Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sos. pokea tuulettimeen!

Koska (vuoden tarkkuudella) olet skorettanut viimeksi AJ?
Aito_Johanna

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:Sos. pokea tuulettimeen!

Koska (vuoden tarkkuudella) olet skorettanut viimeksi AJ?
Tämä on nyt vähän tyly vastaus ottaen huomioon, että juuri tällä viikolla itse olen kysynyt ND:ltä sos.pokekysymyksen, mutta: Yksityisasioideni vatvominen tällä palstalla on aiheuttanut minulle itselleni enemmän pahaa kuin hyvää mieltä, joten teen viisaasti ja lopetan kyseisen puuhan. Toivon, että (erityisesti sinä ja Pertti) kunnioitatte valintaani ja jätätte nuo skoretuskysymykset kysymättä ynnä muut skoretusläpät heittämättä. Eiköhän Kitinässä ole riittävästi ekshibitionisteja tyydyttämään kaikkien sossepokenälkäisten toiveet, niin että me muut saamme elää rauhassa omaa elämäämme. :)
NuoriDaavid

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sos. pokea tuulettimeen!

Koska (vuoden tarkkuudella) olet skorettanut viimeksi AJ?
Tämä on nyt vähän tyly vastaus ottaen huomioon, että juuri tällä viikolla itse olen kysynyt ND:ltä sos.pokekysymyksen, mutta: Yksityisasioideni vatvominen tällä palstalla on aiheuttanut minulle itselleni enemmän pahaa kuin hyvää mieltä, joten teen viisaasti ja lopetan kyseisen puuhan. Toivon, että (erityisesti sinä ja Pertti) kunnioitatte valintaani ja jätätte nuo skoretuskysymykset kysymättä ynnä muut skoretusläpät heittämättä. Eiköhän Kitinässä ole riittävästi ekshibitionisteja tyydyttämään kaikkien sossepokenälkäisten toiveet, niin että me muut saamme elää rauhassa omaa elämäämme. :)
En nyt keksi tähän muuta vastausta, kuin että ketjun alkuperäinen mottohan on "kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata".

Vilpitön kysymys: oletko sitä mieltä, että tämän palsan kontektissa skoretuskysymyksien esittäminen on huonoa käytöstä?
Aito_Johanna

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti: Vilpitön kysymys: oletko sitä mieltä, että tämän palsan kontektissa skoretuskysymyksien esittäminen on huonoa käytöstä?
No en. Siksi vastasinkin (mielestäni) ihan nätisti enkä jotenkin muuten.
Siitä huolimatta toivon, että aihepiiriin ei enää palata, minkään ketjun otsikoksi laitetun topicin varjolla.
NuoriDaavid

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Vilpitön kysymys: oletko sitä mieltä, että tämän palsan kontektissa skoretuskysymyksien esittäminen on huonoa käytöstä?
No en. Siksi vastasinkin (mielestäni) ihan nätisti enkä jotenkin muuten.
Siitä huolimatta toivon, että aihepiiriin ei enää palata, minkään ketjun otsikoksi laitetun topicin varjolla.
*yhyy*
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja brona »

Lolita kirjoitti:Unohtui heti kysyä, mutta Bronalta kysyisin, miten treffit meni?
Kas, tää on jäänyt huomaamatta. Heikosti meni, jätti tulematta ja selityskin jäi saamatta, stana. Eilen olin treffeillä yhden hauskasti kirjoittavan pohojalaasen kanssa. Sääli ettei natsannut.
...
NuoriD

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mylwin: miksi tyhdyit kapiaiseksi?

Luulen, että se ei ole ammatti, johon ajaudutaan sattumalta, vai?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriD kirjoitti: tyhdyit
Ryhdyit? Tyydyit? Yhdyit?

Miksi Yltsi/Pyrtsi/Nypsi/whatever rupes poliisiks?
Ja eipä siinä sinänsä mtn, mut miksi on niin kova tarve tuoda sitä esille abt joka poustauksessa?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Kaikkea saa kysyä, ei ole pakko vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Musta poliisiksi voisi helpommin kuvitella ryhtyvänsä ihan silleen ilman kummempaa suurta vakaumusta, mutta kapiaisen ura tuntuu ajatuksena sellaiselta, että se vaatisi jonkinlaista Suurempaa Syytä.

Kapiaisia arvostan, koska musta hattua kuuluu nostaa niille, jotka käyttävät elämänsä meidän puolustamiseen. Poliisi on jees myös, mutta kapiaiset kuitenkin ensin.

:sir:
Vastaa Viestiin