Ceksiviicko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

On tänään, pyykit mielessä?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Eiku ihan jotain muuta.. Hyvää mieltä ja aurinkoa :D

Hittolainen. Tonne säilytyslaatikkoon terassille on ampparit/mehiläiset (mitä noi pitkäpyllyset on?!) tehny pesän. Ihan ku niit ei tarpeeks jo pörräis noissa pusikoissa. Täytyy hävittää pesä ja samalla hankkiutua eroon tosta lootasta :(
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Mulli75

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

TJ 2 ja sitten lomalle !
Vihtahousu

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta toka tpk. Meinas tulla kakit vaippaan automatkalla töihin, mikäköhän nyt on vialla... :roll:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vihtahousu kirjoitti:On tänään, pyykit mielessä?
3. TPK. Vihtis, ei ne pyykit siellä mielessä peseydy, ne pitäis laittaa pesukoneeseen ja muistaa vielä ottaa sieltä poiskin. Pesin eilen pyykit ja leikkasin nurtsin. Tänään pitäisi jaksaa järjestellä paikkoja ja imuroida.
Älä löi! En ole hurrit!
Chubs

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Kylläpä on huono olla. Se pöhnä kesti aamuyöhön, ja heräsin kipuisana ja huonovointisena. Ja hellepäivä tulossa.

Mikä siinä on, että kissa ei voi oksentaa paljaalle lattialle? Pitää juosta kiireesti matolle, että voi oksentaa. Tuhat kertaa isompi homma hinkata niitä laattoja matosta irti.
PerttiMakimaa

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chubs kirjoitti:Mikä siinä on, että kissa ei voi oksentaa paljaalle lattialle? Pitää juosta kiireesti matolle, että voi oksentaa. Tuhat kertaa isompi homma hinkata niitä laattoja matosta irti.
Samaa olen itsekin pohtinut silloin kun oli kissoja.

Ilmeisesti matolla saa paremman pidon etutassuille kun tyhjentää vatsaa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta.
Ei tosiaan kuulu mitään uutta, duunit ärsyttää ja vähän yksityiselämäkin. Ja ikuinen köyhyys. Mut ei nyt kyl viittis alkaa kitisemään heti aamusta, voi mennä kelpo päivä ihan turhaan pilalle.
Aijoo, se on iloinen uutinen et yhestä purkista parvekkella kasvaa jo jotain. Tietäis vaan että, mitä. 8) (Ihan laillisia yrttejä kuitenki.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

TPK tai jotain. Tulin ehkä turhan aikaisin työpaikalle, kun minulla ei ole oikeastaan tänään juuri muuta tekemistä, kun pitäisi käydä parturissa ja ostamassa uusi paita. No, kotoa on kahvi loppu eikä siellä ollut yhtään puhtaita mukejakaan, joten juodaan sitten täällä Presidenttiä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huamenta.

Tavallaan voin hyvin ymmärtää miksi muslimienemmistöisten kansojen parissa halutaan naiset piilottaa säkkiin. Oli hankala viilinki työmatkalla, kun kaikki hehkeät neidit olivat ryömineet talvipesistään hehkumaan reittini varrelle.

Juu, olen kaikenlaisessa puutteessa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pyykit in my arse. Mokasin hiukan eli pidin sirkkeliä saman sulakkeen takana olevassa rasiassa kuin pyörimässä oleva pyykkikone. Seurauksena kärähtänyt käämi sirkkelissä kun oli näköjään vielä hitaita noi sulakkeetkin. Pyykkikoneen ohjelma jäi huuhtelua ja linkousta vaille eikä kämpästä tietystikkään löytynyt oikeita sulakkeita, perkele. Koneessahan ei ollut kuin about kaikki pöksyt.

Joutuu siis lounaalla mennä hakemaan säädylliset pöksyt Ozzyn keikalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta! Oliks irmelianneli pyöräilemässä aamulla vai törmäsinkö kaksoisolentoon?

Tänään piti olla ennustuksen mukaan viileämpi aamu, mutta samanlaista hellettähän tuo pukkaa. Jaksais taas töisä istua.
ninnithequeen

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuuma on joo. Satais ny välillä ni ehtis siivotakin joskus :P
Ja kyllä Dumis, pyykithän tuolla jo pyörii.

Mennään varmaan piknikille Seurasaareen tänään. Mitähän niille oraville veis? Meil oli viime vuonna pähkinäpussi mukana mutta ei kelvannu kurreille pähkinät.
Bliss

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nyt pitää ottaa itteä niskasta kiinni ja lähteä imuroimaan autoa. Koko kevään hiekat :oops:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Huomenta! Oliks irmelianneli pyöräilemässä aamulla vai törmäsinkö kaksoisolentoon?

Tänään piti olla ennustuksen mukaan viileämpi aamu, mutta samanlaista hellettähän tuo pukkaa. Jaksais taas töisä istua.
Lähdin fillaroimaan klo 07:39 Heinäpäästä Etu-Lyötyn rakennustyömaan kautta ja Plaanaojan vartta pitkin töihin kyllä. Mää en törmänny kehenkään, mut oonkin sokee. Ja päätön kana. Mulla ainakin rupes sattuu pää ja naama, ku oli nii kylymä tuuli. Ei saanu henkeekää välillä. Ei täällä tiijetä kesästä mittää.. Ja varsinkin täällä sisällä on iha arktiset! Pöh. Tahon Hämeeseen, vähintäänkin!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bliss kirjoitti:Nyt pitää ottaa itteä niskasta kiinni ja lähteä imuroimaan autoa. Koko kevään hiekat :oops:
Amatööri. Mun hiekat on viime kesältä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Nyt pitää ottaa itteä niskasta kiinni ja lähteä imuroimaan autoa. Koko kevään hiekat :oops:
Amatööri. Mun hiekat on viime kesältä.
Onneks me vaihettiin autoa, ei oo sentään niin pitkältä ajalta :D
bedlam

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Lähdin fillaroimaan klo 07:39 Heinäpäästä Etu-Lyötyn rakennustyömaan kautta ja Plaanaojan vartta pitkin töihin kyllä. Mää en törmänny kehenkään, mut oonkin sokee.
Ei kun tää oli joskus klo 8:47:31 kaupunkiin päin Höyhtyän nurkilta. Se oli varmaan joku ia-imitaattori sitten.

Tääl kyl tarkenee sisälläkin. Kämmenet hikoaa ja hiiri liukastelee.
William Munny

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Ihminen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Nyt pitää ottaa itteä niskasta kiinni ja lähteä imuroimaan autoa. Koko kevään hiekat :oops:
Amatööri. Mun hiekat on viime kesältä.
Amatöörit! Mä olen ulkoistanut tämänkin siivouspalvelun. Halpaa palvelua verrattuna siihen, että itse alkaisi kuunaamaan riisimobiilia. Sanottakoon vielä, että auto on minulle käyttöesine jota en varjele kuin kalleintani. Jos ne nyt siellä kuunatessaan sitä skraiduttaa, niin sfw, autoja saa uusiakin ja aina voi reklamoida ynnä vaatia korvausta. Ei ole tarvinnut vaatia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Päivä muuttui juuri äsken hyväksi. Vaikka oonki vainoharhainen, sinisilmäinen OCD- ja ADHD-tapaus..niin ei haittaa. Pätkääkään tällä hetkellä.
Lähtisin terassille, jos ois yhtään rahaa. Ehkä onneksi ei ole.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jännittää ihan pirusti. Mä lähden tänään isukin kanssa vähän ajamaan autoa. En oo varmaan vuoteen ajanut. Mahakin ihan sekasin. Mitä jos mä kämmään? Ajan penkkaan tai jotain. Iiiiik! Mä en tajuu miks autolla ajaminen on mulle niin suuri kynnys. Kyllä mä osaan ajaa, mut miks mua aina jännittää se niin kamalasti. Ja koska jännittää, niin istun mielummin pelkääjän paikalla. Ja mitä kauemmin menee etten aja, sitä vaikeemmaks ja korkeemmaks se kynnys muuttuu. Argh!

Ihana keli, onneks on vp. Aurinkorasvat nahkaan ja pihalle grillaa itteäni :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kid kirjoitti:Jännittää ihan pirusti. Mä lähden tänään isukin kanssa vähän ajamaan autoa. En oo varmaan vuoteen ajanut. Mä en tajuu miks autolla ajaminen on mulle niin suuri kynnys. Kyllä mä osaan ajaa, mut miks mua aina jännittää se niin kamalasti.
Hyvin se menee! Mua jännittää aina kans ihan hillittömästi ja mieluummin olen ajamatta. Tuossa joku aika sitten oli pakko ajella enemmänkin, ja huomasin, että ei ne taidot mihinkään ole kadonneet, ehkä vähän ruostuneet. Jännityskin hävisi kun pääsi ratin taakse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi saateri että tänne jäätyy! Lämmittäkää tätä taloa homot!! Niskakin on taas vaihteeksi niin kipiä ja vihloooo. Onnekseni sain kuulla että emmä olekaan tänään kuuteen vaan ihan normisti neljään. Vaatteet loppuu, joten pakollista pyykinpesua olis mullakin tiedossa illalla.


Mä näin Pyris-kullasta unta viime yönä. Me muun muassa oltiin jossain saaressa tai jossain ihanassa semmosessa paikassa, ja siin oli jtn helvetin kuvottavia pieniä käärmeitä, joista yks oli takertunu mun varpaaseen, ja mä makasin maassa enkä päässy ylös ja yritin hulluna sätkiä sitä kiemurtelevaa kauhistusta irti ja huutaa Pyristä raavaana miehenä apuun, mut ei se kuullu/tajunnu. Se oli oikein kamala/ihana uni, en oikein tiijä/muista.
ninnithequeen

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Seurasaareen piknikille :cheer:
Kid

Re: Ceksiviicko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti: Hyvin se menee! Mua jännittää aina kans ihan hillittömästi ja mieluummin olen ajamatta. Tuossa joku aika sitten oli pakko ajella enemmänkin, ja huomasin, että ei ne taidot mihinkään ole kadonneet, ehkä vähän ruostuneet. Jännityskin hävisi kun pääsi ratin taakse.
Kiitos rohkaisevista sanoistasi!
Me mennään eka johonki parkkikselle harjotteleen et saan vähän tuntumaa autoon ylipäänsä ja sitten liikenteen sekaan..

Juma että ulkona on kuuma! Olispa tossa vie uima-allas tahi ranta vieressä..
Vastaa Viestiin