Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti: hoikkaa, pitkäsääristä, kurvikasta ja naisellisesti pukeutuvaa karvatonta naista.
Vilkaisit peiliin samalla vai :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:
Lolita kirjoitti: hoikkaa, pitkäsääristä, kurvikasta ja naisellisesti pukeutuvaa karvatonta naista tuohon vastaa.
Vilkaisit peiliin samalla vai :lol:
Sulla on ihqun positiivinen kuva musta :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei vitun vähä-älyiset käärmeensikiöt! Kirjottelette jotain saatanan deitti-ilmoja! Hommatkaa elämä äpärät!
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti: kuva musta[/color] :roll:
Eikö muka hoikka, pitkäsäärinen, karvaton(kalju) ja naisellinen mätsännyt?

Sellainen kuva mulla on..
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti: Hommatkaa elämä äpärät!
Hommaa sä ittelles kottikärryt ja tuu pikkujouluihin, että saan potkia sulta kävelykepit alta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:
Eikö muka hoikka, pitkäsäärinen, karvaton(kalju) ja naisellinen mätsännyt?

Sellainen kuva mulla on..
Hys, ei pidä mainostaa vaan olla vaatimaton. Paitsi, että tänään tunsin ensimmäisen kerran pitkään aikaan kuinka hiukset hulmusivat tuulessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti:Näkeehän tuosta, ettet sä sitä vakavissasi ole kirjoittanut. .
Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.

Tässä viimeisimmän sisältö:
Lähettäjä: Haisepahalle

Viesti:

Voi jumalauta mitä tekstiä!!! Sanonko kuka sielä kaljalla istuis!!!! MINÄ!! Ole ite lasten kanssa!!!
:mrgreen:
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.

oota, mäkin haluan vastata! haluan naimisiin tampereelle.
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

KGrilli kirjoitti:
nypari kirjoitti:Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.

oota, mäkin haluan vastata! haluan naimisiin tampereelle.
Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
nypari kirjoitti:Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.

oota, mäkin haluan vastata! haluan naimisiin tampereelle.
Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*

ääh, emmä jaksa satuilla. ehkä mä vaan annan sulle pikkujouluissa, niin kosit sitten sen jälkeen.
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

KGrilli kirjoitti:
nypari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:

oota, mäkin haluan vastata! haluan naimisiin tampereelle.
Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*

ääh, emmä jaksa satuilla. ehkä mä vaan annan sulle pikkujouluissa, niin kosit sitten sen jälkeen.
Ymmärsit tahallaan väärin. Kysehän on siitä huolinko sinulta hyödykettä. Taisin muuten kosinta-ketjussa mainita, että nainenkin voi, oikeastaan naisen tuleekin kosia. Lähtöasetelmahan on, että rakastut minun ensi zuumauksella. Mutta lisäsin kieltämättä houkuttavan tarjouksesi musteena paperille lupauksen muodossa. Ja kysyisin neidiltä vielä, että mitkähän pikkujoulut nyt on kyseessä?
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*

ääh, emmä jaksa satuilla. ehkä mä vaan annan sulle pikkujouluissa, niin kosit sitten sen jälkeen.
Ymmärsit tahallaan väärin. Kysehän on siitä huolinko sinulta hyödykettä. Taisin muuten kosinta-ketjussa mainita, että nainenkin voi, oikeastaan naisen tuleekin kosia. Lähtöasetelmahan on, että rakastut minun ensi zuumauksella. Mutta lisäsin kieltämättä houkuttavan tarjouksesi musteena paperille lupauksen muodossa. Ja kysyisin neidiltä vielä, että mitkähän pikkujoulut nyt on kyseessä?
no keksitään ihan mitkä vaan pikkujoulut, mutta ensisijaisesti ajattelin niitä joissa tämä meidän sulhastyttöjen ja morsiuspoikien joukko illallistaa cantina westissä. muistaakseni tuossa joulukuun alkupuolella.

ollaan sitä ennenkin rakastuttu yhdellä zoomauksella, joten pidä varasi!

(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
Yönmustaritari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Näkeehän tuosta, ettet sä sitä vakavissasi ole kirjoittanut. .
Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.

Tässä viimeisimmän sisältö:
Lähettäjä: Haisepahalle

Viesti:

Voi jumalauta mitä tekstiä!!! Sanonko kuka sielä kaljalla istuis!!!! MINÄ!! Ole ite lasten kanssa!!!
:mrgreen:
No perkele. Allekirjoittanut ei ikuna, ei siis ei sitten hitto koskaan ole saanut yhtään vastausta vaikka on kirjoittanut mitä. Ei perkele vaikka annoin mutsin oikolukea kirjoitusvirheet ja kaikki.
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

KGrilli kirjoitti:(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?
uni-uni-uniformu. ja ne saappaat. ja paljon valtaa. uuh. joka saa rakastua? zoomaamatta.
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Yönmustaritari kirjoitti: No perkele. Allekirjoittanut ei ikuna, ei siis ei sitten hitto koskaan ole saanut yhtään vastausta vaikka on kirjoittanut mitä.
Ehkä se johtuu siitä, että sä et ole yhtä kiltti, huomaamaton, vaatimaton ja kohtelais kuin minä? :mrgreen:
Chap

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Chap »

SingleMalt kirjoitti:Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.
Heh, kävin kattomassa ton ilmon ja pakko sanoa, että oot onnistunut tekemään siitä ittes näköisen :D .

Mäkin heitin uuden ilmon, tällä kertaa hyvin erilaisen kuin se edellinen. Siihen en ole vielä saanut vastauksia.
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

KGrilli kirjoitti:
nypari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?
uni-uni-uniformu. ja ne saappaat. ja paljon valtaa. uuh. joka saa rakastua? zoomaamatta.
Sovittu. Tasokoekin tänään suoritettu, joten "mutka" kulkee myös mukana. Sä voisit laittaa yllesi jotain sensuellin aistikkaan omaperäistä *miettii mitä* ...musta ja punainen voisi pukea sinua, eikös sulla ollut ihan tummat hiukset? Äh, kyllä sä tiedät mikä "Sisua" miellyttää.
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?
uni-uni-uniformu. ja ne saappaat. ja paljon valtaa. uuh. joka saa rakastua? zoomaamatta.
Sovittu. Tasokoekin tänään suoritettu, joten "mutka" kulkee myös mukana. Sä voisit laittaa yllesi jotain sensuellin aistikkaan omaperäistä *miettii mitä* ...musta ja punainen voisi pukea sinua, eikös sulla ollut ihan tummat hiukset? Äh, kyllä sä tiedät mikä "Sisua" miellyttää.
eikö sua puhuttele noi mun militaryhenkiset asusteet. mä en miehen takia rupea kukkamekkoilemaan.

p.s stuiduhan sä sitten vasta oletkin
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Chap kirjoitti:oot onnistunut tekemään siitä ittes näköisen :D .
:P


Hulluinta on se, että pari vastausta on ollut lähestulkoon suostuvaisia, vailla sarkasmin hiventäkään. Pelottavaa.
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

Chap kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.
Heh, kävin kattomassa ton ilmon ja pakko sanoa, että oot onnistunut tekemään siitä ittes näköisen :D .

Mäkin heitin uuden ilmon, tällä kertaa hyvin erilaisen kuin se edellinen. Siihen en ole vielä saanut vastauksia.
Korostan taas, että vastausten lukumäärä ei ole itsetarkoitus, vaan määrittelemäsi/toivomasi kohderyhmän (joka voi olla täsmähaulla hyvin pienikin) aktivoituminen.
Yönmustaritari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: No perkele. Allekirjoittanut ei ikuna, ei siis ei sitten hitto koskaan ole saanut yhtään vastausta vaikka on kirjoittanut mitä.
Ehkä se johtuu siitä, että sä et ole yhtä kiltti, huomaamaton, vaatimaton ja kohtelais kuin minä? :mrgreen:
Myönnettäköön, että jätkällä on homma hallussa.

Sittemmin pillun jahtaamisen alettua tulin tutkailleeksi muutamia ilmoituksia, jotka kieltämättä herätti mielenkiintoni mutta.....Sitten kun puhutaan, että saa sama tyyppii kirjoittaa moneen ilmoitukseen niin hitto minkäs teet kun on useampi ilmoitus, jotka on mielenkiintoisia.


Helvetti. Olisiko "vastaa pian JOTAIN niin joko siirryn tai en siirry seuraavaan ehdokkaaseen". Joo ei hemmetti. Kyllä minä irtisanon itseni taas pian tuosta pillun päälle kirimisestä. Liian vaikeeta.

Niin siis summa summaarum.

Entäs mitä te vastaatte niihin ilmoituksiin?

EDIT: Typot

niihni = niihin
Chap

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Chap »

nypari kirjoitti:Korostan taas, että vastausten lukumäärä ei ole itsetarkoitus, vaan määrittelemäsi/toivomasi kohderyhmän (joka voi olla täsmähaulla hyvin pienikin) aktivoituminen.
Korosta vaan, en kai mitä mitään muuta ole väittänyt. Mut siis :komp: ihan heterona.
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

Chap kirjoitti:
nypari kirjoitti:Korostan taas, että vastausten lukumäärä ei ole itsetarkoitus, vaan määrittelemäsi/toivomasi kohderyhmän (joka voi olla täsmähaulla hyvin pienikin) aktivoituminen.
Korosta vaan, en kai mitä mitään muuta ole väittänyt. Mut siis :komp: ihan heterona.
Enhän minä sinua tarkoittanut, vaan lähinnä omia kommentteja tukeakseni. En siis itse tavoittele määrää, vaikka varmasti osaisin määrätarkoitukseen sopivamman ilmoituksen laatia, luullakseni. Ugh!
Vastaa Viestiin