Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Mikä on TTK? TyöttömyysTurvaton ja Korvaukseton?
Tarvittaessa Töihin Kutsuttava :D
Kuule mulla on jo kyllä instanssi tolle lyhenteelle TKK. Ja arvaa mikä se on?
Eknlanniksi HUT. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Mikä on TTK? TyöttömyysTurvaton ja Korvaukseton?
Tarvittaessa Töihin Kutsuttava :D
Okei=) Ei kuulosta pääasiallisena tulonlähteenä kovin houkuttelevalle.
William Munny kirjoitti:Aloita OTO. Päivät pitenee, mutta jossain kohtaa voi tulla mahdolliseksi tilanne, jossa napanuoran päivätyöhön voi katkaista.
Sehän tässä on, että kaikkein mieluisinta on tehdä esim. pikkubändeille levynkansia ja nettisivuja, mutta heillä ei taas ole varaa siitä maksaa käytännössä mitään. Ja nykyään niitä nuoria kotikonefotosoppareita on niin paljon, että ovat monet jo tottuneetkin saamaan kohtuullista jälkeä ilmaiseksi.
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Mikä on TTK? TyöttömyysTurvaton ja Korvaukseton?
Tarvittaessa Töihin Kutsuttava :D
Kuule mulla on jo kyllä instanssi tolle lyhenteelle TKK. Ja arvaa mikä se on?
Eknlanniksi HUT. :wink:
Niba. Se on TTK eikä TKK.
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Millähän ihmeellä sais vaimon innostumaan "maalle muutosta?"
Okei, potentiaalinen asuinkohde on hieman syrjässä, mutta sieltä ajaa puolessa tunnissa Tampereen keskustaan. Kahdeksan kilsaa lähempänä oleva samankokoinen rivari maksaa 20.000 enemmän, vaikka varustelu ei ole ihan yhtä hyvä. Itsestä tuntuu tyhmältä maksaa "sijainnista" noin paljon. Parikyt donaa on tavalliselle kuolevaiselle iso raha.
NuoriDaavid

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:Millähän ihmeellä sais vaimon innostumaan "maalle muutosta?"
Okei, potentiaalinen asuinkohde on hieman syrjässä, mutta sieltä ajaa puolessa tunnissa Tampereen keskustaan. Kahdeksan kilsaa lähempänä oleva samankokoinen rivari maksaa 20.000 enemmän, vaikka varustelu ei ole ihan yhtä hyvä. Itsestä tuntuu tyhmältä maksaa "sijainnista" noin paljon. Parikyt donaa on tavalliselle kuolevaiselle iso raha.
Täh? Eikö nuo naiset juuri haaveile omasta tuvasta ja perunamaasta?

Minä en voi muuttaa paikkaan, minne pitsataksi ei kulje.
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Minä en voi muuttaa paikkaan, minne pitsataksi ei kulje.
Sul onki taskussa 35 donaa :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Voi hyvät hyssykät nyt taas. Mun kisakondis ei kohta kestä enää terassilla istuskelua, ja nyt on tosiaan vasta kesäkuun alku. No, enää noin 5 viikkoa kesäiseen lomaan.. *yrittää ajatella ees vähän niinku positiivisesti*
On se kyllä tavallaan ihan hyvä, että ei tullu eilen sanouduttua irti. Oli kyllä melko lähellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minä en voi muuttaa paikkaan, minne pitsataksi ei kulje.
Sul onki taskussa 35 donaa :D
Eiq oikeasti. Silloin kun tontia etsittiin, niin Espoon Bodomista löytyi hieno 3000:n neliön tontti samaan hintaan kuin sittemmin ostamamme 1000 neliötä. Emme kuitenkaan voineet ko. tonttia ostaa, koska pitsataksi kuuluu perheen perjantairituaaliin ja epäilimme, että se ei sinne kulkisi.
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:pitsataksi kuuluu perheen perjantairituaaliin
Ette osaa itse tehdä pitsaa?
2000 neliötä enemmän tonttia vois useimmille ihmisille olla ihan syy vaikkapa lopettaa pizzataksin käyttö. :roll:
PerttiMakimaa

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Millähän ihmeellä sais vaimon innostumaan "maalle muutosta?"
Okei, potentiaalinen asuinkohde on hieman syrjässä, mutta sieltä ajaa puolessa tunnissa Tampereen keskustaan. Kahdeksan kilsaa lähempänä oleva samankokoinen rivari maksaa 20.000 enemmän, vaikka varustelu ei ole ihan yhtä hyvä. Itsestä tuntuu tyhmältä maksaa "sijainnista" noin paljon. Parikyt donaa on tavalliselle kuolevaiselle iso raha.
Haluan muistuttaa sinua maallemuuton huonoista puolista. Ellet ole perustamassa yritystä kotiisi täytyy ottaa huomioon, että se 20 donaa kuluu melko nopeasti kun joudut panostamaan liikkumisvälineisiin ja polttoaineisiin sen verran enemmän. Ja tavallaan lähempänä asuessa maksat enenemmän myös isommasta vapaa-ajasta, joka tulee kun kotimatkat ovat lyhemmät.
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ja tavallaan lähempänä asuessa maksat enenemmän myös isommasta vapaa-ajasta, joka tulee kun kotimatkat ovat lyhemmät.
Noinhan se periaatteessa menee. Tässä tapauksessa työmatka ei ajallisesti juuri pitene, vaikka kilometrejä jonkin verran tuleekin. Siitäkin huolimatta verrattuna tankillinen enemmän naftaa kuussa (vaikka puolikaskin riittää) on huomattavasti vähemmän kuin 20.000 e isomman lainan hoitokulut ja lyhennykset. Samaten korkojen väistämättä noustessa damagea tulee vähemmän.
William Munny

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Bliss kirjoitti:2000 neliötä enemmän tonttia vois useimmille ihmisille olla ihan syy vaikkapa lopettaa pizzataksin käyttö. :roll:
Niin ja siirtyä käyttämään ruohonleikkuria, trimmeriä, puutarhasaksia... Ei kiitos tänne enää - mitä vähemmän hoidettavaa pihaa, sitä enemmän aikaa tehdä asioita joista oikeasti pitää. Pieni piha jossa mahtuu grillaamaan ja chillaamaan riittää vallan mainiosti. Füffeäkin olis taskussa edellisen myynnin jäljiltä, mutta KUN EI LÖYDY! TARJONTA ON PERSEESTÄ! KUULITTEKO!! 1, 2, 3, 4...

Edit: Myyvät taas tontteja yhdellä eurolla tuolla jumalan selän takana. Ei puutu kuin etätyö... Toisaalta harrastusmahdollisuuden, palvelut, kulkuyhteydet... Pitäkööt tonttinsa.
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:vois useimmille ihmisille olla ihan syy vaikkapa lopettaa pizzataksin käyttö. :roll:
Äläs nyt, Dave seuraa vaan aikaansa. Järjestetäänhän Venäjällä uusrikkaille reality-trippejä strippareiksi tai kerjäläisiksi. Saahan pitsataksia käyttäessäänkin tilaisuuden näyttää proletariaatille, miten omistava luokka elää - ja tilaa pitsaa EXTRATÄYTTEELLÄ! :D
NuoriDaavid

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:pitsataksi kuuluu perheen perjantairituaaliin
Ette osaa itse tehdä pitsaa?
2000 neliötä enemmän tonttia vois useimmille ihmisille olla ihan syy vaikkapa lopettaa pizzataksin käyttö. :roll:
Niin. Voisihan sitä muuttaa vaikka Lohjalle :D

Oli tuo kyseinen tontti aika Jumalan selän takana näin kehä II:n sisäpuolella asuvan näkökulmasta.
PerttiMakimaa

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:...pitsaa EXTRATÄYTTEELLÄ! :D
Tämä on lienee se etnisen ravintolan "talon kastike"... :)
Bliss

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Niin. Voisihan sitä muuttaa vaikka Lohjalle :D
Täällä on pizzataksi. Tavallaan. :wink:
Ja muuten laadukkaampi päivähoito kuin Espoossa.
Viimeksi muokannut Bliss, 05.06.2007 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No saihan ne koivetkin sitä aukkaa, ku nosti vaa kaiteelle. Kyy se 117cm parvekkeen leveys riittää näin pienelle. Kohta pitää jo kiiruhtaa, ku ehdittävä hakee meijän Metallica-paidat Paitapainosta ja kaupassakin käyrä ennen röitä.
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Ja muuten laadukkaampi päivähoito kuin Espoossa.
Väsyneet silmäni lukivat lauseen ensiksi "pitsataksi on täällä laadukkaampi kuin päivähoito Espoossa. Piti vähän aikaa miettiä että WTF?
NuoriDaavid

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Niin. Voisihan sitä muuttaa vaikka Lohjalle :D
Täällä on pizzataksi. Tavallaan. :wink:
Ja muuten laadukkaampi päivähoito kuin Espoossa.
Seuraa kipeää avautumista:

Todellinen syy, miksi en voisi muuttaa kehä III:n ulkopuolelle on seuraava;

Haluan todistaa itselleni, että olen menestynyt. Järkeilin, että jos minulla on iso omakotitalo pääkaupunkiseudulla, niin minun varmastikin täytyy olla menestynyt. Jos sama omakotitalo oli esim. Kirkkonummella, niin en olisi varma.
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Järkeilin, että jos minulla on iso omakotitalo pääkaupunkiseudulla, niin minun varmastikin täytyy olla menestynyt. Jos sama omakotitalo oli esim. Kirkkonummella, niin en olisi varma.
Mää taas järkeilisin asian näin: olet menestynyt sitten kun asut juuri siellä missä haluat, sellaisessa asunnossa kuin haluat.
NuoriDaavid

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Järkeilin, että jos minulla on iso omakotitalo pääkaupunkiseudulla, niin minun varmastikin täytyy olla menestynyt. Jos sama omakotitalo oli esim. Kirkkonummella, niin en olisi varma.
Mää taas järkeilisin asian näin: olet menestynyt sitten kun asut juuri siellä missä haluat, sellaisessa asunnossa kuin haluat.
Hmm. Aika tiukka kriteeri. Mitäs, jos haluaisin asua linnassa Skotlannissa tai Larry Ellisonin jahdin kaltaisella aluksella.

En mä nyt ihan niin kipeä ole, että asuisin kehä II:n sisäpuolella vaikka oikeasti haluaisinkin asua Kirkkonummella. Kyllä mä ihan oikeastikin haluan asua lähellä kaikkia palveluita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Polla vieläkin sekaisin eilisestä maalinhaistelusta. Eikä oikein uni tullut sohvalla maatessa kun tuli häätö makkarista...rempan takia.

Mutta ainakin sai jotain aikaiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
William Munny

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Bliss kirjoitti:Ja muuten laadukkaampi päivähoito kuin Espoossa.
No tokkopa vaan, sano. Aivan erinomaista päivähoitoa saa pikku-ukkokin täältä Espoosta. Jopa niin erinomaista, että päivähoitopaikan vaihtaminen on noussut yhdeksi monesta kynnyskysymyksestä uutta kortteeria valittaessa. Ja kokemusta päivähoidoista on, ju nou (tosin tyttö ei tainnut koskaan Lohjalla asuessa olla päivähoidossa).
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ihan tissitön tiistai. Isoutareinen nainen sotki fillarilla kyyryssä löysä toppi päällä eikä mitään alla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Tarpeeton tissitön Tiistai, ett' jotai, ei sit' mitää..

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitäs, jos haluaisin asua linnassa Skotlannissa tai Larry Ellisonin jahdin kaltaisella aluksella
No sitten sä et niinQ o menestynyt :)
Vastaa Viestiin