Vihaan ihmisiä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Quarter

Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Näin aamun pikkutunneilla, juuri töistä palanneena tekeepi mieleni avautua.

Minä kun taidan vihata ihmisiä.

Ei jumalauta mitä stanan tampioita tuolla on liikenteessä...

1) Baari-/ravintolakäyttäytyminen
Mikä vittu siinä on, että parin kaljan jälkeen puoli suomea omistaa vähintään koko euroopan ja biittejä venäjästäkin?? Jos siinä tiskillä on sua ennen ollut se 5 jannua niin mitä HELVETTIÄ sitä luulee saavuttavansa viheltelemällä, napsuttelemalla sormiaa, huutelemalla tai heiluttelemalla visaansa? Odota stana sitä vuoroas niinkun kaikki muutkin! Ja jos mulla on kädet täynnä tyhjiä laseja tai kannan juuri viittä tuoppia asiakkaalle niin, usko tai älä, mä en just sillä hetkellä ehi tekemään sulle sitä kossukolaa. Sit ollaan nokka pystyssä ja niin marttyyrikuolemaa tekemässä kun tohdin sanoa, että palvelen eka tän toisen jampan ja sit sut. Samaan kastiin tippuu nämä ikivinkujat, jotka itkevät tiskin toisesta päästä "mä oon oottanu täs ny puol tuntia!" - "SÄ TULIT SIIHEN VITTU 5MIN SITTEN!!"
Ei ole mun ongelmani, jos et tykkää musiikista. Ei ole mun ongelmani, jos sulle ei kelpaa red bull batteryn sijasta siihen virtasees. Ei ole mun ongelma, että baareissa ei saa polttaa. Ei ole mun ongelma, jos joku vei sun juoman. Baarimikolle on aivan turha tulla haukkumaan soiva musiikki ja alkaa vaatimaan omaa musiikkimakua mielyttävää settiä. Ettekö te perkele tajua, että kaikkia ei voi sen hetkinen musiikki mielyttää? Kannattaisiko uhrata aivosolu tai kaksi ja miettiä, että menenkö vinkumaan omaa suppeaa musiikkimakuani henkilökunnalle vai lähdenkö vain joraamaan ja pitämään hauskaa...?
Ja jos se pilkun tunnistaminen ja tieto sen tarkoituksesta ei ala pikkuhiljaa kaivertumaan sinne korteksiin niin voi jumalauta älkää tulko baariin...

2) Parkeerauksesta...

Ylipäätänsä ihmisten typeryys ja täydellinen maalaisjärjen puuttuminen on jotain aivan käsittämätöntä. En itsekään ole mikään järjen jättiläinen, mutta perusasiat ovat sentään hallussa. Tehdään hätäinen oletus tilanteesta ja jämähdetään siihen ensimmäiseen näkökulmaan. Sitten ihmetellään kun ei nähdä metsää puilta ja hommat ei toimi. Toimitaan vastoin kaikkea logiikkaa ja mennään siitä mistä aita on matalin. Sovituille pelisäännöille viitataan kintaalla, koska "kylhän mä tiedän miten tää menee, ei se noin tarkkaa o". Ja jos edessäsi on ammattilainen... niin luuletko, että olisi pienen pieni mahdollisuus, että tämä henkilö osaa hommansa ja tietää tästä kyseisestä asiasta enemmän kuin sinä? En minäkään tule sinun työpaikallesi vittuilemaan ja rääpimään päätäni asioista joista en tiedä mitään.

Helvetti. Koko päivä ilman ruokaa, töissä jumalaton kiire ja hässäkkä kun vaihteeks asiat sielläki päin vittua, väsyttää... vähemmästäkin menee kuppi nurin...
ninnithequeen

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tota ykköstä en voi kun kompata. Alan jo jättäneenä hiukan vahingoniloisena ;)

Jos ne mulkut vihels siinä tiskillä ni mää kysyin aina että oonks mä koira vai huora?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Quarter kirjoitti:Näin aamun pikkutunneilla, juuri töistä palanneena tekeepi mieleni avautua.

