Tylsin tyyppi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Booooring

Ninni
19
40%
ND
9
19%
Gandhi
19
40%
 
Ääniä yhteensä: 47

ninnithequeen

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä taas voittaisin mielelläni tän äänestyksen :D

*käpertyy sohvalle kahvikupposen kanssa lukemaan ET-lehteä, pesee pyykkiä ja on tosi tylsä*
PerttiMakimaa

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Mä taas voittaisin mielelläni tän äänestyksen :D

*käpertyy sohvalle kahvikupposen kanssa lukemaan ET-lehteä, pesee pyykkiä ja on tosi tylsä*
ET:hän on nykyään Elämän Taito eikä Eläke Tieto eli sehän tekee siitä tosi Guumaa Hottia. :)
SaintJohnPerse

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

MGandhi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Lolita kirjoitti:En äänestä ketään, koska oikeasti tylsimmät tyypit puuttuvat listalta. Olen vellihousu, enkä nimeä ketään.
Ideahan oli saada tylsyysselvyys ehdokkaista, koska heillä oli toisaalla asiasta kina. Siis tarkoitus ei ollut hakea koko palstan tylsintä. Eli kuuraa pöksysi ja äänestä 8)
Nyt tarvitaan ääniä! Alkaa näyttää huolestuttavalle tämä tilanne! Nyt harmittaa, että äänestin itseäni! Voiko oman äänensä peruuttaa!?!?!1 Modet auttakaa!!!1
Tee pari "haamunickiä" joilla äänestät Ninniä!
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

En aio turvautua kepulikonsteihin. Aion hävitä tämän kuin mies. Koska selvästi alkaa näyttää siltä, että minusta halutaan päästä, totean tappioni tyynesti (sisäisesti itkien).

Kysyn vaan, että nostaako lähtöni tämän foorumin tasoa vai tylsistyttääkö se sitä edelleen? Olen katkera ja surullinen! ;) Te olette julmia ihmisiä! Olette tuhonneet itsetuntoni viimeisetkin rippeet! Toivon, että palatte kaikki helvetissä!

Gattaca! Soittele, jos tarvitset vertaistukea hylkiönä olemisessa. Mä ainakin tarvitsen! Meidän pitää nyt pitää yhtä näinä vaikeina aikoina!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Anteeksi vaan, mutta Martza ja PerttiMäkimaa ovat paljon tylsempiä, itsestäni puhumattakaan.
PerttiMakimaa

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vadim kirjoitti:Anteeksi vaan, mutta Martza ja PerttiMäkimaa ovat paljon tylsempiä, itsestäni puhumattakaan.
RTFM
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
No, kosteasilmäistä exittiä voi aina seurata loistokas (ja pikainen) re-inkarnaatio.
MGandhi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Lolita kirjoitti:.
Nyt tarvitaan ääniä! Alkaa näyttää huolestuttavalle tämä tilanne! Nyt harmittaa, että äänestin itseäni! Voiko oman äänensä peruuttaa!?!?!1 Modet auttakaa!!!1
Voi pikku karvapäätä, tuliko surinam puseroon?

Pertti, kyllä se yhteen tulee reinkarnaatio, sä oot nyt tylsistä tylsin..
Tai sit halpa jekku, oispa jekkua.. :cry:

Ainiin, nää kolmiodraamat on aina poikaa/tyttöä.
Pyyhin Netikettiin..
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Niba kirjoitti:
Voi pikku karvapäätä, tuliko surinam puseroon?
Kuten aiemmin jo mainitsinkin, niin pieni katumus Juhlallisesta ilmoituksestani hiipi puseroon. Mutta tehty mikä tehty. Sinulle, Niba hyvä, suosittelisin samankaltaista päätöstä. Sanoi muut mitä tahansa, kontribuutiosi tälle saitille on miinusmerkkinen!
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Enää pikkusen päälle tunti aikaa. Nyt muutama ääni Ninnille vielä, niin saadaan aikaan tasapeli, jotta voin arvokkaasti todeta tilanteen jääneen ratkaisematta!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Niba »

MGandhi kirjoitti:Enää pikkusen päälle tunti aikaa. Nyt muutama ääni Ninnille vielä, niin saadaan aikaan tasapeli, jotta voin arvokkaasti todeta tilanteen jääneen ratkaisematta!
Mäkään en voinut sua enää pelastaa, vaikka.. :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Alle puoli tuntia jäljellä! Anna äänesi viimeistään nyt! Vain äänestämällä voit vaikuttaa!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tapan kaikki, ketkä uskaltaa lähteä menee täältä!!111!!!
(Muutenki on ollu kamala kato viime aikoina.. En diggaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chap

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mä en halua, että Gandhi lähtee, sen takia äänestin äsken ND:tä.
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Viimeisellä minuutilla joku hyvin draamaa ymmmärtävä henkilö tasoitti tilanteen minun ja Ninnin välillä! :D :D :D

Tämä tarkoittaa sitä, että koska palstan tylsin henkilö jäi tällä erää ratkaisematta, joudun jäämään paikalle seuraavaan mahdolliseen poislähtööni asti! *pyyhkii tuskanhikeä ja -kyyneleitä*
Chap

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Chap »

MGandhi kirjoitti:Viimeisellä minuutilla joku hyvin draamaa ymmmärtävä henkilö tasoitti tilanteen minun ja Ninnin välillä! :D :D :D

Tämä tarkoittaa sitä, että koska palstan tylsin henkilö jäi tällä erää ratkaisematta, joudun jäämään paikalle seuraavaan mahdolliseen poislähtööni asti! *pyyhkii tuskanhikeä ja -kyyneleitä*
Eikö jaettu ykkössija kelpaa sinulle?
BettyB.

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sweetie darling, tasoitin pelin viime sekunneilla ;)

Ja siis kyllähän se on niin että jos MG lähtee, kostoksi poistan kaikki tissikuvat saitilta!! Niih!
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Chap kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Viimeisellä minuutilla joku hyvin draamaa ymmmärtävä henkilö tasoitti tilanteen minun ja Ninnin välillä! :D :D :D

Tämä tarkoittaa sitä, että koska palstan tylsin henkilö jäi tällä erää ratkaisematta, joudun jäämään paikalle seuraavaan mahdolliseen poislähtööni asti! *pyyhkii tuskanhikeä ja -kyyneleitä*
Eikö jaettu ykkössija kelpaa sinulle?
No ei tod! Mulla on aina ollut sellainen 'Kaikki tai ei mitään'-asenne.

EDIT: Haluaisinkin käyttää tämän tilaisuuden myös hyväkseni ja onnitella ND:tä mielenkiintoisuudestaan! Olin väärässä haukkuessani sinua tylsäksi. Pahoittelen mahdollisesti aiheettomasti aiheuttamaani mielipahaa. En myöskään vastedes hauku Ninniä tylsäksi, koska samalla indikoisin itseni olevan vähintäänkin yhtä tylsä. Kiitos ja anteeksi.

P.S. Haistakaa silti kaikki vittu! :P
Tix

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Tix »

MGandhi kirjoitti:vastedes hauku Ninniä tylsäksi, koska samalla indikoisin itseni olevan vähintäänkin yhtä tylsä. Kiitos ja anteeksi.
Sossupoken jatkumisen nimissä huomautan, että koska äänestit itseäsi, oikeastaan voitit Nannin yhdellä äänellä. Tai kahdella, jos olisit äänestänyt Nannia. ND:n osalta saat odottaa uudemman mittauksen valmistumista.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja martza »

Vadim kirjoitti: Anteeksi vaan, mutta Martza ja PerttiMäkimaa ovat paljon tylsempiä, itsestäni puhumattakaan.
Jaa. Ihan mukavahan mä oon.
Ei ole ollut nyt aikaa tylsistyttää teitä täällä, kun nuo työasiat ovat olleet esteenä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Sweetie darling, tasoitin pelin viime sekunneilla ;)

Ja siis kyllähän se on niin että jos MG lähtee, kostoksi poistan kaikki tissikuvat saitilta!! Niih!
Kiitos muru! Ja tuo onkin kyllä sellainen ukaasi, että jos se olisi esitetty aiemmin, olisi Ninni luultavasti saanut huomattavasti enemmän ääniä!
Tix kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:vastedes hauku Ninniä tylsäksi, koska samalla indikoisin itseni olevan vähintäänkin yhtä tylsä. Kiitos ja anteeksi.
Sossupoken jatkumisen nimissä huomautan, että koska äänestit itseäsi, oikeastaan voitit Nannin yhdellä äänellä. Tai kahdella, jos olisit äänestänyt Nannia. ND:n osalta saat odottaa uudemman mittauksen valmistumista.
Tuo on totta! Olen siis moraalinen voittaja ja voin siis vastedeskin haukkua Itä-Helsingin tylsintä äityliä surutta tylsäksi! Kiitos tästä.
PerttiMakimaa

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti:Ja siis kyllähän se on niin että jos MG lähtee, kostoksi poistan kaikki tissikuvat saitilta!! Niih!
Kyllä Gattagan koneelta löytyy takuulla "mirror file" noihin.

Itse näyn pärjänneen tosi hyvin toisessa äänestysketjussa, josta pystyy helposti päättelemään täällä olevan todella tyhmiä ihmisiä. Vihaan Teitä.
Rouva Pupu

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti: ET-lehteä
Hui. Yksi lehti, jota en edes ilmatteeksi rahtaa töistä kotio. Kanavakin pesee tämän mennen tullen ;)
Vastaa Viestiin