Etsi kuvasta:

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne!

Kuva
Pyry-Matias

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mä repesin. Olenko nyt huono ihminen, niinku pahis?
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Mulla ei kyllä riitä huumori ymmärtämään noita keharikuvien postailua. Hihihii, kato vammanen, hahhahhaa.
Soo soo täti...

Alarivin kakkonen oikealt vasenmalle vaan toi McJannen mieleeni. Ei Janne vammanen ole!!! Se on vaan insinööri (no, niin miekin mutta ei ajatella sitä).
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja aasi »

1108 kirjoitti: Ei Janne vammanen ole!!! Se on vaan insinööri (no, niin miekin mutta ei ajatella sitä).
Jos insinööri on vammanen, ikiteekkarin täytyykin sitten varmaan olla kehitysvammanen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei aasi, humanistit on vammasia.
Insinöörit jumalia, ainakin sängyssä!
Bhven

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

aasi kirjoitti: Jos insinööri on vammanen, ikiteekkarin täytyykin sitten varmaan olla kehitysvammanen.
Teekkari on kehitys- ja ikiteekkari on kehitystä vastustava vammainen.
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Liian vähän tukkaa.
Mutta on se vähän sun näkönen!

Myönnä pois!
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mie nyt korostan, en tahdonnut loukata. Tuli vaan McJanne mieleen kun poksautin kuvan auki.
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

Minä en [myöskään] koskaan ole suostunut nauramaan vammaisille, vaikka kun oikein tarkasti katsoo, niin ovathan nuo hauskan näköisiä. Pari kertaa olen nähnyt telkkarista heidän fudismatsiaan ja onhan liikuttavaa ja rehellistä elämää.

Oma äitini pyhitti koko elämänuransa vammaisten hoitamiselle. Ja kyllä mua on aina v_t_tt _ _ _t, jos vammaisille on ilkeästi naurettu. Itse uskon tällä hetkellä tohon karman lakiin, eikä sen perustella kenelläkään ole varaa nauraa kenellekään [ilkeästi].
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

1108 kirjoitti:en tahdonnut loukata
Kerran olet satuttanut minua muuten niin pahasti ettei kukaan ole ikinä osunut yhtä pahasti.
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

plumps kirjoitti:Kerran olet satuttanut minua muuten niin pahasti ettei kukaan ole ikinä osunut yhtä pahasti.
Ja kuka vittu sie olet?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:
plumps kirjoitti:Kerran olet satuttanut minua muuten niin pahasti ettei kukaan ole ikinä osunut yhtä pahasti.
Ja kuka vittu sie olet?
Amatööri.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

plumps kirjoitti:Ja kyllä mua on aina v_t_tt _ _ _t, jos vammaisille on ilkeästi naurettu.
Ilkeästi on niin suhteellista. Mun mielestä nasuilla on loistava itseironia, ja osaavat nauraa itsekin itselleen. Mitä nyt tietysti välillä menee papu sieraimeen, mutta osoittavatpahan aidosti tunteensa. Oikeastaan viihdyin paremmin kehitysvammaisten seurassa kuin tavallisten ihmisten.

Joo, kyllä mua naurattaa vammainen juustohöylä kädessä-vitsit siinä missä muutkin. Ei kehitysvammaisuus ihmisestä mitään pyhää birgittaa tee siinä mielessä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

1108 kirjoitti:
plumps kirjoitti:Kerran olet satuttanut minua muuten niin pahasti ettei kukaan ole ikinä osunut yhtä pahasti.
Ja kuka vittu sie olet?
No joo hyväksyn anteeksipyyntösi, saat sie anteeksi.
Menköön sitten kerran sanomasi loukkaavat sanat.
En minä ole niitä sen koommin ajatellutkaan, kun järkytykseltä tokenin. Olet mikä olet ja minunkin pitää hyväksyä se, samoin kuin sinun minä.
Mylwin kirjoitti:
plumps kirjoitti:Ja kyllä mua on aina v_t_tt _ _ _t, jos vammaisille on ilkeästi naurettu.
Ilkeästi on niin suhteellista. Mun mielestä nasuilla on loistava itseironia, ja osaavat nauraa itsekin itselleen. Mitä nyt tietysti välillä menee papu sieraimeen, mutta osoittavatpahan aidosti tunteensa. Oikeastaan viihdyin paremmin kehitysvammaisten seurassa kuin tavallisten ihmisten.

Joo, kyllä mua naurattaa vammainen juustohöylä kädessä-vitsit siinä missä muutkin. Ei kehitysvammaisuus ihmisestä mitään pyhää birgittaa tee siinä mielessä.
Minulla taitaa olla hakusessa suhtautuminen kehitysvammaisiin, se oli mulle jotenkin ehkä nolokin asia, että äiti hoiti heitä työkseen, kerta jotkut tyypit naureskeli vammaisille. Saatoin ottaa sen henkilökohtaisesti.

Voi olla, etten itse ole saanut aidosti ihmetellä heitä, vaan minulle on annettu malli ettei ihmetellä vaan arvostetaan kuten ketä tahansa (joka onkin ihan oikein) ja siksi itselleni asia ei olekaan luonnollinen vaikka olen aina luullut, että itse osaan suhtautua heihin muka luonnollisesti.
Voi minua. Väärässä ollut taas, koko elämäni.

En minä oikein mitään kovin rentoa huumoriakaan ymmärrä (enemmän älyllistä) ja voi olla että johtuu juuri tästä. Tätä pitää taas miettiä.
ninnithequeen

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.

Rankkaa huumoria sulta on kärsitty juu mutta mietis ny vähän.
slam

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja slam »

Jo on taas elämällä edistyksensä, kun päästään vammaisiin...

(7-8 vuotiaan tasolle jäänyttä olen elämäni yrittänyt maanisena tunnevaimmaisena kestää ja ei ole helppoa ollut...)

no, joo haha. :P
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

ninnithequeen kirjoitti:Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.

Rankkaa huumoria sulta on kärsitty juu mutta mietis ny vähän.
Minulleko puhut, kiitos jos niin.
Voitko selventää, koska en todella ymmärrä!!
ninnithequeen

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

plumps kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.

Rankkaa huumoria sulta on kärsitty juu mutta mietis ny vähän.
Minulleko puhut, kiitos jos niin.
Voitko selventää, koska en todella ymmärrä!!
En puhunut sinulle vaan Antille.
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

ninnithequeen kirjoitti:
plumps kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.

Rankkaa huumoria sulta on kärsitty juu mutta mietis ny vähän.
Minulleko puhut, kiitos jos niin.
Voitko selventää, koska en todella ymmärrä!!
En puhunut sinulle vaan Antille.
1+1=siinäpä minulle miettimistä.
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
slam

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja slam »

plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
löylytä etuvarustees ja vedä uuteen nousuun. minen ainakaan jaksa ilman kaljaa 8)
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

slam kirjoitti:
plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
löylytä etuvarustees ja vedä uuteen nousuun. minen ainakaan jaksa ilman kaljaa 8)
Minullekin on tuttua tuo kalja ja jos satun kertomaan, että pienenä jouduin vahtimaan omasta pyynnöstäni isäni kaljottelua kun äitini hoiti niitä vammaisia, niin varmaan mulle kohta sanotaan, että toivon (melkein), että saat kaljapullon lapseksesi.
Sheetlord

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Teidän kahden pitäis tavata.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
Niin, siis ninni puhui 1108:lle ei sulle. Kai sä sen hiffasit?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

plumps kirjoitti:saat kaljapullon lapseksesi.
Onko toi mahdollista?! *nuuh*
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin