Lähtölaskentalauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:nyt suokkiin tissutteleen
Siellä tuulee varmaan kivasti, kun täälläkin tuulee sen verran että tuli korvat pipiksi kauppareissulla...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Suurimmat morkkikset on kuitenkin siitä, että joku lahtelainen on eilen nähnyt vilaukselta mun pikkuhousut... Tai no, oliko mukana joku joka EI nähnyt niitä kertaakaan?

Mut Kiitos Anna ja Myltsi ja Nowa ja :h: ja anteeks. Ehheh.
Voi jospa oisin saanut olla muu-kaa-naaa!

Ei tästä kannattane morkkistua. Pikkuhousujen vilahdus on lahja maailmalle, tai siis tässä tapauksessa, öh, lahtelaisille.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yllättävän hyvä happi olosuhteisiin nähden. Eli pitäis vissiin lähtee tappaan se tonne terasseille.. Siiderin löysin jääkaapista, enää lirut ois pohjalla, yyyh. Suoranainen rikos kyllä olla sisällä tämmösellä helteellä! Mut jos en pian liiku niin jämähdän. Oon jollain ihmeen herkistyneellä tuulellakin vissiin, ku putoo näköjään Eput tässä jopa yhtäkkiä (heti Dimmun jälkeen). Ja Saimaa-ilmiö on loistava, voi itkut! ♥ Nyt ulos.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti: Mut Kiitos Anna ja Myltsi ja Nowa ja :h: ja anteeks. Ehheh.
Joo, kiitokset seurasta! Vernetti upposi aika iloiseen tahtiin, mutta olo on silti kohtuullisen kohtuullinen. Käytiin vetämässä kevyet grillimätöt vielä illan päätteeksi, siitä lasipalatsin vierestä saa aika hyvää kebablihistä.
EDIT: Mietitty viisi minuuttia ja äääsh... kerrankos sitä valmistuu amiksesta, joten eiköhän törttöillä uusiksi tänään? :P
Helposti!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti:Suurimmat morkkikset on kuitenkin siitä, että joku lahtelainen on eilen nähnyt vilaukselta mun pikkuhousut... Tai no, oliko mukana joku joka EI nähnyt niitä kertaakaan?
En mä kyllä ainakaan nähnyt.. Jäinkö jostain paitsi?!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hep,
temmelsin H-Helvettiin, aiheutin perheriidan veljelläni, varastin porukoiden pakkasesta hirven vasaa köntin ja baby-porkkanoita, huitasin takas himaan.

Hyvin mä vedän.

Mutta emäntä saa gurmeeta illalla, rassukka painaa töissä hampaat irvessä. Tie naisen haarojen väliin käy vatsan kautta!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Hep,
temmelsin H-Helvettiin, aiheutin perheriidan veljelläni, varastin porukoiden pakkasesta hirven vasaa köntin ja baby-porkkanoita, huitasin takas himaan.

Hyvin mä vedän.

Mutta emäntä saa gurmeeta illalla, rassukka painaa töissä hampaat irvessä. Tie naisen haarojen väliin käy vatsan kautta!
Mut jos vatsaa on liikaa?
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on koti-ikävä. Tähän asti mennyt ihan hyvin, mutta nyt se on. Viikonloppuihin ei vaan oo kovin paljoa tekemistä. Oudot olosuhteet vaan hermostuttaa.

(Luin muuten uusimmasta paikallisesta Ellestä, että hermostuneena kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä, koska hermostuneena ja ressaantuneena nousee pintaa samat hormonit tai jotain kuin seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa. Mä olen ratkonut eilen ja toissapäivänä kyseiseen seikkaan liittyvää kohtaanto-ongelmaa vanhaan tuttuun tapaa ylensyömällä ja nyt taas pelottaa, saanko putkea katksi täällä. Kotona olis helpompaa.)
didi

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Pikkuveli sai tänään lakin. Lakkiaisjuhla vanhempien tykönä oli mukavan intiimi.

Huomenna ei tarvitse mennä minnekään, ellen itse niin halua. Luksusta. Lähipuistossa olisi pieni konsertti/festasrijuttu, jonne voisin mennä hengailemaan frendien kanssa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Faija informoi juuri että kaverin vaimo, joka sai täysin terveenä ~40-vuotiaana aivoverenvuodon kesken aamukahvin on todettu aivokuolleeksi. Että pull the plug vaan. Samaan aikaan teini-ikäinen tytär on suljetulla osastolla kun yritti ottaa itseään hengiltä. Samainen kaveri meinasi kuolla muutama vuosi sitten kun haima poksahti.

Kylläpä sitä sattuu yhteen perheeseen paskaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriDaavid

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mylwin kirjoitti:Faija informoi juuri että kaverin vaimo, joka sai täysin terveenä ~40-vuotiaana aivoverenvuodon kesken aamukahvin on todettu aivokuolleeksi. Että pull the plug vaan. Samaan aikaan teini-ikäinen tytär on suljetulla osastolla kun yritti ottaa itseään hengiltä. Samainen kaveri meinasi kuolla muutama vuosi sitten kun haima poksahti.

Kylläpä sitä sattuu yhteen perheeseen paskaa.
:cry:

Espoon kirjeenvaihtaja on täällä varsin kaasussa.

Piha on helebetin hieno, okei 40 000 maksoi. Vaimo juttelee pihalla naapurin sutturan kanssa (ko.naisen mies ajelee Jaguarilla + BMW X5:llä ja talossa uima-allas).
BettyB.

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:
Espoon kirjeenvaihtaja on täällä varsin kaasussa.

Piha on helebetin hieno, okei 40 000 maksoi. Vaimo juttelee pihalla naapurin sutturan kanssa (ko.naisen mies ajelee Jaguarilla + BMW X5:llä ja talossa uima-allas).
Oho, ollaan naapureita! :shock:
ninnithequeen

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti: Piha on helebetin hieno, okei 40 000 maksoi.
:pics:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Suvinen kirjoitti:Korkkarit jalkaan ekaa kertaa kipsin poiston jalkeen, saa nahda miten kay..
www.jalatpaskaks.fi
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lähtölaskentalauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nimettömiä sokkotreffiprivakeskusteluja:

XX: Ajattelin taiteilla jotain asuntoni seinille ..
*nn: Aivos?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin