Keskisen keissi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Keskisen keissi

Mahdotonta tietysti tietää, mitä on tapahtunut, mutta tämän jutun perusteella ihmettelen, jos Keskinen raiskauksesta tuomitaan.

Poliisi:"Yhdessä he olivat viettäneet vielä sunnuntaipäivän kaikessa rauhassa. Mitään hätää ei ollut, ja tytöt olivat vasta illalla lähteneet sieltä pois, Haapala toteaa"

"Haapalan mukaan naiset ovat myöntäneet, että he ilmoittivat Keskiselle myyvänsä jutun lehtiin.- Tosin heidän mukaansa uhkaus oli heitetty leikillään.


Keskisen kannattaa ilman muuta tehdä rikosilmoitus kiristyksestä. Naisethan ovat itse myöntäneet kiristyksen.

Edit: siirsinpä lätinän omaksi keskustelukseen --aasi
Pyry-Matias

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Keskisen kannattaa ilman muuta tehdä rikosilmoitus kiristyksestä. Naisethan ovat itse myöntäneet kiristyksen.
Perätön ilmianto tulee myös kyseeseen. Vesku on joutunut pakkokeinojen kohteeksi, joten juttu on sillä selvä. On se sonni äijä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:Keskisen keissi

Mahdotonta tietysti tietää, mitä on tapahtunut, mutta tämän jutun perusteella ihmettelen, jos Keskinen raiskauksesta tuomitaan.

Poliisi:"Yhdessä he olivat viettäneet vielä sunnuntaipäivän kaikessa rauhassa. Mitään hätää ei ollut, ja tytöt olivat vasta illalla lähteneet sieltä pois, Haapala toteaa"

"Haapalan mukaan naiset ovat myöntäneet, että he ilmoittivat Keskiselle myyvänsä jutun lehtiin.- Tosin heidän mukaansa uhkaus oli heitetty leikillään.


Keskisen kannattaa ilman muuta tehdä rikosilmoitus kiristyksestä. Naisethan ovat itse myöntäneet kiristyksen.
No kantsis ehkä Vesa-vesselinkin vähän katsoa mihin sitä pipuaan työntelee. En vaan jaksa kauheasti sympata näitä urpoja, joiden viimeinenkin aivosolu lyö tyhjää heti kun tarjolla on Nuorta Lihaa (tm).
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:No kantsis ehkä Vesa-vesselinkin vähän katsoa mihin sitä pipuaan työntelee. En vaan jaksa kauheasti sympata näitä urpoja, joiden viimeinenkin aivosolu lyö tyhjää heti kun tarjolla on Nuorta Lihaa (tm).
Odotinkin milloin paikalle tulisi ensimmäinen, jonka mielestä Vesku on joka tapauksessa syyllinen. Pitää vain etsiä katsantokanta, joka mahdollistaa sen.

Heitän tämän nyt ihan veikkauksena, mutta en usko että jos joku 18v. unelmaulkonäköäsi sivuava hunksi haluaisi lerputella sinua kielellään vuorokauden läpi tuskin sanoisit ei. :)
Pyry-Matias

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

PerttiMakimaa kirjoitti:Heitän tämän nyt ihan veikkauksena, mutta en usko että jos joku 18v. unelmaulkonäköäsi sivuava hunksi haluaisi lerputella sinua kielellään vuorokauden läpi tuskin sanoisit ei. :)
Syön kyllä kilon paskaa, jos saat puoltavan vastauksen. Mutta kyllähän pojat on poikia. Onhan tässä kuitenkin sekin aspekti, että Vesku saa irtonivusta helposti ja niitä otollisia tilaisuuksia tulee eteen ihan eri tavalla kuin jollain perusinsinöörillä. Kyllä se tilaisuus tekee varkaan, kun tarpeeksi yrittää tjsp.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:

Odotinkin milloin paikalle tulisi ensimmäinen, jonka mielestä Vesku on joka tapauksessa syyllinen. Pitää vain etsiä katsantokanta, joka mahdollistaa sen.

Heitän tämän nyt ihan veikkauksena, mutta en usko että jos joku 18v. unelmaulkonäköäsi sivuava hunksi haluaisi lerputella sinua kielellään vuorokauden läpi tuskin sanoisit ei. :)
En sanonut, että Vesku on syyllinen. Sanoin, että Vesku on urpo. Mun mielestä aikuinen ihminen voi käyttää järkeään, kaikkea mikä liikkuu ei todellakaan tarvitse nussia. Seuraukset voivat olla ikäviä, kuten huomaamme.

Ja jälkimmäiseen, kukaan 18-kesäinen pikkupoika ei yksinkertaisesti _voisi_ olla unelmaurokseni, mulle kun seksikkyydessä on kyse aika paljon muistakin jutuista kuin pelkästä ulkomuodosta. Niin että sori, todellakin sanoisin ei, pihtari kun olen muutenkin. En ylipäätään päästä sänkyyni tuntemattomia ihmisiä koska ikinä ei ole ollut niin kiire panemaan ettenkö ehtisi ensin ottaa hieman selvää henkilöstä.

Jos itse olisit heti valmis nussimaan tuntematona kännistä 18-kesäistä pimua, sanoisin että oma katsantokantasi on vähän merkillinen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sheetlord

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Jep jep. Tulee mieleen Homer S:n keskustelu aivojensa kanssa.
Eikö Pertsa ole nähnyt Simpsoneiden 20:stä tuotantokaudesta kuin yhden ainoan jakson, kun kaikki Simpson-sitaattisi ovat jaksosta "Bart vs Australia"? :D
NuoriDaavid

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:

Odotinkin milloin paikalle tulisi ensimmäinen, jonka mielestä Vesku on joka tapauksessa syyllinen. Pitää vain etsiä katsantokanta, joka mahdollistaa sen.

Heitän tämän nyt ihan veikkauksena, mutta en usko että jos joku 18v. unelmaulkonäköäsi sivuava hunksi haluaisi lerputella sinua kielellään vuorokauden läpi tuskin sanoisit ei. :)
En sanonut, että Vesku on syyllinen. Sanoin, että Vesku on urpo. Mun mielestä aikuinen ihminen voi käyttää järkeään, kaikkea mikä liikkuu ei todellakaan tarvitse nussia. Seuraukset voivat olla ikäviä, kuten huomaamme.

Ja jälkimmäiseen, kukaan 18-kesäinen pikkupoika ei yksinkertaisesti _voisi_ olla unelmaurokseni, mulle kun seksikkyydessä on kyse aika paljon muistakin jutuista kuin pelkästä ulkomuodosta. Niin että sori, todellakin sanoisin ei, pihtari kun olen muutenkin. En ylipäätään päästä sänkyyni tuntemattomia ihmisiä koska ikinä ei ole ollut niin kiire panemaan ettenkö ehtisi ensin ottaa hieman selvää henkilöstä.

Jos itse olisit heti valmis nussimaan tuntematona kännistä 18-kesäistä pimua, sanoisin että oma katsantokantasi on vähän merkillinen.
Women are from Venus, men are from Anus.

En minä näe Vesan käytöksessä per se mitään pahaa (edellyttäen että hän ei raiskannut). Mieshän on sinkku.

Jos 18-vuotias nainen ja hänen isosiskonsa ovat Veskun kartanossa, juodaan sidukkaa ja pidetään hauskaa ja lopuksi nusutetaan, niin sehän on jokapojan päiväuni.
PerttiMakimaa

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:En sanonut, että Vesku on syyllinen. Sanoin, että Vesku on urpo. Mun mielestä aikuinen ihminen voi käyttää järkeään, kaikkea mikä liikkuu ei todellakaan tarvitse nussia. Seuraukset voivat olla ikäviä, kuten huomaamme.

Ja jälkimmäiseen, kukaan 18-kesäinen pikkupoika ei yksinkertaisesti _voisi_ olla unelmaurokseni, mulle kun seksikkyydessä on kyse aika paljon muistakin jutuista kuin pelkästä ulkomuodosta. Niin että sori, todellakin sanoisin ei, pihtari kun olen muutenkin. En ylipäätään päästä sänkyyni tuntemattomia ihmisiä koska ikinä ei ole ollut niin kiire panemaan ettenkö ehtisi ensin ottaa hieman selvää henkilöstä.

Jos itse olisit heti valmis nussimaan tuntematona kännistä 18-kesäistä pimua, sanoisin että oma katsantokantasi on vähän merkillinen.
Urpo, ehkä. Onko tämä julkisuustemppu, kyllä.

Joo, harvoinhan sitä tuntemattomien/puolituttujen kanssa sänkyyn hyppii.

Yleisestikin ottaen viimeinen kappalehan on tällä hetkellä lähinnä teoreettinen (sekä parisuhdemielessä, että saamapuolella luulen :) ), mutta sinkkuna jos joGin Guuma Hottis tarjoaisi niin sanoisinkohan ei. Luultavasti ainakaan "alakerran ajattelukeskus" ehdottaisi kyllä vastausta. :)
Sheetlord

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Keskisen keissi
Ihan selkee homma. Kun kattilaan laitetaan tabloidijulkisuudestaan humaltunut keski-ikäinen kauppapuksu ja persettään tyrkyttävä kiss-and-tell-kandidaatti, lopputuloksena myydään paljon irtonumeroita.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Women are from Venus, men are from Anus.

En minä näe Vesan käytöksessä per se mitään pahaa (edellyttäen että hän ei raiskannut). Mieshän on sinkku.

Jos 18-vuotias nainen ja hänen isosiskonsa ovat Veskun kartanossa, juodaan sidukkaa ja pidetään hauskaa ja lopuksi nusutetaan, niin sehän on jokapojan päiväuni.
Väännetään rautalangasta. Kyse ei ole välttämättä siitä, että olisi tehty jotakin väärää sinänsä. Kyse on yksinkertaisesti typeryydestä, ja sitä tässä kritisoin. Jos on Keskisen asemassa, hyväksikäyttäjiä varmaankin löytyy, joten olisi silloin ehkä syytä joskus unohtaa pippelinsä, ja sen sijaan pinnistellä ajattelun saralla. Julkinen asema kun katsos joskus saattaa vaatia hieman enemmän riskienhallintaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
William Munny

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Ihan selkee homma. Kun kattilaan laitetaan tabloidijulkisuudestaan humaltunut keski-ikäinen kauppapuksu ja persettään tyrkyttävä kiss-and-tell-kandidaatti, lopputuloksena myydään paljon irtonumeroita.
Kyllähän se Keskinenkin noi 18v nusuttelut pystyisi hoitamaan kaikessa hiljaisuudessa jos haluaisi. Tuli sellainen olo, että ei edes halunnut. Tiedä vaikka olisi itse soittanut IL toimitukseen ilmiannon omasta noukkimisestaan. Ei ole huonoa julkisuutta ja Tuurissa kauppa käy...
Sheetlord

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:Kyllähän se Keskinenkin noi 18v nusuttelut pystyisi hoitamaan kaikessa hiljaisuudessa jos haluaisi. Tuli sellainen olo, että ei edes halunnut...
Kyläkaupassa useaan otteeseen käyneenä pisti silmään lapsiperheiden ja vanhusten suuri osuus asiakaskunnasta. Jotenkin en oikein usko, että tämä uutinen stimuloisi mainittua asiakaskuntaa silmittömään ostovimmaan tyyliin "on se äijä, hyvä Vesa!"
PerttiMakimaa

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Kyläkaupassa useaan otteeseen käyneenä...
Ehkä kohderyhmä oletkin sinä... :)
Sheetlord

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ehkä kohderyhmä oletkin sinä... :)
Mitä tällä tarkoitat?
NuoriDaavid

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Women are from Venus, men are from Anus.

En minä näe Vesan käytöksessä per se mitään pahaa (edellyttäen että hän ei raiskannut). Mieshän on sinkku.

Jos 18-vuotias nainen ja hänen isosiskonsa ovat Veskun kartanossa, juodaan sidukkaa ja pidetään hauskaa ja lopuksi nusutetaan, niin sehän on jokapojan päiväuni.
Väännetään rautalangasta. Kyse ei ole välttämättä siitä, että olisi tehty jotakin väärää sinänsä. Kyse on yksinkertaisesti typeryydestä, ja sitä tässä kritisoin. Jos on Keskisen asemassa, hyväksikäyttäjiä varmaankin löytyy, joten olisi silloin ehkä syytä joskus unohtaa pippelinsä, ja sen sijaan pinnistellä ajattelun saralla. Julkinen asema kun katsos joskus saattaa vaatia hieman enemmän riskienhallintaa.
No jåå, siis tyhmäähän tuo oli tietysti. Elämä on.

Mutta voiko keski-ikäiseltä humalaiselta sinkkumieheltä vaatia, että hän kieltäytyisi seksistä halukkaan 18v bimbon kanssa? Sama kuin vaatisi, että nälkäinen kissa ei saisi hyökätä pikkulinnun kimppuun.

Sorry Lilo, mutta miehet nyt ovat tällaisia.
PerttiMakimaa

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ehkä kohderyhmä oletkin sinä... :)
Mitä tällä tarkoitat?
*Ottaa rautalankapakan*

Et tietääkseni ole vanhus, eikä sinulla ole lapsiperhettä. Ja sanot käyneesi usein kyläkaupassa.

Eli, tämä oli niin sanottua kepeää heittelyä keskiviikkoaamun ratoksi. Hukkaan meni, kukaan ei tajunnut. Tai ainakaan nauranut.

:maanantai:
NuoriDaavid

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ehkä kohderyhmä oletkin sinä... :)
Mitä tällä tarkoitat?
*Ottaa rautalankapakan*

Et tietääkseni ole vanhus, eikä sinulla ole lapsiperhettä. Ja sanot käyneesi usein kyläkaupassa.

Eli, tämä oli niin sanottua kepeää heittelyä keskiviikkoaamun ratoksi. Hukkaan meni, kukaan ei tajunnut. Tai ainakaan nauranut.

:maanantai:
Minä hymyilin. Oli hauska heitto. :paijaa:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
No jåå, siis tyhmäähän tuo oli tietysti. Elämä on.

Mutta voiko keski-ikäiseltä humalaiselta sinkkumieheltä vaatia, että hän kieltäytyisi seksistä halukkaan 18v bimbon kanssa? Sama kuin vaatisi, että nälkäinen kissa ei saisi hyökätä pikkulinnun kimppuun.

Sorry Lilo, mutta miehet nyt ovat tällaisia.
Sorry ND, mutta kaikki miehet eivät ole. Siihen on toki aina hyvä vedota, että kun tää libido nyt on niin suunnaton ja oon tällanen sexmachine, niin en vaan pystynyt toimimaan järkevästi. Jotenkin suloisen viktoriaanista, että miehet kuvaavat itse itsensä seksuaalisuutensa armoilla olevina elukoina, eivät rationaalisina olentoina. No, tekee tietty asioista naisille helpompia.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:Sorry ND, mutta kaikki miehet eivät ole.
Se joka muuta sinulle väitti halusi vain pesää sinulta. No auttoiko se väite? :)
Sheetlord

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:*Ottaa rautalankapakan*
Eipä tänään taida meikäläisen huumorintaju olla vielä herännyt. Mainittu pulju ei muuten hinnoiltaan ainakaan enää ole mitenkään erityisen edullinen. Muutaman kerran vuodessa haen ohikulkiessa sieltä vaellussukkia tai muuta eräsälää. Ai niin, tankkauspaikkana tuo Reisi-Vesan ostospaikkakeskittymä on yleensä huomattavan edullinen.
Sheetlord

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Lilo kirjoitti:Sorry ND, mutta kaikki miehet eivät ole.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta tuo ei pidä paikkansa. Toiset peittävät sen vaan paremmin. Jokainen normaalilla libidolla varustettu heteromies arvioi automaattisesti vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisiin joutuessaan, millä todennäköisyydellä pääsee harrastamaan seksiä tämän kanssa - vaikka ei aikoisikaan käydä tuumasta toimeen.

En osaa pitää tätä mitenkään pahana. Miehet ovat koiria, eikä koiranelämä ole oikeastaan lainkaan hassumpaa.

Kuva
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Se joka muuta sinulle väitti halusi vain pesää sinulta. No auttoiko se väite? :)
Tän oli kai tarkoitus olla hauska läppä? No, ollaan kohteliaita: hehheh.

Ihan itse olen tässä elämäni varrella havainnoinut, että jotkut tämän maailman peniksenomistajista todella kykenevät ajatteluun - jopa kauniiden nuorten naisten seurassa. Uskomatonta, mutta totta. Tämä on kai sitä tasa-arvoa.

Omat antamiseni ja saamiseni taas eivät ole tälle palstalle kuuluneet ennenkään, eivätkä kuulu nytkään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sheetlord kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu, mutta tuo ei pidä paikkansa. Toiset peittävät sen vaan paremmin. Jokainen normaalilla libidolla varustettu heteromies arvioi automaattisesti vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisiin joutuessaan, millä todennäköisyydellä pääsee harrastamaan seksiä tämän kanssa - vaikka ei aikoisikaan käydä tuumasta toimeen.

En osaa pitää tätä mitenkään pahana. Miehet ovat koiria, eikä koiranelämä ole oikeastaan lainkaan hassumpaa.
Niin, tuossa olikin tuo avainlause,vaikka ei aikoisikaan käydä tuumasta toimeen. Kyse oli siis siitä, että järjen käyttö on täysin mahdollista silloinkin, kun pippeli tekee asioista omia johtopäätöksiään - eli ne vietit ovat hallittavissa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
William Munny

Re: Keskisen keissi

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Jokainen normaalilla libidolla varustettu heteromies arvioi automaattisesti vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisiin joutuessaan, millä todennäköisyydellä pääsee harrastamaan seksiä tämän kanssa - vaikka ei aikoisikaan käydä tuumasta toimeen.
Pakko tarkentaa sen verran, että ihan kaikkien naisten kanssa tämä ajatus ei kuitenkaan juolahda mieleen. Mutta pakko se on myöntää, että usein tulee riisuttua kauniita naisia katsellaan kuumina kesäpäivinä, vaikka ei sitä tietoisella tasolla haluakaan. Joskus vain tulee vastaan ulkoiselta olemukseltaan niin sydämenpysäyttäviä naisia, että ajatus karkaa väkisinkin.
Vastaa Viestiin