Luonnollisuusko kauneutta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko nainen parhaimmillaan meikittä vai meikattuna?

Meikittä, ns. saunaraikkaana
22
100%
 
Ääniä yhteensä: 22

Faghag

Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Parjantaina ollaan juhlatuulella, joten laitetaanpa kehiin ajankohtainen gallup:

Suurin osa miehistä kehuu, että nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen, naama punaisena, meikittä ja tukka roikkuen märkänä klimppinä päässä.

Tämän skenaarion "pahana" vastapuolena pidetään meikattua ja tukkansa laittanutta naista.

Silti yksikään mies ei ole haukkunut tavallisen miellyttävännäköistä naista rumaksi, jos tämä on fiksusti maskeerannut ja kammannut itsensä.

Tiukka kysymys: Pelastaako kosmetiikka naisen? Eli onko nainen parhaimmillaan meikittömänä vai meikattuna?

Rajaan keskustelun ulkopuolelle ylimeikkaamisen textmarker-kynän kanssa ja oikean rumuuden, johon ei enää kosmetiikka auta. Lisäksi rajaan ulkopuolelle gootit, joiden suhde kosmetiikkaan gothic stylen luojana on lähes uskonnollinen.

Nimimerkki Kosmetiikalla pelastettu, Hallelujaa!!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Nainen on parhaimmillaan silloin kun nainen itse on tyytyväinen itseensä nih! 8)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Dumari

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

M-ojo kirjoitti:Nainen on parhaimmillaan silloin kun nainen itse on tyytyväinen itseensä nih! 8)
Kompataan tuota, paitsi että naiset eivät kuulosta ikinä olevan tyytyväisiä itseensä :twisted:
Itse kysymykseen en osaa vielä vastata, mietin vielä.
millivanilli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

M-ojo kirjoitti:Nainen on parhaimmillaan silloin kun nainen itse on tyytyväinen itseensä nih! 8)
ihQsti sanottu.
Kid

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää on kysymys mihin minäkin kaipaan kiihkeästi vastausta!

(M-ojo sanoi kyllä todella hyvin. Kiitos siitä!)
killkill

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kyselystä puuttui vaihtoehto "posket punaisena ja tukka sekaisin saatuaan kanssani juuri järisyttävän orgasmin". Silloin nainen on ehdottomasti kauneimmillaan.
RolloTomasi

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vastaan goottina jattaen aanestamatta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja martza »

Nainen on parhaimmillaan luonnollisena, puhtaana, meikittömänä. Totta kai, kun ulos menee, pieni meikkaus on aina paikallaan. Pääasia kuitenkin on, että nainen viihtyy todellakin itsensä kanssa, olkoon se ilman meikkiä tai meikkien kanssa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jatkan pyllynnuolentalinjaa ja sanon että aivan juuri silloin kun nainen itse tuntee itsensä kauniiksi.
Jos naisesta tuntuu että meikki meni vituiksi ja näytän pellehermannilta niin eihän se silloin kaunis ole.
.. tosin kallistun ehkä kuitenkin enemmän saunanpuhtauden puoleen. Riippuu toki, onko kyse omasta rakkaasta vai jostain neiti x:stä. Neiti x:t näyttävät kivemmalta meikeissä, oma rakas ilman.
Vaikeeta!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kerron nyt teille, vaikkei ketään kiinnostakaan, mutta minä olen ehdottomasti kauneimillani just saunan jälkeen posket punaisina ja naama puhtaana. Joskus koen myös olevani kaunis nätisti meikattuna. Useimmiten kyllä esiinnyn julkisesti ilman meikkiä olematta juuri saunasta tullut punaposki. Kuuluisiko minun välittää siitä olenko kaunis muiden silmissä ja sen mukaan meikata/olla meikkamatta? Noin niinkuin arjen kunniaksi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vaola kirjoitti:Poikaystäväni sanoi mulle, kun oli ekan kerran nähnyt mut Drakulan maskeissa (kts. kuvat galleriassani), että voisin useammin meikata enemmän. :shock: :lol:
Meillä on vähän toisin päin. Mies sanoi joskus, että ihan turha meikata, kun näyttää ihan samalta meikin kanssa ja ilman. En tiedä sitten kumpi kusee pahemmin, hänen näkökykynsä vai minun meikkaustaitoni.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tällä pigmenttihäiriöllä ihmettelen suuresti mikäli mies pitää minua suloisimpana täysin kosmeettisia aineita sisältämättömänä. Tosin, kuten sitä oppii, ei kannata kysyä välttyäkseen vääntymiseltä aina toisen tahtoon vain miellyttämisenhaluaan. Tämän naisellisuuden osa-alueen suhteen aion kelvata sellaisena kuin olen, ajoin ylimeikattuna, kotona suojassa naama puhtaana.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja martza »

Melnais kirjoitti: Tällä pigmenttihäiriöllä ihmettelen suuresti mikäli mies pitää minua suloisimpana täysin kosmeettisia aineita sisältämättömänä. Tosin, kuten sitä oppii, ei kannata kysyä välttyäkseen vääntymiseltä aina toisen tahtoon vain miellyttämisenhaluaan. Tämän naisellisuuden osa-alueen suhteen aion kelvata sellaisena kuin olen, ajoin ylimeikattuna, kotona suojassa naama puhtaana.
Oletko kuullut sanonnan, että kauneus on katsojan silmissä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

martza kirjoitti: Oletko kuullut sanonnan, että kauneus on katsojan silmissä. :wink:
Joko siellä tai kohteen asenteessa. Minä olen tietysti lumoava aina kun siltä tuntuu.
Elämä kantaa, jos sen antaa
gullible

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti:Kyselystä puuttui vaihtoehto "posket punaisena ja tukka sekaisin saatuaan kanssani juuri järisyttävän orgasmin". Silloin nainen on ehdottomasti kauneimmillaan.
Mutta mies ei. Voin vain kuvitella miltä näytän etunojassa, otsasuoni pullottaen, pää hiessä ja posket roikkuen irvistelemässä juuri saatuani.

Voisi olla aikamoista nähdä itsestään tehtyä pokea. Kamera zuumaa naamaan orgasmin hetkellä. Siinäpä teille muutama kaunis visio.

Alkuperäiseen kysymykseen ei ole oikeaa vastausta. Aivan yhtä hyvin nainen voi olla kauneimmillaan tukka pörrössä aamulla tai parhaassa juhlameikissään. Tai voisi vastaus ehkä olla "kun olen kännissä".
WanhaPervo

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti: Tai voisi vastaus ehkä olla "kun olen kännissä".
:D Hyvä vastaus

Toinen mahdollinen: kun olen riittävän vanha.
Feiz

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

gullible kirjoitti: Voisi olla aikamoista nähdä itsestään tehtyä pokea. Kamera zuumaa naamaan orgasmin hetkellä. Siinäpä teille muutama kaunis visio.
Jotenkin tuli mieleen, että itse varmaan näytän Arnoldilta Total recallissa kun se poistaa sen jäljittimen nenänsä kautta.

Todella, TODELLA kaunis visio.
Lilo

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tätä pitää vain osata tulkita: mies TOIVOO, että nainen on hehkeä kaunotar meikittä. Jos se on kauniimpi meikattuna kun ilman, niin sitten joku muu saa kokea aamulla ikävän yllätyksen... :shock:
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Nainen on suloisen nätti ilman meikkiäkin. Kauneus puolestaan vaatii toteutuakseen tietynlaisen epätodellisuus-vaikutelman, joka on saavutettavissa ainoastaan ehostuksen avulla.

Mutta mistäpä lähtien tavallisuudessa mitään kiehtovaa olisi ollutkaan?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Nowaysis

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kyllä kaunis nainen on kaunis ilman meikkiäkin. Exsat, eikö se ole juuri _hyvän_ meikkaajan merkki että osaa meikata huomaamattomasti ja näyttää ns. luonnonkauniilta vaikka salaa onkin värkännyt ja varjostanut jokusen tovin.. Olisit otettu! :)
SingleMalt

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lilo kirjoitti:Jos se on kauniimpi meikattuna kun ilman, niin sitten joku muu saa kokea aamulla ikävän yllätyksen..
Sen kyllä huomaa jo siinä meikissäkin, että mitä sen takaa löytyy. Jos koko henkilö tuoksuu kuin olisi kemikaliossa ja naamassa näyttää olevan sellainen kerros lateksia, että takaraivoon kopattaessa putoaisi päästä valmis vappunaamari, suositteln siirtymään seuraavaaan kohteeseen.

Nainen ei ehkä ole kauneimmillaan saunasta tullessaan, mutta ehdottomasti parhaimman tuoksuinen ja syötävimmillään.
Geetzu

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä lumouduin Rautavitun galleriassa olevaan kuorintakuvaan. Katsokaa sitä. Se on kaunis. Virheettömällä tavalla. Saadakseen pillua mieheni joutui sanomaan tuossa yksi ilta, että näytän herätessäni vieläkin kauniimmalta kuin sen kuvan nainen.
Hebuli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kevyesti meikattuna useimmat naiset tuntuvat olevan ulkonäöllisesti parhaimmillaan. Se kai meikkauksen tarkoitus yleisesti ottaen on? Pyritään peittämään kasvojen heikkouksia ja korostamaan vahvuuksia.

Se nyt vaan on niin poliittisesti korrektia ja ihkua todeta että meikkaamaton nainen on kaunein, siksi niin monet sitä toistelevat. Ja sitten kuitenkin kuolaavat nimenomaan meikattujen naisten perään ravintolaympäristössä jne.
Faghag kirjoitti:Suurin osa miehistä kehuu, että nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen, naama punaisena, meikittä ja tukka roikkuen märkänä klimppinä päässä.
Märät pitkät hiukset eivät vetoa minuun yhtään, edes puhtaina. Märät hiukset ovat nihkeitä ja kylmiä, ei niitä tee edes mieli silittää.
Hebuli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

martza kirjoitti:Nainen on parhaimmillaan luonnollisena, puhtaana, meikittömänä. Totta kai, kun ulos menee, pieni meikkaus on aina paikallaan.
Niin, eli siis mitenkäs päin se taas olikaan? :P Jos kerran nainen on parhaimmillaan (=kauneimmillaan) meikittömänä, miksi se pieni meikkaus ulos mennessä.

Ja toki todella monet naiset ovat tosi kauniita ihan ilman meikkejäkin. Olin oikeasti yllättynyt kun eräs nainen sanoi ettei hän käytä ollenkaan meikkejä, olisin voinut vaikka vannoa...
Hebuli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lolita kirjoitti:Kuuluisiko minun välittää siitä olenko kaunis muiden silmissä ja sen mukaan meikata/olla meikkamatta? Noin niinkuin arjen kunniaksi?
Outo kysymys. Pitäisikö ihmisten välittää vaatetuksestaan mitään muiden takia, vai mennä tuulipuvussa, shortseissa (karvaisin jaloin) ja vyölaukulla kaikkialle? Totta kai jokainen itse päättää haluaako yrittää antaa itsestään ulkonäöllisesti paremman kuvan muille.

Palatakseni johonkin aiemmin käytyyn keskusteluun, itse en usko että ihmiset pukeutuvat kauniisti, käyvät parturissa/kampaajalla tai meikkaavat ihan vaan itsensä takia. Jos en välittäisi muiden ihmisten mielipiteistä mitään ulkonäköni suhteen, pitäisin kaupungillakin ja ravintolassa varmaan jotain löysää puuvillaista oloasua, enkä tarkistaisi peilistä edes sitä yhtä kertaa päivän aikana miltä näytän ja onko tukka hyvin.

Kuinka moni teistä meikkaa ja pukeutuu korkosaappaisiin ynnä verkkosukkiin yksin mökillä ollessaan?
Vastaa Viestiin