Dave terapiaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Dave hoitoon

Und schnell
26
84%
Terve kuin pukki
5
16%
 
Ääniä yhteensä: 31

elco

Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja elco »

On suoranainen ihme, ettei Dave ymmärrä hakeutua terapiaan ottaen huomioon kuinka ilmeisesti äijällä mättää.

1) Stalkkaus

Dave on internetin tunnetuimpia nettistalkkereita ajaen naisparat hermoromahduksen partaalle. Viattomat äidit ja opettajattaret ovat saaneet tuta Daven valtapelin ja nöyryyttämisen.

2) Homous

Dave on internetin tunnetuimpia kaappihomoja. Todisteet tästä on esitetty jo cityssä vuonna 2004/-5, joten niitä ei ole tarpeen esittää enää tässä.

3) Arvoköyhyys

Dave tekee työtä rahasta. Siis miettikää miten sairasta moinen peli on! Ei intohimoa, ei omistautumista, ei tunteen paloa, ei köyhien ja sairaiden auttamista, vaan ainoastaan riistoa ja huoraamista.

4) Avioliitto

Tarvitseeko tähän edes mennä? Dave stalkkailee ja homostelee ja viisastelee täällä vaimonsa tietämättä.

Näiden lisäksi hälytyskellojen pitäisi soida ainakin siinä, että Dave on ensimmäisenä lähettämässä muita hoitoon, vaikka on hoidon tarpeessa itse. Toisekseen, Dave on täällä 1980-luvulla syntyneiden kansoittamalla palstalla ainoa nelikymppinen poikuuden ja homeboyn lisäksi. Kolmanneksi, tilanteen kärjistyessä Dave yleensä paskoo housuunsa.
NuoriDaavid

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Muuten hyvä, mutta en halua parantua. Pelkään, että terapian avulla minusta tulisi puita haalava, bussilla töihin matkustava kehitysapulääkäri.

*puistatus*

Olen kipeä, mutta onnellinen sellainen.
PerttiMakimaa

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Muuten hyvä, mutta en halua parantua. Pelkään, että terapian avulla minusta tulisi puita haalava, bussilla töihin matkustava kehitysapulääkäri.

*puistatus*

Olen kipeä, mutta onnellinen sellainen.
Minkä terapian avulla ihmisestä tuollainen tulee? Onko kyseessä ns. merikukkaterapia? :)
Geetzu

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Onko kyseessä ns. merikukkaterapia? :)
Kukkaa merellä --> puiden halailua... Toimii.
Aito_Johanna

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen kipeä, mutta onnellinen sellainen.
Eli vähän niin kuin PetriFB?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olen kipeä, mutta onnellinen sellainen.
Eli vähän niin kuin PetriFB?
Petri on ainakin onnellinen, tietysti jos onni vaatii kyseisiä lähtöasetuksia kuten FP:llä, niin voidaan lukea vaikka daividien joukkoon?

On se vaan kakkiduuni tuo lääkärin anmatti ja elämä muuten tyhjää että joutuu tulee kiusimaan rehellisiä Suomen kansalaisia tähän nettiporstuaan.
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos Daven oman äänen laskee pois niin 100% äänestäneistä on terapian kannalla.

Eikä syyttä. Koppalakkihomoskuukkelius-viherkommarius-sadetakkistalkkarius on terapiaistunnon päässä!
ninnithequeen

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elco: se olin minä ku äänestin muita vastaan, ei Dave ite ;)
NuoriDaavid

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olen kipeä, mutta onnellinen sellainen.
Eli vähän niin kuin PetriFB?
Hyvässä seurassa ollaan :ohyeah:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti: Dave on täällä 1980-luvulla syntyneiden kansoittamalla palstalla ainoa nelikymppinen poikuuden ja homeboyn lisäksi.

On täällä vielä eps (s. 1966) ja PetriFB (s. 1964) :wink:

Ylipäänsä joskus olen vähän ihmetellyt miksi nelikymppisiä on täällä niin vähän. Eikä viisikymppisiä ja sitä vanhempia yhtään... :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Herra Manala

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti:Ylipäänsä joskus olen vähän ihmetellyt miksi nelikymppisiä on täällä niin vähän. Eikä viisikymppisiä ja sitä vanhempia yhtään... :?
Niillä on yleensä elämä.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

NuoriDaavid kirjoitti:Muuten hyvä, mutta en halua parantua. Pelkään, että terapian avulla minusta tulisi puita haalava, bussilla töihin matkustava kehitysapulääkäri.

*puistatus*

Olen kipeä, mutta onnellinen sellainen.
Aelaes nyt, Per A on ikaiseksensa hyvin pantava vaikka on juuri noita.

=D

Niita harvoja nelikymppisia joita katsoo ihan ilolla, silla kun on sentaan luonnetta ja intohimoa elamaan mita useimmat kolmikymppiset miehet ovat jo unohtaneet.
eps

Re: Dave terapiaan

Viesti Kirjoittaja eps »

Homeboy65 kirjoitti:
elco kirjoitti: Dave on täällä 1980-luvulla syntyneiden kansoittamalla palstalla ainoa nelikymppinen poikuuden ja homeboyn lisäksi.

On täällä vielä eps (s. 1966) ja PetriFB (s. 1964) :wink:

Ylipäänsä joskus olen vähän ihmetellyt miksi nelikymppisiä on täällä niin vähän. Eikä viisikymppisiä ja sitä vanhempia yhtään... :?
No juu, ehkä olette oikeassa.

e.
Vastaa Viestiin