Lahna-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kala-aiheet jatkuvat.

Ovatko kaikki viihteellä ja radalla, kun on jäänyt viikonpäiväketju avaamatta?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolitan ja myös tietysti varsinkin Bhvenin innoittamana pari kalaa: vanhatestamentillis-kuubalainen Ruut-Ana ja amerikkalais-keskinenitäeurooppalainen, joka lainaa edelliseltä yli jääneen toisen konsonantinmuutosoikeuden, Sam-Bela.
Bhven

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Äitihauki ja poikahauki uiskentelivat eräässä keskisuomalaisessa järvessä. Sattuivat siinä sitten uimaan uistimen ohitse.

- Äiti, katso kuinka ihana tyttökala tuolla on. Minä haluan mennä tekemään tuttavuutta hänen kanssaan.

- Poikaseni, älä edes vilkaise sinne päin. Se on se sama Rapalan hutsu, jonka perään isäsi lähti viime kesänä.
Tiistaina vasta töihin. Nyt aion syödä ainakin kolmen tuntia aamupalaa. Myöhemmin sitten erinäisiä bischofshofeneita kurkusta alas.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Unirytmi miten sattuu :( Alanko nukkumaan vai kiskonko energiajuomaa ja yritän valvoa? Nälkäkin olisi, ei taas mene hyvin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sade kypsyttää! Ois ny ees pakkanen! Kolmekymmentä ja kova pohjoistuuli! Jos nyt meen ulos kastumaan ja palaan sisälle, se vain tympii. Mutta pakkasella! Voi olla iloinen että varpaat eivät ole paleltuneet! Että ei ole jäätynyt hankeen ja on päässyt hengissä takaisin lämpimään!

Taidan olla terapian tarpeessa.

Kylmä margarita - terapian.

Palmun alla etelämeren saarella.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chubs

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

aasi kirjoitti: Taidan olla terapian tarpeessa.
Niin mäkin. Kauhea flunssa. Sellainen kunnollinen, jossa jokaista lihasta ja niveltäkin särkee. Ja ulkona pitäisi olla tänään 20 astetta lämmintä. Ainakin tähän aikaan vielä tosi kylmää.
Ja päättäjäismekkokin pitäisi jossain välissä käydä ostamassa. Olisko Turussa jotain kivaa mekkokauppaa, vai pitääkö vaan lähteä kiertelemään ja katselemaan?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Ja päättäjäismekkokin pitäisi jossain välissä käydä ostamassa. Olisko Turussa jotain kivaa mekkokauppaa, vai pitääkö vaan lähteä kiertelemään ja katselemaan?
Unohda mekkokauppa. Mee biksukauppaan. Varasin menoliput laskuvarjopudotuksella asumattomalle etelämeren saarelle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chubs

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

aasi kirjoitti: Unohda mekkokauppa. Mee biksukauppaan. Varasin menoliput laskuvarjopudotuksella asumattomalle etelämeren saarelle.
Tarpeeks buranaa mukaan niin I´m in.
Tandemhyppynä sit, tässä koomassa ei voi luottaa siihen, että tajuaisin avata laskuvarjon. Ja hiekkaanmätkähtämiskuolema ei varmaan oo tarkoituksena, vaikka aika houkuttavalta kuulostaa sekin nyt.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Ja päättäjäismekkokin pitäisi jossain välissä käydä ostamassa.
Ei kai...
Chubs kirjoitti:Ja hiekkaanmätkähtämiskuolema ei varmaan oo tarkoituksena, vaikka aika houkuttavalta kuulostaa sekin nyt.
vaan! :shock:

Ei kai se nyt niin kamala flunssa voi olla että ihan päivänsä pitäisi päättää?! Jos nyt vielä miettisit vähän? En ehkä toipuisi tästä. :-(
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mulli75

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aurinko paistaa, ei pilviä taivaalla. Istun parvekkeella läppäriä näppäillen.
Aamukahvia muiden herkkujen kera parvekkeella nauttien.
Chubs

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

aasi kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Ja päättäjäismekkokin pitäisi jossain välissä käydä ostamassa.
Ei kai...
Chubs kirjoitti:Ja hiekkaanmätkähtämiskuolema ei varmaan oo tarkoituksena, vaikka aika houkuttavalta kuulostaa sekin nyt.
vaan! :shock:
Täysin irroitettu kontekstistaan! :D

Sitäpaitsi, en mä voisi nyt itseäni tappaa. Jäisi väsyneen ja räkäisen näköinen ruumis. Uusi mekko vähintään pitää olla, parempi tukka ja puhtaat, nätit alusvaatteet. Ja mekkoa en jaksa nyt metsästää, menee ensi viikkoon. Ja koska olo on varmasti jo parempi ensi viikolla, niin saattaa tämä itsetuhoisuus jo hieman lauhtua.
Huh, tämä taisi olla nyt semmonen Near Death Experience!
Tix

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Sitäpaitsi, en mä voisi nyt itseäni tappaa. Jäisi väsyneen ja räkäisen näköinen ruumis. Uusi mekko vähintään pitää olla, parempi tukka ja puhtaat, nätit alusvaatteet. Ja mekkoa en jaksa nyt metsästää, menee ensi viikkoon. Ja koska olo on varmasti jo parempi ensi viikolla, niin saattaa tämä itsetuhoisuus jo hieman lauhtua.
Tässäköhän se syy onkin, miksi miehet tekevät enemmän itsemurhia? Naisille spontaani itsemurha on ilmeisesti liki mahdoton turhamaisuussyistä, ja lisäksi helpot tavat, kuten juna, hirttäytyminen, dynamiitti ja haulikko jättävät niin ruman ruumiin. Sitten kun sen itsemurhamekon hankkii ja laittaa tukan, niin uusi nätimpi look ja shoppailu kaiken lisäksi piristää... kuka sanoi että turhamaisuus on hyödytöntä, häh 8)
Chubs

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

[quote="Tix"][/quote]

Mä olen dramatiikan tajustani huolimatta Natural Born Survivor. ;)
Tix

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Mä olen dramatiikan tajustani huolimatta Natural Born Survivor. ;)
Ja mä olen huumorintajustani huolimatta joskus melkein ihan hauska.
Chubs

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tix kirjoitti:
Ja mä olen huumorintajustani huolimatta joskus melkein ihan hauska.
Ehkä se joskus vielä näkyy päällekin päin. Jatka yrittämistä. :h:

Mieti vaan valmiiksi jo. Kaipaan myöhemmin ehkä viihdytysseuraa, kunhan selviän kauppareissusta.
Tix

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Ehkä se joskus vielä näkyy päällekin päin.
Nyyh! Kauneinta mitä mulle on koskaan sanottu! Vallan herkistyy. :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Mieti vaan valmiiksi jo.
Meinasin tukehtua jogurttiin. Että kiitti vaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dr.Diarrhea

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Jahas, kohta on futispeli. Nyt sit pjärkkele sitä peliaikaa kunnolla. Ei järin miehekkäästi napostele matkustaa Ylöjärven perukoille istumaan penkille. Ei tällä tasolla, kun ei palkkaakaan tipu.

Huomenta kaikille, ilon kautta!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Miks mua aina naurattaa toi 'ilon kautta'. Heh. Joo, vettä ropsii, harmaata on. Pitäis mennä salille, ku kerranki on vapaata ja voimia. Sinne polkee n. 5min, mut miks se on niin vastenmielinen ajatus.. Jos paistais aurinko ni ois iha eri jutska. Peevelin peeveli sentään. Onhan mulla kumpparit ja sadetakki, mutta..... Hieman myöhemmin menen sitten systerille ja jään sinne yöksikin. En viitti vielä avata puhelinta, kun ne hullut kuitenkin shoppailee tuolla jo energisenä, ja mä haluan herätä rauhassa ja juoda kahvini stressittä. Meen heti sekasi, jos joku 'sotkee' mun 'suunnitelmat'. Joo, huomenta.
Geetzu

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

3 tuntia ulkoilua, joista 2 ekaa ihan parhautta ja vika painajaista. Miks se onkin niin pirun vaikeeta uhmasen skidin kanssa kaikki ääääääääääääääääää, kun joka vtun kerta joutuu testaamaan uudet jutut eikä millään osaa kykene jaksa riitä! Palkinnoksi taistoista ja rauhallisesta asenteesta saan sentään kuulema grilliruokaa, ehkä puolikkaan desin siideriäkin.

Kyllä tää aurinkoinen päivä stadissa on upeus kai kuitenkin. Ainakin nyt kun skidi nukkuu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä sitten saanut viime yönä nukuttua juuri yhtään eli tämä päivä automaattisesti pilalla.

Lähtisiköhän sitten vaikka shoppailemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vituttaa tuo Marlin mehumainos! Mun käy joka kerta sitä sokeripussia sääliksi kun se jää joko mehutölkin alle tai räjähtää maahan. Samalla tavalla vitutti se Chiquitan mainos jossa sanottiin "meille kelpaavat vain parhaat".
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Piti oikein vaihtaa biksut päälle kun tuli lämmin tuolla takapihalla 8)
Menen takas aurinkoon lojumaan....
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Saattaisin toivottaa tunkemaan aurinkonne, takapihanne ja parvekkeet hanureihinne, ellei sade olisi lakannut kuntosalikeikan aikana ja olisi vallan mainio olo muutenkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lahna-lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sain kuin sainkin. Käytyä salilla. Näköjään pitää joka kerta hehkuttaa erikseen tätäkin, on niin harvinaista nykyään vissiin. Sadekin loppu. Oottelen likkoja ja sit menoks. Luvassa ainakin terapointia saunanlauteilla, otaksun. Kaksi traumaattista sekopoltsisiskoa, joilla vihdoin on napsahtanut lantussa sen verran, että joutuneet/älynneet hakeutua 'hoitoon'.. Pikkusisko eka, isompi perässä ---> juttua riittää. Ehkä meistäkin vielä yhteiskuntakelpoiset ja ihmissuhdetaitoiset eläjät saadaan. Ehkä ei. Lähden puuronkeittoon nyt eka.
Vastaa Viestiin