Laatu lauantai_ain_avain

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Niba »

Grillikastikkeesta tuli BUENO, harmi et maustettu kihas oli niiiin paljon halvempaa..
Voimia keräämään ja sitten kirkkaaseen aamuun heräämään!
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Baarista kotiuduttu, kun on nuo aamutyöt. Ei ihan villiksi vetänyt. Sain mä seurani itkemään omalla rehellisen suoralla kommentilla, mut ehkä se joskus vielä ymmärtää mitä tarkoitin. Meni vaan työasiahöpötykseksi sattuneesta syystä, ei mua oikeesti kiinnostais enää niitä, mut menköön nyt sitten. En muuten törmännyt kehenkään tuttuun Amarillo/Ukkonnooaa-akselilla. Kertonee eniten koti-iltapainotteisesta elämäntyylistäni.

En tiedä, vois jättää nää säädöt sikseen. Ei ole yhteyttä, ei ole tulevaisuutta. Okei, toinen on nätti kuin veistos ja tekis mieli pussata ja nussia, mut en mä jaksa samaa ruljanssia enää. Sitä paitsi NAISILLE EI KOSKAAN KÄY PELKKÄ NUSSIMINEN. Nainen on herkkä ja ajatteleva yksilö 8)

Okei, hyvvöö yöt!
bedlam

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:En tiedä, vois jättää nää säädöt sikseen. Ei ole yhteyttä, ei ole tulevaisuutta. Okei, toinen on nätti kuin veistos ja tekis mieli pussata ja nussia, mut en mä jaksa samaa ruljanssia enää. Sitä paitsi NAISILLE EI KOSKAAN KÄY PELKKÄ NUSSIMINEN. Nainen on herkkä ja ajatteleva yksilö 8)
Kaikki on aina lainannu mua siihen mennessä kun tulen aamulla känni-illan jälkeen editoimaan viestiä, joten kostan sen jatkumona nyt sulle!

Mun piti tänään vetää elämäni lärvit, mutta unehuin kuuntelemaan musaa aina liian pitkäks aikaa. Ei sitä lärvii saa jos liian hiljaksiin tissuttelee! Perkele! Vielä yks lonkero kuites, ei voi jättää kaappiin kun tulee paha mieli sen puolesta.

Mää haluisin taas kaupunnillekki hillumaan. Ei talvella innosta baareilut, mutta kesällä aina maistuu puistokaljottelu ja terassi. Ja vaik joku mölkkypeli puistossa! Perkele!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Nukkumaan ja aamulla nokka kohti etelää.
Hitto mikä tavaramäärä kolmeks päiväks. Kolme ihmistä ja narttu. Tulin siihen tulokseen, et meiän harrastematkailuihin tarvitaan se pakettiauto, toi koiraki viel normaalin säilytystilan.

Sonoroo ja mukavat viikonloput!

Rannikko hiljenee.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tuleeko mulle nyt sit kuitenki kiire, help! Kahvia vasta särvin ja juna lähtee puolentoista tunnin päästä. Pakatakin pitäis ja lippu ostaa. Ja asemalle on ainakin kuus kilometriä, tai ainakin yksi. Onneksi aurinko paistaa, mulla ei ehkä riittäis kädet sontsaa piteleen.
bedlam kirjoitti:Mää haluisin taas kaupunnillekki hillumaan. Ei talvella innosta baareilut, mutta kesällä aina maistuu puistokaljottelu ja terassi. Ja vaik joku mölkkypeli puistossa! Perkele!
No läheks jussina meijän messiin, meil on ton suuntaset suunnitelmat yhden kaverin kanssa? Ehkä Nallikaria, kertisgrilliä, kylmälaukkua ja sillee ja tollee tiäksä. Tai sit hengaillaan iha vaan kaupunnis. Meitä on vaan kaks tyttöö.. siinä meijän juhannus. Pah.
slam

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja slam »

Tiistai keskiviikko välisenä yönä olin prekkailemassa tai kaverina. Ihan jees skania oli ajokkina.

keskiviikko päivän nukuin ja jatkoin keskari yön putkeen. Kävin naputtelemassa vesurilla käsivarren paksuisia puita, kun parentsit halusi 10 tunnilta maksaa. Nukuin autossa pois tullessa ja nukkusin hela perjantain lähes putkeen ja viime yön...

nyt jos naisia lähtis sekkaamaan :think: tissei ja persei

kait tuo nainen kelpaisi!, mutta antaa hänen olla omissa oloissaan. Parempi kait hälle ilman minua.
Vihtahousu

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Töisä, pieni kapula. Kakki.
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Töisä, pieni kapula. Kakki.
Näkeekö sua tänään puistossa Tapio-pullo kädessä?
slam

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja slam »

Vihtahousu kirjoitti:pieni kapula.
citymiitissä kuulin, että 6cm on kuulemma tehopituus. :paijaa:

ja lyijykynällä väitti muistaakseni yksi noin nelikymppisenä lääkkikseen päässyt kaveri tyydyttävänsä naisensa :lol: ... siinä oli esitys jaksamisesta, kun vuosia sinne yritti... liekö siellä menestynyt? :roll:
Vihtahousu

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Töisä, pieni kapula. Kakki.
Näkeekö sua tänään puistossa Tapio-pullo kädessä?
Ei nää, koska olen huomennakin tulossa töihin. Voi olla että pyörähdän autolla paikalle, jos kerkeän.
slam

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Töisä, pieni kapula. Kakki.
Näkeekö sua tänään puistossa Tapio-pullo kädessä?
Hesa melkein kiinnostaisi, mutta olen niin avuton paska taas vaihteeksi. Hetki sitten kohonnut voittajan uhmatila katosi jäljettömiin, että vaikee keksiii mihin suuntaan menisi, mutta jos ny edes rannalle pääsisi täältä kottoonsa. :)
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Töisä, pieni kapula. Kakki.
Näkeekö sua tänään puistossa Tapio-pullo kädessä?
Ei nää, koska olen huomennakin tulossa töihin. Voi olla että pyörähdän autolla paikalle, jos kerkeän.
Höh. No tuu ees käväsee.

Entäs slam, tuutko tänä(kin) vuonna?

Viime vuonna istuin yksin siellä varaamassa parasta paikkaa jengille, kun yhtäkkiä joku tulee takaa ja istuu suoraan mun viereen sanaakaan sanomatta. No Slamppahan se siinä oli :D
slam

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Entäs slam, tuutko tänä(kin) vuonna?
yritin kehitellä vastauksen. :lol:

Kaksi askelta kuolemaan
yksi syntymästä elämään
jaksaja orvaskeden yllä
kuittaa tuskan laskuaan
Elämä anna minulle
voimattomuuteni anteeksi

Anna minulle viisaus
nähdä kaiken merkitys
taivasta vasten kuvastuva
kirouksen pesä, turvanani
ja tuskanani tuulettaa
puhu minulle
atomikellojen keskeltä.

Olen osa ainetta
ilmoita intosi niiden asemiin
jos aineellistunut järki
on sitten osa suuresta
aineiden voitosta peilautuvaa
keilautuu ja kiertää
katselee akseliaan
järjen tiehyet, aineesta temmatut

Etkö voisi olla viisauden yllä
olla tosissaan suurempaa
kuin ihminen
olemassa olossaan kaikki
keinuu itkussa ja surussa
kokemuksen keinu puhuu paskaansa
anna minun itkeä vasten oikeaa viisautta
joka keinusta esiin tempaannu, ei

(olen lazy, paska, jaksamaton meneen junaan :P !)
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin Slämäri. Kun Keikaus ei oo tulossa ni et sinäkään sitte :D
Pyry-Matias

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jahas, tänään on palstan suuri päivä. Ryyppyjubinat: verkostoFFFMMM-erotiikkaa, hopeidenjakotilaisuuksia, isättömiä vatsanroutimisia, särkyneitä Ming-vaaseja, jormapiisismäistä laatoittamista ja hipeiltä apinoitua joukkohysteriaa. Pistäkäähän sitten sossujornoa kunniallisille!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lepopäivä ja illalla yöks töihin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SaintJohnPerse

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Jee... synttärit ja lievä krapula...

Pitäisikö tässä kirjoitella jotain 3-kympin kriisi ketjuun, ihan vaan vanhoja muistellakseen?
NuoriDaavid

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti: En tiedä, vois jättää nää säädöt sikseen. Ei ole yhteyttä, ei ole tulevaisuutta. Okei, toinen on nätti kuin veistos ja tekis mieli pussata ja nussia, mut en mä jaksa samaa ruljanssia enää. Sitä paitsi NAISILLE EI KOSKAAN KÄY PELKKÄ NUSSIMINEN. Nainen on herkkä ja ajatteleva yksilö 8)
Mikäs vikisevä eunukki sinä olet? Jätkä on söpö kuin sika pienenä ja jaksaa silti valittaa.
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Jee... synttärit ja lievä krapula...

Pitäisikö tässä kirjoitella jotain 3-kympin kriisi ketjuun, ihan vaan vanhoja muistellakseen?
HAAA!! Onnea onnea vaan, perässä tullaan aika lujaa vauhtia...
Pyry-Matias

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:...jaksaa silti valittaa.
Tiedätkö, kun baari-illan jälkeen tulee suht selvänä kotiin ja tekee yhteenvetoa illasta, niin esmes jotain tuonlaista sitä mielessään läpi käy?

Ei tuo puhdasta valitusta ole, ajatusvirtaa lähinnä, jota sitten jäsennystarkoituksessa kirjoittaa muiden nähtäväksi 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Jahas, tänään on palstan suuri päivä. Ryyppyjubinat: verkostoFFFMMM-erotiikkaa, hopeidenjakotilaisuuksia, isättömiä vatsanroutimisia, särkyneitä Ming-vaaseja, jormapiisismäistä laatoittamista ja hipeiltä apinoitua joukkohysteriaa.
Sä kuulostat ihan kateelliselta, ehkä sun pitää tehdä yllätysvierailu.
NuoriDaavid

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...jaksaa silti valittaa.
Tiedätkö, kun baari-illan jälkeen tulee suht selvänä kotiin ja tekee yhteenvetoa illasta, niin esmes jotain tuonlaista sitä mielessään läpi käy?
Virhe tulle suht selvänä. Lisää viinaa, niin aina jotain tapahtuu.

Okei sä olet töissä niinq minäkin. Ymmärrän.
Pyry-Matias

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Sä kuulostat ihan kateelliselta, ehkä sun pitää tehdä yllätysvierailu.
Nämä viikonlopun päivätyövuorot ovat ykköspontimena poissaololleni, kuten myös ND:n lisää viinaa-ohjeen käyttämättä jättämiselle.

Mutta kateellista enemmän olen utelias.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja mdm »

smaka tillbaka.
fuck me I'm fabulous
bedlam

Re: Laatu lauantai_ain_avain

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mää haluisin taas kaupunnillekki hillumaan. Ei talvella innosta baareilut, mutta kesällä aina maistuu puistokaljottelu ja terassi. Ja vaik joku mölkkypeli puistossa! Perkele!
No läheks jussina meijän messiin, meil on ton suuntaset suunnitelmat yhden kaverin kanssa? Ehkä Nallikaria, kertisgrilliä, kylmälaukkua ja sillee ja tollee tiäksä. Tai sit hengaillaan iha vaan kaupunnis. Meitä on vaan kaks tyttöö.. siinä meijän juhannus. Pah.
No voi kökköjen kökköys! Tuo ois kuulostanu tosi hyvältä, mutta mie olen jussisuunnitelmat jo tehnyt ja häivyn Oulusta vekka. Olenkohan yhtään jussia itse asiassa ollut kotikaupunnissa.
Vastaa Viestiin