Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään makkaraillallinen totuttuun tapaan huomenna jalisvenkoilua, kyllä jo olut maistuis taas.. Terassit kuumina, jos lähtiski töihin ajoissa ja poistuisi ajoissa aurinkoon ja kylmää olutta kätöseen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Tiistai tuli, kohta menee pois.

Hyvää tiistaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mulli75

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK!

Eilen pitkä ilta ja perään muutaman tunnin yöunet. Aamulla ylös, ulos eikä tunnu missään vielä.
Vihtahousu

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päävää. Töisä. Selkä kipiä. Perseestä. Ei oo zero-colaa. Juonpa nyt kahvia.
Rouva Pupu

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lähden töihin, jäisin mieluummin töllöttelemään leffaa nyt kun se ukkokin on työmatkalla. Liian kaunis ilma kökittäväksi ikkunattomassa toimistossa, mieluummin olohuoneessa pehmeällä sohvalla :]
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aivan ihanaa, kohta partsille juomaan aamukahvia. Ja biksut päälle! Kahteen vasta töihin. Miten verenpisara voi kuolla yhessä ainoossa päivässä?? :( On mulla tietenki aika lämmin parveke ja lasit päivän kiinni, mut on mulla herkemmätkin pärjänny, ja vielä kuumemmassa pätsissä. Edellinen asuintalo oli aivan tuhoisaan ilmansuuntaan. Annoin tolle vettä hulluna eilen sitten kotiin saavuttuani ja nostin alas varjoon, mut ihan kuollu se on ku kivi edelleen.
Pyry-Matias

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kooma. Pahus, pääsen vasta kuudelta, ei viitsi sit enää rannallekaan. Toisaalta huomenna alkaa viiden päivän vapaat, et kyl sitä ehtii. Onnea kaikille Peltoloille ja huomenta!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ No mä pääsen vasta ysiltä.. Ja meil on töissä kylymä!
Mullon ongelma. Parvekkeeni on sen verran kapee, että mullahan jää toi selkäpuoli iha ruskettumati.. vai pitäiskö mun seistä naama ikkunaan päin paistattelemassa? Emmä kehtaa. Ei tossa kyllä kintuillekaan pahemmin arskaa saa. Hikionnyjjo!
Pyry-Matias

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

irmelianneli kirjoitti:^ No mä pääsen vasta ysiltä.. Ja meil on töissä kylymä!
Mullon ongelma. Parvekkeeni on sen verran kapee, että mullahan jää toi selkäpuoli iha ruskettumati.. vai pitäiskö mun seistä naama ikkunaan päin paistattelemassa? Emmä kehtaa. Ei tossa kyllä kintuillekaan pahemmin arskaa saa. Hikionnyjjo!
Mä kävin talvella öpaut kerran kuussa solassa, joten tasaiset pohjat siitä. Aurinkoa ottaessa ärsyttää se, kun pitäis kieriskellä ja miettiä et sais tasaisen tänin. Normisti kun kyljet ja jalat jää turhan vaaleiksi. Mut kyl toi ilta-appekin ruskettaa, ja ennen kaikkea se ei polta ihoa. Tosiaan nukahdin kahdeksi tunniksi toissapäivänä klo 16-18, enkä palanut yhtään. Oli niin mukava kelliskellä laiturilla tuulen viilentäessä.
William Munny

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja William Munny »

irmelianneli kirjoitti:^ No mä pääsen vasta ysiltä.. Ja meil on töissä kylymä!
Mullon ongelma. Parvekkeeni on sen verran kapee, että mullahan jää toi selkäpuoli iha ruskettumati.. vai pitäiskö mun seistä naama ikkunaan päin paistattelemassa? Emmä kehtaa. Ei tossa kyllä kintuillekaan pahemmin arskaa saa. Hikionnyjjo!
Mee rantsuun dille! Voit samalla heitellä öögaa rantsujellonille ja antaa pakkasta heti kun tulee viereen pullistelemaan. Eikö tuo partsilla grillaaminen ala jo ahdistamaanki? Perusta kitinän kauden ensimmäinen biitsikonttori. Laitat sitten havointoja rantaeläjistä kuvien kera meille aamutyöläisille.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pyry-Matias kirjoitti:Mä kävin talvella öpaut kerran kuussa solassa, joten tasaiset pohjat siitä. Aurinkoa ottaessa ärsyttää se, kun pitäis kieriskellä ja miettiä et sais tasaisen tänin. Normisti kun kyljet ja jalat jää turhan vaaleiksi. Mut kyl toi ilta-appekin ruskettaa, ja ennen kaikkea se ei polta ihoa. Tosiaan nukahdin kahdeksi tunniksi toissapäivänä klo 16-18, enkä palanut yhtään. Oli niin mukava kelliskellä laiturilla tuulen viilentäessä.
Voih, ihanaa! Laituri! Vesi! Käyn mäkin sillon tällö solassa vuoden mittaan juu. Mut hui, ei saa nukahdella aurinkoon! Vaikka emmäkää pala kyl herkästi.
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti: Aurinkoa ottaessa ärsyttää se, kun pitäis kieriskellä ja miettiä et sais tasaisen tänin.
TEE jotain ulkona ollessas äläkä makaa ku kuollut kala, tulee tasasta väriä :P
Pyry-Matias

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:TEE jotain ulkona ollessas äläkä makaa ku kuollut kala, tulee tasasta väriä :P
Jep. Tämä on aina mun prioriteetti ykkönen. Urheillessa tai mökillä pihatöitä tehdessä aika kuluu ja grillauskulmat vaihtelee 8)
bedlam

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hei, siis mäkin haluan bikinit päälle ja rannalle! Perhana! Mutta istunpas sitten varjoisassa toimistossa. Onneksi krapula sentään kolmannella yöllä pyyhkiytyi. Hyh sentään!
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Hei, siis mäkin haluan bikinit päälle ja rannalle! Perhana! Mutta istunpas sitten varjoisassa toimistossa.
Mä otan ihan kohta ton kannettavan mukaan ja menen rannalle tekemään töitä :P
Tai sitten tonne keskuspuistoon, siinä olis jäätelökioski ja siideriterassikin... :roll:
ninnithequeen

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitähän kivaa sitä tänään keksis. Mentäskö Seurasaareen vai torille vai minne. Hmm.

Kivaa kun on loma :]
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Heräsin kolmen jälkeen. Jotain vitun stressiä vissiin taas. Sais tän kämppähomman jo jiiriin niin vois keskittyä elämiseen..
bedlam

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hei, siis mäkin haluan bikinit päälle ja rannalle! Perhana! Mutta istunpas sitten varjoisassa toimistossa.
Mä otan ihan kohta ton kannettavan mukaan ja menen rannalle tekemään töitä :P
Tai sitten tonne keskuspuistoon, siinä olis jäätelökioski ja siideriterassikin... :roll:
Mun pitää kaivaa se freelancer-opaskirja varmaan hyllystä jo! Ääh, en mää osais kaikkia paperihommia ja kiemuroita kuitenkaan hoitaa niinkuin pitää. Äsh. Houkutteleva ajatus kyllä, oma työhuone kotona. Eiks mikään mainostoimisto ottas etätyöntekijää!
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Eiks mikään mainostoimisto ottas etätyöntekijää!
Meillä olis tarvetta ns. TTK-etätyöntekijälle aina silloin tällöin.

Sitäpaitsi... Tilitoimisto tekee kyllä paperihommat :wink:
MGandhi

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mistähän muuten kertoo se, että heräsin joskus neljän aikoihin yöllä sellaiseen painajaiseen, missä olin kellarihuoneessa, jossa oli naisia köytetty seinille ja seurasin kun heitä kiduttamalla tapettiin? Ensin näille annettiin jauhemaista pesuainetta hengittääkseen kaasunaamarista. Tämän jälkeen näille työnnettiin nippu nippusiteitä (niitä pitkiä) kurkusta alas, niin että rääkyminen loppuu. Mukana oli myö naaman raastamista teräsharjalla ja suolistamista. Muuta en muista. Oli aika ahdistavaa.

Unitutkijoita?
bedlam

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eiks mikään mainostoimisto ottas etätyöntekijää!
Meillä olis tarvetta ns. TTK-etätyöntekijälle aina silloin tällöin.

Sitäpaitsi... Tilitoimisto tekee kyllä paperihommat :wink:
Mikä on TTK? TyöttömyysTurvaton ja Korvaukseton?
Mut hirviän vaikia ois ittelle se alku. Että mistä niitä asiakkaita saa tarpeeksi alkusysäykseen, paljonko pyytää minkäkinlaisesta hommasta ja ym ym. Mut työnä sellainen eri tilaajille kirjankansien, levynkansien ja kuvituksien tekeminen ois kyl mun juttu.
didi

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja didi »

tpk!

On välillä sellainen tunne, että voisi tuota tj:aa tarttua korvista ja karjahtaa sille, että "jumalauta rauhottu". *savua korvista*
William Munny

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja William Munny »

bedlam kirjoitti:Mut hirviän vaikia ois ittelle se alku. Että mistä niitä asiakkaita saa tarpeeksi alkusysäykseen, paljonko pyytää minkäkinlaisesta hommasta ja ym ym. Mut työnä sellainen eri tilaajille kirjankansien, levynkansien ja kuvituksien tekeminen ois kyl mun juttu.
Aloita OTO. Päivät pitenee, mutta jossain kohtaa voi tulla mahdolliseksi tilanne, jossa napanuoran päivätyöhön voi katkaista.
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti: Mikä on TTK? TyöttömyysTurvaton ja Korvaukseton?
Tarvittaessa Töihin Kutsuttava :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Niba »

MGandhi kirjoitti:Mistähän muuten kertoo se, että heräsin joskus neljän aikoihin yöllä sellaiseen painajaiseen, missä olin kellarihuoneessa, jossa oli naisia köytetty seinille ja seurasin kun heitä kiduttamalla tapettiin? Ensin näille annettiin jauhemaista pesuainetta hengittääkseen kaasunaamarista. Tämän jälkeen näille työnnettiin nippu nippusiteitä (niitä pitkiä) kurkusta alas, niin että rääkyminen loppuu. Mukana oli myö naaman raastamista teräsharjalla ja suolistamista. Muuta en muista. Oli aika ahdistavaa.

Unitutkijoita?
Jossei siinä ollut kininäläisiä?
Jos ei ollut jäänee uni tutkimatta, mut perverttiperttiuni joka tapauksessa.

TPK-5?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin