Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minkäs ikäiseksi Nöksä nyt jo on ehtinyt?
Aika iäkäs pappahan tuo jo on, reilut 4 vuotta. Noin muuten ihan elämänsä keväässä ja pirtee ku mikä (se etutassun nivelrikkokaan ei oo vaivannu enää ollenkaan), mutta nyt ongelmana alahampaiden juuressa mätäpaise, joka ei tunnu ottavan parantuakseen. Antibioottikuuria (Baytril) takana tasan viikko. =(
Sä et vaan osaa! Meillä eli marsviinit 7 ja 8 vuotiaksi! Mutta niillä olikin jalosukuiset suomenjuutalaiset sukujuuret..eivät olleet tamperelaisia lättävarpaita..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Blääh... tuli just soitto etten saanut hakemaani työpaikkaa. Olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta. Mutta vituttaa se silti. Hävisi loppukuukauden työmotivaatiokin samalla. :cry:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niba kirjoitti:Sä et vaan osaa! Meillä eli marsviinit 7 ja 8 vuotiaksi! Mutta niillä olikin jalosukuiset suomenjuutalaiset sukujuuret..eivät olleet tamperelaisia lättävarpaita..
Kiitos nyt tuostakin. Edelleenkin jaksat joskus yllättää vittumaisuudellasi, vaikka onhan se jo tutuksi tullut.
Kyseinen marsuherra muuten on kotoisin Aurasta, ja pientä värivirhettä lukuunottamatta rotunsa (tri-color rex) valioyksilö.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
William Munny

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Vitun naapuri rupes kummastelee isoa grilliä partsillamme
Ja mihinkäs osoitteeseen se palokunta tilataan?
prosessi

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minkäs ikäiseksi Nöksä nyt jo on ehtinyt?
Aika iäkäs pappahan tuo jo on, reilut 4 vuotta. Noin muuten ihan elämänsä keväässä ja pirtee ku mikä (se etutassun nivelrikkokaan ei oo vaivannu enää ollenkaan), mutta nyt ongelmana alahampaiden juuressa mätäpaise, joka ei tunnu ottavan parantuakseen. Antibioottikuuria (Baytril) takana tasan viikko. =(
Eikö ell puhkaissut sitä? Parantua se ei kuitenkaan voi ilman puhkeamista, ja pieni pistoreikä olisi varmasti pienempi paha kuin ammottava haava, joka tulee jos se itsestään repeää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minkäs ikäiseksi Nöksä nyt jo on ehtinyt?
Aika iäkäs pappahan tuo jo on, reilut 4 vuotta. Noin muuten ihan elämänsä keväässä ja pirtee ku mikä (se etutassun nivelrikkokaan ei oo vaivannu enää ollenkaan), mutta nyt ongelmana alahampaiden juuressa mätäpaise, joka ei tunnu ottavan parantuakseen. Antibioottikuuria (Baytril) takana tasan viikko. =(
Eikö ell puhkaissut sitä? Parantua se ei kuitenkaan voi ilman puhkeamista, ja pieni pistoreikä olisi varmasti pienempi paha kuin ammottava haava, joka tulee jos se itsestään repeää.
Mä kuitenkin viime kädessä luottaisin eläinlääkäriin, niillähän voi olla laajemmat opinnot kuin tavallisilla kuolevaisten lääkäreillä, sitä paitsi eläimet eivät osaa kertoa sairaudestaan tai vammoistaan, kuten useat ihmispotilaat tuppaavat tekemään ja ovat sinänsä vaikeampia hoitaa, paitsi eläimelle voi aina määrätä piikityksen toisin kuin ihmisille jotka sitä oikeastaan kaipaisivat.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

prosessi kirjoitti:Eikö ell puhkaissut sitä? Parantua se ei kuitenkaan voi ilman puhkeamista, ja pieni pistoreikä olisi varmasti pienempi paha kuin ammottava haava, joka tulee jos se itsestään repeää.
Kyllä se on auki ja parhaan kykyni mukaan putsailen, mätää vaan tuntuu piisaavan edelleen. En tiä kannattaisko kokeilla jotain toista antibioottia (esim. Ditrim löytyis kotoa), tuo Baytrilhan on kuitenkin käsittääkseni tehokkain. No, eläinlääkäri kutsuu taas jos tilanne ei tän viikon aika parane.

Ehkä pitäis siirtyy lemmikkipulma-ketjuun... Kiitos kuitenkin kommenteistasi nyt ja aikasemminkin. *arvostaa*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mahtava ilma!! :D

Kesälomaan 5 työpäivää, pian sopii jo tuulettaa!
Toivottavasti säät suosii samoin kuin menneenä kesänä. Tulossa 3 näyttelyreissua ja yhteen on jo mökki varattuna. ihQa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikö ell puhkaissut sitä?
Mä kuitenkin viime kädessä luottaisin eläinlääkäriin
Haista ny jo vittu, ei ku ai nii sitähän sä et saa, no keskity vaik niihin makkaroihis ja jatka sen paskamahas kasvattamista ja anna olla aiheiden joita et tajuu etkä näköjään ees ymmärrä lukemaas.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
prosessi

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikö ell puhkaissut sitä? Parantua se ei kuitenkaan voi ilman puhkeamista, ja pieni pistoreikä olisi varmasti pienempi paha kuin ammottava haava, joka tulee jos se itsestään repeää.
Kyllä se on auki ja parhaan kykyni mukaan putsailen, mätää vaan tuntuu piisaavan edelleen. En tiä kannattaisko kokeilla jotain toista antibioottia (esim. Ditrim löytyis kotoa), tuo Baytrilhan on kuitenkin käsittääkseni tehokkain. No, eläinlääkäri kutsuu taas jos tilanne ei tän viikon aika parane.

Ehkä pitäis siirtyy lemmikkipulma-ketjuun... Kiitos kuitenkin kommenteistasi nyt ja aikasemminkin. *arvostaa*
Ok, no sitten tilanne on etenemässä. Meillä oli yhdellä kanilla paise kyynelkanavassa, ja vaikka päädyin käyttämään lampaille tarkoitettua rokotettavaa antibioottia, joka varmasti oli tyjympää kuin mikään seuraeläimille tarkoitettu, kesti parantuminen lähes kuukauden ja ehdin jo pariin otteeseen tekemään lopetuspäätöksen, mutta päätin sitten kuitenkin katsoa "vielä pari päivää". Suu on varmasti vähintään yhtä tehokkaasti muhiva paikka kuin kyynelkanavakin, ja uusia bakteereita suuhun pääsee jatkuvalla syötöllä, joten kärsivällisyys tuossa taitaa olla ainoa keino. Eläinlääkäriltä voisi kyllä kysyä, josko annostusta voisi nostaa vähän, juuri koska suu on niin altis paikka.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:
Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikö ell puhkaissut sitä?
Mä kuitenkin viime kädessä luottaisin eläinlääkäriin
Haista ny jo vittu, ei ku ai nii sitähän sä et saa, no keskity vaik niihin makkaroihis ja jatka sen paskamahas kasvattamista ja anna olla aiheiden joita et tajuu etkä näköjään ees ymmärrä lukemaas.
tästähän :lol: alkaa tulla jo hauska keskustelu, kannattaa laskea sitten mitä uusi marsu maksaa ja kuinka paljon on käyttää entisen lääkärikuluihin? Ja kuinka paljon marsu nauttii kaikesta siitä hoidosta jonka saa osakseen? Jos marsu ei leveästi elelekkään niin lääkäri kyllä.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sä oot Niba kyllä yks persepaise!

WM, branggareiden letkuja mun kotiin?? Minä sä mua oikein pidät?? :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vitut, vaikka oonki asiakaspalvelussa töissä, niin en todellakaan rupee tekee toisten ihmisten hommia.
En ainakaan mukisematta. :twisted:
Juurihan mä sanoin alkuviikosta, että turha kiltteys on nyt niinku loppu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

prosessi kirjoitti: Meillä oli yhdellä kanilla paise kyynelkanavassa, ja vaikka päädyin käyttämään lampaille tarkoitettua rokotettavaa antibioottia, joka varmasti oli tyjympää kuin mikään seuraeläimille tarkoitettu, kesti parantuminen lähes kuukauden ja ehdin jo pariin otteeseen tekemään lopetuspäätöksen, mutta päätin sitten kuitenkin katsoa "vielä pari päivää". Suu on varmasti vähintään yhtä tehokkaasti muhiva paikka kuin kyynelkanavakin, ja uusia bakteereita suuhun pääsee jatkuvalla syötöllä, joten kärsivällisyys tuossa taitaa olla ainoa keino. Eläinlääkäriltä voisi kyllä kysyä, josko annostusta voisi nostaa vähän, juuri koska suu on niin altis paikka.
Joo, toi Baytrilhan annetaan kans yleensä suoraan suoneen, mut täällä vetästään 0,1 ml kahesti päivässä suun kautta, eli ihan kohtalainen setti. Kyllähän sitä voi toki jatkaa yli ton nyt määrätyn 7-10 pvän kuurinkin, jos vaan massu kestää. Että sitä kärsivällisyyttä sit... Jumalavit että on muuten hidasta puuhaa toi ruiskuruokintakin.
Eläinlääkäriin tosiaan ollaan yhteydessä lähiaikoina taas (paitsi jospa pliizzz plizzz täs nyt tapahtuis joku äkkiparantuminen!), kyselen sit lisää ja voi olla että joudutaan jo ottaan röntgenit.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niba kirjoitti: hauska keskustelu
No, hupinsa kullakin. *olankohautus*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Geetzu

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kimmen kirjoitti:Blääh... tuli just soitto etten saanut hakemaani työpaikkaa.
Soita ja sano et veskis on pommi. Piristää kummasti.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Panisin Lapitiitä, jo henkisistä syistä saati ulkonäkönsä puolesta. mutta tuo ei antanna edes vapaana, ja varattuihin en periaatteessa sekaannu. Joskaan en saisi keneltäkään.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:Sä oot Niba kyllä yks persepaise!

WM, branggareiden letkuja mun kotiin?? Minä sä mua oikein pidät?? :shock:
Sä kun vietät niin hektistä elämää Gee, ei saa unohtaa hygieniaa, ei edes alahygieniaa! Pysyy paiseet poissa, jokos oot huomannu? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
William Munny

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:WM, branggareiden letkuja mun kotiin?? Minä sä mua oikein pidät?? :shock:
Mä olin just laittamassa jätkät liikenteeseen, kun tajusin, että Scandinavian Hunksit sinne pitäis laittaa sun tulta sammuttamaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Niba »

William Munny kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:WM, branggareiden letkuja mun kotiin?? Minä sä mua oikein pidät?? :shock:
Mä olin just laittamassa jätkät liikenteeseen, kun tajusin, että Scandinavian Hunksit sinne pitäis laittaa sun tulta sammuttamaan.
Mitä apuja skunkseista olisi, poikkeavia taitavat kuiteski olla?
Vois Geellä palaa päre?
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oispa ihku sammuminen. Kyllä ne mut puhki vois nussia.
William Munny

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Oispa ihku sammuminen. Kyllä ne mut puhki vois nussia.
Enhän mä nyt sitä, dille!! Ajattelin et ne tulee porukalla grillaamaan sulle nakkeja. Essut päällä, jo nou.
Geetzu

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä taidan kyllä nyt mennä peiton alle hetkeks miettii sitä nussimisosastoo. Noi nakit jääkaapissa on aika vihannesta kuitenki.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto kun pääsisi pois sorvin äärestä, mutta minkäs teet kun laiskana en jaksanut tulla ajoissa paikalle.

Huomenna pitäisi mennä pelaamaan potkupalloa tämän sakin kera Suomenlinnaan, pääseeköhän sitä takaisin muuten kuin kellumalla pallon kanssa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Torstai, torsdag, thursday, jueves

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lapitii kirjoitti:Jumalavit että on muuten hidasta puuhaa toi ruiskuruokintakin.
Mistä muistuikin mieleeni yksi kaikkien aikojen keksinnöistäni. Ruiskua paremmin toimii nimittäin Baby Born -nuken tuttipullo, koska sen suuttimen asento on huomattavasti kätevämpi. Määrät täytyy vain annostella tuttariin ruiskulla, koska siinä ei tietenkään ole mitään mitta-asteikkoa.
Vastaa Viestiin