Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

William Munny kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ja muuten laadukkaampi päivähoito kuin Espoossa.
No tokkopa vaan, sano. Aivan erinomaista päivähoitoa saa pikku-ukkokin täältä Espoosta. Jopa niin erinomaista, että päivähoitopaikan vaihtaminen on noussut yhdeksi monesta kynnyskysymyksestä uutta kortteeria valittaessa. Ja kokemusta päivähoidoista on, ju nou (tosin tyttö ei tainnut koskaan Lohjalla asuessa olla päivähoidossa).
Noh... asiasta kävin melko pitkiä sähköposti- ja puhelinkeskusteluja, kun harkinnassa oli muutto pääkaupunkiseudulle. Tuli ehdoton EI meidän hoitotarpeelle. Tirppana kun tarvitsee erityishoitopaikan sekä henkilökohtaisen avustajan, joita sekä Espoo että Vantaa kieltäytyivät hankkimasta (vaikka tää taitaa olla ihan vammaispalvelulaissakin mainittu juttu...)
Pysymme siis täällä ainakin tirpan kouluikään asti.
Kid

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Yeah, huomenna vp. Töissä vaihteeks hiljasta joten päätin käyttää ylitöistä kertyneitä tunteja pois. Ja aurinkoahan ne on luvanneet huomiseksikin :]
ninnithequeen

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kanakeitto tuloillaan ja kohta taas pihalle multaa möyhimään ja polttamaan nahkansa.

Ostettiin Nitalle eurolla vesipyssy Tiimarista.
Arvatkaa kuka sillä leikkii tuolla ulkona :roll:
Enttu

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ninnithequeen kirjoitti:Kanakeitto tuloillaan ja kohta taas pihalle multaa möyhimään ja polttamaan nahkansa.

Ostettiin Nitalle eurolla vesipyssy Tiimarista.
Arvatkaa kuka sillä leikkii tuolla ulkona :roll:
Isi :?: :lol:
ninnithequeen

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu kirjoitti: Isi :?: :lol:
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! :jee:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jumalauta täällä on k y l m ä täällä töissä! Tehkää jotain! Juon teetä ja mulla on villasukat. Repikää siitä. Täytyy vissiin riisua aika rajusti ku lähtee pois täältä.. Ei enää montaa tuntia.
Pyry-Matias

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Meillä on töissä viidellä äijällä joku 10+ neliöö ja viisi sorvia plus printterit jne. Ei ilmastointia ja länsi-ikkunat. En uskalla edes mitata mut varmaan joku 30 astetta. Sit täällä on kaikenmaailman rojua, huumeita, ketkujen kamoja, name it. Niistäkin leijailee rempseät aromit näin lämpimällä. Pieni stressikin hikoiluttaa 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ Juuu, tasan ei käy onnen lahjat :) En tiä kumman näistäkin ny sit valitsis.. Mulla on sentään täällä näitä apuvälineitä, kuten just villasukat, teetä ja huppari. Voisin mä ne huumeet ehkä kietasta. Tai ainakin jotain piristeitä tars saada.
Pyry-Matias

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Nyt olis muuten harvinaisen kattava repertuaari myrkkyjä mun pöydällä...ootas täytyy ihan tsekata: kukkaa, pameja, bentsoja, essoo, hasisbiitti ja onhan tossa valmiiksi annosteltu joku nollakakkonen pirinyssäkkäkin. Mitä sais olla 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:^Nyt olis muuten harvinaisen kattava repertuaari myrkkyjä mun pöydällä...ootas täytyy ihan tsekata: kukkaa, pameja, bentsoja, essoo, hasisbiitti ja onhan tossa valmiiksi annosteltu joku nollakakkonen pirinyssäkkäkin. Mitä sais olla 8)
Jokseenkin on leväperäistä toiminta siellä Mansessa. Ei tulisi moinen kuuloonkaan täällä suuressa maailmassa, tarkkaa hommaa sano.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rahkapussi

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bluntly kirjoitti:Ei ihan tissitön tiistai. Isoutareinen nainen sotki fillarilla kyyryssä löysä toppi päällä eikä mitään alla.
*nauraa räksättää*

Tämä pelasti illan: tissit ja pieru naurattaa satavarmasti aina :-D
isohaara

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Torstaina muksujeni tulevan äiteen työhaastattelu. :ohyeah: Pitkästä aikaa. Applikantille plussaa aktiivisuudesta, kun itse oikein otti yhteyttä.

Saas vaan nähdä kun tän viikon työtahti on aika kova ja perjantaina pitää lähteä suoraan töistä Tampereelle ryyppään kahden hipin kanssa johkiin ulkoilmakonserttiin.
Sunnuntai kuittaa univelat.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja more »

Aamusella jäi murot kesken kun tuli tavaraa niin aikasin että piti lähteä itse vastaanottamaan, no ei siinä mitään, parissa tunnis kuorma purettu ja roskat viety pois. Tulipahan tekemistä pariksi viikoksi:)
Ja äsken lenkillä huomasin siinä lämmittelykävelyn aikana että Amon Amarthin "Victoriuos March" onkin kävelyää varten sopivaa musiikkia, onhan se nimensäkin mukaan sitä, huonompi tahtinenkin olis sen mukana vetäny marssit kunnialla, ja jos ei olisi niin biisi sisälsi selvästi jopa tahdinkorjauskohdan, sen missä hypätään taas tahtiin. Loistavaa:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
1108

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

isohaara kirjoitti:Tampereelle ryyppään kahden hipin kanssa johkiin ulkoilmakonserttiin.
WTF? Musta saa hippiä tekemälläkään. Ja stana ite olet valintasi tehnyt, älä itke siis enään ruma lapsi.
isohaara

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja isohaara »

1108 kirjoitti:WTF? Musta saa hippiä tekemälläkään. Ja stana ite olet valintasi tehnyt, älä itke siis enään ruma lapsi.
Enköhän mää kestä. Tai odotan jopa innolla.
William Munny

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja William Munny »

bedlam kirjoitti:Sehän tässä on, että kaikkein mieluisinta on tehdä esim. pikkubändeille levynkansia ja nettisivuja, mutta heillä ei taas ole varaa siitä maksaa käytännössä mitään. Ja nykyään niitä nuoria kotikonefotosoppareita on niin paljon, että ovat monet jo tottuneetkin saamaan kohtuullista jälkeä ilmaiseksi.
Tottahan tuo on. Omalla kohdalla toiminimen perustaminen tuli ajankohtaiseksi, kun näitä avustuspyyntöjä alkoi kertymään yli sietokyvyn. Ja minä kun olen luonteeltani sellainen, että harvemmin kieltäydyn jos vain voin omasta mielestäni todella auttaa. Nyt ratkon ajankäytön ongelmaa niin, että avunpyyntöihin vastataan, että "tottakai, mutta se maksaa xxx". Tämä on toistaiseksi sopiva olotila ja oto busineksia voi hoitaa ilman sen suurempaa stressiä.

Ja se paperipuolen pyörittäminen toiminimen osalta ei ole mitenkään vaativaa. Uskoisin että se onnistuu sinultakin vaikka vasemmalla kädellä, jos se onnistuu minultakin. Kunhan muistaa pysyä sen 8500€ rajapyykin sisäpuolella, niin pärjää esimerkiksi yksinkertaisella kirjanpidolla etc... Vaativinta tässä on se, että muistaa laskuttaa.
Vihtahousu

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Tampereelle ryyppään kahden hipin kanssa johkiin ulkoilmakonserttiin.
WTF? Musta saa hippiä tekemälläkään. Ja stana ite olet valintasi tehnyt, älä itke siis enään ruma lapsi.
Helsingin hippi vähäsen tiedustelis että millon sä nyt pääset perjantaina?

edit: siis ensisijaisesti isomman hipin aikataulu jänskää, koska olishan se rock mennä samalla kärryllä. mutta jos venyy pitkälle, niin ehkä täytyy ite jo hilppasta aikasemmin paikalle tai....... sit vaan otan pohjia kotona? emmä tiiä taas :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bedlam kirjoitti:Että mistä niitä asiakkaita saa tarpeeksi alkusysäykseen, paljonko pyytää minkäkinlaisesta hommasta ja ym ym. Mut työnä sellainen eri tilaajille kirjankansien, levynkansien ja kuvituksien tekeminen ois kyl mun juttu.
Villi-Ira etsii ammattilaista suunnittelemaan filmiensä kansia. Googleta.
Ja mitenköhän mä taas päädyin moisille roskasivuille :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Että mistä niitä asiakkaita saa tarpeeksi alkusysäykseen, paljonko pyytää minkäkinlaisesta hommasta ja ym ym. Mut työnä sellainen eri tilaajille kirjankansien, levynkansien ja kuvituksien tekeminen ois kyl mun juttu.
Villi-Ira etsii ammattilaista suunnittelemaan filmiensä kansia. Googleta.
Ja mitenköhän mä taas päädyin moisille roskasivuille :roll:
Vau, kiitos vinkistä! Noi ois varmoja katseenvangitsijoita portfoliossa!
Vastaa Viestiin