Minä kun taidan vihata ihmisiä.

Ei jumalauta mitä stanan tampioita tuolla on liikenteessä...

1) Baari-/ravintolakäyttäytyminen
Mikä vittu siinä on, että parin kaljan jälkeen puoli suomea omistaa vähintään koko euroopan ja biittejä venäjästäkin?? Jos siinä tiskillä on sua ennen ollut se 5 jannua niin mitä HELVETTIÄ sitä luulee saavuttavansa viheltelemällä, napsuttelemalla sormiaa, huutelemalla tai heiluttelemalla visaansa? Odota stana sitä vuoroas niinkun kaikki muutkin! Ja jos mulla on kädet täynnä tyhjiä laseja tai kannan juuri viittä tuoppia asiakkaalle niin, usko tai älä, mä en just sillä hetkellä ehi tekemään sulle sitä kossukolaa. Sit ollaan nokka pystyssä ja niin marttyyrikuolemaa tekemässä kun tohdin sanoa, että palvelen eka tän toisen jampan ja sit sut. Samaan kastiin tippuu nämä ikivinkujat, jotka itkevät tiskin toisesta päästä "mä oon oottanu täs ny puol tuntia!" - "SÄ TULIT SIIHEN VITTU 5MIN SITTEN!!"
Ei ole mun ongelmani, jos et tykkää musiikista. Ei ole mun ongelmani, jos sulle ei kelpaa red bull batteryn sijasta siihen virtasees. Ei ole mun ongelma, että baareissa ei saa polttaa. Ei ole mun ongelma, jos joku vei sun juoman. Baarimikolle on aivan turha tulla haukkumaan soiva musiikki ja alkaa vaatimaan omaa musiikkimakua mielyttävää settiä. Ettekö te perkele tajua, että kaikkia ei voi sen hetkinen musiikki mielyttää? Kannattaisiko uhrata aivosolu tai kaksi ja miettiä, että menenkö vinkumaan omaa suppeaa musiikkimakuani henkilökunnalle vai lähdenkö vain joraamaan ja pitämään hauskaa...?
Ja jos se pilkun tunnistaminen ja tieto sen tarkoituksesta ei ala pikkuhiljaa kaivertumaan sinne korteksiin niin voi jumalauta älkää tulko baariin...

2) Parkeerauksesta...

Ylipäätänsä ihmisten typeryys ja täydellinen maalaisjärjen puuttuminen on jotain aivan käsittämätöntä. En itsekään ole mikään järjen jättiläinen, mutta perusasiat ovat sentään hallussa. Tehdään hätäinen oletus tilanteesta ja jämähdetään siihen ensimmäiseen näkökulmaan. Sitten ihmetellään kun ei nähdä metsää puilta ja hommat ei toimi. Toimitaan vastoin kaikkea logiikkaa ja mennään siitä mistä aita on matalin. Sovituille pelisäännöille viitataan kintaalla, koska "kylhän mä tiedän miten tää menee, ei se noin tarkkaa o". Ja jos edessäsi on ammattilainen... niin luuletko, että olisi pienen pieni mahdollisuus, että tämä henkilö osaa hommansa ja tietää tästä kyseisestä asiasta enemmän kuin sinä? En minäkään tule sinun työpaikallesi vittuilemaan ja rääpimään päätäni asioista joista en tiedä mitään.

Helvetti. Koko päivä ilman ruokaa, töissä jumalaton kiire ja hässäkkä kun vaihteeks asiat sielläki päin vittua, väsyttää... vähemmästäkin menee kuppi nurin...
Mäyrä hyvä. Luin kertomuksesi murheellisin mielin.

Siksikö joskus olit jopa Stadinarskalle tuittuinen. Viattomalle kansan omalle hauskalle Arskalle?
Ei kannata! En koskaan käy baareissa (Mussukka onneksi ulkomailla, huh) ja osaan parkkerata auton milloin vain ja missä vain ja vaikka vappuaamuna klo 5. JA EN milloinkaan ajaisi mäyröjen yli!!
Oletko muuten varma, ettet haise työssä? Nimittäin tämä kuva saattaisi osoittaa muuta. Mutta oletan että käytät Menneniä!

Kysyy lempeästi mäyräterveiset lähettävä Teidän Stadinarska

parkkeerauksen pikkujättiläinen
eteenpäinmenon tähtisilmä
ei koskaan baarissanoikkuja
Helppo mutta ei heikki
Ann ja Kanadan eteläosa
Blissin oikeasti pitämä
elco

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja elco »

Quarter kirjoitti: Minä kun taidan vihata ihmisiä.
Pari kontrollikysymystä:

1) Vihaatko meitä kaikkia?

2) Koetko itse olevasi ihminen?

3) Ovatko vanhempasi olleet ulkomailla sitten v. 1977?
Pyry-Matias

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mäyrä, osta koira, puudeli.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kuulostais vähän siltä, että joku on vittu tallannut sun mustikoita.
Loppuiko data & argumentit?
Valkonikki

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

ps.oikea virtanen tehdään batterysta ja koskenkorvasta.


Redis paskaa.
Herra Manala

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tällaiset henkisesti epätasapainoiset seinähullutko meillä moderoi? Kopioivat vielä näitä purkauksiaan saitilta toiselle! Pelottaa!
Rahkapussi

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Voidakseen vihata pitää rakastaa ja paljon. Intohimoisesti. Koko sydämestä.
Quarter

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Rahkapussi kirjoitti:Voidakseen vihata pitää rakastaa ja paljon. Intohimoisesti. Koko sydämestä.
...no miks luulet et hengaan tääl teijä kans.... *mutinaa*
Herra Manala kirjoitti:Tällaiset henkisesti epätasapainoiset seinähullutko meillä moderoi? Kopioivat vielä näitä purkauksiaan saitilta toiselle! Pelottaa!
Turpa kii tai poltan sun talos.
Quarter

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Valkonikki kirjoitti:ps.oikea virtanen tehdään batterysta ja koskenkorvasta.


Redis paskaa.
Ä-ää... väärin. Alkuperäinen Virtanen tehdään vodkasta ja batterysta.
Kossua vaan käytetään enemmän, koska se on halvempaa.

On a personal level, diggailen rediksestä enemmän. Ei niin ällöpyllymakeeta ku patteri. Mut makuasia.
Quarter

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

elco kirjoitti: Pari kontrollikysymystä:

1) Vihaatko meitä kaikkia?

2) Koetko itse olevasi ihminen?

3) Ovatko vanhempasi olleet ulkomailla sitten v. 1977?
1) Aikalail... pari poikkeusta.

2) Hmh... hölömö... Minoon mäyrä!

3) Joo kui?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ei vittu, Quarter on baarimikko!! :lol:
Selittää paljon.
Bimboin ammatti ikinä, sano terkkuja Big Brotherin väelle!

Olenkin aina sanonut, että hesalaiset elävät myymällä toisilleen viinaa, kuljettamalla toisiaan taksilla baarien välillä tai kuskaamalla sitä viinaa baareihin pakettiautoilla. Loput sitten duunaavat mainoksia tai ATK-sovelluksia tärkeän baari"elinkeinon" tarpeisiin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Quarter

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Gattaca kirjoitti:Ei vittu, Quarter on baarimikko!! :lol:
Selittää paljon.
Bimboin ammatti ikinä, sano terkkuja Big Brotherin väelle!

Olenkin aina sanonut, että hesalaiset elävät myymällä toisilleen viinaa, kuljettamalla toisiaan taksilla baarien välillä tai kuskaamalla sitä viinaa baareihin pakettiautoilla. Loput sitten duunaavat mainoksia tai ATK-sovelluksia tärkeän baari"elinkeinon" tarpeisiin.
Mnii.. mut hei käy sä hakee talikko olalle ja lähe vyölaukku lanteilla ostaa uusia saappaita. :)

ps. En ole stadilainen.
Sheetlord

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Gattaca kirjoitti:Bimboin ammatti ikinä, sano terkkuja Big Brotherin väelle...
Totta. Tosin niitä harvoja hyviä puolia ko. ammatissa on se, että pimpskaa tulee ovista ja ikkunoista. Portsarit tosin saavat vielä baarimikkojakin enemmän.
Gattaca kirjoitti:hesalaiset elävät myymällä toisilleen viinaa, kuljettamalla toisiaan taksilla baarien välillä tai kuskaamalla sitä viinaa baareihin pakettiautoilla. Loput sitten duunaavat mainoksia tai ATK-sovelluksia tärkeän baari"elinkeinon" tarpeisiin.
Tää oli aika mainio :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Quarter kirjoitti: Mnii.. mut hei käy sä hakee talikko olalle ja lähe vyölaukku lanteilla ostaa uusia saappaita. :)
.
Nii lähenkin!
Harkitsepa sinä puhelinmyyjän haastavaa urbaaniuraa tai pyri Mäkkärin vuoropäällikösi! Mites olisi mainosten jakaminen kunhan kengät on varmasti trendikkäät? :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ette ihmisvihasta mitään tiedä!
Pyyhin Netikettiin..
Quarter

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Gattaca kirjoitti: Nii lähenkin!
Harkitsepa sinä puhelinmyyjän haastavaa urbaaniuraa tai pyri Mäkkärin vuoropäällikösi! Mites olisi mainosten jakaminen kunhan kengät on varmasti trendikkäät? :D
Sä et ole vastavittuilun arvoinen. Tuunaa lapios.
Pyry-Matias

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sheetlord kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:hesalaiset elävät myymällä toisilleen viinaa, kuljettamalla toisiaan taksilla baarien välillä tai kuskaamalla sitä viinaa baareihin pakettiautoilla. Loput sitten duunaavat mainoksia tai ATK-sovelluksia tärkeän baari"elinkeinon" tarpeisiin.
Tää oli aika mainio :)
Kerroin just pojille töissä. Naurettiin kaikki :D
elco

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja elco »

Quarter kirjoitti:
elco kirjoitti: Pari kontrollikysymystä:

1) Vihaatko meitä kaikkia?

2) Koetko itse olevasi ihminen?

3) Ovatko vanhempasi olleet ulkomailla sitten v. 1977?
1) Aikalail... pari poikkeusta.

2) Hmh... hölömö... Minoon mäyrä!

3) Joo kui?
2/3 oikein. Potentiaalia on, joten jatketaan:

4) Toivotko ihmiskunnan kuolemaa?

5) Montako kertaa kykenet runkkaamaan päivässä?

6) Oletko "kielimiehiä"?
Bliss

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Quarter kirjoitti: Minä kun taidan vihata ihmisiä.
Niin minäkin. Tosin täysin riippumatta ihmisten baari- tai parkkipaikkakäytöksestä. Spontaani vihaaminen on paljon helpompaa. Vituttaa kato itteä paljon vähemmän :wink:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ainoastaan siviileitä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:Ainoastaan siviileitä.
Meinasin ajaa kuormaautolla (ilman korttia) jonkin stanan sirkuksen ylitse tänään Tampereen ytimessä. Näytti ainakin pari kentsua syöksyvän ilmasuojaan... Mikä helvetin sirkuspäivä tänään oli???

EDIT: Aijaa, se oli lippujuhlan revohka... Ois vissiin keskarin näyttämisen sijasta vetää kättä lippaan. No mulla oli kiirus, aina ei muista mitä tehdä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ainoastaan siviileitä.
Meinasin ajaa kuormaautolla (ilman korttia) jonkin stanan sirkuksen ylitse tänään Tampereen ytimessä. Näytti ainakin pari kentsua syöksyvän ilmasuojaan... Mikä helvetin sirkuspäivä tänään oli???
Marskin synttärit, hippi!

Olin ihmettelemässä MLRSää ja uutta ITO2005:sta senaatintorilla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Vihaan ihmisiä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:Marskin synttärit, hippi!
No pillu, niin näemmä olikin
Olin ihmettelemässä MLRSää ja uutta ITO2005:sta senaatintorilla.
Nuuh!
Vastaa Viestiin