Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

KGrilli kirjoitti:
eikö sua puhuttele noi mun militaryhenkiset asusteet. mä en miehen takia rupea kukkamekkoilemaan.

p.s stuiduhan sä sitten vasta oletkin
*kävi tsekkaamassa neidin kuvat*

Kukkamekot jätän kettutytöille ja muille lapsenmielisille, nyt puhutaan Naisista perkele! Army-tyyli ja toppi on jees! "Pidä kiinni tosta, sä oot asian ytimessä!"

Stuidu?
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
eikö sua puhuttele noi mun militaryhenkiset asusteet. mä en miehen takia rupea kukkamekkoilemaan.

p.s stuiduhan sä sitten vasta oletkin
*kävi tsekkaamassa neidin kuvat*

Kukkamekot jätän kettutytöille ja muille lapsenmielisille, nyt puhutaan Naisista perkele! Army-tyyli ja toppi on jees! "Pidä kiinni tosta, sä oot asian ytimessä!"

Stuidu?
stuidu on sssstadii..... student
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kuusi vuotta sitten viimeksi stuidu, jollei erikoistumiskoulutusta lasketa. Gona mä olen.
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:Kuusi vuotta sitten viimeksi stuidu, jollei erikoistumiskoulutusta lasketa. Gona mä olen.
mikä on gona?
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Yönmustaritari kirjoitti:.Entäs mitä te vastaatte niihin ilmoituksiin?
Tähän en kyllä osaa vastata mitään muuta kuin sen että ole omalaatuinen. Usein tilanteeseen sopiva täysin päinvastainen toiminta tehoaa.

Olin joskus uuteen duunipaikkaan hakiessa palikkatestien jälkeen psygologin haastattelussa, ja hän kysyi perinteisen, miksi sinä?

Minä vastasin perinteisen miksi minä-vastauksen, ja psygologi sanoi että tajuatkos kuinka monta kertaa hän on kuullut samanalaisen vastauksen? Vastasin hänelle, että sitä minäkin ihmettelen. Miksi kysyt samaa sontaa jokaikiseltä, kun tiedät että kaikki vastaavat samaa sontaa?

Sain paikan ja pullakahvit. Seuraavan tunnin puhuimmekin sitten vanhoista autoista ja niiden entisöinnistä..
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

KGrilli kirjoitti:
nypari kirjoitti:Kuusi vuotta sitten viimeksi stuidu, jollei erikoistumiskoulutusta lasketa. Gona mä olen.
mikä on gona?
Rätit tunnet, muttet armeijaperäistä slangia. Gona on käsittääkseni mm. omasta mielestään tarpeeksi pitkään palvellut PV:n aivopesemä sotilaantekele.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja brona »

Bliss kirjoitti:"Olen liian vanha muuttuakseni kenenkään mielen mukaiseksi, jos en kelpaa omana itsenäni, olen mieluiten yksin. Sinunkaan ei tarvitse ponnistella ollaksesi jotain, mikä mahdollisesti minua miellyttäisi. Olemalla oma itsesi voitat eniten. Ulkomuodollasi ei ole niin väliä, kunhan itse kehtaat kulkea valoisaan aikaan ilman pussia päässäsi, mahdut ovista etkä tuhoa autoni jousia kertaistumalla. Suotavaa olisi hallita edes joku kieli, toki mieluiten suomi, kohtalaisen tai vaativan keskustelun tasolla."


Jäisin todennäköisesti ilman vastauksia :oops:
Ai saakeli, sainpa makeat naurut. Tämähän on kuin meikäläisen näppiksestä. Eiköhän tuohon joku tarttuisi, joku riittävän isolla itsetunnolla ja huumorintajulla varustettu?
...
Yönmustaritari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:.Entäs mitä te vastaatte niihin ilmoituksiin?
Tähän en kyllä osaa vastata mitään muuta kuin sen että ole omalaatuinen. Usein tilanteeseen sopiva täysin päinvastainen toiminta tehoaa.

Olin joskus uuteen duunipaikkaan hakiessa palikkatestien jälkeen psygologin haastattelussa, ja hän kysyi perinteisen, miksi sinä?

Minä vastasin perinteisen miksi minä-vastauksen, ja psygologi sanoi että tajuatkos kuinka monta kertaa hän on kuullut samanalaisen vastauksen? Vastasin hänelle, että sitä minäkin ihmettelen. Miksi kysyt samaa sontaa jokaikiseltä, kun tiedät että kaikki vastaavat samaa sontaa?

Sain paikan ja pullakahvit. Seuraavan tunnin puhuimmekin sitten vanhoista autoista ja niiden entisöinnistä..
Joopa. Vastaavassa testissä piti piirtämällä jatkaa kuviota. Piirsin pisteen ympärille kaverin pyllistämään ja hymyille näyttämään peukaloa. Tein niin hyvää työtä, etten muihin kuviin ehtinyt koskeakaa. Sitten tuloksia katselmoidessa k.o kuvan tullessa esiin, toitotin 130 heterouttani ja lähdin ovet paukkuen menemään. Iha hauska päivä kokonaisuudessa. Jutut meni läskiksi jo ensimmäisen kymmene minuutin sisään läskikis kun sain tietää millainen työpaikka oli loppujen lopuksi kyseessä. Ei harmittanut. Hauskaa oli kuitenkin. Vedin kännit illalla.
slam

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja slam »

-1000% hetero.
-Riuhtaisen sinulta heti housut kinttuihin.
-nysvään ja murisen, olen uninen.
ninnithequeen

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Etsin juuri Sinua, Mies. Rakastat penkkiurheilua ja olutta. Pituudellasi ei ole niin väliä, koska olet kuitenkin taatusti pidempi kuin minä. Painollasi on sen verran väliä, että painat enemmän kuin minä. Ja naiseltahan ei saa kysyä painoa. Inhoat jo valmiiksi tulevaa anoppiasi mutta appi-ukon kanssa voi vetää vaikka lärvit.
PS: ei alle 33 senttisille.
Enthu

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Moi kaikki neidit...irtoisko mulle hoitsua,joka ois hottis,hyvä panemaan,
siivois mun laatat etkoilla&etkojen etkoilla&etkojen etkojen etkoilla,
ois sellanen kultturelli lehmä :P *ei kannata ottaa tosissaan*
Vastaa Viestiin