Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:Mitä mun miehen tulee olla?

...
MUHAH! Jos olisin sinkku, niin vastaisin tuohon välittömästi, koska siitä huokuu (tosin sun juttuja lukeneena ja sun kanssa xätänneenä, ton ymmärtää paremmin) hauskan ja elämäniloisen naisen näkemystä.

Tosin en kyllä täytä kaikkia vaatimuksia...
Patz

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:
killkill kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Vittu! Onko pakko olla nainen, että saa vastata tohon? :P
130% beibi.. 130% :P
Kai sä silti voisit sorvata sonetin hiuksieni kiillosta? :D
Ihanaa ku nää mun Kultapojat™ täällä liehittelee toisiaan.

Threesome?
MGandhi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Threesome?
Koska? Nyt? Mä oon messissä! Mutta KK:n kiKKeliin en kyllä koske!
Patz

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:
UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Threesome?
Koska? Nyt? Mä oon messissä! Mutta KK:n kiKKeliin en kyllä koske!
Pääasia että koskette molemmat muhun. Kovaa. Syvältä.
gullible

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja gullible »

Suomen Kuvalehden jyvissä ja akanoissa oli joskus 1900-luvulla keltaisesta pörssistä(!) ripattu ilmo:
"Lihavareitinen nainen: oletko koskaan pettynyt mieheen? Haluatko pettyä uudestaan?"
gullible

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja gullible »

MGandhi kirjoitti: Koska? Nyt? Mä oon messissä! Mutta KK:n kiKKeliin en kyllä koske!
Riittänee, että KK:n kikkeli koskee sinuun?
killkill

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mä arvasin että tää menee tämmöseX, onhan perjantai-iltapäivä :D
Mikä jottei.. olen game.
Odotellessa laulan eSopraanoäänelläni suosikkikappaleeni, koska se sopii tähän tilanteeseen loistavasti!


This is a song for the ladies
But Fellas listen closely
You don't always have to fuck her hard
In fact sometimes that's not right to do
Sometimes you've got to make some love
And fuckin' give her some smoochies too
Sometimes you got to squeeze
Sometimes you got to say "Please..."
Sometimes you got to say "Hey..."

I'm gonna fuck you, softly
I'm gonna screw you gently
I'm gonna hump you, sweetly
I'm gonna ball you discretely

And then you say "Hey I brought you flowers"
And then you say "Wait a minute Sally"
"I think I got somethin' in my teeth, could you get it out for me?"
That's fuckin' team work!

What's your favorite posish?
That's cool with me
It's not my favorite but I'll do it for you
What's your favorite dish?
I'm not gonna cook it
But I'll order it from Zanzibar!

And then I'm gonna love you completely
And then I fuckin fuck you discretely
And then I fuckin bone you completely
But then I'm gonna fuck you HARD!

EDIT:
Tenacious D: Fuck Her Gently
Viimeksi muokannut killkill, 30.09.2005 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Patz »

Itse aiheeseen:

Ilmo löytyy allekirjoituksesta.
killkill

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja killkill »

MGandhi kirjoitti:Kai sä silti voisit sorvata sonetin hiuksieni kiillosta? :D
Jos ymmärsin käyttämäsi hiustyylin oikein, niin se kiiltävä on varmaankin Turtle-Waxia?! :D
Chap

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Chap »

Hah, tämäpä ajankohtainen aihe meikäläiselle, koska juuri tällä viikolla laitoin ilmon kehiin. Pari vastaustakin on tullut, sääli vaan, että eivät olleet ihan sitä mitä hain. Mun ilmo on pitkä, take-it-or-leave-it tyyppinen ja tylsän asiallinen, joten en sitä tähän liitä, mutta uteliaat voivat käydä ihailmassa sitä osoitteessa http://www.city.fi/deitti/view.php?id=266411&ph=
gullible

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja gullible »

Lilo kirjoitti:Jos kaupan päälle saa vielä sen kuvagallerian ihQn pingviinin, niin johan kannattaa.
Vittu mä mikään pingviini ole! FYI: Olen se karu kalju kaveri siinä oikealla.
gullible

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja gullible »

Chap kirjoitti:Hah,
Näyttää muutaman sekunnin silmäilyllä EW:n sepustukselta.
bedlam

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joskus aikoinaan pidin Cityn Deitissä pari kuukautta ilmoitusta otsikolla "Käytkö usein täällä?". Kriteerinä vastaajille oli jotakuinkin, että "Olethan vastakkaista sukupuolta edustava elossa oleva ihminen".

Kymmenkunta vastausta tuona aikana tuli ja kaikki olivat rajaamastani kohtalaisen laveasta skaalasta huolimatta fiksun oloisia tyttöjä, ja kuvansa lähettäneet ja tapaamani ihan naiseksi tunnistettaviakin. Mikään juttu ei tosin pareja treffejä pidemmälle johtanut, mutta siihen syy löytyi silloisesta minuudestani, eikä suinkaan treffattujen soveltuvuudesta kumppaniksi.

Ilmossa taisi olla jonkinlainen kuva kyllä, mutta en tiedä kuinka paljon tuo vaikutti suuntaan tai toiseen.
Chap

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Chap »

gullible kirjoitti: Näyttää muutaman sekunnin silmäilyllä EW:n sepustukselta.
No se onkin erityisesti häntä varten. *heruttaa*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Niba »

Entäs tämä, tärkeintä ei ole voito vaan nöyryyttävä voitto!

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=266353&ph=
Pyyhin Netikettiin..
Faghag

HALUTAAN PALVELUKSEEN

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ohessa vapaasti kopipeistattavaksi ja käytettäväksi erilaisilla kontaktipalstoilla:

"Halutaan nainen/mies ennaltamäärittelemättömän ajan kestävään vakituiseen tai tilapäiseen suhteeseen. Kestäthän henkisesti kovaa käyttöä ja kulutusta.

Hiusten ja silmien väri vapaa, tilanteen ja mielialasi mukaan. Pituutta suositellaan olevan minimissään xxx cm ja maksimissaan xxx cm sopivassa suhteessa elopainoon. (Tähän voit myös listata haluamasi rintaliivien kuppikoon/-koot, sehän on tärkeää naisessa). Ikäsi on haarukassa xx-xx.

Seksuaalisista mieltymyksistäsi voimme keskustella. Muodollinen tai epämuodollinen koulutustaustasi takaa enemmän keskustelunaiheita muistakin aihepiireistä, mutta voimme keskittyä pelkkiin ruumillisiin harjoituksiin erilaisissa asennoissa. Omaathan tähän vaadittavan kestävyyden.

Itse olen ihan mitä vain haluat. Just for you!"

Nimimerkki Autetaan-miestä/naista-mäessä
Viimeksi muokannut Faghag, 30.09.2005 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghagin perusilmoitus on todella hyvä. Siinä on kaikki olennainen ja, jos jollekkin tuo seksistä kirjoittaminen tulee liikaa esiin, voi tuoda esiin esim. henkiset ominaisuudet, seksin sijaista. Kullekkin makunsa mukaan.
Jos olisin sinkku ja hiukan nuorempi vastaisin sulle ihan varmasti korrektin salamyhkäisesti niin, että kiinnostuisit musta. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja mölli »

Moi

Ajattelin kokeilla tätä, jos löytäisin kiltin miehen kokoisen körilään täältä. Pehmeyttä minusta löytyy ulkoisesti että sisäisestä, omaan pitkät vaaleat hiukset, pituutta kertynyt 167 senttiä, kirkaat siniset silmät ja valloittavan lämpimän hymyn.

Olen töissä lastentarhassa, koska rakastan lapsia ja haluan saada myös oman perheen kun asiat on loksahtaneet niin että sen voin hankkia niitä tulevan mieheni kanssa joka saattaa olla sinä :)

Luonne on minulle tärkeää ja haluan melko saman luonteisen kuin minä tai semmosen luonteen että tullaan toimeen hyvin keskenään. Itse olen lämmin, muita huomioon ottava, tunteellinen, ajattelen asioita tunteella että myös järjellä joten en ihan tyttömäisen tuuliviiri ole.

Tyytyväinen olisin jos tapaisin pitkän ja/tai harteikkaan miehen jonka sylissä on hyvä olla joka vielä pitäisi naisestaan hyvää huolta eikä koskaan häntä haluaisi satuttaa.

