Beer-jantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Pylly vasten pyllyä pum pum.

Neitsyys meni sit tässäkin :S

e: Ei kelvannu otsikko niin piti vaihtaa...
Viimeksi muokannut Nip, 08.06.2007 0:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Pyry-Matias

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Immenkalvot ne vaan poksahtelee. Isä onnittelee ja toivottaa rietasta loppuelämää 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onks meillä joskus jotain muuta mielessä? 8)
Tuore tavara on aina tuoretta tavaraa..
Pyyhin Netikettiin..
isohaara

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Treffit meni hyvin, päätty just. Safkaa naamariin ja samoilla silmillä puol seiskaks röihin.
Tuoretta tavaraa. 8)
Sheetlord

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Viikatteen repehelismaa-kitararevittelyssä "Ei ole ketään jolle soittaa" kiteytyy hyvin Sauna-seurattoman miehen tuska.
Mulli75

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huudanpa EKA TPK ! ja maanantaina eka LOMA PV !
didi

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Toka tpk!

Mulla on kans maanantaina lomapäivä.

Hormonit taas tekee kepposia, mieli on ihan maassa.
Vihtahousu

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Viikonloppuvapaalla ollaan, kohta aamiainen ja ETS kotoa on noin 10.00.
ninnithequeen

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas.
Tää kesälomalainen lähtee kohta töihin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia. Prinsessapäivä näyttää taas olevan tuloillaan, en tosiaan tiedä kuinka kauan jaksan tätä. Mut ei saa hermostua, koska on perjantai ja liksapäivä. Vallan mahdottoman luksusta.
Tänään vois taas juoda TERDELLÄ (hahaa!) parisen siideriä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Yönmustaritari

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Voihan paska! Mulla on krapula. Juomamäärään nähden kuitenkin aika pieni.

Eilen oli työpaikan kesäreissu. Laivalla Porvooseen ja sieltä bussilla Hotelli vantaaseen. Aina sinne, en tiedä miksi. No palkkaveuvottelut jäi taas puolitiehen kun joku jääkaappipakastimen kokoinen ovimies tuli kertomaan, että eiköhän sitä olla nautittu taas ihan riittävästi omiin tarpeisiin.

Uhosin sitten vielä kännipäissäni juoksevani tänä aamuna työpaikalle mutta onneksi ei lyöty vetoon asti niin voin sujauttaa fillarilla........tai taksilla. Mihinköhän mä olen jättänyt mun auton ja missä sen avaimet on????+
Sheetlord

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Stressinhallinta on jännä juttu. Sitä pystyy opettelemaan, sitä pystyy tekemään vähän aikaa menestyksekkäästi, mutta kun mitta tulee täyteen, alkaa päässä kuulua lupaavaa napsahtelua. Tekisi mieli pompata pöydälle, repiä paita päältään, karjua kuin berserkki ja laukata lähimmän Alkon kautta Sauna Open Airin mosh-pittiin.. etsiä siltä rumin ja isoin äidinmurhaaja-headbangeri ja leipoa sitä lättyyn. Tai yrittää ainakin.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

TPK-3.

Karttaa on kiva värittää PSP:llä...
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Vihtahousu

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!, mun stressin hallinta petti, nyt mun on pakko lähteä sauna-open-airin moshpittiin. Voikaa hyvin ja hyvällä turilla nähdään maanantaina.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyvät sauna-viikonloput kaikille onnekkaille!

Perjantai!! TJ 5,5!

Palkka tulee viikon päästä ja tilillä on 3 euroa. Perkeikkeles. Yhden kuukauden aikana kun joutui maksamaan kahden asunnon vuokran, meni budjetti ihan sekaisin :( Ei voi mitään. Pitää myydä persettä, vaikkei sitä muut osta kuin oma mies.

Jostain syystä toi aurinko tarttuu muhun ihan sairaan hyvin. Eilen seisoin 20 min bussipysäkillä, ja selässä järkyt rajat paidasta :o

Mä oon muuten aika kova ämmä; juurihoito ilman puudutusta. Mulla pitäis kuulemma olla tän shuntin takia antibiottiprofylaksia, josta on tiennyt. Hammaslääkäri katsoi hammasta, josta 3/4 lohjennut pois reiän takia ja sanoi ettei voi tehdä nyt mitään ilman antibiottia. Antoi vaihtoehdon että yrittää saada vähän kipua pois ja että olisin mennyt tänään uudestaan; TAI että hoitaa asian nyt, paljon kivuliaammin, mutta olisi hetkessä ohi. Valitsin kivuliaan vaihtoehdon, sillä en luota itseeni että menisin sinne toista päivää peräkkäin. Sattu niin maan perkeleesti, mutta hammaslekuri oli loistotyyppi ja sanoi että "anna kyynelten tulla, isokin mies itkisi". Jeh..

Taputti vielä kaiken päälle olalle, ja sanoi että yhden asian hän voi luvata: koin juuri hammashoidon kivuliamman toimenpiteen, pahemmaksi ei voi mennä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Täh? En nyt ymmärrä miksi toimenpiteen voi tehdä ilman antibioottia ilman puudutusta mutta ei puudutuksen kanssa? Puudutusko sen infektion voi aiheuttaa, hä?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Ihminen kirjoitti:Täh? En nyt ymmärrä miksi toimenpiteen voi tehdä ilman antibioottia ilman puudutusta mutta ei puudutuksen kanssa? Puudutusko sen infektion voi aiheuttaa, hä?
Lääkäri oli kattonu Boiling pointtia, mutta ei palkitse onnistuneista suorituksista.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihminen kirjoitti:Täh? En nyt ymmärrä miksi toimenpiteen voi tehdä ilman antibioottia ilman puudutusta mutta ei puudutuksen kanssa? Puudutusko sen infektion voi aiheuttaa, hä?
Puudutus tietyistä kohtia ja toimenpide tän paremman puudutuksen kanssa aiheuttaisi verenvuotoa, joka ei kuulemma onnistu ilman antibiottia. Sain eilen puudutetta suoraan hampaaseen (juureen), en ollenkaan ikenen tai posken alueelle enkä hermoon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yönmustaritari kirjoitti:Voihan paska! Mulla on krapula. Juomamäärään nähden kuitenkin aika pieni.

Eilen oli työpaikan kesäreissu. Laivalla Porvooseen ja sieltä bussilla Hotelli vantaaseen. Aina sinne, en tiedä miksi.
Kuin myös. Tapahtumapaikkana tosin kartano jossakin Tallinnan eteläpuolella. Juomamäärästä ei mitään hajua, mutta olosta päätellen aika perkeleesti. Normaalisti 18min kestävä kävely asemalta sorvinääreen kesti tänään melkein tunnin. Puolentuntia istunut tässä ja taidan luovuttaa ja lähteä terassille parantelemaan oloa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vihtahousu kirjoitti:ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Stressinhallinta on käsittääkseni yhdyssana, saatana!
Muuten mukavaa moshausta.
didi

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Tämä työpäivä tuntuu vähän turhalta, tein työt puolessa tunnissa...

Tekisin ottaa eilinen uusiksi ja lähteä puistoon makoilemaan, lukemaan lehtiä ja nauttimaan hyvästä punaviinistä ja seurasta.

*huokaus*
William Munny

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja William Munny »

RIPpeihin ajettu korjauskäyrät, painopelliltä mitattuna näyttää hyvältä. Nyt syömään ja sen jälkeen zoomaillaan saako kansa parempilaatuista lehteä luettavaksi ja jos saa, niin allekirjoittanut pinkaisee rannalle makoilemaan pariksi tunniksi. Painokoneen pisteenkasvun ongelmat eivät kuulu mulle, mulle kuuluu auringossa löhöilyn auvoisuus. Stressinhallintaa sekin. Ja viikonloppuna nukutaan velat pois ja nussitaan aivot pellolle.
Kid

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jau, mä pääsen tänään taas ajelemaan ihan järvenpäähän asti! Isukin mukana ja opastamana turvallisesti sinne, mutta osaanko mä sieltä yksin suunnistaa enää kotiin..

Ihanaa kun on viikonloppu ja mister ei ole töissä! Vihdoinkin aikaa tehdä juttuja yhdessä. Enää viikko duunia ja sitten kaksi viikkoa lomaa. Uuh.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Meitsi hengaa taas biksuis täällä. Rajoja löytyy jo. Olen värillinen 8) Ihanaa ett kollega soitti illalla vaihtaisinko aamuvuoroni iltaansa. No tottakaaaaiiii mää vaihan! Kerkeen salillekin vielä tässä, jos haluan. Ihanan inanan ihquuu.

MUTTA.

Vituttaa alkkikset!!! Vituttaa ett mikään ei niillä mee viinan edelle, mikään! Vituttaa ett ne ei välitä ittestäänkään vitun vertaa, tai terveydestä tai mistään, kaikki vapaa-ajat pitäis vaa olla kännissä. Vituttaa jatkuva ryyppäämään ruinaaminen! Vituttaa omakin heikkous, ja läheisriippuvuus (--> löydän itteni vittu aina jonkun sortin ongelmaisten ihmisten parista vaan). Vituttaa ett noi alkkikset vie omastakin (satunnaisesta) juopottelusta ilon ja hohdon. Vituttaa ett ne tekee musta tiukkapipon. Vituttaa ett ne pilaa mut.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Elppis kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Täh? En nyt ymmärrä miksi toimenpiteen voi tehdä ilman antibioottia ilman puudutusta mutta ei puudutuksen kanssa? Puudutusko sen infektion voi aiheuttaa, hä?
Puudutus tietyistä kohtia ja toimenpide tän paremman puudutuksen kanssa aiheuttaisi verenvuotoa, joka ei kuulemma onnistu ilman antibiottia. Sain eilen puudutetta suoraan hampaaseen (juureen), en ollenkaan ikenen tai posken alueelle enkä hermoon.
Ai no mut sitte. Mut en mä kyllä vuotanut, kun mulle tehtiin. Meinasikohan se sulle sen puudutuksen laittaa keklulla sinne ikeneen?
irmelianneli kirjoitti:
1. :pics:

2. :ditchthepig:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vastaa Viestiin