crowbar ja 1108

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Te olette eri kirjoittajia?

Vaikka olen tätä ja cityä lueskellut jo muutaman vuoden, niin vasta nyt olen varsinaisesti huomannut teidät ja tajunnut että olette eri kirjoittajia.

Crowbarko kirjoitti snapahed tjsp nikillä joskus?

Crowbar opiskelee Tampereella tekussa?

Kertokaa jotain itsestänne!
Vihtahousu

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Nyt on napit kyllä taas vääränväriset.
NuoriDaavid

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vihtahousu kirjoitti:Nyt on napit kyllä taas vääränväriset.
Aika oraakkelimainen kommentti.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nyt mä olen kyllä ulapalla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriDaavid

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mylwin kirjoitti:Nyt mä olen kyllä ulapalla.
No ei tässä ole mitään ihmeellistä suurta pointtia.

Ihan oikeesti tuo numba vai mikä numerosarjamies ja sorkkarautamies kirjoittavat molemmat samantyylistä "haukutaan kaikkea mikä liikkuu" tekstiä. En ole yleensä lukenut heidän tekstejään ollenkaan, ja sen takia ovat menneet kirjanpidossa sekaisin.

Varsinaisesti huomasin sorkkaraudan vasta kun alkoi kanssani keskustella siporexista rakennusmateriaalina (tietenkin haukkuen sitä), sen jälkeen mies on pari kertaa jotain räksyttänyt minulle. tuo numba vai mikä 1108 on mulle aivan kirjoitamaton lehti.

Mutta mielelläni kuulisin mistä on kyse. Teiniangstia? jotain muuta?
1108

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Varsinaisesti huomasin sorkkaraudan vasta kun alkoi kanssani keskustella siporexista rakennusmateriaalina (tietenkin haukkuen sitä)
Lääkkeet LÄÄKKEET!!!

Taisin olla kyllä minä joka haukkui siporexin alimpaan helvettiin ja pysyn kannassani edelleen.
NuoriDaavid

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Varsinaisesti huomasin sorkkaraudan vasta kun alkoi kanssani keskustella siporexista rakennusmateriaalina (tietenkin haukkuen sitä)
Lääkkeet LÄÄKKEET!!!

Taisin olla kyllä minä joka haukkui siporexin alimpaan helvettiin ja pysyn kannassani edelleen.
No näinpäs oli, pyydän anteeksi. Kuten sanoin, olette menneet kirjanpidossa sekaisin. Sinä siis opiskelet TKK:ssa Treella?

Mutta siis. Olet Nuori Vihainen Mies? Oletko irl myös vai pelkästään netissä?

Ps. Nythän huomaan, että se onkin sorkkarauta, josta en tiedä yhtään mitään.
1108

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ähäskutti, en kerro enempää vaan häivyn takas töihin.
NuoriDaavid

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Ähäskutti.
Et kai punastunut?
1108

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Et kai punastunut?
En mutta paskansin riemusta housuuni.
NuoriDaavid

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Et kai punastunut?
En mutta paskansin riemusta housuuni.
Semmoisia ne raksahommat on.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Eikun siis Crowbar on Snapa joka on Fawkes.

(ns. pyhä kolmiyhteys)
A man's gotta do what a man's gotta do.
1108

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HellBell kirjoitti:Eikun siis Crowbar on Snapa joka on Fawkes.
Eikun siis mene sinä sinne moottoritielle makaamaan ja odota osumaa.

Fawkes on ihka-aito Suomalainen nauta, mie oon nähnynnä sen. Snapasta ei ole havaintoa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja HellBell »

1108 kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Eikun siis Crowbar on Snapa joka on Fawkes.
..
Fawkes on ihka-aito Suomalainen nauta, mie oon nähnynnä sen. Snapasta ei ole havaintoa.
Hemmetti, olin aivan varma että Snapa on Fawkes.
1108

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HellBell kirjoitti:Hemmetti, olin aivan varma että Snapa on Fawkes.
En mie kyy ole ihan varma, olin kännissä ja pissatti. Vähemmästäkin tarkkaavaisuus herpaantuu.

Saattaa olla että olin yksin kotona enkä laisinkaan helsingissä, saattaa olla että ponussa oli salaisia lisäaineita lisättynä.

Voi se olla että rautakanki onkin sorkkarauta tai päärynä oikeasti omena. Ja varmana pidän sitä että dinosaurukset kuoli 6000v sitten. Jari Kurrikin tietää sen, Kurri kertoi unessa.

Ok, mulla on kuumetta ja inasen levoton olo.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja HellBell »

1108 kirjoitti: En mie kyy ole ihan varma, olin kännissä ja pissatti. Vähemmästäkin tarkkaavaisuus herpaantuu.

Saattaa olla että olin yksin kotona enkä laisinkaan helsingissä, saattaa olla että ponussa oli salaisia lisäaineita lisättynä.

Voi se olla että rautakanki onkin sorkkarauta tai päärynä oikeasti omena. Ja varmana pidän sitä että dinosaurukset kuoli 6000v sitten. Jari Kurrikin tietää sen, Kurri kertoi unessa.

Ok, mulla on kuumetta ja inasen levoton olo.
Eikun kyllä sä oikeasti olet oikeassa, hassu. Ironiana heitin vaan sen "olisin ollut ihan varma.."
Täytyy vielä sanoa, että Fawkes nyt kuitenkin (vaikka en ole häntä nähnyt) tuntui symppikseltä paikoitellen eikä ollut mikään sadisti - temperamenttia hällä kyllä oli/on, mutta se siitä. Pointti: Fawkes ei ollut psyko, mutta tämä toinen S:lla alkava joo.

Tervehtymisiä sulle!
A man's gotta do what a man's gotta do.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja pix »

1108 kirjoitti:inasen
ottamatta yhtään mitenkään muuten kantaa tähän keskusteluun ton sanan käyttö antaa aika selviä viitteitä misssäpäin oot ainaski joskus asunut

jatkakaa, meitsi häipyy barcaan..
1108

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HellBell kirjoitti:Pointti: Fawkes ei ollut psyko, mutta tämä toinen S:lla alkava joo.
Omaan eriävän miellipiteen.

Fawkesin niin maan perkeleen akateemisessa nupissa, vipelsi kyllä kokolailla piuhat ristiin ja rastiin niin että huh-huijaa. Ei sen väliä, se minua häiritse. Tavallaan vaan säälittää, muija vinkui miesten perään ja ulvoi akateemista rakkaudenkaipuaan ja samalla itki kuin Aileen Wuornos miesten kusipäisyyttä ja sovinistista maailmaa. Mutta munaa muijan mieliteki, näkyhän se, mutta kun ei voinut ottaa keppiä koska sitä keppiä kantoi itsekäs sika joka ei ollut tarpeeksi akateeminen. Mutta kun keppiä tekee mieli eikä saa keppiä niin otsasuoni pullistuu. Silti tekee keppiä mieli, suoni pullistuu ja päätä alkaa kivistää, kivistää ja keppiä huutaa mieli, akateemista.

Näin syntyy maaninen feministi.
Tervehtymisiä sulle!
Kiitos.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja Clay »

1108 kirjoitti:
Fawkesin niin maan perkeleen akateemisessa nupissa, vipelsi kyllä kokolailla piuhat ristiin ja rastiin niin että huh-huijaa. Ei sen väliä, se minua häiritse. Tavallaan vaan säälittää, muija vinkui miesten perään ja ulvoi akateemista rakkaudenkaipuaan ja samalla itki kuin Aileen Wuornos miesten kusipäisyyttä ja sovinistista maailmaa. Mutta munaa muijan mieliteki, näkyhän se, mutta kun ei voinut ottaa keppiä koska sitä keppiä kantoi itsekäs sika joka ei ollut tarpeeksi akateeminen. Mutta kun keppiä tekee mieli eikä saa keppiä niin otsasuoni pullistuu. Silti tekee keppiä mieli, suoni pullistuu ja päätä alkaa kivistää, kivistää ja keppiä huutaa mieli, akateemista.

Näin syntyy maaninen feministi.
Näin osuvaa kuvausta ei kyllä voi kehittää ilman omakohtaista kokemusta asianlaidasta!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:Te olette eri kirjoittajia?

