Perstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Didi- piti sullekin vielä kertoa.. se kirjanpitäjä osaa näköjään hommansa. Maksu tuli juuri niin kuin piti :) Kiitoksia vielä konsulttiavusta!

Mun kaaso on möhkö :( Päätin ottaa toisen kaason, mun häät ne on, eiks jee? Ärsyttää kyl vähän. Tosin ensimmäistä kaasoa ei voi "irtisanoa", koska on polttareiden suhteen jo tehnyt töitä, ja on silti "suvussa" ja ystävä (tai jotain sinnepäin). En halua ilmiriitaa.. kyl tästä pitää kuitenkin tulla iloinen tapahtuma.

Viduddaa gyl oikeesti yks juttu. Se, etten osaa olla tarpeen tullen tiukka ja itsepäinen vain sen takia, että pelkään että loukkaan jotakuta tai että joku ajattelis pahaa musta. Mun pitää olla kaikille kato tosi kiva ja mukava.

*hirteen*
The great club outshines the individual, always and forever.
Sheetlord

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mulli75 kirjoitti:Sheetlord voi konkarina antaa viime hetken vinkkejä mitä kannattaa ottaa mukaan.
IHAN VITUSTI KALJJAAA!

- varaosia kuten muutama o-rengas ja varaparistoja mahd valaisimiin
- jos omistat niin varavalaisin
- kaljaa
- lämmintä vaatetta ja pipa
- lääkettä (Heinix, Otiborin)
- kaljaa
- jeesusteippiä ja nippusiteitä

Harrastuksen edetessä lista voi näyttää seuraavalta:
- 2 tuplasettiä, 12- ja 18-litraiset, v-painot molempiin
- 2 dekokannua, 1 stagepullo
- viidet regulaattorit
- skootteri, laturi
- kuivapuku
- argonpullo+alentaja
- aluspuku, alusvaatteet, vaihtoalusvaatteet, kahdet sukat
- hanskat, alushanskat
- 2 wingiä; 40 ja 55-paunaiset, selkälevy
- päävalo, 2 varavaloa, varaparistot, laturi
- läppäri
- 2 maskia, sleitti, wetnotes, räpylät
- kela, 2 spoolia
- pari pakillista varaosia ja työkaluja
- ruokaa, juomaa, makuupussi
- kaljjaa
Yhteensä reilut 150 kg tavaraa joka saattaa mahtua farmariautoon.
Pyry-Matias

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jos olisin nainen, niin voisin jopa haksahtaa tuohon sukellusjargoniin 8)

Pyydettiin yhdelle illalla. Suostuin. Riitti se, että pyytäjä on kaunis. Ei mua sen jutut kiinnosta. Välillä on kiva olla mies 8) ...ei tarvi ajetalla yläaivoilla, sano.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Jos olisin nainen, niin voisin jopa haksahtaa tuohon sukellusjargoniin 8)
Ennemmin muhun vetos tossa listassa sana "wet" *hihihihih*

Taidan olla hieman väsy. Mitäköhän tästä illasta tulee? Mielenkiintoista lähteä ulos jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka on käynyt täällä kaksi kertaa viikossa tunnin ajan tarkastamassa eläinten kunnon ja heittänyt tällöin small talkia ajan kuluksi. Nyt pitäis mennä ko. henkilön kotiin ja hengata. Kääk.. Pitää vain muistaa ettei vaitiolovelvollisuus lopu promillen kohdalla.. :oops:

Hiljaista töissä. Miksei muilla voi olla samanlainen viikonloppu kuin mulla pari viikkoa sitten? Nyt mä meen pussailemaan meidän pientä valkoista koiruliparkaa :h: Toinen on nukutuksesta vielä ihan kaput.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mun kaaso on möhkö :(
*hirteen*
:shock:

Syyllisyys painaa ja olen kuolemaisillani häpeästä.

Unohdin muuten sen meiliosoitteen työpostiin, joten jos saisin puh. nron...?
plumps

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja plumps »

saira kirjoitti:Toi on sinänsä hyvä, et on aso-kämppä, eli aina pääsee eroon, näin halvempia hintoja odotellessa. Jos menee hermot kahteen kerrokseen, ni katsoo paremman ja lähtee. Ja tällä hetkellä ainoa neliö/viisiö Pirkkalassa. Ei ole varaa nyt ostaa omaa ja kuitenkin haluaa maksaa jotain itsellekin. Mut tossa aika kivasti ne rappuset laitettu, ei tunnu vähentävän neliöitä suuresti. Viisi päivää aikaa miettiä otetaanko...
Toi asumismuoto voi ollakin hyvä näinä päivinä. Pääsee hyvään taloyhtiöön pienellä sijoituksella. Minä vaan olen tottunut omistusasuntoon ja huomaan sen olevan suorastaan vankila. Saatoin olla jopa hieman kateellinen vapaille sieluille näin perstaina.
Enttu

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ninnithequeen kirjoitti: Onkos muut ostellu jo huomiset eväät?
En ole ostellu mitään ihmeempiä huomiselle ... 1 Hk:n sinisen paketin

Ilmaannun joskus 14.30-15 aikoihin,pitää käydä ensin kääntymässä
toisen nettipalstan puistopiknikmiitingissä Kaisaniemen Puistossa

Ja kyllä mä luulisin runkkarilauman tuntevani,äänten perusteella :wink:

Edit: Ja kai tänäkin vuonna on jatkot baarissa :?:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun kaaso on möhkö :(
*hirteen*
:shock:

Syyllisyys painaa ja olen kuolemaisillani häpeästä.

Unohdin muuten sen meiliosoitteen työpostiin, joten jos saisin puh. nron...?
Siis minä hirteen ja ei möhkö ole pahasti sanottu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja saira »

plumps kirjoitti:
Toi asumismuoto voi ollakin hyvä näinä päivinä. Pääsee hyvään taloyhtiöön pienellä sijoituksella. Minä vaan olen tottunut omistusasuntoon ja huomaan sen olevan suorastaan vankila. Saatoin olla jopa hieman kateellinen vapaille sieluille näin perstaina.
Mulla taas on se, etten osaa asua kerrostalossa vaan tarviin sen rivarin tai oman talon. Häiritsee kun tietää, että joka puolella kulkee ihmisiä ja varon vaistomaisesti etten häiritse heitä millään. Tää tällä hetkellä ainoa tapa, millä varaa tuollaiseen, mullakin opinnot alkaa taas uudestaan muksun jäljiltä, mies ainoa joka tienaa. Paitsi jos saan sen työhuoneen kunnolla toimintaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
didi

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja didi »

Olen ollut kolme tuntia kotona, josta kolme tuntia olen tehnyt ruokaa. Olen tehnyt yhden jäätelöcharlottan, yhden mansikkakuohoviinikakun ja nyt teen kahdeksan tortillapizzaa. On sellainen olo, että voisin tehdä vielä jotain pientä lisää...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kohta se kolkuttelee viimesiä tämäkin päivä!
Pesulle, pisulle ja sitten joskus nukkumaan. :lol:
Pyyhin Netikettiin..
plumps

Re: Perstai

Viesti Kirjoittaja plumps »

saira kirjoitti:
plumps kirjoitti:
Toi asumismuoto voi ollakin hyvä näinä päivinä. Pääsee hyvään taloyhtiöön pienellä sijoituksella. Minä vaan olen tottunut omistusasuntoon ja huomaan sen olevan suorastaan vankila. Saatoin olla jopa hieman kateellinen vapaille sieluille näin perstaina.
Mulla taas on se, etten osaa asua kerrostalossa vaan tarviin sen rivarin tai oman talon. Häiritsee kun tietää, että joka puolella kulkee ihmisiä ja varon vaistomaisesti etten häiritse heitä millään. Tää tällä hetkellä ainoa tapa, millä varaa tuollaiseen, mullakin opinnot alkaa taas uudestaan muksun jäljiltä, mies ainoa joka tienaa. Paitsi jos saan sen työhuoneen kunnolla toimintaan.
Joo, selvästi olin kateellinen, mutta se meni ohi kun alettiin puhua. Minullekin on tärkeää pikku maapalanen ja tilanteeseeni olenkin todennut parhaaksi asumismuodoksi pienkerrostalon alakerran. Mutta on mulla meluinenkin puoleni ja kieltämättä on ahdistavaa hyssytellä itseään. Ja olisihan se parasta, että joka sormelle olisi oma huone. Mutta minulla ei ole varaa sellaiseen.

Arvostan tuollaisia yritteliäitä ja vastuuntuntoisia ihmisiä. Olin väärässä, ennakkoluuloinen ja ennen kaikkea kateellinen.
Vastaa Viestiin