Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Gattaca kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Chubs kirjoitti:[
Ai se oli täällä. Muistan lukeneeni tyypistä iltapäivälehdistä.
Millainen se oli? Yllätyittekö kun kuulitte?
Tekstiensä perusteella megamasentunut pikimusta pillerinpopsija. Sillä on vielä täällä jengiä, jotka kutsuu sitä ystäväksi.
Häiriintyneeltä itsemurhaajalta se vaikutti, mutta ei nyt sentään tolta.
Se oli meittiä eläinsuojeluasennoituneita. Ainoa jolla oli filosofiaperusteiden lisäksi käytännön kokemuksella väittää vastaan parille Kitinän tehotuotantokarjakko/turkistarhatyöskennelleelle, koska oli duunikseen hoitanut lehmiä ja hevosia.
Missanut moisen. Muistan vaan niitä kuvailuja kun pitää ottaa nappi, jotta kestää sitä rasvasta pukusikaa joka tulee kohta kotiin.

Rahaliiton on homolle pakko olla vaikeampaa kuin heterolle. Kyllähän nyt mies nussii minkälaista hirmusikaa tahansa, mutta ottaa nyt hirmusialta suihin tai kakkoseen. Naisillekin rahaliitto on helppo. Voi aina käskeä sitä sikaa pesemään kullinsa ennen kuin suostuu ottaan sen suuhunsa. Pikkuduunilla sika on tyytyväinen. Vielä kun se rahan perässä oleva homo on tod.näk. se ämmähomo niin sen pitää tehdä ihan just mitä sanotaan, kuten esim. olla kirjoittelematta keskustelupalstoille.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Chubs kirjoitti:
Tunnen ihmisen, joka on jo vuosia väittänyt, että tappaisi mieluummin ihmisen kuin eläimen, jos joutuisi valinnan eteen. Ehkä siis vähän samanmoista häiriintyneisyyttä, ilman murhanhimoa toivottavasti.
Jos käskettäisiin ampumaan randomkoira tai randomihminen ei valinta olisi vaikea. Svenskaklubbenin eteen vaan venailee. ei tuo olisi edes mikään valinta. Miksi joku ampuisi koiran?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Tekstiensä perusteella megamasentunut pikimusta pillerinpopsija. Sillä on vielä täällä jengiä, jotka kutsuu sitä ystäväksi.
Häiriintyneeltä itsemurhaajalta se vaikutti, mutta ei nyt sentään tolta.
Se oli meittiä eläinsuojeluasennoituneita. Ainoa jolla oli filosofiaperusteiden lisäksi käytännön kokemuksella väittää vastaan parille Kitinän tehotuotantokarjakko/turkistarhatyöskennelleelle, koska oli duunikseen hoitanut lehmiä ja hevosia.
Missanut moisen. Muistan vaan niitä kuvailuja kun pitää ottaa nappi, jotta kestää sitä rasvasta pukusikaa joka tulee kohta kotiin.

Rahaliiton on homolle pakko olla vaikeampaa kuin heterolle. Kyllähän nyt mies nussii minkälaista hirmusikaa tahansa, mutta ottaa nyt hirmusialta suihin tai kakkoseen.
Kyllä minun täytyy myöntää, että kunnioitan tätä hemmoa
http://irc-galleria.net/view.php?nick=K ... d=55653709

siinä, että pystyy nusuttamaan naista, jonka tod. näk. kokee ulkonäöltään hyvin vastenmieliseksi, eli ei ole aina heteroillakaan helppoa.
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Crowbar kirjoitti:No sitten minä en ole ollut paikalla. Se kerta josta minä puhun Ninni tuli baariin huutaen. Huusi Snapahead ja huusi moro ja huusi sitä sun tätä.
En muista sanoneeni sanaakaan. Sitten se paukkasi kahta kauheammassa jurrissa karjumaan "Mä oon vittu pettyny suhun! Sä olet vässykkä tms." Tällä ilmeisesti tarkoitettiin sitä etten heittänyt sitä tuopilla päähän heti ensimmäiseksi kun se tuli huutamaan tai jotain. Sitten se alkoi haistatella jengille ja ryhtyi lääppimään minua jolloin nappasin sitä ranteesta kiinni ja käytin rumaa kieltä. Jos tavassani käsitellä juoppohulluja on jotain omituista niin... Voin kyllä ymmärtää, että tuo on kääntynyt niin että joku sanoo mitä mieltä on oikkeista hienosti!
AHAHHAA! RAAHHAHHAAA! Päässy vasta riville kolme ja jo tulee neniä kahvista ihan niistämällä. Siis ei vittu mitä viihdettä. Niinq ihan loistosettii.

Mitä helykkään tulee, niin herkillä on ja syystä. Jos joku oikeasti haluaa potkia oikeasti maassa makaavaa niin jatkakaa toki vain, sehän on mitä parasta viihdettä itse kullekin. Ehhehhee, taidanpa mennä tästä runtelemaan naapurin koiranpennun ja sen jälkeen hakkaan hihitelleen hanskaan sen raadon päällä. Uaahhhaahhhaa. :lol:
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kyllä minun täytyy myöntää, että kunnioitan tätä hemmoa
http://irc-galleria.net/view.php?nick=K ... d=55653709

siinä, että pystyy nusuttamaan naista, jonka tod. näk. kokee ulkonäöltään hyvin vastenmieliseksi, eli ei ole aina heteroillakaan helppoa.
Äh. Helppo homma niin kauan kuin ei tarvitse pillua nuolla. Ja toi jannu voi nyt vedota johonkin heimotapaan tai aurinkojeesukseen, joka syö kaikilta pään jos työntää kieltä sinne.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Chubs

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Crowbar kirjoitti:
Jos käskettäisiin ampumaan randomkoira tai randomihminen ei valinta olisi vaikea. Svenskaklubbenin eteen vaan venailee. ei tuo olisi edes mikään valinta. Miksi joku ampuisi koiran?
Jos saisi itse valita eliminoitavan ihmisen, niin taitais sillon mennä kyllä koiran ohi. Randomina sitä valkkais sen koiran, ihan vaikka vaan itsesuojelullisista syistä jos ei muuten.
bedlam

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä minun täytyy myöntää, että kunnioitan tätä hemmoa
http://irc-galleria.net/view.php?nick=K ... d=55653709

siinä, että pystyy nusuttamaan naista, jonka tod. näk. kokee ulkonäöltään hyvin vastenmieliseksi, eli ei ole aina heteroillakaan helppoa.
Mua nyt lähinnä vain kiinnostaa, että mitä muita bookmarkkeja meidän tohtorin selaimesta löytyy ja miksi. En kerro kellekään.
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Mitä helykkään tulee, niin herkillä on ja syystä. Jos joku oikeasti haluaa potkia oikeasti maassa makaavaa niin jatkakaa toki vain, sehän on mitä parasta viihdettä itse kullekin.
Mistä kukaan tietää miten herkillä kanssakeskustelijat täällä on, oi kulta?
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Jos käskettäisiin ampumaan randomkoira tai randomihminen ei valinta olisi vaikea. Svenskaklubbenin eteen vaan venailee. ei tuo olisi edes mikään valinta. Miksi joku ampuisi koiran?
Jos saisi itse valita eliminoitavan ihmisen, niin taitais sillon mennä kyllä koiran ohi. Randomina sitä valkkais sen koiran, ihan vaikka vaan itsesuojelullisista syistä jos ei muuten.
Entäs kissan?
Chubs

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tix kirjoitti:
Chubs kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Jos käskettäisiin ampumaan randomkoira tai randomihminen ei valinta olisi vaikea. Svenskaklubbenin eteen vaan venailee. ei tuo olisi edes mikään valinta. Miksi joku ampuisi koiran?
Jos saisi itse valita eliminoitavan ihmisen, niin taitais sillon mennä kyllä koiran ohi. Randomina sitä valkkais sen koiran, ihan vaikka vaan itsesuojelullisista syistä jos ei muuten.
Entäs kissan?
Ovelaa, senkin paskiainen. :D
Mä pysyn siltikin mielipiteessäni. Menisi vaan isommat rahasummat sitten tekoa seuraavaan kriisiterapiaan.
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Mistä kukaan tietää miten herkillä kanssakeskustelijat täällä on, oi kulta?
Mie olen niin herkkä että paskannankin auringonlaskua ja ruusunterälehtiä.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Harold »

Gattaca kirjoitti: Koko omaisuuden arvo vaihtellee maataloussedän 1,2 milliä (ei huomioitu puun hintaa), johonkin 1,6- 1,85 miljuunaan
...
Mutta ei tuo nyt niin paljoo ole, varmasti Kitinän lakimiehet ja lekurit ja hyperkoodarit vetää kuukausipalkastaan paljon enemmän koko työuran huomioonottaen. Mun tarttis sijoittaa.
Oho, eJärkeä.
Mulla on muistikuva susta kauahkon aikaa sitten puhumassa, ”että tarttis alkaa sijoittaa”. Kun varmaan olet käyttänyt kuluneen ajan paskanjauhannan sijasta ahkeraan opiskeluun, voisitko pistää samoja asioita tuskittelevalle lähimmäiselle nyt lyhyine perusteluineen nopean tipsin, missä seuraavista on eniten nousupotentiaalia: UPM 18:ssa, Rautaruukki 40:ssä vai Neste Oil 27:ssä? Kiitti!
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1108 kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mistä kukaan tietää miten herkillä kanssakeskustelijat täällä on, oi kulta?
Mie olen niin herkkä että paskannankin auringonlaskua ja ruusunterälehtiä.
No siis oonhan mäkin herkillä. Ollu vuoskausia. Mua vaan henkkoht vitutti Tixin heitto ihan pirusti, mut oon kiltti narttu ja tukin turpani ennen ku saan sen vihat kunnolla päälleni ja möläytän tässä jotain erinomaisen typerää. Apina.

Ja Gattacasta tosiaan... Mun mies ei koskaan tuu haalimaan tollasta omaisuutta. Millanen lutka sulle nyt kelpaskaan? Lapsilla vai ilman?
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Mistä kukaan tietää miten herkillä kanssakeskustelijat täällä on, oi kulta?
En mä tiedä, oi armas. Mietin noit koiranpentui vaan.
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Harold kirjoitti:voisitko pistää samoja asioita tuskittelevalle lähimmäiselle nyt lyhyine perusteluineen nopean tipsin, missä seuraavista on eniten nousupotentiaalia: UPM 18:ssa, Rautaruukki 40:ssä vai Neste Oil 27:ssä? Kiitti!
Ota miljoona lainaa ja sijoita kaikki rautaruukkiin.
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mistä kukaan tietää miten herkillä kanssakeskustelijat täällä on, oi kulta?
En mä tiedä, oi armas. Mietin noit koiranpentui vaan.
Mä nään meidät yhdessä kedolla: minä nussimassa halolla H***ä perseeseen ja sinä raatelemassa koiranpentuja. Runkattais lopuks yhdessä päälle, ei tietenkään ristiin. Varmaan kusikin lirahtais.

Tää on muuten jonkun mielestä hauskaa, oon kuullu. Ite en oikein silleen innostu mut osaan mä eläytyä eiks vaa?
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:No siis oonhan mäkin herkillä. Ollu vuoskausia. Mua vaan henkkoht vitutti Tixin heitto ihan pirusti, mut oon kiltti narttu ja tukin turpani ennen ku saan sen vihat kunnolla päälleni ja möläytän tässä jotain erinomaisen typerää. Apina.
Et sä mun vihoja saa päälles. Mut heitä kaikki jutskat mielummin mulle ku muiden viihteeks.
Geetzu kirjoitti:Ja Gattacasta tosiaan... Mun mies ei koskaan tuu haalimaan tollasta omaisuutta. Millanen lutka sulle nyt kelpaskaan? Lapsilla vai ilman?
Mä laskin et eläkeikään pääsis miljuunan euron netto-omaisuuteen. Plus sit ihan hyvä eläke till. Pärjääks täl tarjouskisas lainkaan?
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Tää on muuten jonkun mielestä hauskaa, oon kuullu. Ite en oikein silleen innostu mut osaan mä eläytyä eiks vaa?
Ninnillä lens ainaki kahvi nenästä. Tai joku tupakkalima.
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:No siis oonhan mäkin herkillä.
Mutta et voita minua, ajattelin katsoa tämän ihan sitten kohta kun Mark Knopfler - Shangri-La levy loppuu.

Ostin mutsille tuon DVD:n kun se sitä pyysi, kiinnostaa voiko sen katsoa
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Mä laskin et eläkeikään pääsis miljuunan euron netto-omaisuuteen. Plus sit ihan hyvä eläke till. Pärjääks täl tarjouskisas lainkaan?
Mun täytyy tehä nyt laskelmia tää ilta. Muistakaa et eläkeikään mennes mul on muutaman miljoonan omaisuus itelläni eli sinänsä raha-ahneesta lutkittelusta ei varmaan voi syyttää, mua vaan kiihottaa tää nyt kauheesti. Siispä laskeskelen ja mietin miltä näytätte noin 40 vuoden päästä (hmmh, ootkohan sä Gattaca elossakaan?).
Aito_Johanna

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kyllä minun täytyy myöntää, että kunnioitan tätä hemmoa
http://irc-galleria.net/view.php?nick=K ... d=55653709

siinä, että pystyy nusuttamaan naista, jonka tod. näk. kokee ulkonäöltään hyvin vastenmieliseksi, eli ei ole aina heteroillakaan helppoa.
Onko tuo täti tosiaan teidän miesten mielestä hyvin vastenmielisen näköinen? Ynmärrän, että hän on tuolle jannulle aivan liian vanha, mutta eikö tuo sinänsä ole ihan tavallisen näköinen viisikymppinen tätsykkä? Pysytellyt hoikkana vieläpä.
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Mun täytyy tehä nyt laskelmia tää ilta. Muistakaa et eläkeikään mennes mul on muutaman miljoonan omaisuus itelläni eli sinänsä raha-ahneesta lutkittelusta ei varmaan voi syyttää, mua vaan kiihottaa tää nyt kauheesti. Siispä laskeskelen ja mietin miltä näytätte noin 40 vuoden päästä (hmmh, ootkohan sä Gattaca elossakaan?).
Tuotot! Unohdin korkotuotot! Pitää tehdä uus kalkyyli.
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1108 kirjoitti:Ostin mutsille tuon DVD:n kun se sitä pyysi, kiinnostaa voiko sen katsoa
Hämärä muistikuva, että oisin nähnytkin... Leffamuisti tajuttoman huono! Mä en taida herkkistellä juuri mitenkään tänään, mitä nyt vähän satuja lueskellaan ja sen sellasta. Toivotan kyynelrikasta leffa-iltaa.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Harold »

elco kirjoitti: Ota miljoona lainaa ja sijoita kaikki rautaruukkiin.
Ne perustelut unohtu.

Esmes: ”Osta Rautaruukki, se on ihan kuukki.” (Lainaus Kaj-Erik Relanderin konsulteilta tilaamasta memosta ”Kumpaan suuntaan omaa pääomaa kannattaa pyrkiä muuttamaan?”)
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Harold kirjoitti:
elco kirjoitti: Ota miljoona lainaa ja sijoita kaikki rautaruukkiin.
Ne perustelut unohtu.
Typerään kysymykseen saa typeriä vastauksia.
Vastaa Viestiin