

Kyllä mie uskon että mies tuolla lähtee.
Käyttäydy kunnolla hupsu mies! Mister on siellä vaan tän päivän. Ei tarvii naapuria himoita.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja more »

Jospa sitä tän päivän ottelusta selviäis ilman että on pää auki päivä päätteeksi. No matsihan meni verittä mutta sen jälkeisis talkoissa kuusiaidan säätäminen oli kohtalokasta, pystyyn katkoessa kun ne oksan pirut tahtoo tulla alaspäin kun runko lyhenee. No so not, hommat jatkui ja ekat makkaratkin tuli kärvennettyä tälle kesälle kaverin omenatarhassa.

Ja juu, äippääkin muistettu:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Mulli75

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Miten onkaan äitienpäivän viikonlopulle sattunut useampi kisailu. Euroviisu- jääkiekko-, formula-, ja palstaräksytyskisat. Näistä kisoista joita minä seuraan toinen päättyi moottoririkkoon ja toinen on kullassa kiinni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mulli75 kirjoitti:..palstaräksytyskisat..
E-"Yo Mamma"-ketju puuttuukin..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Eilen lähikaupan omistaja toivotti mulle hyvää äitienpäivää... Tuli aikas hazzu fiilis. Ens vuonna moiseen voisi olla aihettakin, ehkä... toivottavasti.
Töissä juotiin omahoidettavien kanssa kimpassa kolmisteen äitienpäiväkahvit. Eihän meistä kolmesta kukaan oikeasti äiti ole, mutta eihän se estä kahvittelemasta.
Velvollisuudet hoidettu ja omalle äidille soitettu. Nyt olen taas asteen verran parempi lapsi.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: Sunnuntai äitienpäivä, kaikkien äitien päivä..

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

11h fyysistä ulkotyötä tänään, eilen 12:ta asti ytimessä ja kaliaa kippasin koko päivän. Nyt oon hajalla. Kultaa tulee!!
Vastaa Viestiin