Laatu lauantai_ain_avain

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bhven

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Shaitan kun on taas mukava työputki. Tänäänkin menee about puoleen yöhön. Juhannuskin menee rattoisasti töissä. Kuun vaihteessa 2 vapaata.
syttiK kirjoitti:Onnewaaa!
Kiits. En olekaan ollut opiskelemassa sitten vuoden -96.
didi

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja didi »

Jälleen on yksi jännittävä automatka takana.

Musta tuli hieman papu äsken. Huristeltiin tytsykaverin kanssa stadikalle, jossa viihdyttiin öh.. vähän vajaat neljä tuntia.
Edith

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Edith »

Borta bra, hemma bäst.
prosessi

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ilmankos olen laihtunut, vauva kasvaa jumalatonta vauhtia. Laskettuna aikana se painaisi käyränsä mukaan noin seitsemän kiloa, joten ilmeisesti synnytys käynnistetään jo kahden viikon päästä perjantaina, kunhan ovat ensin yrittäneet ulkokäännöstä takaisin raivotarjontaan. Silloin painoa pitäisi olla noin neljä kiloa.
Aito_Johanna

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Borta bra, hemma bäst.
Häh, sä tulitkin jo kotiin? Et kuitenkaan tullut Tapio-miittiin?
plumps

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja plumps »

Oletteko huomanneet, täällä on kaksi lauantai ketjua. Ihme sattuma.

Mulla meni lauantai kodin pikku remontti hommissa. Kiva haju täällä.
Edith

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Häh, sä tulitkin jo kotiin? Et kuitenkaan tullut Tapio-miittiin?
Joo, tulin jo perjantaina. Päästiin jo torstai-illaksi Vaasaan. Alun perin kurssin piti kestää päivää pidempään, mutta päätösjuhlan tilaongelman takia vaihtui. Ja sitten mulla oli aie jäädä vähäksi aikaa kiertelemään Ruotsiakin, mutta hirvittäväin matkatavaramääräin kanssa ei huvittanutkaan. Ja yksi Helsingin koulujuttukin pitää vielä tän kuun aikana tehdä. Ja himassa kun oli niin kiva olla, niin ei Tapio-miitti innostanut riittävästi.
Vastaa Viestiin