Perjantai on STADINARSKAN

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Stadinarska-galluppi

Olen aina ollut Stadinarskasta pitävä
3
18%
Olen nyt vasta tullut Stadinarska-faniksi
1
6%
Olen muuttumassa tulevaisuudessa SA-faniksi
0
Ei ääniä
Olen Ann ja lisäksi Kanada
5
29%
Voi pyhä SYLVI tuota Arskaa kun se on ______mitä? täytä
8
47%
 
Ääniä yhteensä: 17

Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Käytiin tossa ryskäämässä narkkiluukuissa ja paperityöt tehty. Huomenna tuun sivistyksen pariin väijjyyn maaottelun, mutta sitä ennen pitäis käydä mökillä kiinnittämässä hemmetin iso laituri paikoilleen, mm. sukeltamassa pari köyttä kolmeen metriin, jossa on kiinnityskoukut. Tulee aika kolee keikka. Vähän vituttaa, kun ei ole ehtinyt urheilla tarpeeksi. Nytkin meni pari tuntia överiksi, ja uimiskeikka siirtyi. Just nyt on meinaan pakko syödä kunnolla.
1108

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:Tuokin biisi sai hymyilemään joskus, nyt sekin vaan vituttaa. Vittu.
Älä ole noin negatiivinen, nousee verenpaine.

Rentoudu ja katso tämä:


EDIT: Tuskaa odotellessa.
plumps

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja plumps »

Vastasin, että tulin vasta faniksi, koska olen vasta tullut tänne.

Fanittaminen onkin jännä juttu. Olen tutkinut sitä ilmiötä mielessäni.

Se on samalla turvallista ja raadollista. Idoli on tosi mukava fanille, koska elää faneista. Fani saa taas pönkitystä ylpeyden tunteelleen, että tuntee idolin joka vielä on aina mukava. Idolin pitää olla aina mukava, fani voi alkaa fanittamaan ketä vaan koska vaan ja lopettaa fanittamisen koska vaan.
Fanit on aika tyhmää porukkaa. Ja valtahan on faneilla, ei idolilla.

Toisaalta fanin ansioksi voin luetella tunnustuksen antamisen ja itsensä suosiolla kakkoseksi jättämisen. Hyötymielessä tosin.
Viimeksi muokannut plumps, 01.06.2007 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulli75

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jumaleissön. Mun puhelin on kassissa ollessaan soittanut itsekseen hätäkeskukseen :shock:
Ja näppislukkokin on automaattisesti päällä.
Psst. Hätäkeskukseen lähtee puhelu vaikka näppislukko olis päällä.
Ainakin mun puhelimesta.
Ei tuo vielä mitään. Mulla joskus kävi niin että saman viikon aikana takin povitaskussa ollessaan puhelin soitti kolmesti hätäkeskukseen.
1108

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mulli75 kirjoitti:Ei tuo vielä mitään. Mulla joskus kävi niin että saman viikon aikana takin povitaskussa ollessaan puhelin soitti kolmesti hätäkeskukseen.
No ei tossa vielä mitään.

Kuulin villin huhun että kerran yhdessä paikassa ollessaan niin Gattagan puhelin oli itsekseen soittanut 0700-PYSTYTISU palveluun ja siinä oli ollut Gattagalla selittämistä mutsilleen kun puhelinlasku tuli.
ninnithequeen

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jumaleissön. Mun puhelin on kassissa ollessaan soittanut itsekseen hätäkeskukseen :shock:
Ja näppislukkokin on automaattisesti päällä.
Psst. Hätäkeskukseen lähtee puhelu vaikka näppislukko olis päällä.
Ainakin mun puhelimesta.
Ei tuo vielä mitään. Mulla joskus kävi niin että saman viikon aikana takin povitaskussa ollessaan puhelin soitti kolmesti hätäkeskukseen.
No niinhän tuo miun tytärkin pari-kolme-vuotiaana soitti landella ollessamme mun kännykästä hätäkeskukseen. Olivat jo paikantaneet missä olemme kunnes saivat mut kiinni ja että kyseessä oli vahinko. Niin se vaan oli osannu soittaa 112, ja kyllä, näppäinlukko OLI päällä.
1108

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Niin se vaan oli osannu soittaa 112, ja kyllä, näppäinlukko OLI päällä.
Fiksu likka, yritti varmaankin tavoitella päättävää elintä lastensuojeluviranomaisista.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti: EDIT: Tuskaa odotellessa.
Nyt vituttaa kaksin verroin enemmän, koska ei taida olla varaa lähteä sinne.
ÄÄÄ
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:ÄÄÄ
No SORI
SikaMika

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hihhei! Olen alkanut taas urheilemaan. Päätin, että häntäluu saa parannella itseänsä ihan omalla ajallaan, mulle on ihan vitun turha tulla itkemään jos ei ole kondiksessa. Ei se kyllä ole hirveästi nauttinut juoksusta, punttitreenistä eikä venyttelyistä, päin vastoin: istuminen on nyt tuskallisempaa kuin kertaakaan aiemmin. Jospa fillarointi tenniksen peluuseen ja takaisin auttaisi, kokeilen ihan tuota pikaa.

Kämppis muutti. Joku Hoasin natsikusipäätarkastaja oli käynyt tarkastamassa lähes lattiasta kattoon siivotun kämppämme. Meinasi, että tänne täytyy tilata kokonainen siivouspartio siivoamaan yksi vitun uuni ja pyyhkimään keittiön n. 1 neliömetrin kokoinen seinäkaakelisto. Saatiin kuulemma vielä maanantaihin saakka aikaa hoitaa noi kuntoon, tyyppi tulee tarkastamaan kämpän silloin uudestaan ja veloittaa käynnistään joka tapauksessa. Olen nähnyt villejä valveunia aiheesta tarkastajan pään työntäminen kuumaan uuniin ja sen pitäminen siellä x minuuttia. Kaikki maailman kyylät pitäisi viedä ison montun reunalle ja antaa heidän takaraivonsa kohdata minun raivoni. Juuri kun sain mielialani maailmaa syleilevän rauhalliseksi erästä loistavaa kirjaa lukiessani, niin jonkun runkun pitää tulla vittuilemaan. Sattana. Tenniskentälle hops...
Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mylwin kirjoitti:
1108 kirjoitti: EDIT: Tuskaa odotellessa.
Nyt vituttaa kaksin verroin enemmän, koska ei taida olla varaa lähteä sinne.
ÄÄÄ
Jättäkää pojat ne kirkot polttamatta. Ettei tuu sanomista.
SaintJohnPerse

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

plumps kirjoitti:Vastasin, että tulin vasta faniksi, koska olen vasta tullut tänne.

Fanittaminen onkin jännä juttu. Olen tutkinut sitä ilmiötä mielessäni.

Se on samalla turvallista ja raadollista. Idoli on tosi mukava fanille, koska elää faneista. Fani saa taas pönkitystä ylpeyden tunteelleen, että tuntee idolin joka vielä on aina mukava. Idolin pitää olla aina mukava, fani voi alkaa fanittamaan ketä vaan koska vaan ja lopettaa fanittamisen koska vaan.
Fanit on aika tyhmää porukkaa. Ja valtahan on faneilla, ei idolilla.

Toisaalta fanin ansioksi voin luetella tunnustuksen antamisen ja itsensä suosiolla kakkoseksi jättämisen. Hyötymielessä tosin.

En tiedä mistä se johtuu, mutta jostakin syystä sinun viestisi eivät oikein ikinä avaudu minulle.

Ei nytkään vaikka olen olen huuhtonut pari relaksanttia muutamalla oluella alas.

Kai olen hidas. En tiedä. Yritän kuitenkin. Niin kuin ihmisten pitäisi tehdä. Etana. Olen. Luulen niin.
Bliss

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Bliss »

plumps kirjoitti:...
Kuva
Ei mulla muuta.
Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
plumps kirjoitti:...
Kuva
Ei mulla muuta.
Bliss, mä en ole nyt ihan varma, joten kysyn tarkoittaako toi sun kuva vähä niinku: Eräässä kehitysvaiheessa hermostoputken toinen pää pullistuu sikiöllä aivoiksi, mutta kaikille näin ei näytä tapahtuneen 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Kuinka on Mustis pärjännä kanssanne?
Täällä pärjätään.
Tänään oli eka neuvola ja siinä sitte arvottiin laskeutumisaikoja sun muuta...
Ja hei, vatsastani kuului sydänääniä! :h: ihan omin korvin kuulin. :cheer:
Nyt tää tuntuu taas paljon todemmalta... vielä ku otus tajuais tälläkertaa säilyä loppuun asti.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti: Bliss, mä en ole nyt ihan varma, joten kysyn...
Vihdoinkin sä alat ymmärtää mua :D
Halataanko?
plumps

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja plumps »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kuinka on Mustis pärjännä kanssanne?
Täällä pärjätään.
Tänään oli eka neuvola ja siinä sitte arvottiin laskeutumisaikoja sun muuta...
Ja hei, vatsastani kuului sydänääniä! :h: ihan omin korvin kuulin. :cheer:
Nyt tää tuntuu taas paljon todemmalta... vielä ku otus tajuais tälläkertaa säilyä loppuun asti.
Onnea ja toivotaan pienelle elämänkokoisia mahdollisuuksia.
Lapsi kasvattaakin yllättäen vanhempia, vaikka vanhemmat luulevat tekevänsä sen.
Ja kaikkea hyvää muutenkin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

plumps kirjoitti: Ja kaikkea hyvää muutenkin.
Kiitos! :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
plumps

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja plumps »

mustaenkeli kirjoitti:
plumps kirjoitti: Ja kaikkea hyvää muutenkin.
Kiitos! :)
Eikä vielä mitä, olen huomioinnut mielessäni sinut aiemmin jo kauniiksi (tiedäthän sen kauneuden, josta kaikki kumpuaa) siis hyväluontoiseksi ja todella hyvä asia tuo äitiytesi.

Onnittelenkin pikkuistasi.
Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:Halataanko?
Nipistän sua sit joskus aamuruhkaassa bebaan 8)
bedlam

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HEIPÄHEI

Ai siel on jalkapallipeli menossa. Ja kovakin sellainen. Rokki vie voiton. Olut. Ajoissa paapaa, huomenna kaverin kolmekybäset. Rääh. Ksääh.
Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Ai siel on jalkapallipeli menossa. Ja kovakin sellainen. Rokki vie voiton.
Kuis paliskunta oi suuri poromies? Huomasin viime sekunneilla pallipelin telkkukomista. Piti mennä muka aikaisin nukkuun mut pepsimaxia ja banaanii, niin jaksoo 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Se olis vielä tunnin verran Isohaaran synttäripäivä. Ihanaa, ettei se ole enää kuin vuoden mua nuorempi, koko ajan kuroo välimatkaa kiinni ja kohta menee varmaan ohi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:koko ajan kuroo välimatkaa kiinni ja kohta menee varmaan ohi.
Huuteletsä haudasta?
bedlam

Re: Perjantai on STADINARSKAN

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ai siel on jalkapallipeli menossa. Ja kovakin sellainen. Rokki vie voiton.
Kuis paliskunta oi suuri poromies?
Hä?
Vastaa Viestiin