Perjantai on STADINARSKAN

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Stadinarska-galluppi

Olen aina ollut Stadinarskasta pitävä
3
18%
Olen nyt vasta tullut Stadinarska-faniksi
1
6%
Olen muuttumassa tulevaisuudessa SA-faniksi
0
Ei ääniä
Olen Ann ja lisäksi Kanada
5
29%
Voi pyhä SYLVI tuota Arskaa kun se on ______mitä? täytä
8
47%
 
Ääniä yhteensä: 17

kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Voi vittu, jotain kummaa taas näpsytin kun koko tekstihirviökyhäelmä katosi kun tuhka tuuleen..

Jaah, sitä vaan että uutta fillaria olisin vailla, jos raha-asiat menee suunnitellusti, oon reilun vkon sisään uuden maasturin (tai hybridin, ihan en oo vielä päättäänyt..) onnellinen omistaja. Ah, sitä fiilistä lenkillä! :dream:

Tänään vapaa, ilma on upea, piskit voisi viedä vähän hiekkakuopille peuhaamaan ja sit hikoamaan konin selkään. Jep, kuulostaa ideaalilta..Lisää tätä. :cheer:

Niin, piskit ei siis mene sinne konin selkään hikoamaan, vaan mä.. :lol:
Sheetlord

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Hinnannousu on ollut n. 7% vuodessa. No joo, onhan tämä paratiisi maan päällä, mutta silti.
Laskin tuossa joutessani, että omassani on neliöhinta noussut seitsemässä vuodessa 20 %. Vituttaa kyllä edelleen se, että avioeron yhteydessä myyty rivarinpätkä oli samassa ajassa nostanut arvoaan 60%. Aika hurjaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Olen Ann ja lisäksi Huittinen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mylwin kirjoitti:Olen Ann ja lisäksi Huittinen.
...ja jo SA-fani.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pyry-Matias kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Olen Ann ja lisäksi Huittinen.
...ja jo SA-fani.
Röhm oli vässykkä. Sturmabteilungin sijaan fanitan Heydrichin Reichsicherheitshauptamtia!

Nätti Paulkin teki niille duunia. Lue vaikka Hasselista.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hain lyhenteen vain kotimaasta eli Suomen armeija, mut sivistystä, sivistystä.
Sheetlord

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mylwin kirjoitti:Lue vaikka Hasselista.
"Kuono kuraan, sikakoira! Tulette vielä tuntemaan minut!"
(toinen hc-Hasselisti)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ai niin joo, terveisiä metsästä. Siellä oli hyttysiä, vesisadetta ja ehkä pv:n historian kehnoin talousryhmä. PorJPr hyökkäsi kuitenkin menestyksellisesti A2 mekanisoidun jalkaväkirykmentin pehmeiden osien kylkeen ja pääsi tavoitteeseen.

Neljän päivän leiristä oli saldona 0,5ov. Se tuli täyteen toki jo tiistaina aamuyöstä, vähän naurettiin kun tehtiin tilanneseurantaa jossain kuusenperseessä neljän aikaan aamusta.
Koe kesti 12 tuntia keskiviikko-ilta seitsemästä torstai-aamuseitsemään. Olisi siinä ollut yliopisto-opiskelijalla ihmettelemistä kun väännettiin päätöstä kelmulle vuotavassa teltassa. Nukuttua tuli vartin pätkissä viikon aikana ehkä 6-8 tuntia ja eilen sitten kotio päästyä semmoiset 17,5 tuntia melkein putkeen.

Nyt sitten neljä päivää lepiä kun en tän jalan takia pääse maanantaiseen paraatiin kaisaniemeen. VOis kyllä käydä kurkkimassa kun ovat kelkkoneet sinne uuden it-ohjuksenkin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sheetlord kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Lue vaikka Hasselista.
"Kuono kuraan, sikakoira! Tulette vielä tuntemaan minut!"
(toinen hc-Hasselisti)
Hiljaa, juovikas sika!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mahtava ilma! :]

Mä saan tänää vieraita ja uuden tukan. On muuten hienoa, että saa kierrättää tota kädentaitoa niin ei tarvii maksaa omasta päästään aina parin viikon välein 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt ei sitten tupakoida baareissa enää, hui. En ollu klo 00.00 kuppilassa enää, että en tiä miten ne on toiminu siellä.. vieny yhtäkkiä tuhkikset pöydistä ja röökinnatsat ihmisten huulesta, vai? Ah, vietin yli puoli vuorokautta sängyssä, työyön jälkeen vähä sekasi vielä. Kylläkin vähän huonosti ja krapulaisesti nukuin, vaikken juonut kuin viitisen tuoppia, kaverin valmistumista juhlittiin. Tänään sitä juhlitaan niinku oikeesti sitten. Muutaman tunnin piästä lähtö. Aivan mahtava terassikeli! ♥
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

irmelianneli kirjoitti:No nyt ei sitten tupakoida baareissa enää, hui.
:finger:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Arska-perkele! Sä olit ainoo, joka ees mainitsi mut nikiltä teksteissäs ja nyt jäin ilman. Et saa anteeks!
Mut kiva jos elämä on ihan rullaavaa ja noin, niin mullakin. Nyt kutsuu aamulenkki, eikä se oo sininen. Pus!
GEETZU :h:

USKO TAI ÄLÄ- yöllä hieman valvoessani hieman olin pahoilla mielin kun laitoin vain muutaman nimen ja nimenomaa Geetzu oli ekana mielessäni että TOKI olisi pitänyt laittaa...

Ja muutama muu mutta siis Geetzua tässä koetan lepyttää...
ISO pusi ja anteeksi. Olet toki luottofani ja tiedämme sen. Forever yours.

Stadinarska ei nyt kuitenkaan tässä aio RUVETA kokopäiväiseksi kitisijäksi vaan tulee olemaan tällainen vieraileva tähti.

Suvinen, joka ei ole jostain syystä poistanut kamalaa avatartaan jo sanoikin että palsta on nuutunut. PITÄISKÖ mun herättää teirät kaikki?

Kuinkas palstalla on mennynnä seksipuoli, entä elämässä, miten raha, perhesuhteet, miten erityyppiset hoidot, kuinka terveellisyys entä paheellisuus. Näihin ja muihin asioihin palaamme aina aikaajoin.

ELVIS EL......I mutta Stadinarska elÄÄ, miettikääpä sitä!!!

Stadinarska
Geetzulepyttelijä
City-Rouva Pupun EN KEKSI
Yleinen yleishyödyllinen
Slamilaisuuden kannattaja
Suvisten asioiden rakastaja
Kumpujen öiden kannattaja
Hinkkikannatusyhdistyksen jäsen
Osittainen Arskafani
Sheetlord

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mylwin kirjoitti:Hiljaa, juovikas sika!
Sinua on varmaan purrut raivotautinen apina pyllyyn! Minä olen sentään esikuntakorpraali!
Rahkapussi

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Ihanaa!

Kesä!

Joogan jälkeen on aina olo kuin "saaneella". Kiva perjantain alku: sovin kaksi työpaikkahaastattelua ensi viikoksi. Ja huomenna on YleX-konserttikin. Ja kuulemma aurinko paistaa koko v.lopun!! Jos huomenna ei poppi kiinnosta, siivoan kuin hullu, menen ostamaan kukkia Plantagenista ja laitan terassini kesäkuntoon. On siis aika kaivaa bikinit esiin naftaliinista, aurinkotuolit viritin kuntoon jo alkuviikosta.

EDIT: PERJANTAI kuuluu sosiaalidemokraattisesti kaikille! :h:
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja mdm »

Pakoputki vaihtoon katalysaattorista asti, prkl. Kyllä kannattaa pitää tollasta hieman "erikoista" ropposta.
Nii, kaiken muun hyvän lisäks seuraava vapaa vasta torstaina! Sillon pitäis mennä pääsykokeisiin Treelle. Ei taida ehtiä avata ees kirjaa. Sinne meni sekin.

Hyvä heiluu. :evil:
fuck me I'm fabulous
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sheetlord kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Myytkö itse?
Laiska otti välittäjän, semminkin kun alue josta myyn sekä kokoluokka ei ollut sitä "kaikkein kuuminta ja halutunta"
Väärin meni, "Kuumita hottia!" pitäisi olla?
mdm kirjoitti:Pakoputki vaihtoon katalysaattorista asti, prkl. Kyllä kannattaa pitää tollasta hieman "erikoista" ropposta.
Hyvä heiluu. :evil:
Onnittelut! Minulla meni pakosarjoista alkaen!
Et halua tietää hintaa, mutta täältä se löytyy aiemmista kitinöistä.
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kuoharia töissä! Otanpa lasillisen :ohyeah:

Edit: Onnea Vaolalle *ojentaa ruusun*
Viimeksi muokannut Kid, 01.06.2007 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ZiuWiu!

Tää lähtee hauskaileen Tampereen ytimeen.



Hyvää viikonloppua, videosta tuli Gee mieleen... Tiedä sitten miksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jaahas! Miksi taas lähdinkään lauleskelemaan karaokea eilen? Koomahan siitä seuras. Ja nyt sit pitäis jaksaa kattoa kokonainen musiikkirevyykin vielä. Hyvät hyssykät. No, Nylon-Jonnan ja Krisse Salmisen näkeminen piristää aina. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu, mikä päivä. Ensin lompakko jäi kotiin ja jouduin lainaamaan työkaverilta rahaa lounaaseen ja tupakkaan. Sitten mälläsin autoa ja taisin hävittää matkakorttini. Varmaan viides kerta vuoden sisään.

Niska ja kurkkukipeä... Vituttaa...
ninnithequeen

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uaah, laittanu pihaa koko päivän likan kanssa, nyt on HIKI. Ja juu, siivonnu ja pyykänny kans niinku pitiki. Nyt on makkarakastike tuloillaan ja mun tekee mieli kylmää kaljaa, ARGH!
Bliss

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jumaleissön. Mun puhelin on kassissa ollessaan soittanut itsekseen hätäkeskukseen :shock:
Ja näppislukkokin on automaattisesti päällä.
ninnithequeen

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Jumaleissön. Mun puhelin on kassissa ollessaan soittanut itsekseen hätäkeskukseen :shock:
Ja näppislukkokin on automaattisesti päällä.
Psst. Hätäkeskukseen lähtee puhelu vaikka näppislukko olis päällä.
Ainakin mun puhelimesta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti: Hyvää viikonloppua, videosta tuli Gee mieleen... Tiedä sitten miksi.
Voi vittu, täytyykö noiden pizzaenricosmuffihomojen pilata kaikki biisit tuolla vitun biitboxzjouzäpaskasampleridiscojytällä.

Tuokin biisi sai hymyilemään joskus, nyt sekin vaan vituttaa. Vittu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin