Tämä palsta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niin tämä palsta. Tämä on kuollut, tiedättekö kuollut.

Viestejä tulee mutta sitä normaalia schaissea, "tein pullaa tänään", "menin kauppaan tänään", "imin munaa tänään (aka Gee)" ja "menin ja laitoin mun 2 m2 kokosta pihaani tänään uudestaan ja uudestaan (aka Kid)"

Mitä helvettiä, tiedän että olin kauan poissa mutta tämä sonta on jo liikaa. Kun hämähäkki kutoo verkkoaan on huomattavasti kiinostavampaa katsella kuin tämän palstan seuraaminen.

Te olette huonoja, you suck, you nou niiQ?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sä oot vaan katkera kun et saa imeä kenenkään munaa eikä sulla ole pihaa!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kun ortodokseilla oli tylsää, ne kunnosti uzipezkin kupolit. Tuli just njuusseissa. Et käykää vaikka Intian viidakossa visioimassa...ja mirhamia.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MIksi minua ei mainita tässä ketjussa?
Kirjoittajakato on niin huomattava, että ei maksa vaivaa tänne mitään laittaa. Sitäpaitsi minulla todella maksa vaivaa kun en jaksa tänne kirjoitella selvinpäin ainakaan mitään ns. älylliseen pyrkivää. Pelkkää elämän haaskausta sekin. Ehkä odotan, että Kitinään ei jää kuin minä? Tai sitten noraan kaikki Kitinäläiset ja ördaan niinkuin ennenkin, mutta ilman rasittavaa tarvetta kommentoida muita.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Onhan numballa pointti tuossa sinänsä, että eihän täällä nyt aivan kamalasti lukemista ole. Mut voin mä silti imeä munaa, jos maksetaan tarpeeksi!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mylwin kirjoitti:Onhan numballa pointti tuossa sinänsä, että eihän täällä nyt aivan kamalasti lukemista ole.
Mikään ei siis ole muuttunut. Mitä ihmettä se vaahtoo... :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Mikään ei siis ole muuttunut. Mitä ihmettä se vaahtoo... :roll:
Häästressiä varmaan, ei sitä mies kestä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Taalla on taas jonkun verran uusiakin kirjoittajia, pitais varmaan avata taas kierros alusta ja pukata eetteriin muutama mielenkiintoinen seksikysely niin piristyisi keskustelu. Joillakin voisi olla jotain "uutta" sanottavaa :)
Lisaksi pari miittia ( tapiohan on ihan kohta! ) ja sinne olisi houkuteltava uusia naamoja myos mukaan eika pelotella niita heti inside- jutuilla pois.

Mutta oikeesti. Katsokaa nyt muitakin palstoja! Vilkkaimmat keskustelut kaydaan typerimmissa ja torkyisimmissa topiceissa. Seiska on suomen luetuin aikakauslehti, eiko sekin jo kerro jotain? Lisaa paskaa kehiin niin maailma pelastuu! Tamanhan numba itse voisi ottaa sydamenasiakseen. Vai onko se pehmennyt vaimokkeen kasittelyssa?

Edit: ai fagari aloittikin jo! Niin sita pitaa!!
VOIVOI.
Ensinnäkin hei Mussukalle ja hei myös kaikille.

Kyllä kai se on niin että minäkin voin vastuulleni laittaa palstan kuoleman kun lopetin. Mutta kyllä se vähän niin on tässä oravanpyörämaailmassa, että Kissa kiitoksella elää ja minun tapauksessani oli vielä jopa ettei kiitosta oikein edes ymmärretty esittää. No, tämä ehkä oli ärsyttävä kommentti mutta kun...no jääköön sanomatta.
Jos jatkan olen kuitenkin siksi verran TYLSÄ, että minun pitäisi saada siitä korvaus! Niin paljon aikaa teidän tunteitten virkistykseen menee.

ON TOTTA, että kirjoitukset ovat usein kovin tylsiä, mutta ne ovat teillä kuitenkin elämää! Kyllä se kertoo myös paljon. Koettakaa saada energiaa näistä tavallisista mukavista elämänkirjoituksista. Kaikista. En siis puhu omistani vaan kannatan teitä joko kestämään tilanne tai ryhtyvän Stadinarskaksi vaikka

VAIN YKSI ON AITO.

Mussukka! Pärjäile ulkomailla ja älä sinä jätä heitä tai meitä.
Ja vaihda avatar. Tuo ei sovi sinulle. Mieluimmin kolkatti muttei tuo.

Stadinarska
kansakunta itse
opettaja oppilaille ilman oppia
kultainen poika
Plumsmussukkageetzusairas!
1108

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Häästressiä varmaan, ei sitä mies kestä.
No EI kestä!!! Menee rahat ja hermot.
1108

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Odota vaan kunhan se on ohi.. siita se stressi vasta alkaa.
Vitut, samat on suuntimat kummallakin tässä suhteessa.
Äpärät on "so last season."

Ja kukaan ei ole raskaana, saattaa tosin tulevaisuudessa olla.
Mistä minä tiedän.... Mitään.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti: Ja kukaan ei ole raskaana, saattaa tosin tulevaisuudessa olla.
Mistä minä tiedän.... Mitään.
Ei noista raskaana olemisista kannata niin huolehtia, kyllä sitä joku kuitenkin aina jossain vaiheessa jollekin on.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:Ei noista raskaana olemisista kannata niin huolehtia, kyllä sitä joku kuitenkin aina jossain vaiheessa jollekin on.
Nyt mie ymmärsin miksi olet niin onnellinen, sie olet raskaana!
Tuleeks potra ammus?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ei noista raskaana olemisista kannata niin huolehtia, kyllä sitä joku kuitenkin aina jossain vaiheessa jollekin on.
Nyt mie ymmärsin miksi olet niin onnellinen, sie olet raskaana!
Tuleeks potra ammus?
Kaunis ruskea kyynäränmittainen poika. Sillä on varmaan jo vähän karvaakin päässä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarskaa en ole koskaan kiittänyt, joten kiitos hänelle!

Minun puolestani kuollut on, mutta oikeastaan en ole täysin normaalissa mielentilassa ja hereillä ollessani lainkaan sellainen ihminen, joka istuisi netissä kirjoittamassa jollekin palstalle. Varsinkaan sellaiselle palstalle, jonka muiden kirjoittajien kanssa minulla ei lopulta sittenkään ole kovin paljoa yhteistä - ainakaan suurimman osan kanssa. Tai sellaiselle palstalle, jonka kirjoittajiin kuuluu sellaisia ihmisiä, jotka istuvat tietokonepöytänsä ääressä mäkättämässä todellisuudesta vieraantuneita järjettömyyksiä tai sellaisia, jotka sen jälkeen kun pari ihmistä ovat tehneet sinulle paskan tempun vailla syytä alkavat syyttää sinua siitä, että nuo ihmiset paskan tempun tekivät.

Mutta eihän se ole huono juttu kuitenkaan, ettei yhteistä juurikaan ole, eihän minulla oikeastaan ole mitään yhteistä edes veljeni kanssa. Kukin tavallaan, ei niin että jompi kumpi olisi parempi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
PerttiMakimaa

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Niin tämä palsta. Tämä on kuollut, tiedättekö kuollut.

Viestejä tulee mutta sitä normaalia schaissea, "tein pullaa tänään", "menin kauppaan tänään", "imin munaa tänään (aka Gee)" ja "menin ja laitoin mun 2 m2 kokosta pihaani tänään uudestaan ja uudestaan (aka Kid)"

Mitä helvettiä, tiedän että olin kauan poissa mutta tämä sonta on jo liikaa. Kun hämähäkki kutoo verkkoaan on huomattavasti kiinostavampaa katsella kuin tämän palstan seuraaminen.

Te olette huonoja, you suck, you nou niiQ?
Annas kun arvaan syyn miksi tulit takaisin. *hieroo ohimoitaan*

Sait bannia joltakin toiselta palstalta.

Aromipesä! :)
PerttiMakimaa

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Häästressiä varmaan, ei sitä mies kestä.
No EI kestä!!! Menee rahat ja hermot.
Menikö joku _tonttu_ muka suostumaan kyselyihisi? :)
NuoriDaavid

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Niin tämä palsta. Tämä on kuollut, tiedättekö kuollut.
Isäs oli kun sua teki, äitis on vieläkin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Häästressi on kuin painajaista vain, kun käy maistraatissa ja hoitaa hommat ilman turhia leikkejä ja pelleilyä. Juhlia ehtii sitten haudassa.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Häästressi on kuin painajaista vain, kun käy maistraatissa ja hoitaa hommat ilman turhia leikkejä ja pelleilyä. Juhlia ehtii sitten haudassa.
:komp:

Ateisteilla on helpompaa. Rahat säästyy häämatkaan.
Kid

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:"menin ja laitoin mun 2 m2 kokosta pihaani tänään uudestaan ja uudestaan (aka Kid)"
Ja uudestaan ja uudestaan.. Se on isompi ku tuo 2 m2. Soot vaan kateellinen :twisted:
Bliss

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:häämatkaan.
Mikä se o :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:häämatkaan.
Mikä se o :shock:
Automatka vihkimisestä kotiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MGandhi

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tätäkin ketjua lukiessaan ei voi kuin todeta numban olevan hyvin, hyvin oikeassa.
NuoriDaavid

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:Tätäkin ketjua lukiessaan ei voi kuin todeta numban olevan hyvin, hyvin oikeassa.
Tee ite parempi!
William Munny

Re: Tämä palsta

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Lolita kirjoitti:Automatka vihkimisestä kotiin.
Elitismiä! Se on munamankelikyyti tai apostolinkyyti kirkolta kotiin.

En tiä. Mä olen kerran koittanut tuolla Riemumielen reseptillä, vieläpä siten, että asiasta ilmoitettiin sukulaisille vasta lentokentältä ennen koneeseen astumista ja tyttärellekin vasta juhlapäivän aamuna. Helppoa, nopeeta, vaivatonta. Jäi siitä vähän sellainen arkinen maku. Vähän ku olis kaupassa käyny ja laittanu sen jälkeen nimen paperiin. Matkakin maistui vain ulkomaanmatkalta. Jos ens kerralla koittais toisenlaista kaavaa… Jos ja jos...
Vastaa Viestiin