Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja ak »

Itselläni ei ole prätkää eikä edes korttia (jonka ajaminen on kyllä pyörinyt mielessä). Isä osti pyörän muutama vuosi sitten haaveiltuaan siitä iät ja ajat. Kovin on ollut tyytyväinen minun ymmärtääkseni. Tähän tosin liittyy varsin oleellisesti se, että äiti istuu ihan mielellään kyydissä eikä ajo ole tosiaan tuota kaupungissa liikennevaloista seuraaviin vaan useammin pidempää matkaa maantiellä joko suomessa tai pitkin eurooppaa. Erityisesti alpeilla on kuulemma mukavaa ajella. ND:n tapauksessa ajamista tietenkin rajoittaa huomattavasti vaimo sekä pienet lapset vaikka sen pyörän ostaisikin.
NuoriDaavid

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ Minulla ei ole aikomustakaan lähteä mitään pitkiä matkoja ajamaan, siihen olen aivan liian mukavuudenhaluinen. Lähinnä ajattelin kesällä ajaa työmatkat mpyörällä.

Ajattelinkin ehdottaa nyt vaimolle sellaista, että jos lupaisin ajaa vain kehä III:n sisäpuolella. En ole vielä esittänyt tätä ajatusta.
Deleted-811

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

NuoriDaavid kirjoitti: Ajattelinkin ehdottaa nyt vaimolle sellaista, että jos lupaisin ajaa vain kehä III:n sisäpuolella. En ole vielä esittänyt tätä ajatusta.
:P :P :P :P :P :P

Seuraavaksi varmaan ehdotat, että ajat vain omassa pihassa, apupyörien kanssa.

Mitä muuten tuumaisit, jos vaimosi kertoisi halauavansa prätkän? Tulisiko huoli lastesi äidistä?
NuoriDaavid

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

kipeä ukkeli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ajattelinkin ehdottaa nyt vaimolle sellaista, että jos lupaisin ajaa vain kehä III:n sisäpuolella. En ole vielä esittänyt tätä ajatusta.
:P :P :P :P :P :P

Seuraavaksi varmaan ehdotat, että ajat vain omassa pihassa, apupyörien kanssa.

Mitä muuten tuumaisit, jos vaimosi kertoisi halauavansa prätkän? Tulisiko huoli lastesi äidistä?
En mä muutenkaan (ilman tuota lupausta) varmaan paljoa Kehä III:n ulkopuolella ajelisi.

Kysymykseen: Lähinnä ihmettelisin kovasti, mutta tottamooses heti prätkän ostoon.
Deleted-811

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

NuoriDaavid kirjoitti: En mä muutenkaan (ilman tuota lupausta) varmaan paljoa Kehä III:n ulkopuolella ajelisi.
No mitä ihmettä sitten pyörällä edes teet? Meinaatko että se on mukavampi roikkua aamuruuhkissa prätkän selässä. kuin istua autossa?
NuoriDaavid

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

kipeä ukkeli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: En mä muutenkaan (ilman tuota lupausta) varmaan paljoa Kehä III:n ulkopuolella ajelisi.
No mitä ihmettä sitten pyörällä edes teet? Meinaatko että se on mukavampi roikkua aamuruuhkissa prätkän selässä. kuin istua autossa?
Hauska leikkikalu. Uskoakseni mukava kauniina kesäpäivä ajaa töihin. Jos sataa niin otan auton.

Suunnitelmissa ei siis tosiaankaan ole mitään iron butt ajoa tehdä.
ninnithequeen

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei tipu lupaa pärrään täältäkään. Saati sitten lentolupakirjaan tai laskuvarjohyppyyn.

Olen asiassa aika hemmetin ehdoton.
Deleted-811

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

NuoriDaavid kirjoitti: Hauska leikkikalu. Uskoakseni mukava kauniina kesäpäivä ajaa töihin. Jos sataa niin otan auton.
No, kai se on jokaisen itse kokeiltava, ennen kuin tietää. Ymmärrän kyllä himosi prätkään, eikä siihen ole kuin yksi lääke. Osta prätkä ja testaa millaista puuha on.

Duunikaverii osti viimekesänä tuollaisen juuri samanlaiseen tarkoitukseen, ja myös hänellä pyörä oli ensimmäinen: http://www.hyonet.com/gv650.php

Siitä saisit halvalla, suhteellisen tukevan, kookkaan ja tehokkaan cruiserin. Juuri sellaisen, joka toimii parhaiten tuohon tarkoitukseesi.. ja on muuten ollut toimiva peli.
Sheetlord

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Ajattelinkin ehdottaa nyt vaimolle sellaista, että jos lupaisin ajaa vain kehä III:n sisäpuolella. En ole vielä esittänyt tätä ajatusta.
Jos vaimosi nielee noin paksua skeidaa, onnittelut: olet valinnut maailman tyhmimmän naisen lastesi äidiksi.

Miksi ihmeessä muuten ostaisit motskarin vain työmatkoille? Eihän siitä ole juuri mitään hyötyä. Ruuhkassa kaistojen välissä puikkelehtiminen on varmasti hasardimpaa hommaa, kuin maantieajo.
Deleted-811

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Sheetlord kirjoitti: Jos vaimosi nielee noin paksua skeidaa, onnittelut: olet valinnut maailman tyhmimmän naisen lastesi äidiksi.
:P

Aamuyöstä baaritiskillä kuultua, kun poika runoilee tytölle: "Saanko mä tulla sun viereen yöksi. Mä lupaan että olen kunnolla, enkä yritä päästä iholle"
safi

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja safi »

NuoriDaavid kirjoitti: Ajattelinkin ehdottaa nyt vaimolle sellaista, että jos lupaisin ajaa vain kehä III:n sisäpuolella. En ole vielä esittänyt tätä ajatusta.
Heh älä nyt tuollaista mene lupaamaan, kun et sitä kuitenkaan pysty pitämään. Pyörällä nautinnollisemmat kilometrit tulee, kun sillä pääsee pois kaupungin ruuhkista kunnon mutkapätkille ja sinne jokaisen motoristin tekee mieli ennemmin tai myöhemmin.
Sheetlord

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

kipeä ukkeli kirjoitti: "Mä lupaan että olen kunnolla, enkä yritä päästä iholle"
- "Kyllä minä rakastan ja kunnioitan sinua ihmisenä"
- "Ei se satu"
- "Mä soitan sulle huomenna"

Vastaavia naisten suusta:

- "Sä olet vasta mun kolmas poikaystävä"
- "Tuo on isoin minkä olen koskaan nähnyt"
ninnithequeen

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Vastaavia naisten suusta:

- "Sä olet vasta mun kolmas poikaystävä"
- "Tuo on isoin minkä olen koskaan nähnyt"
- Tottakai mä sain (vaikka tungitkin heti sisään ja ollaan 3 promillen kännissä....)
ninnithequeen

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Vastaavia naisten suusta:

- "Sä olet vasta mun kolmas poikaystävä"
- "Tuo on isoin minkä olen koskaan nähnyt"
- Tottakai mä sain (vaikka tungitkin heti sisään ja ollaan 3 promillen kännissä....)
Sheetlord

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:2* Tottakai mä sain
... ja vieläpä näemmä multiple-orgasmin :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:2* Tottakai mä sain
... ja vieläpä näemmä multiple-orgasmin :mrgreen:
No voi vittu, TAAS :P
PerttiMakimaa

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Kysymykseen: Lähinnä ihmettelisin kovasti, mutta tottamooses heti prätkän ostoon.
...minä käyn sinulle henkivakuutuksen? :)
prosessi

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

safi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...
Pyörällä nautinnollisemmat kilometrit tulee, kun sillä pääsee pois kaupungin ruuhkista kunnon mutkapätkille ja sinne jokaisen motoristin tekee mieli ennemmin tai myöhemmin.
Kysymys kuuluukin, että onko ND oikeasti motoristi.

Tämä meidän talon ohitse menevä tie on vähän turhankin kunnon mutkapätkä, viime kesänä eräs kyydissä ollut nainen lapioitiin tieltä tuolla parin kilsan päässä, kun oli pudonnut kyydistä rekan alle motoristin tehdessä nopean väistön. Oli motari vähän vaan vetänyt vastaantulijoiden puolella sisäkaarteessa.
NuoriDaavid

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
safi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...
Pyörällä nautinnollisemmat kilometrit tulee, kun sillä pääsee pois kaupungin ruuhkista kunnon mutkapätkille ja sinne jokaisen motoristin tekee mieli ennemmin tai myöhemmin.
Kysymys kuuluukin, että onko ND oikeasti motoristi.
Vastaus: varmaankaan ei ole.

ND on vain mies, joka haluaa itselleen kivan lelun.
Deleted-811

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

NuoriDaavid kirjoitti: ND on vain mies, joka haluaa itselleen kivan lelun.
Hommaa 18 vuotias rakastajatar. Se on halvempi pitää ja sillä voi ajella kehäkolmosen sisäpuolella.
NuoriDaavid

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

kipeä ukkeli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: ND on vain mies, joka haluaa itselleen kivan lelun.
Hommaa 18 vuotias rakastajatar. Se on halvempi pitää ja sillä voi ajella kehäkolmosen sisäpuolella.
Se on varmasti kyllä vaarallisempi kuin moottoripyörä.
Tix

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Tix »

kipeä ukkeli kirjoitti: Ymmärrän kyllä himosi prätkään, eikä siihen ole kuin yksi lääke. Osta prätkä ja testaa millaista puuha on.
Paskan marjat. Autokouluun, motopassi-koulutuksiin yms. ja sitten lainaa kaverilta. Turha investoida ennen kuin on varma että haluaa.
Deleted-811

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Tix kirjoitti:Paskan marjat. Autokouluun, motopassi-koulutuksiin yms. ja sitten lainaa kaverilta.
Mikäs siinä, jos joku uskaltaa prätkäänsä lainata. Minä en ainakaan lainaisi.
Turha investoida ennen kuin on varma että haluaa.


Tuolla logiikalla on turha investoida korttiin ja moto-koulutuksiinkaan.
Tix

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja Tix »

kipeä ukkeli kirjoitti:Tuolla logiikalla on turha investoida korttiin ja moto-koulutuksiinkaan.
Se on halvin ja helpoin tapa ottaa selvää ja joka tapauksessa tarpeellinen askel.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Zen ja moottoripyörän ostaminen

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:
kipeä ukkeli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: ND on vain mies, joka haluaa itselleen kivan lelun.
Hommaa 18 vuotias rakastajatar. Se on halvempi pitää ja sillä voi ajella kehäkolmosen sisäpuolella.
Se on varmasti kyllä vaarallisempi kuin moottoripyörä.
Jos ihmiset tekisivät vain turvallisia ja järkeviä asioita, niin eihän ihmiset ja tämä maailma kehittyisi mihinkään. Pitää olla unelmia ja niitä pitää myös toteuttaa, vaikka se unelma olisi moottoripyörä. Mun elämäni olisi ainakin ollut älyttömän tylsää jos olisin aina vaan tehnyt järkeviä asioita.

Kiva sitten lykkäillä rollaattoria ja miettiä, että olisi sittenkin pitänyt tehdä sitä ja tätä. Riskinsä siinä tietysto on, mutta yleensä kaikki edistys edellyttä riskejä ja voi sitä yhtäkkiä henki mennä vaikka omassa sängyssä tai kuulla sairastavansa parantumatonta syöpää tms.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin