Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Minkä vastauksen olet aina halunnut joltain Kityläiseltä kuulla tälle mahdollisesti esitettyyn kysymykseen? Kyllä? Ei? Ehkä? Jotain muuta?

(Tämä ketju perustettiin, koska en todistettavasti ole Kitinän tylsin ja täten tämäkin ketju on pakostikin kiinnostava.)
NuoriDaavid

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haluaisin elcon kertovan, että hän on oikeasti herkkä mies, mutta peittää sen kovan ulkokuorensa alle.
BettyB.

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä haluaisin kysyy tolt Gandhilta et kuka niinQ on tän palstan ihQin tsiksi? Ja sit kantsii vähän miettii et mitä vastaa, tiäksä?

Ps. mul ei oo pikkuhousuja tääl hameen alla!!1 Ja mul on uus työpöytä mis on isot jalkatilat!!11

Edit: Voi villu, täähän oli vähän niinQ väärä ketju!
Sheetlord

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Haluaisin elcon kertovan, että hän on oikeasti herkkä mies, mutta peittää sen kovan ulkokuorensa alle.
No näkeehän tuon nyt sokeakin otzallaan, tiätsä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BettyB. kirjoitti:Mä haluaisin kysyy tolt Gandhilta et kuka niinQ on tän palstan ihQin tsiksi? Ja sit kantsii vähän miettii et mitä vastaa, tiäksä?

Ps. mul ei oo pikkuhousuja tääl hameen alla!!1 Ja mul on uus työpöytä mis on isot jalkatilat!!11

Edit: Voi villu, täähän oli vähän niinQ väärä ketju!
Minulta ei kysytty. mutta päätelllen söpöstä nassustasi ja korkeista poskipäistäsi ja siihen (kuvien puuttuessa) lisää supertietokoneena kalkuloiden nakusta vartalostasi sinä olet ihkuin (lipilipi slurst slurts) . Plussana vielä pikkuhousuttomuutesi, jota juurikin minä toisessa ketjussa naisilta kyselin.

Noin yleisemmin haluaisin tietää, kuinka moni Kitinämisu on harkinnut/haaveilllut/ edes kinkynä hetken mielteenä pääkkösessään ajatellut, olla ööööh.. sukupuoliyhdynnässä kanssani?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Deleted-811

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Gattaca kirjoitti: Noin yleisemmin haluaisin tietää, kuinka moni Kitinämisu on harkinnut/haaveilllut/ edes kinkynä hetken mielteenä pääkkösessään ajatellut, olla ööööh.. sukupuoliyhdynnässä kanssani?

Misuista ei tietoa, mutta nyt kun sä olet tullu kaapistasi, niin mitä jos harkitsisit tota kesseliä petihommiin? Sehän diggailee tommosista sun kaltaisista varakkaista ikämiehistä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

kipeä ukkeli kirjoitti: Misuista ei tietoa, mutta nyt kun sä olet tullu kaapistasi, niin mitä jos harkitsisit tota kesseliä petihommiin? Sehän diggailee tommosista sun kaltaisista varakkaista ikämiehistä?
Pidin Kesselistä, mutta en varmaan riittäisi, kun en ole UPM-Kymmenen ökyrikkaita homopomoja Kuten nirhaamansa. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
elco

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Haluaisin elcon kertovan, että hän on oikeasti herkkä mies, mutta peittää sen kovan ulkokuorensa alle.
Olen oikeasti herkkä Mies, mutta peitän sen kovan ulkokuoreni alle. Tyytyväinen?
NuoriDaavid

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Haluaisin elcon kertovan, että hän on oikeasti herkkä mies, mutta peittää sen kovan ulkokuorensa alle.
Olen oikeasti herkkä Mies, mutta peitän sen kovan ulkokuoreni alle. Tyytyväinen?
:dream:

Mä arvasin!
William Munny

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Totuushan tulee julki, siitä lähdetään. Mä haluankin ehdottomasti kuulla millä sanamuodoilla Dave aikoo selvittää palsta-addiktionsa vaimollensa siinä vaiheessa kun nalli napsahtaa. Ilmeisesti tämä on oleva jo toinen kerta, joten jotain on kaiketi opittu ensimmäisestä kerrasta.
NuoriDaavid

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

William Munny kirjoitti:Totuushan tulee julki, siitä lähdetään. Mä haluankin ehdottomasti kuulla millä sanamuodoilla Dave aikoo selvittää palsta-addiktionsa vaimollensa siinä vaiheessa kun nalli napsahtaa. Ilmeisesti tämä on oleva jo toinen kerta, joten jotain on kaiketi opittu ensimmäisestä kerrasta.
Siis jos oikeasti noin kävisi, niin mä pelkään, että siitä koituis kyllä jotain todella pahaa.

Oonkin ajatellu taas lopettaa tämän ihan sen takia, että on niin huono omatunto joskus, kun petän vaimolleni antamani lupauksen.
MGandhi

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

NuoriDaavid kirjoitti:Siis jos oikeasti noin kävisi, niin mä pelkään, että siitä koituis kyllä jotain todella pahaa.

Oonkin ajatellu taas lopettaa tämän ihan sen takia, että on niin huono omatunto joskus, kun petän vaimolleni antamani lupauksen.
Tää on ihan varmasti puitu jo moneen otteeseen, mutta kun itse en ole tästä tietoinen, niin kysyn: Miksi sun pitää salata Kitinöintisi vaimoltasi? Onko tähän oikeasti hyvää syytä vai onko vaimosi vain hullu ja kilipäisen mustasukkainen?
NuoriDaavid

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Siis jos oikeasti noin kävisi, niin mä pelkään, että siitä koituis kyllä jotain todella pahaa.

Oonkin ajatellu taas lopettaa tämän ihan sen takia, että on niin huono omatunto joskus, kun petän vaimolleni antamani lupauksen.
Tää on ihan varmasti puitu jo moneen otteeseen, mutta kun itse en ole tästä tietoinen, niin kysyn: Miksi sun pitää salata Kitinöintisi vaimoltasi? Onko tähän oikeasti hyvää syytä vai onko vaimosi vain hullu ja kilipäisen mustasukkainen?
Tämä on vaikea juttu.

Siihen liittyy ensiksikin se, että aikoinaan vuonna nakki ja kypärä petin häntä kaikenlaisten haahkojen kanssa kännipäissäni. Siitä hänelle on jäänyt perusepäluottamus minua kohtaan.

Toinen juttu on se, että häntä ylipäätään ärsyttää se, että olen niin paljon tietokoneella.

Kolmas juttu on se, että kun Kk aikoinaan meilasi tulevansä piäkaupunkiin ja kyseli ryyppyseuraa, niin vienosti kysyin vaimoltani, onnistuisiko tällainen tapaaminen cityn jengin kanssa.

Vaimo meni cityyn katsomaan mistä on kyse, ja siellä oli tietysti swirlit ja muut puhumassa säädöistään varsin promiskuiteettiin sävyyn, ja munakarvojen poistokeskustelu käynnissä.

Tämän johdosta sain ikuisen + 6kk porttikiellon cityyn.
Sheetlord

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Kolmas juttu on se, että kun Kk aikoinaan meilasi tulevansä piäkaupunkiin ja kyseli ryyppyseuraa, niin vienosti kysyin vaimoltani, onnistuisiko tällainen tapaaminen cityn jengin kanssa
Nyt on oikeasti huono omatunto.
Jos yhtään helpottaa, meilläkään ei tästä harrastuksesta kauheasti pidetä. Kompromissiksi on löytynyt se, että teen tätä vaan työaikana ja keskityn vapaa-aikana rvan viihdyttämiseen.

Tuo ilmiö, että naiset ovat mustasukkaisia miehen tietokone-ajasta on kai ihan normaalia. Kaikki mikä vähentää "yhteistä aikaa" on Pahasta.
MGandhi

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Teillä on vaikeita naisia. *ei ole kade*
NuoriDaavid

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:Teillä on vaikeita naisia. *ei ole kade*
KOva tauti vaatii kovat lääkkeet.

*on tyytyväinen*
NuoriDaavid

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kolmas juttu on se, että kun Kk aikoinaan meilasi tulevansä piäkaupunkiin ja kyseli ryyppyseuraa, niin vienosti kysyin vaimoltani, onnistuisiko tällainen tapaaminen cityn jengin kanssa
Nyt on oikeasti huono omatunto.
Eihän se ole sun vika, että olen joskus ollut kahdella jalalla kävelevä sika.
MGandhi

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

NuoriDaavid kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Teillä on vaikeita naisia. *ei ole kade*
KOva tauti vaatii kovat lääkkeet.

*on tyytyväinen*
No et sä tähän sun salailutilanteeseen kovin tyytyväinen tunnu olevan.
BettyB.

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Teillä on vaikeita naisia. *ei ole kade*
Sulla onkin maailman helpoin :]
Sheetlord

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Eihän se ole sun vika, että olen joskus ollut kahdella jalalla kävelevä sika.
Ollut?
Frank Miller on kiteyttänyt erittäin hyvin tämän "olin ennen mitä olin, nyt olen parempi" -syndrooman sarjakuvanovellissaan "Dark Knight". Koetan metsästää sitaatin jostain..
Deleted-811

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

NuoriDaavid kirjoitti: Vaimo meni cityyn katsomaan mistä on kyse, ja siellä oli tietysti swirlit ja muut puhumassa säädöistään varsin promiskuiteettiin sävyyn, ja munakarvojen poistokeskustelu käynnissä.

Tämän johdosta sain ikuisen + 6kk porttikiellon cityyn.
Ryhähähäähähä. "I used to be a man, now.......?"

OT/

Daveen mitenkään liittyen, lukekaas toi.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpos ... ount=20312

Karua..
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Mitään ei tarvitse kysyä, mutta pakko on vastata

Viesti Kirjoittaja Nip »

kipeä ukkeli kirjoitti:
Karua..
Kuva
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Vastaa Viestiin