Perstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Perstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lomalaisen aamuhaukotus.

Eipä mene tunnit hukkaan nukkuessa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään on loistava päivä. Viimeinen erä loppumattomaksi kuvittelemaani opintolainaa on maksettu pois. Nyt jää satanen enemmän pelirahaa kuukaudessa \0/ Lomarahatkin tipahtivat tilille.

Tänään elämäni ekalle ampumaleirille. Sää vaan ei näytä oikein suosiolliselta telttailulle. Meinasin paleltua kuoliaaksi sandaaleissa ja hameessa. Taivas tuntuu vielä synkkenevän koko ajan. Rakkaassa Helsingissäni tosin paistoi aurinko, mutta Espoon puolelle tultuani synkistyi.

TJ 4 työpäivää kesälomaan. Tätä päivää ei lasketa enää 8)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jaahas, eikö mun muka pitäny lopettaa siiderinlitkiminen keskellä viikkoa?
Onhan nyt taas olotilat, juu.. (Ja ennenku joku vi**n neropatti kerkeää kommentoida yhtään mitään, niin KYLLÄ! Alkoholismi ON vallan mukava asia.) No, mut ei haittaa ku oli tosi hauska ilta kuiteski. Eikä tänään ees oo mitään velvollisuuksia duunissahengaamisen lisäks.
Huomenta. TPK, joku..ehkäpä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

swirl kirjoitti: Tänään elämäni ekalle ampumaleirille. Sää vaan ei näytä oikein suosiolliselta telttailulle.
Ei ollut sää suosiollinen varusmiehillekään.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /06/535972
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^ :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyssyt on hyvät hyssyt rautaa, ainakin tuoreen kokeen mukaan joka suoritettiinn tuossa armeijan harjoituksessa, pitäisikö nukkua kypärä päässä?..

Kotoo Töihi..
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Reps reps reps! Joku äijä ampas tähän kyselee, että: "Onko kesäflunssa, vai onko sulla aina noin seksikäs ääni?"
Siis suorastaan seksikäs, ei voi olla totta. :wink:
Pitäisköhän perustaa joku semmonen 0700-sipsi-numero? Voisin samantien lopettaa tän ärsyttävän leipätyöni, ja ruveta rikastumaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tuli vetästyä semmonen yheksän tunnin siivu unta pähkinään, jee! Sitten pyykkiä, pakkailua, punttia. Ja kahdeksi töihin. Ensin toki kahvia ja Kaleva ihan rauhassa.

Puhelinlaskuni oli yllättäen 15 €!!! Siinä oli joku kk-maksu puoleen hintaan -yllätys.
Kid

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tänään alkaa loma!!!! Sais pian toi arska ruveta paistaa..

Kolmeen asti pitää kyllä vielä palella töissä. Täällä on 17 astetta kylmää. Eilen kävi mittarimies. Villatakki päällä ja mieli tekis mennä ostaa pipo ja sormikkaat kun paleltaa niin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kid kirjoitti:Tänään alkaa loma!!!!
Niin alkaakin!!! Tulin vasta yhdeksään töihin ja aion lähteä jo kolmen jälkeen. Välissä pidän pitkän ruokatunnin. Loma!!!
Kid

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti:
Kid kirjoitti:Tänään alkaa loma!!!!
Niin alkaakin!!! Tulin vasta yhdeksään töihin ja aion lähteä jo kolmen jälkeen. Välissä pidän pitkän ruokatunnin. Loma!!!
Meillä on samanlaiset suunnitelmat työpäivälle. Tosin mä lähden tasan kolmelta, en minuuttiakaan yli :]
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Loma alko ja palkka tuli(puoliks menikin jo :( )

Onnea lomalaisille ja semppiä muille minä lähden POIS. amen.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
MGandhi

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:Reps reps reps! Joku äijä ampas tähän kyselee, että: "Onko kesäflunssa, vai onko sulla aina noin seksikäs ääni?"
Siis suorastaan seksikäs, ei voi olla totta. :wink:
Pitäisköhän perustaa joku semmonen 0700-sipsi-numero? Voisin samantien lopettaa tän ärsyttävän leipätyöni, ja ruveta rikastumaan.
Kai sä sanoit sille, että sun seksikäs ääni johtuu jatkuvasta ryyppäämisestä ja tupakoinnista(?)? Mikään nimittäin ei ole niin seksikästä! TJEU Mervi Tapola.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
Kai sä sanoit sille, että sun seksikäs ääni johtuu jatkuvasta ryyppäämisestä ja tupakoinnista(?)? Mikään nimittäin ei ole niin seksikästä! TJEU Mervi Tapola.
Joo, ja karaokesta. Tottakai sanoin. Eihän sitä nyt viattomia äijänkäppänöitä sovi alkaa kusettelemaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan hillitön hedari, eikä eilen tullut ryypiskeltyä kuin yksi luumulonkero. Pentele tätä elämää.

Lähden räjäyttämään mahani seisovaan pöytään paahdetulla possun ulkofileellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MGandhi

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tänään loput prätkäkoulun teoriat, eikä tarttenu kysyy keneltäkään lupaa!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei tää päivä olekaan niin loistava. Mun nenänpäähän pukkaa iso finni :shock: Helvetti, enhän mä oo kun vasta kolmekymppinen, joten luulis tällaisten tragedioiden olevan menneen talven lumia.
Pyry-Matias

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Olen pitkittänyt polttarivaatteiden palautusta Työväen Teatteriin, koska yhdet jumppatrikoot meni kalaverkoksi suunnistusetapilla. Kai ne vaatii egejä, mut valmistan itseni "niissä oli jo hiuspako"-kommentilla. Ei se raha vaan se nöyrtyminen.

Täytyy siirtyä suoraan lounaaseen, kun heräilin vasta tunti sitten. Edulta miehekäs keko.

Selänne ei muuten mahtunut edes kakkosoolstaarssiin. Esmes Vanek kyllä. Ehkä se isoin pytty korvaa tuonkin.

Huomenta!
Kid

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä rakastuin doktor ötkerin vaniljavanukkaaseen ♥
2h 3min ja sit lomalle.

Mä lähden tuhlaan misterin rahoja uffiin tahi muualle halpismestoille. Jei!

Ainiin, oon muuten ihan vitun pahalla tuulella. Saattapi päästä sammakoita kun en töissä halua kiukuta. Vittu. Edes loma ei ny jaksa ilostuttaa.. Ehkä kohta.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Suihkuun ja menoks.

Pitäs pakata. Omat (ja toisen) tapani tuntien pakkaan tääl viimetingas yömyöhällä, nukun liian vähän, huolehdin kaikesta ja sit ku auto lähtee, pitää vaan yrittää ottaa lungisti. Ne traktorimiehen kuulokkeet radiolla ois pop tulevaan aamuhässäkkään.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Bhven

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sain kirjeen.
Sinut on hyväksytty nunnuka-nunnuka koulutusyksikköön nunnuka-nunnuka koulutusohjelmaan.

nunnuka-nunnuka
apulaisrehtori
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Bhven kirjoitti:Sain kirjeen.
Sinut on hyväksytty nunnuka-nunnuka koulutusyksikköön nunnuka-nunnuka koulutusohjelmaan.

nunnuka-nunnuka
apulaisrehtori
Onnewaaa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
plumps

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja plumps »

Perstai on todella hyvä nimitys tälle päivälle. Tässä päivässä on jotain todella perseestä tai jotain.
Bliss

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Väsy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Väsy.
Mutta lähes onnellinen. Loma alkaa tosiaan tänään, tosin vain 9 päivää, mutta loma kuitenkin!! :) Töiden jälkeen meidän eläinlääkärin takapihalle siiderin ja lomamielen kera. Kun kerran kutsu tuli (tosin suht. yllättävältä taholta), niin tottakai pitää mennä! Kerran kesässä se ensimmäinen kesäloma alkaa :h:

Mies on vielä vähän pipinä kotona. Mikä miehiä oikein vaivaa? Nenä tukossa ja heti pitäis olla Mediheli tilaamassa? Vaikerrusta ja "voitko hakea lasin vettä" + koiranpentu-katse. Ugh.. Tänään se lauloi mulle "i'm a martyyyyyyyyr"- kun olin lähdössä töihin ja pakkasin bilevaatteita laukkuun :D

Palaillaan vielä jossain vaiheessa, vituttaa kun on iltavuoro perjantaina ja loma alkaa. Köh!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin