Sanomiset lopussa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
William Munny

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Mut niin ku mahd vähän kitinää ja taistelua, kesänne olkoon ihana! :wink:
Tylsää. Erittäin tylsää. Kesä ilman molemminpuolista laatuhuomiota voi ottaa luonnon päälle. Siis mun luonnon. Miten mä tästä selviän? Snif.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rahkapussi kirjoitti: Ja mikä sitten auttaa siihen? LOMA! Loma Kitystä/Kitinästä, loma kaikesta siitä, mikä on ollut arjen ruisleipä ja särvin. Uudistuakseen täytyy mennä kauas pois (esim. Internetin ääreltä) ja tulla sitten takaisin uudella puhdilla, uusilla ajatuksilla ja tunteilla.
Tässä se on! Minä lopetan! Koko INTTERNETIN!

Ainakin kesäksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sheetlord

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ei tunnu olevan mitään jaettavaa tällä hetkellä.
No sama täällä. Olen muutenkin joku merkillinen reunareliikki tylsään lähiöelämään jämähtänyt kääkkä tällä Nuorten Kaupunkilaisten (tm) palstalla. No, leffa-arvosteluja tänne on kiva naputella ja jauhaa tyhjänpäiväistä työpäivän piristykseksi, muttei oikein mitään muuta...
Fiksumpien asiakeskusteluja on välillä virkistävää lukea, mutta tällä eNokkeluudella niihin ei juuri osallistuta.

AASI: saako tänne sellaisen ignore-napin, jolla vois norata G-miehen itsesääli- ja wonkuujaarittelut, mutta lukea asiapuheenvuorot?
Viimeksi muokannut Sheetlord, 25.05.2007 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rahkapussi

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

aasi kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti: Ja mikä sitten auttaa siihen? LOMA! Loma Kitystä/Kitinästä, loma kaikesta siitä, mikä on ollut arjen ruisleipä ja särvin. Uudistuakseen täytyy mennä kauas pois (esim. Internetin ääreltä) ja tulla sitten takaisin uudella puhdilla, uusilla ajatuksilla ja tunteilla.
Tässä se on! Minä lopetan! Koko INTTERNETIN!

Ainakin kesäksi.
No perkele, niin :-D
PerttiMakimaa

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:No sama täällä. Olen muutenkin joku merkillinen reunareliikki tylsään lähiöelämään jämähtänyt kääkkä tällä Nuorten Kaupunkilaisten (tm) palstalla. No, leffa-arvosteluja tänne on kiva naputella ja jauhaa tyhjänpäiväistä työpäivän piristykseksi, muttei oikein mitään muuta...
Fiksumpien asiakeskusteluja on välillä virkistävää lukea, mutta tällä eNokkeluudella niihin ei juuri osallistuta.

AASI: saako tänne sellaisen ignore-napin, jolla vois norata G-miehen itsesääli- ja wonkuujaarittelut, mutta lukea asiapuheenvuorot?
Kyllä tämä palsta tarjoaa tärkeää psykosoliaalista palvelua monelle ihmiselle.

Ei minulla mitään muuta tuossa aloituksessa ollut kuin, että kontribuutiotasoni vaikutti alentuneelta ketjua perustaessani. Nyt tilanne vaikuttaa paremmalta ainakin hetken ajan.

Eikös tuollainen ignore olisi ignore-All? :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sheetlord kirjoitti:AASI: saako tänne sellaisen ignore-napin, jolla vois norata G-miehen itsesääli- ja wonkuujaarittelut, mutta lukea asiapuheenvuorot?
Ongelmakenttään liittyvät ideat, menetelmät ja innovaatiot ovat pyörineet mielessäni varmaan jo kohta vuoden päivät. Pidän niitä edelleen parhaimpana mahdollisuutenani päätyä viettämään eläkepäiväni etelämeren lämmössä.

Alle nelikymppisenä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rahkapussi

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

aasi kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:AASI: saako tänne sellaisen ignore-napin, jolla vois norata G-miehen itsesääli- ja wonkuujaarittelut, mutta lukea asiapuheenvuorot?
Ongelmakenttään liittyvät ideat, menetelmät ja innovaatiot ovat pyörineet mielessäni varmaan jo kohta vuoden päivät. Pidän niitä edelleen parhaimpana mahdollisuutenani päätyä viettämään eläkepäiväni etelämeren lämmössä.

Alle nelikymppisenä.
Perskutarallaa, tässä ketjussa vastataan siihen kysymykseen, minkä tein toisessa ketjussa. Uuh ja aah, kontekstuaalisuus, subtekstuaalisuus ja hypertekstuaalisuus *tuli*
PerttiMakimaa

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

aasi kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:AASI: saako tänne sellaisen ignore-napin, jolla vois norata G-miehen itsesääli- ja wonkuujaarittelut, mutta lukea asiapuheenvuorot?
Ongelmakenttään liittyvät ideat, menetelmät ja innovaatiot ovat pyörineet mielessäni varmaan jo kohta vuoden päivät. Pidän niitä edelleen parhaimpana mahdollisuutenani päätyä viettämään eläkepäiväni etelämeren lämmössä.

Alle nelikymppisenä.
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135224659111.gif

Tuosta mietinnän tueksi. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kolme viikkoa töitä ja sitten on eka kesäloma tänä kesänä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Munny kirjoitti:Tylsää. Erittäin tylsää.
Et kai sä kuvittele et voisin mökilläkään ihan netittömänä elellä? Enhän mä kato... Kyllä me selvitään kesästä! Kuivaa kyyneleesi!
William Munny

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti: Et kai sä kuvittele et voisin mökilläkään ihan netittömänä elellä? Enhän mä kato... Kyllä me selvitään kesästä! Kuivaa kyyneleesi!
No kato ku hetken jo luulin. Olin jo romahtamassa ja ampumassa itseäni bittiavaruuteen, taas. Nyt näkyy taas valoa tunnelin päässä, pus!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No on loppu tosiaan, kukaan ei ole sanonut sanaakaan Kitinässä viimeiseen tuntiin. Taidan olla ainoa rekisteröitynytkin koko paikassa tällä hetkellä :(
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja slam »

ei lopu, ei
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sheetlord kirjoitti: AASI: saako tänne sellaisen ignore-napin, jolla vois norata G-miehen itsesääli- ja wonkuujaarittelut, mutta lukea asiapuheenvuorot?
:shock: No mutta!! itsesääli ja vonkuu on se tärkein puoli minusta! Sitäpaitsi sinua karvapersettä en vonkaa, joten mitäs niistä.
Muuten meinaan just nyt harventaa Kitinään kirjoittelua radikaalisti, ilman kosteasilmäexittiä. Ihan liikaa aikaa, vaivaa, Karhua ja tupakkia tähän menee niin että muu elämä tai siis minulla "elämä" häiriintyy. Alastonkuvia misuilta vielä toivon.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: Sanomiset lopussa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lolita kirjoitti:No on loppu tosiaan, kukaan ei ole sanonut sanaakaan Kitinässä viimeiseen tuntiin. Taidan olla ainoa rekisteröitynytkin koko paikassa tällä hetkellä :(
Kutsuiko joku? :)
Vastaa Viestiin