Torstantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Deleted-811

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Kid kirjoitti:Tänään on piirakkapäivä!
Eipä ole. Tänään asennetaan ilmalämpöpumppua. Sitä paitsi emännällä on maalarit talossa. Huomenna vasta on piirakkapäivä!
didi

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Kid kirjoitti:Tänään on piirakkapäivä!
Mä olen kuluttanut tämän työpäivän miettimällä millaisia tortillapizzoja tekisin tänään (on taas vähän tylsä työpäivä). Olen myös suunnitellut lauantaipäivän menuuta. Touhutaan tytsykaverin kanssa jotain kivaa päivällä, johon oleellisesti kuuluu hyvä ruoka.

Ennen kokkailua on kyllä pakko jumpata vähän pilatesta, kun jäi pyöräily sään takia tänään väliin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Itku. Hommat kusee, taas.

Tahtoo kotiin jyristelemään jyrsimellä. Jos saisi vaikka hiukan omaa lihaakin mukaan projektiin.

Ja safkaa masuun tarttis kans.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Piirakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Mä suunnittelen huonolla menestyksellä ensi viikon mökkisapuskoita. Makkaraa. Sit vois ostaa läskiä ja makkaraa. Ja vähän salaattia ja makkaraa. Makkara vois kans maistuu-

Mä pimahdan täällä töissä ihan justiinsa. Työkamu kävi kampaajalla ja sillä on nyt tosi kiva tukka. Mäkin haluun. Pää lyö tyhjää ja hysteerinen nauru yritää punkertaa tiensä ulos.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Vähän jännittää, millainen sää lauantaina on. Siinä päivän kuulumiset.
Ylen mukaan puolipilvistä ja huikeat +16...
Sietäs ollakin! Sais olla vieläkin lämpösempi!

Suuntaan kohti Vanhankylänniemeä, enkä aio ottaa stressiä yhtää mistään :dream:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
William Munny

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja William Munny »

syttiK kirjoitti:Suuntaan kohti Vanhankylänniemeä, enkä aio ottaa stressiä yhtää mistään :dream:
Ei sinne vielä kannata mennä. Vasta kolkytäs päivä. Vai meinasitko mennä jo etukäteen varaamaan sen parhaan filttipaikan?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun pitäisi vähän suunnitella sapuskoja viikonlopuksi... ollaan ampumaleirillä perjantaista sunnuntaihin ja ruuat pitää laittaa trangialla. Siellä on paikanpäällä joku kylmiö, joten ei tartte olla ihan täysin retkisapuskaa. Mies ois ihan hernari- ja nötköttilinjalla, mut mie en kyllä ala sellasta syömään. Hyh. Kyllä sen gourmeeta pitää olla vaikka sitten mettän keskellä 8)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

William Munny kirjoitti: Ei sinne vielä kannata mennä. Vasta kolkytäs päivä. Vai meinasitko mennä jo etukäteen varaamaan sen parhaan filttipaikan?
Hei mun kutupaikat on varattu jo huhtikuussa. Oon nopee niinq! Mä meen kauneuskilpailuihin enkä rokkaan, ihQ.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sheetlord

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

kipeä ukkeli kirjoitti:Tänään asennetaan ilmalämpöpumppua
Minkälaisen ostit ja paljonko tulee hintaa asennettuna?

Täällä hikoillaan ja kiroillaan - yllättäen näiden hienojen "sisällönhallintajärjestelmien" parissa. Sitä tyhmempi saattaisi olettaa, että kun lisää tietokantaan tietoa ja painaa nappulaa TALLENNA MUUTOKSET niin ne muutokset tulisivat niinkuin ihan aikuisten oikeasti käyttöön - vaikka nyt 15 minuutin sisällä. Eeeihän se pojat niin helposti voi mennä. Teetetään sen sijaan ylläpitäjäparalla login->logout->muuta->tallenna->logout->login->toimiiko?->ei->tee uudestaan->toimiiko?-ei-logout-login... tyylisiä sulkeisharjoituksia, että oppii olemaan luulematta liikoja. Eihän tämän järjestelmän lisenssi maksanut montaakaan kymppitonnia, eihän siltä nyt liikoja voi odottaa... :twisted:

Lisää hyviä uutisia: ajokki huollossa, jakopään hihnaa ja yksi pakokaasun takaisinvirtausta ohjaava venttiili. Huoltomies soittaa, vesipumppu pitäis kanssa vaihtaa, 220 e. Näillä näkymin tonnin "huolto". Minä olen elänyt siinä luulossa, että maantierosvous olisi laitonta, mutta näkyypä voivan hyvin autojen merkkihuollossa :twisted: :twisted: :twisted:
William Munny

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja William Munny »

syttiK kirjoitti:Hei mun kutupaikat on varattu jo huhtikuussa. Oon nopee niinq! Mä meen kauneuskilpailuihin enkä rokkaan, ihQ.
Ulkoilmakauneuskilpailu!? Onko bikinikierrosta? Mä voin tulla arvostelemaan! Lupaan sulle täydet pojot. Vai onko tarjolla vain karvaisia narttuja?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

William Munny kirjoitti: Ulkoilmakauneuskilpailu!? Onko bikinikierrosta? Mä voin tulla arvostelemaan! Lupaan sulle täydet pojot. Vai onko tarjolla vain karvaisia narttuja?
Joo tuol voi vetää vaikka alasti, kuhan pysyy pois kehien laidalta.
Mul tosin pysyy vaatteet päällä, on sen verta piukemmas kunnos toi Narttu :wink: .
Erilainen loma tiedossa, mut viel lämmittäs ku tuotas sielt voittaja kotia 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Pyry-Matias

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jahas, naurunauhassa näkyy huomiset lomarahat. Eipä juuri naurata, tosin.

Tuli tänään taas myllättyä pari narkkikämpää. Kyllä mulla on aisat pirun hyvin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sipsi - sait huomiseksi tilillle lisuketta.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

syttiK kirjoitti:
Joo tuol voi vetää vaikka alasti

I'm in!

Itse asiassa olen lauantaina samaisessa kaupungissa, ehkä tulen vakoilemaan Vanhankylänniemeen... 8)
aimohaiku

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Päivän "työt" on tehty. Illalla palautan entiseksi muuttuneen tyttöystävän maallisen mammonan takaisin. Parempi niin, kuin että hän tulisi ne hakemaan. Sen jälkeen deletoin valokuvat, revin kortit, tuhoan muistoesineet ja juon pari terapeuttista olutta. Rauhaa!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aimohaiku kirjoitti:pari terapeuttista olutta.
Olut mainittu!

Tosin tänään on graduntekopäivä. Huomenna sit.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
isohaara

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Luottokunta muisti tonnilla, mut eipä siinä mitään kun ei muisti mennyt niitä ryypätessä. Juhannus tosin varmaan aika niukalla budjetilla.

Töisäkin alkaa jussihässäkkä tuntumaan, ihan naatti kun kotio pääsee.
Kioskipäällikön (nainen, veery h0t) kanssa synkkaa aina vaan paremmin; tänään pääsin jo availeen punaisilla kynsilläni sen housunnauhoja. :p: Ikävää et se lähtee meiltä syksyllä. Ja on varattu.
Enttu

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

tylsää,sataa vaan ... lähtiskö joku koillisesta hkistä baariin tänä iltana :?:
Googlebot

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vaola kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Sen jälkeen deletoin valokuvat, revin kortit, tuhoan muistoesineet ja juon pari terapeuttista olutta. Rauhaa!
Älä tuhoa. Ainakaan kaikkea. Sitten kun olet over and well nuo muistot ovat vain muistoja muiden joukossa, eivätkä ne enää satuta. Pistä jonnekin piiloon vaan, joskus kymmenen vuoden päästä niillä saattaa olla ihan toinen merkitys.
Allekirjoitan, jää niitä mukaviakin muistoja.

Tänään oli sikäli hyvä päivä että minulle "ilmestyi" 3700€ arvosta osakkeita joita en edes tiennyt omistavani. Ihmettelin Nordealta tulleita ilmoituksia, luulin niillä viitatun joihinkin menneisiin osakekauppoihin mutta käväisin tänään tarkistamassa konttorissa. Ihan kiva yllätys, ilmeisesti kannattaa silloin tällöin lukea postinsa hieman tarkemmin.

Laitoin samantien myyntiin vaikka näyttävät olleen nousussa viime päivinä. Tai siksi juuri. Taidan olla niin pihi että käytän rahat samantien asuntolainan lyhentämiseen, vaikka tarvetta ei sinänsä olisi.
bedlam

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai nii, tänään ois ollu kaverin työpaikan järjestämillä pippaloilla PMMP ja hänellä vielä pesti viihdyttää tyttöjä ilta ja opastaa yöpaikkaansa. Ei vaan mitään muistikuvaa misä se keikka oli. Enkä jaksais lähteekkään.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

SikaMika kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Joo tuol voi vetää vaikka alasti

I'm in!

Itse asiassa olen lauantaina samaisessa kaupungissa, ehkä tulen vakoilemaan Vanhankylänniemeen... 8)
Hei mä oon sit se, joka vetää siel maastonakkina mustas kumipuvus ympäriinsä! 8)

Jätä se kamera kotiin!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Nyt on synttäreitä juhlittu reippaat 2 päivää. Jo loppuu herkkupeppuilu, en taho nähä enää yhtäkään kakkua. Mut jee, hauskaa oli! Lainaten "Tää oli mun maailman paras synttäri, kiitos!" <3
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

huaah! astui vyönsoljen päälle ja se tietenkin pureutui jalkapohjaan. mietin hetken huutaisinko äijälle, mutta päätin kumminkin kostoksi piilottaa vyön sen omalle paikalle kaappiin. ähäkutti, siinähän saa aamulla ihmetellä kun ei tavarat olekaan enää keskellä lattiaa.

paska akka, siivoaa kostoksi :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

En tiennykkää, että miehen saa kyyneliin esittelemällä terveisiä äiteeltä, kummitytön vanhoja vauvanvaatteita... Kaikkea sitä kokee, ku vanhaks elää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Pyry-Matias

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Voitettiin sarjajohtaja 1-0. IIIIIIIIK!!! Niillä ei ollut yhtään kunnon tonttia -smak!
Vastaa Viestiin