Toivottavasti kohtalo tuo meidät yhteen.
Faghag

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Faghag »

mölli kirjoitti:Moi

Ajattelin kokeilla tätä, jos löytäisin kiltin miehen kokoisen körilään täältä. Pehmeyttä minusta löytyy ulkoisesti että sisäisestä, omaan pitkät vaaleat hiukset, pituutta kertynyt 167 senttiä, kirkaat siniset silmät ja valloittavan lämpimän hymyn.

Olen töissä lastentarhassa, koska rakastan lapsia ja haluan saada myös oman perheen kun asiat on loksahtaneet niin että sen voin hankkia niitä tulevan mieheni kanssa joka saattaa olla sinä :)

Luonne on minulle tärkeää ja haluan melko saman luonteisen kuin minä tai semmosen luonteen että tullaan toimeen hyvin keskenään. Itse olen lämmin, muita huomioon ottava, tunteellinen, ajattelen asioita tunteella että myös järjellä joten en ihan tyttömäisen tuuliviiri ole.

Tyytyväinen olisin jos tapaisin pitkän ja/tai harteikkaan miehen jonka sylissä on hyvä olla joka vielä pitäisi naisestaan hyvää huolta eikä koskaan häntä haluaisi satuttaa.

Toivottavasti kohtalo tuo meidät yhteen.
Mölli, Pepe "Pitsanaama" Willbergiä vapaasti lainaten: ".....vaikka olet heikko mies vain... saat naisen kyyneliin." Tätä lisää.
Faghag

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Faghag »

martza kirjoitti:... jos jollekkin tuo seksistä kirjoittaminen tulee liikaa esiin, voi tuoda esiin esim. henkiset ominaisuudet, seksin sijaista. Kullekkin makunsa mukaan.
Mä oon vaan niin seksihullu :oops:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Mä oon vaan niin seksihullu
Se on tervettä. Älä hukkaa koskaan sitä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
pertzi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Exsat kirjoitti: Esimerkiksi jos kirjoittaisin, että tykkään käyttää korkeita korkoja ja lyhyitä hameita, olen hoikka mutta en silti lauta niin todennäköisesti saisin kyllä vastauksia, mutta ehkä vääräntyyppisiltä ihmisiltä. Jos taas laittaisin, että tykkään lukea ehkäisevän päihdetyön kirjallisuutta, laittaa ruokaa ja hölkätä metsäpolulla, niin vastaajat olisivat tod. näk. eri tyyppejä kuin ylemmässä, vaikka molemmat esittelyt kuvaavat minua yhtä hyvin.
Itse asiassa saisit molemmissa versiossa vastauksia enimmäkseen samoilta äijiltä. Edellisessä tapauksessa saisit ehkä lisäksi muutaman salaista seuraa etsivän tyypin riesaksi. Jälkimmäisessä tapauksessa saisit siirappisesta yhteiselosta kirjoittavia ujoja poikamiehiä avautumaan itsellesi. Go figure.

p.
HellBell

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mölli kirjoitti:....
Kirjoitus oli kaunis.
pertzi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Sitten se viesti:

Kello soi aamulla seitsemältä. Nousen ylös, annan kissalle ruokaa, syön aamupalaksi pari juustovoileipää ja luen samalla aamun lehden.

Pyöräilen töihin, käyn työpaikalla suihkussa ja vaihdan työvaatteet päälle. Päivän aikana käyn kolmessa tai neljässä palaverissa, kirjoitan hiukan työhöni liittyvää aineistoa, käyn puhumassa muutaman tunnin ja luen alani julkaisuja.

Illalla pyöräiltyäni kotiin syön vähän ja joko kiiruhdan treeneihin (3-4 kertaa viikossa), tapaan ystäviäni tai olen vaan kotona arjen askareissa.

Niinpä, elämäni on tasapainossa. Minulla on kaunis koti, kiva ammatti, pari loppututkintoa ja riittävästi liikunnallisia vapaa-ajan harrastuksia. Aikaa riittää myös muuhun kuin työntekoon. Mutta elämäni on myös aika tasapaksua, jopa tylsää. Siksi haluan löytää sinut nuori nainen, jonka kanssa voin jakaa ilot ja surut.

p.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Chap kirjoitti:Hah, tämäpä ajankohtainen aihe meikäläiselle, koska juuri tällä viikolla laitoin ilmon kehiin.
Pöh, lopettaisit jo ton pelleilyn, uskoisit Kaikkitietävää CityMatchia ja muuttaisit Tampereelle!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin