Beer-jantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

irmelianneli kirjoitti:Vituttaa ett ne pilaa mut.
Minulla on juuri päinvastainen ongelma. Suppea kaveripiiri on niin tervehenkistä porukkaa, että joudun valehtelulla, vittuilulla ja välillä jopa väkivalloin taivuttelemaan mokomat pahoille teille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pitää myydä persettä, vaikkei sitä muut osta kuin oma mies.
:yo:

Tänne kiitos. Tulis välillä jotain sutinaakin. Haluutkos muuten härskejä kuvia sähköpostiisi? :jouden:
Ooooh la la! Pistä suoraan galleriaan, mitä sitä salailemaan :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kid kirjoitti:Jau, mä pääsen tänään taas ajelemaan ihan järvenpäähän asti! Isukin mukana ja opastamana turvallisesti sinne, mutta osaanko mä sieltä yksin suunnistaa enää kotiin..

Ihanaa kun on viikonloppu ja mister ei ole töissä! Vihdoinkin aikaa tehdä juttuja yhdessä. Enää viikko duunia ja sitten kaksi viikkoa lomaa. Uuh.
Vastahan hämeen härkätiellä kaatui rekka..
Pyyhin Netikettiin..
didi

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Hilirimpsistä... Musta tuntuu, että tämä on pitkätuntisin päivä naismuistiin. Hemmetin hemmetti... mä tahdon pois täältä!

Alkaa jo vähän jänskäämään sunnuntain typen keikka Tallinnassa. *täpinöissä*
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Taas näitä päiviä, että töitä saa tehdä hiki hatussa.... (kävin kahvilla ulkona)
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Kid

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Niba kirjoitti:
Kid kirjoitti:Jau, mä pääsen tänään taas ajelemaan ihan järvenpäähän asti!
Vastahan hämeen härkätiellä kaatui rekka..
Niinpä... Mä ajan kyllä varovasti mutta toi suuntavaisto on ollut lomalla koko mun pienen elämäni ajan.

Töissä on todella hiljasta. Oikeesti. Tulin ysiin töihin ja puol 10 oli päivän hommat tehty :roll:
Argh, työkamu lähti just ja mä kökin täällä vielä 2 tuntia. Positiivista on se, että ensi perjantaina on mun vuoro lähtee jo kolmelta. Ja sit alkaa se kauan kaivattu loma.
didi

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Kid kirjoitti: Töissä on todella hiljasta. Oikeesti. Tulin ysiin töihin ja puol 10 oli päivän hommat tehty :roll:
Sama juttu täällä..

Parin tunnin päästä minusta tulee brunetti. Tykkäsin väristä mitä kaveri kokeili hiuksiini tässä pari viikkoa sitten (galleriassa) , joten päätin värjätä hiuksien hieman pysyvämmin, kuin vain jollain hetken kestävällä moussevärillä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ihana perjantai!

Kämppä alkaa olemaan mallillaan huomenia Isoja Pippaloita varten 8)
Naapureita pitää viel heristää mahdollisista meluhaitoista.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Voihan vaseliini! Sain painajaisduunista painajaismaisen pienen summan rahaa, josta riittää ehkä peruselintarvikkeihin mutta ei todellakaan festariviikonloppuun ja shoppailureissuun, kuten olin aikaisemmin onanoinut. Miten joku voi maksaa 90 tunnista 7 euron paikassa palkkaa vain 700 e? Miten? Kertokaa! :axe:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Tix

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Razormaid kirjoitti:Miten joku voi maksaa 90 tunnista 7 euron paikassa palkkaa vain 700 e? Miten? Kertokaa! :axe:
Öh. Kannattaisi varmaan miettiä tuntipalkkansa suuruutta ennen kuin menee töihin, ei vasta jälkikäteen. 90 tuntia ei kyllä ole kovin paljon. Mä teen sen kahdessa viikossa helposti. Paljonko sinusta kahden viikon paskaduuneista pitäisi maksaa?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sheetlord kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Vituttaa ett ne pilaa mut.
Minulla on juuri päinvastainen ongelma. Suppea kaveripiiri on niin tervehenkistä porukkaa, että joudun valehtelulla, vittuilulla ja välillä jopa väkivalloin taivuttelemaan mokomat pahoille teille.
En tarkoittanut ihan tuota. Ne pilaa mun mielen, ja tekee musta vitun tosikon tiukkapipon, joka ei kohta suvaitse juopottelua ollenkaan, ja saan seittemän viikon morkkiksen jokaikisestä mukavasta pikku huppelista ja terassikeikastakin kohta.
Bliss

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Razormaid kirjoitti:Miten joku voi maksaa 90 tunnista 7 euron paikassa palkkaa vain 700 e? Miten? Kertokaa! :axe:
Ihmettelen minäkin suuresti. Mun mielestä siitä kuuluis maksaa vain 630 euroa, miinus verot ja muut kulut :roll:
Sheetlord

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

irmelianneli kirjoitti:saan seittemän viikon morkkiksen jokaikisestä mukavasta pikku huppelista ja terassikeikastakin kohta.
No sit ei taida olla muuta konstia kuin pidättäytyä kosteasta ajanvietosta.
Josta tulikin mieleeni: tämä vanha paska lähtee nyt juomaan pussilonkeroa puistoon ja huutamaan HÄÄ tuon avattarassa yrmeilevän äijän päntille!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Tix kirjoitti:Kannattaisi varmaan miettiä tuntipalkkansa suuruutta ennen kuin menee töihin, ei vasta jälkikäteen.
Anteeksi herra. :roll:
Kymmenessä työhaastattelusta ainoa johon pääsin on tuo. ¨
Kannattaa varmaan ottaa paskaduuni kuin ei duunia ollenkaan.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
SikaMika

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Razormaid kirjoitti:Miten joku voi maksaa 90 tunnista 7 euron paikassa palkkaa vain 700 e?
Öhööhö. Mun entinen duunikaverini valitteli pomolle ettei oikein pärjää palkallaan ja kinusi lisää liksaa. Pomo neuvoi tekemään enemmän tunteja. Höhööhö. Sai se sitten kuitenkin pienen korotuksen, mutta tienasi siltikin vitusti vähemmän kuin esim. Mä, öhööhö. Kaveri tekikin sitten oman ratkaisunsa ja näin siitä tuli entinen duunikaveri.

Oman ratkaisuni teen minäkin, lähden nimittäin biitsille. Enää pari päivää jäljellä tätä työviikkoa. Höhöö.
Kid

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jeah, kohta kotiin! Ja taas vähän nipistää masun pohjalta. Isukki tulee hetimiten meille kun sinne pääse ja sit mä hyppään taas auton rattiin. Jaiks. Kyl mä tiedän että hyvin se ajaminen menee, mutta..
Niin, ja vihdoin päästään ostaa grilli takapihalle. Onnen päivät :]
Viikonloppuja kaikille!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kerkesin salille, jeeee. Mut myöhästyin töistä vähä. Ei haittaa. Tuntuu muuten että valtaosa oululaisista liikkuu pyörällä! Tää taitaa olla oikein fillareitten luvattu valtakunta. Pelotti oikein sotkee töihin tuolla seassa. Aevan jarmona ryhmää liikenteessä yhtäaikaa. Noh, hyvähän se tietysti on, että vältetään autoilua, ei siinä mittää. Pitää vaa muistaa lähtee duuniin vähintään puolta tuntia aiemmin varalta, ainakin päiväsaikaan. Ja toivoo ettei kuole.

Ette usko: meillä on täällä lämpöpuhallin hyrskyttämässä ja kahvikupin kyljessä lämmitellään näppejämme! :roll: Sijaitsemme kellarikerroksessa, että kai se lämpiäminen sitte kestää hiukka kauemmin.. Ja pattereitahan ei voi laittaa päälle vain yhteen paikkaan, kuulemma. Että sillee. Kotona biksuis, töissä villasukis.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 08.06.2007 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Razormaid kirjoitti:Kannattaa varmaan ottaa paskaduuni kuin ei duunia ollenkaan.
Juu. Mutta ens kerralla kannattaa neuvotella palkkansa sille tasolle kuin on tarvis ennen kuin etukäteen onanoi sen käytöstä. Se oli jutun pointti. Normaali ihminen tekee 158-165 tuntia töitä kuukaudessa, joten ei tuo 90 tuntia nyt voi millään olla kovin iso summa.
Tix

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:Miten joku voi maksaa 90 tunnista 7 euron paikassa palkkaa vain 700 e? Miten? Kertokaa! :axe:
Ihmettelen minäkin suuresti. Mun mielestä siitä kuuluis maksaa vain 630 euroa, miinus verot ja muut kulut :roll:
Plus lomakorvaus 9% tjsp.
ninnithequeen

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nonni. Nyt laski aurinko sen verran että etupihalle voi mennä grillaamaan iltapalaa (sipulia voin kanssa foliossa sekä kunnon grillimakkaraa).

Mä olen niin kurkkuani myöten tota aurinkoa, nukkumaankaan ei pysty ku raapututtaa, polttelee, sattuu...parempi pysyä pois vaan pihalta.

Satais jo. Sit vois jo siivotakin kotona, ei ole tekosyytä "kun ulkona on niin hyvä ilma, ei ny siivota" :P
Enttu

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

synttärit huomenna :wink:
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Eka geigytetään perseet, ja sit keikutetaan persettä.

Beeeeeer-jantai
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Bliss

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:nukkumaankaan ei pysty ku raapututtaa, polttelee, sattuu...parempi pysyä pois vaan pihalta.
Hanki kunnon rasva fysikaalisella suojalla, sk 50+. On paljon helpompi olla aurinkoisellakin säällä ulkona :)
ninnithequeen

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:nukkumaankaan ei pysty ku raapututtaa, polttelee, sattuu...parempi pysyä pois vaan pihalta.
Hanki kunnon rasva fysikaalisella suojalla, sk 50+. On paljon helpompi olla aurinkoisellakin säällä ulkona :)
Mul oli eilen ja tänään pitkähihanen, hyvin ohut harsomainen paita ja samanmoinen hame, ettei aukkari pääse enää käsivarsia ja koipia polttelemaan. Rasvaa laitoin jokaselle paljaalle pinnalle (kerroin 20) reilusti ja lisäilin päivän mittaan.

Tulos: niska tulipunanen ja rinnassa/kaulassa riemunkirjava aurinkoihottuma :tiistai:
didi

Re: Beer-jantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Leipominen on niin kivaa.. Kokeilin just yhden lemppari blogini aurinkokuivattu tomaatti-pesto tikkuhyrrä -reseptiä. Anoppi ajoitti vierailunsa sopivasti siten, että hän ehti maistella leipomuksia. Mun bojot taisivat juuri nousta pari pykälää =)

Nyt oon sitten brunetti, ainakin tovin. Ystävättäreni ehdotti ripsien värjäystä, johon suostuin. Ripsioperaatio kirveli aivan hurjasti.
Vastaa Viestiin