Torstai on tupakointia täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Laitoin mopon nettimotoon myyntiin. Jo on kumma jos ei ala m ennä kaupaksi, kun puoli-ilmaiseksi myyn :evil:
Jos se on tämmönen mopo, niin ostan heti

Tuntuu omituiselta tehdä töitä himasta käsin tänään. Kämppä on "avotakattu" ensimmäistä näyttöä varten. Eihän tämä näytä yhtään kodilta, vaan joltain näyttelyltä sisustusmessuilla. Mihinkään ei uskalla oikein koskea, ettei sotke järjestystä.
Geetzu

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Munny kirjoitti:Vähän aikaa mä jo mietinkin että mikä mun elämästä just nyt puuttuu, mutta sehän olikin sitä, että sä olet ollu jossain teillä tietämättömillä. Onneksi tämäkin asia selvisi ja olo helpotti.
:h:

Mä olen kyllä kuin tanssijäbäs äiskä, haaveilen jo vaaleansinisistä pikkujäbän rytkyistä ja vaivoin pystyn olemaan niitä shoppaamatta. Hillinnässä auttaa muistutus, että vatsalaisen sukupuoli on vaan meidän mielessämme varma poika, eli saletisti syntyykin tyttö enkä pääse shoppaamaan mitenkään liikaa kun nyt jo laatikot pursuilee pinkkejä, joita ei ole esikoinen edes kerennyt pitämään päällä, päläpälä...

Tartten rattaat, joissa istuu vaaleenpunane ja vaaleensinine minityyppi!
BettyB.

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Päivän oppitunti:

Jos ruohonleikkuri tukehtuu nurmikkoon ja terä junttaa kiinni, terää ei kannata alkaa irrottamaan potkimalla sitä sandaaliin verhotuilla varpailla.

Kesäisin terveisin,

nimim. Pitäs vissiin soittaa tonne terveyskeskukseen.
Sheetlord

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:terää ei kannata alkaa irrottamaan potkimalla sitä sandaaliin verhotuilla varpailla
Myös sormipeli on huono ajatus. Nim "Neljällä tikillä selvisin"
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:Päivän oppitunti:

Jos ruohonleikkuri tukehtuu nurmikkoon ja terä junttaa kiinni, terää ei kannata alkaa irrottamaan potkimalla sitä sandaaliin verhotuilla varpailla.

Kesäisin terveisin,

nimim. Pitäs vissiin soittaa tonne terveyskeskukseen.
Kävikö pahasti? Tuliko paljon verta? Lähtiks taju? :shock:
Älä löi! En ole hurrit!
William Munny

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Kid kirjoitti:Mun kummityttö (5v) alotaa kanssa jonkun näkösen tanssiharrastuksen kun sillä energiaa riittää ja kovasti on toivonut hirveesti pääsevänsä tommoseen ryhmään. "palettia ja arkopatiaa mä tykkäisin tehä" hänen sanojen mukaan ♥
Kannattaa muuten hoitaa ilmoittautumiset ajoissa. Tuntuis olevan kovin suosittu harrastus ainakin täällä Espoon perukoilla, joten kiirus tulee jos meinaa mahtua ryhmään. Niin siis viestiä vaan sinne kummitytön vanhempien suuntaan. Mun tyttö aloitti joskus noilla paikkeilla jazz-tanssista ja on sillä tiellä vieläkin - ja suht terveen oloinen kansalainen siitä on kehittymässä (nyt 12v). Ensi kaudelle siirtyy vissiin cheerleading, street dance, hip hop, breakdance... mikä lie osastolle (munhan pitäis kyllä tietää, sillä olenhan olevinaan välittävä isä). Ihan hyvin se vetää, kun on käyny niitä esityksiä katsomassa. On se ollu mukavaa seurattavaa kun ne puuhailee niitä esityksiä - valitsee musiikkia jne.

Mut joo. Pitää tolle kundille keksiä kyllä muitakin purkautumiskeinoja sitten jatkossa. Jos se on tollanen höyrypää, niin ei taida pelkkä tanssi riittää. Mitään en ala tuputtamaan, mutta judo esimerkiksi on käynyt mielessä jossain myöhemmässä vaiheessa.
BettyB.

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti: Kävikö pahasti? Tuliko paljon verta? Lähtiks taju? :shock:
No ei tähän kuole. Ei tainnut ihan murtua onneksi, mutta verta suihkusi ihan kiitettävästi. Systeri kävi tsekkaamassa kun sattui olemaan kotosalla. On sellanen paikka ettei voisi edes tikata joten teippaamalla mennään... Ja että multako taju kankaalle, muah! Ne on miehiä ne jotka kivusta pökrää ;)
Vihtahousu

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvät viikonloput itse kullekin, taidan maistaa ensi puraisun.... niinQ... än-yy-tee...
William Munny

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti::h:

Mä olen kyllä kuin tanssijäbäs äiskä, haaveilen jo vaaleansinisistä pikkujäbän rytkyistä ja vaivoin pystyn olemaan niitä shoppaamatta.
Pus pus!

Anna mennä vaan! Saat multa luvan. Mitä sitten jos uunista tuleekin pirkko? Ei se ehdi niitä rytkyjä kauaa pitää, kun kasvaa kuitenkin ulos niistä hetkessä. Ostat sitten jotain muuta. Sitä paitsi, se shoppailuhan on oikeesti sua varten, ei häntä varten. Se on sitä henkistä valmistautumista - pesän tekoa ja sen sellasta. Anna palaa, sano. Ei se ipana tuossa iässä vielä välitä minkä värisissä rytkyissä sitä julkisesti nöyryytetään. Osta samalla itelleskin jotain kivaa. Saat siihenkin multa luvan ;)
Bliss

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti: Jos se on tämmönen mopo, niin ostan heti
Höh. Mulla ei ole minkään maailman aavistusta mikä toi tötterö edes on :shock:
Deleted-811

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Bliss kirjoitti:Höh. Mulla ei ole minkään maailman aavistusta mikä toi tötterö edes on :shock:
Se on venälainen perseensuristin.


Vittu, ei huvita mennä kotiin. Siellä odottaa mimmi, appivaari, mimmin sisko sinappikoneen kanssa ja maailman vetelin piski. Jos vaan menis ja vetäs perseet ollalle josain kuppilassa.. Parisuhde on meinaan maailman yliarvostetuinta puuhaa.. huoh.
Pyry-Matias

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

kipeä ukkeli kirjoitti:Jos vaan menis ja vetäs perseet ollalle josain kuppilassa..
Tee se. Jerekin olis ylpee susta.
Vihtahousu

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Hyvät viikonloput itse kullekin, taidan maistaa ensi puraisun.... niinQ... än-yy-tee...
NYT!
1108

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sheetlord kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:terää ei kannata alkaa irrottamaan potkimalla sitä sandaaliin verhotuilla varpailla
Myös sormipeli on huono ajatus. Nim "Neljällä tikillä selvisin"
Niin ja lapset muistakaa ottaa tulpanjohto irti tulpasta ennen terän räpeltämistä.

nim: "Etsin naapurin kollin sormia nurmikolta aikoinaan"
BettyB.

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:terää ei kannata alkaa irrottamaan potkimalla sitä sandaaliin verhotuilla varpailla
Myös sormipeli on huono ajatus. Nim "Neljällä tikillä selvisin"
Niin ja lapset muistakaa ottaa tulpanjohto irti tulpasta ennen terän räpeltämistä.

nim: "Etsin naapurin kollin sormia nurmikolta aikoinaan"
Ihanaa etten ole ainoa blondi! :h:

Nyt meen komentamaan naapurin kakaroita, heittelevät kiviä mun nurmikolle. Taidan taluttaa äidin pikku mussukat korvasta kotiportaille...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vähänkö jengi tsiigas keskustassa kun on hieno hamonen, bleiseri, valkoiset korkkikset ja pikkulaukku päällä.. :oops: Käytiin heti aamusta äidin koulun päättäjäisjuhlissa Nummelassa, ja juhlittin äidin "luokan paras"- stipendia. Nyt mun äiskä on virallisesti artesaani :h: Kokin ammattia 20 vuotta puurtaneena halusi vaihtaa alaa, ja kolme vuotta meni todella nopeasti. Voi kun mullakin olis noin paljon tahtoa ja energiaa.

Nukutin just siskon tytön, ja tuntuu siltä että voisin itsekin mennä torkuille. Äiskä on koiran kanssa lenkillä ja sisko painui iltavuoroon. Mieskin on töissä joten ei sitä yksin jaksa kotona kökkiä..

Huominen ja viikonloppu töitä; lauantaina olis miehen parhaan kaverin valmistujaisbileet - perkale, miten mä jaksan sunnuntaina töissä?!

Mut juu, piti vain tulla sanomaan "hellou".
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu, olin juuri lähdössä kerrankin pois ajoissa työpaikalta, mutta sitten iski päivystysnakki... tai ei olisi ollut mun nakki, mutta kun "Olen uusi talossa niin..."

No, istutaan nyt tässä tyhjässä toimistossa vajaa tunti vielä...

Ketään itikseen oluelle?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Jos se on tämmönen mopo, niin ostan heti
Höh. Mulla ei ole minkään maailman aavistusta mikä toi tötterö edes on :shock:
On varmaan joku sukellus-ropeli et pääsevät leikkimään james ponttoonia? :P
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Ketään itikseen oluelle?
Haa! Itikseen, kuis ny niin? Mä tuun mukaan. (Ja missä on taas se hemmetin selkäranka?)
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Ketään itikseen oluelle?
Haa! Itikseen, kuis ny niin? Mä tuun mukaan. (Ja missä on taas se hemmetin selkäranka?)
8)
Nopsaan nyt... tai lähden kiltisti kotiin...

mulla saattaa olla selkäranka, mutta oli niin paska päivä, että harkitsen vielä sen omaamista
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Nopsaan nyt... tai lähden kiltisti kotiin...
No eihän siinä menny ku viisi minuttia, että sain puhelinnumeron tallennettua ja viestin kirjotettua.
Sä saat valita baarin, mä oon käyny kaikki läpi jo tarpeeks monta kertaa. (Oliks yllätys?)
Viimeksi muokannut sipsi, 01.06.2007 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Nopsaan nyt... tai lähden kiltisti kotiin...
No eihän siinä menny ku viisi minuttia, että sain puhelinnumeron talennettua ja viestin kirjotettua.
Sä saat valita baarin, mä oon käyny kaikki läpi jo tarpeeks monta kertaa. (Oliks yllätys?)


Gattagaa!!

Kohta täällä taas nussitaan.
Pyry-Matias

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Nopsaan nyt... tai lähden kiltisti kotiin...
No eihän siinä menny ku viisi minuttia, että sain puhelinnumeron talennettua ja viestin kirjotettua.
Sä saat valita baarin, mä oon käyny kaikki läpi jo tarpeeks monta kertaa. (Oliks yllätys?)
Ihanaa, uus palstapari? Ei teidän jumppavideota tartte tehdä, mut muistakaa eRiidellä sit kun eroatte. Minusta se on ehkä kaikkein parasta palsta-antia niinku evöh 8)
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ällöttävin viikonpäivätopikin nimi evar. Tylsä päivä.
1108

Re: Torstai on tupakointia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Ällöttävin viikonpäivätopikin nimi evar. Tylsä päivä.
Oliko sulla vanhassa Cityssä toi avatar aikoinaan vai muistanko väärin?
Vastaa Viestiin