Vaikka olen tätä ja cityä lueskellut jo muutaman vuoden, niin vasta nyt olen varsinaisesti huomannut teidät ja tajunnut että olette eri kirjoittajia.
Outoa että nuo ovat päässäsi sulautuneet.
Toisaalta minulla pitkään ja vieläkin oli vaikeuksia hahmottaa erillään sinua NuoriDaavid ja Killkill/Sheetlordia. Mikä on outoa, toinen on porvari ja toinen punertava. Hiljattainkin sanoin yhdessä ketjussa ND kun tarkoitin Killkill. Kävin korjaamassa. Ehkä kirjoitustyylissä tai mentaliteetissa on jotain samaa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Outoa että nuo ovat päässäsi sulautuneet.
Toisaalta minulla pitkään ja vieläkin oli vaikeuksia hahmottaa erillään sinua NuoriDaavid ja Killkill/Sheetlordia. Mikä on outoa, toinen on porvari ja toinen punertava. Hiljattainkin sanoin yhdessä ketjussa ND kun tarkoitin Killkill. Kävin korjaamassa. Ehkä kirjoitustyylissä tai mentaliteetissa on jotain samaa?
Mit vit? Porvari? Punertava? Mikäs Carl Marx siellä on?

Minusta täällä ei ole kuin yksi turhan punertava, se punarinta/talitintti nicki. Se taisi olla itse heinäluoma, ei kai pääse enää tänne kun ei ole ministerihuoneen rauhaa kirjoittaa. :)
NuoriDaavid

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Outoa että nuo ovat päässäsi sulautuneet.
Toisaalta minulla pitkään ja vieläkin oli vaikeuksia hahmottaa erillään sinua NuoriDaavid ja Killkill/Sheetlordia. Mikä on outoa, toinen on porvari ja toinen punertava. Hiljattainkin sanoin yhdessä ketjussa ND kun tarkoitin Killkill. Kävin korjaamassa. Ehkä kirjoitustyylissä tai mentaliteetissa on jotain samaa?
Mit vit? Porvari? Punertava? Mikäs Carl Marx siellä on?

Minusta täällä ei ole kuin yksi turhan punertava, se punarinta/talitintti nicki. Se taisi olla itse heinäluoma, ei kai pääse enää tänne kun ei ole ministerihuoneen rauhaa kirjoittaa. :)
No onhan KK/lakanalordi miedosti punertava, on itse tullut kaapista ja asian myöntänyt. No ei se mitään, onhan täällä katto korkealla ja seinät leveällä.
PerttiMakimaa

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Outoa että nuo ovat päässäsi sulautuneet.
Toisaalta minulla pitkään ja vieläkin oli vaikeuksia hahmottaa erillään sinua NuoriDaavid ja Killkill/Sheetlordia. Mikä on outoa, toinen on porvari ja toinen punertava. Hiljattainkin sanoin yhdessä ketjussa ND kun tarkoitin Killkill. Kävin korjaamassa. Ehkä kirjoitustyylissä tai mentaliteetissa on jotain samaa?
Mit vit? Porvari? Punertava? Mikäs Carl Marx siellä on?

Minusta täällä ei ole kuin yksi turhan punertava, se punarinta/talitintti nicki. Se taisi olla itse heinäluoma, ei kai pääse enää tänne kun ei ole ministerihuoneen rauhaa kirjoittaa. :)
No onhan KK/lakanalordi miedosti punertava, on itse tullut kaapista ja asian myöntänyt. No ei se mitään, onhan täällä katto korkealla ja seinät leveällä.
Jos vain miedosti punertaa pitää laittaa takaisin uuniin. :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
No onhan KK/lakanalordi miedosti punertava, on itse tullut kaapista ja asian myöntänyt. No ei se mitään, onhan täällä katto korkealla ja seinät leveällä.
Ah, miten jalon suvaitsevaa. Joo onhan se ihan varmasti niin, että Kitinä on moniarvoinen yhteisö eikä mikään pingviinilauma, onhan? :D Mielestäni täältä puuttuu kunnon ihmisiä kuten maalaisjuntteja, eläinterroristeja, raivokommareita tai miksei tasapainotuksena natsejakin. Mitä niitä on käynyt, ovat olleet kuriositeetteja, outolintuja muiden silmissä.

Toinen pari, jonka olen mielessäni sekoittanut on ollut Huima ja SoEasy.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: crowbar ja 1108

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Mielestäni täältä puuttuu kunnon ihmisiä kuten maalaisjuntteja, eläinterroristeja, raivokommareita tai miksei tasapainotuksena natsejakin. Mitä niitä on käynyt, ovat olleet kuriositeetteja, outolintuja muiden silmissä.
Minusta paikkaat aika montaa noista puutteista loistavasti. Jatka samaan malliin. :)
Vastaa Viestiin