Tylsä maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SaintJohnPerse

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikös tuo ole internjetin kaudella koht. yksinkertaista?
Juu, onhan näitä Etuovia ja Oikoteitä. Se ei poista silti sitä tosiseikkaa, että jokainen on käytävä katsomassa - huolellisesti. Näihin kuluu aikaa ja kilometrejä, esimerkiksi eilisellä kolmen näytön lenkillä tuli kilsoja jo lähemmäs sata.
Lisäksi meitillä taitaa olla niin tiukka vaatimuslista, että sen täyttäminen on hankalaa - erityisesti autotallin tai riittävien varastotilojen osalta. Tai mikäs siinä jos budjetti olisi rajaton, mutta kun se ei sitä ole... mutta täytyy vaan jatkaa sitkeästi jahtia.
Pistä joku välittäjän reppana etsimään sun puolesta.
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivän vitsi: istuin koko aamun Harrin (entinen kämppis, todellakin vaan KÄMPPIS, jätkä kohta 45 vee, pohojanmaalta) kanssa parvekkeella ja nyt mul on posket kipeet.

*repeilee*

Joojoo. Kuhan muisteltiin vanhoja, tarjoilijoita ko molemmat ollaan. Ja nauroin ihan katketakseni. Mut toi vaan kuulostaa niin hyvältä :D

Karjalanpaistia ja pottumuussia, lepoa ja rakkautta perheenjäseniltä. Kelpaa. Kelpaa aika loistavasti :]
Sheetlord

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

SaintJohnPerse kirjoitti:Pistä joku välittäjän reppana etsimään sun puolesta.
On jo kaks.
Pyry-Matias

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Poikettiin poikien kanssa viikkoliikunnalla Kaupin tekonurmella. Kumma juttu, mutta puolitoista tuntia olin onnellisen muistamaton krapulastani.

On muuten ollut kohtuu tuottamaton työpäivä. Jos tämä olisi tositeeveetä, olisin päiväkirjahuoneessa kylmänhikisenä, ja työkaverini jäisivät ilman viinaa kuukaudeksi 8)
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivän toinen vitsi: voi jestas ku oltiin broidin kanssa huppelissa tuossa viikonloppuna. Faija kiels ehdottomasti meitä menemästä kotiin taksilla koska hää ei sitä maksa. No hain broidin Kivenlahtirokista ja se saakutti pölli pyörän jostain. Ninni ihan selvinpäin tarakalla mentiin kotio, kolmisen kertaa ojan kautta...mulla toisessa reidessä semmonen vekki että oksat pois ja verta valu pitkin hametta.. Oli taas selittelemistä ukolle, miksi reidet on naarmuilla ja mustelmilla. "No mutku broidi..." :D
Mut eipä menty taksilla kotio, siitäs sai isi ;)
1108

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:cheer: Käsipaketissa ja 3 päivää saikkua :cheer:
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti::cheer: Käsipaketissa ja 3 päivää saikkua :cheer:
Runkkasit liikaa?
1108

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Runkkasit liikaa?
Vähänx hei olet hauska. Hihihihihihi

Kaaduin kun heittelin frisbeetä about 3G:n kännissä. Saatto olla 4G:kin.
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Kaaduin kun heittelin frisbeetä about 3G:n kännissä. Saatto olla 4G:kin.
Niinpä. Mä oon aina sanonu että liikunta on vaarallista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jou!

Arvatkaa kuka on töissä? Eilinen meni kaivarissa loistavasti *tahtoo takaisin* Istuttiin auringossa, syötiin hyvin ja juotiin namiskumppaa :h: Iltavuoron päätteeksi Juttutupaan synttärioluelle, kuulemma.

Kiitoksia onnitteluista :)

TJ 4 !!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:Jou!

Arvatkaa kuka on töissä? Eilinen meni kaivarissa loistavasti *tahtoo takaisin* Istuttiin auringossa, syötiin hyvin ja juotiin namiskumppaa :h: Iltavuoron päätteeksi Juttutupaan synttärioluelle, kuulemma.

Kiitoksia onnitteluista :)

TJ 4 !!!
Ihquuu. Näkyks siel semmosta mustatukkasta hyvännäköstä hevilettijärkkäriä? :) Oli meinaan siellä duunissa meikäläisen tuleva husband.. ei se sitä ite kyllä vielä tiedä.

Juu ja ONNEA täältäkin!
SaintJohnPerse

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tylsää!!! Vielä viimeiset hetket töissä ja sitten pois...Tekisi mieli mennä samantien oluella vaikka salillekin pitäisi mennä. No, salikamat on mukana, joten selkärankaani koetellaan, kun alan lähestymään Kamppia. Sali Kampissa, mutta ko. paikka on myös täynnä houkutuksia.

Vittu, miksi minä täällä veilä notkun? Kaipa sitä haluaa näyttää pomolleen, että ainakin yrittää tehdä töitä... Edes väkisin..
slam

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Lähden väkisin ulos, vaikka olen lamaannuksen tuskassa. Panikki tuska kidutus. Hetkellinen ilo hävisi, että naps vaan.

paitsi että olen taas aaivistuksen iloinen.

- yhtä aikaista :P

(yritän uskaltautua ulos asunnosta kaikki sensorit ja vahvuus laskee nolliin, vaikk ennen olin kuningas :P) :arrow:

edit:

olen epävarman iloinen.
didi

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja didi »

OMG mikä reissu, ja millaisella porukalla tuli seikkailtua Tallinnassa.

*seis*
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi herranperkele.

Mun ex-pomo (Espoon baarista) soitti mulle äsken. "Mitä mun kultarakkaani?" se alotti puhelun.
Sit silt loppu akku. Tais olla joo iiiihan selvinpäin :D
Taitaa muistaa että huomenna on vuosipäivä. Kun ravintola Two Step sulki lopullisesti ovensa. Niisk. Hiljentykäämme. :paavi:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elpalle aurinkoiset onnittelut :) olipa siis hyvä ettei yritetty tulla eilen sua duuniin katsomaan, kun ohi käveltiin lapsukaisten kanssa!(kun olit kaivarissa)
Prepare for the worstest.
slam

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Taitaa muistaa että huomenna on vuosipäivä. Kun ravintola Two Step sulki lopullisesti ovensa. Niisk. Hiljentykäämme. :paavi:
Jepulis kerroit stoorin viime vuonna.

Ompas hyvä tasapainoinen fiilis, kun istuin pitkään kylmässä järvessä. Kannatti jaksaa. poljin uimahoususillani bäk.
1108

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:lapsukaisten kanssa!
Mitä vittua? Eiks sulla ollut vain yksi??? Muija lisääntyy niin että ei rajaa ole.
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:lapsukaisten kanssa!
Mitä vittua? Eiks sulla ollut vain yksi??? Muija lisääntyy niin että ei rajaa ole.
Lastensuojeluviranomaiset!!! Äkkiä!!!111


:D
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti:Voi herranperkele.

Mun ex-pomo (Espoon baarista) soitti mulle äsken. "Mitä mun kultarakkaani?" se alotti puhelun.
Sit silt loppu akku. Tais olla joo iiiihan selvinpäin :D
Taitaa muistaa että huomenna on vuosipäivä. Kun ravintola Two Step sulki lopullisesti ovensa. Niisk. Hiljentykäämme. :paavi:
Jep. Kännissä se on, sain justiinsa kiinni. Kiva höpötellä sen kanssa toki, lupas että tavataan ennenkun se surauttaa taas takasin ulkomaille.

Eikä muuten muistanut mikä päivä huomenna on. Mun piti kertoo sille. Nauro vaan ja kysy että pitäiskö nyt kyynel vieräyttää ja että miten sä voit muistaa?

Helposti. Kaikki tärkeät asiat muistetaan. Kattokaa vaikka: http://kitina.net/album_page.php?pic_id=3202
slam

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Miksi muuten edes suljettiin, menikö anniskeluluvat?
Elukka

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Must' on tullu wanha.
Kroppa ei kestä enää edes firman strategiamiitingin epävirallista osuutta ja parin päivän univajeita ilman että heti iskee ½kuollut fiilis ja hirvee flunssa. *köh* *kröh* 'kele... :swirl:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

No ei saatana tullut tylsää. Eiköhän tässä joutunut hälytystöihin. Nälkäkin. Miksi pitää järjestelmän pettää juuri silloin kun varajärjestelmä on remontissa, asiaa normaalisti hoitava lomalla ja mulla järkyttävä nälkä?

Enpä olekaan aiemmin mennyt taksilla töihin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Miksi muuten edes suljettiin, menikö anniskeluluvat?
Meni. Verot jne.
Kaikki luuli että siellä tarjoiltiin muka ala-ikäsille, mutta voin sanoa että ei taatusti. Sen verran äkänen ämmä oli papereita tarkastamassa. Mulle ei vittuiltu ;)

Kyllä muuten vierähti se kuuluisa kyynel äsken. Pomo sano puhelimessa että no elä huoli rakkaani, kyl me keretään näkee vielä, soitellaan taas, I love you anyway (toi viimesin on vanha soukkalainen sananlasku joka aukee vaan harvoille ja valituille, jos kiinnostaa jotakuta ni yyveellä voin lätistä koko pitkän tarinan)

Niisk. Oi niitä aikoja. Tai onhan se itteasiassa aika hauskaa että vieläkin ku istun itte asiakkaana yöllä odottamassa kyytiä (autokyytiä senkin pervot!) portsarilta (joka sattuu asumaan tos meijän naapurissa) niin asiakkaat tulee mun luokse ja sanovat "Kiitti Ninni, hyvää yötä" vähän niinku vanhasta muistista :D
Omistaja herra intialainen ei kauheesti kyllä tykkää ja mää oon pikkasen vaivautunut kun noin tapahtuu. Voi heitä.

Niisk. Vuosipäivät on perseestä. En ikinä unohda sitä klik-ääntä kun sen oven viimesen kerran lukkoon pistin. Mulla oli pitkäaikaisimpana työntekijänä se etuoikeus... :(
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tylsä maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

aasi kirjoitti: mulla järkyttävä nälkä?

.
*säkillinen virtuaaliporkkanoita eväiksi* :h:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin