Etsi kuvasta:

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SaintJohnPerse

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sheetlord kirjoitti:Teidän kahden pitäis tavata.
Slamin Talk Show: Vieraana Plumps... Heti chatin jälkeen... Neloselta...

Nelonen... jotain ihan muuta.
slam

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja slam »

SaintJohnPerse kirjoitti: Nelonen... jotain ihan muuta.
nelonen on vammaiselle

(eli daijut ykkönen, kakkonen ja kolmonen... vammainen ja minä vedetään neloseen eli kuvitelmaan :lol: ) bornua, prkle
SaintJohnPerse

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

slam kirjoitti: nelonen on vammaiselle

(eli daijut ykkönen, kakkonen ja kolmonen... vammainen ja minä vedetään neloseen eli kuvitelmaan :lol: ) bornua, prkle
Slam... jotain ihan muuta...
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

plumps kirjoitti:Olet mikä olet ja minunkin pitää hyväksyä se, samoin kuin sinun minä.
Siis mitä vittua? Missä olen sinua loukannut?
Jos perkele olet pieraissut tautisen äpärän vaginastasi, niin vittu se minun vika ole, syytä paskoja geenejäsi.

Teillä evoluution harharetkillä on se nokkelapokkela tapa että olette aina niin vitun surkuhupaisia, eläkää asian kanssa ja vipeltäkää vittuun itkemästä ihmisten ilmoilta.

Sitä kukaan jaksa katsella kun ruma lapsi itkee...
slam

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti: Teillä evoluution harharetkillä on se nokkelapokkela tapa että olette aina niin vitun surkuhupaisia, eläkää asian kanssa ja vipeltäkää vittuun itkemästä ihmisten ilmoilta.
älä, unohda viihdearvoa
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sheetlord kirjoitti:Teidän kahden pitäis tavata.
Kahvit näytöllä. Kiitos. :]
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja slam »

syttiK kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Teidän kahden pitäis tavata.
Kahvit näytöllä. Kiitos. :]
kummallista miten TE pienet ihmiset nautitte niin vähäisestä huumoriarvosta. :lol:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja syttiK »

slam kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Teidän kahden pitäis tavata.
Kahvit näytöllä. Kiitos. :]
kummallista miten TE pienet ihmiset nautitte niin vähäisestä huumoriarvosta. :lol:
Joo ei parempaan pysty, täällä.
Parempaa sentään kuin suurien ihmisten sittaisuus ja pieruhuumori.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja slam »

syttiK kirjoitti:pieruhuumori.
On niin fuking tylsää, että pohdiskelin joutessani...
Mihinköhän naisen reikään on mahdettu kulli työntää ensimmäisenä? kun ihmissonni on päässyt kiihottavan "astian" ääreen
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

Mylwin kirjoitti:
plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
Niin, siis ninni puhui 1108:lle ei sulle. Kai sä sen hiffasit?
Hei, kiitos sinulle. En todella ymmärtänyt = oikeasti en tiennyt. Mistä sen voisi tietää? Pelleilettekö te täällä vaan?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

plumps kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
Niin, siis ninni puhui 1108:lle ei sulle. Kai sä sen hiffasit?
Hei, kiitos sinulle. En todella ymmärtänyt = oikeasti en tiennyt. Mistä sen voisi tietää? Pelleilettekö te täällä vaan?
Ei. Ninni ei lainannut sua, joten se viittasi ketjun ensimmäiseen viestiin. Perusjuttuja, dear Watson.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

1108 kirjoitti:
plumps kirjoitti:Olet mikä olet ja minunkin pitää hyväksyä se, samoin kuin sinun minä.
Siis mitä vittua? Missä olen sinua loukannut?
Jos perkele olet pieraissut tautisen äpärän vaginastasi, niin vittu se minun vika ole, syytä paskoja geenejäsi.

Teillä evoluution harharetkillä on se nokkelapokkela tapa että olette aina niin vitun surkuhupaisia, eläkää asian kanssa ja vipeltäkää vittuun itkemästä ihmisten ilmoilta.

Sitä kukaan jaksa katsella kun ruma lapsi itkee...
Sulla on joku rooli päällä koko ajan. Varo kuule niitä käsikirjoituksia, ei ole sama missä tilanteessa laukoo minkäkin repliikin. Mullekin sanoit, että sulla on paska sielu [siis mulla, kun kenelläkään ei sellaista voi olla]. Luit sen paperin pakolla väärinpäin. Hei tarkkuutta peliin.
plumps

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja plumps »

Mylwin kirjoitti: Ei. Ninni ei lainannut sua, joten se viittasi ketjun ensimmäiseen viestiin. Perusjuttuja, dear Watson.
Kyllä sun pitää antaa sille Ninnille opetusta siihen lainaustekniikkaan, ettei tällaisia synny jatkossa.

Mutta ei tämä hukkaa ollut - päin vastoin, sain yhden palasen palapeliini. Sinne hämärään metsään.

Kiitos ja olet Kiva (:
ninnithequeen

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

plumps kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Ei. Ninni ei lainannut sua, joten se viittasi ketjun ensimmäiseen viestiin. Perusjuttuja, dear Watson.
Kyllä sun pitää antaa sille Ninnille opetusta siihen lainaustekniikkaan, ettei tällaisia synny jatkossa.
Vedä sinä vittu päähäs äläkä opeta äitiäs nussimaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja par-sky »

plumps kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Ei. Ninni ei lainannut sua, joten se viittasi ketjun ensimmäiseen viestiin. Perusjuttuja, dear Watson.
Kyllä sun pitää antaa sille Ninnille opetusta siihen lainaustekniikkaan, ettei tällaisia synny jatkossa.
koska sä olet niiiin mielenkiintoinen että kaikki kirjoitetut viestit koskee väistämättä sua jos ei ole muuta sanottu... eihän kukaan voi käydä keskustelua ilman sinun jatkuvaa huomioimista. itse asiassa, eihän täällä ole mitään muuta puhuttavaa kun sinä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
slam

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja slam »

par-sky kirjoitti:itse asiassa, eihän täällä ole mitään muuta puhuttavaa kun sinä.
Mikä on kun samaan et pysty. Koittaisi vetää ryhtiä rinnuksiin.

- Aina ja always yhteiskunnan rentun asialla. :lol:
PerttiMakimaa

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.
Onko tontulla muka pulla uunissa?

Se selittäisi nämä vammaisuuskeskustelut. Nykyinen neuvolajärjestelmä pelottelee tulevat vanhemmat vaikka millä testeillä ja kertoo mitä kaikkia dna-rinkuloita voi olla vinksallaan. Keskiverto inssi sitä kuunnellessa jo alkaa epäillä ettei tuosta sopasta mitenkään täyspäistä voi tulla.

Tämä on ilmeisesti vaan numeron itsereflektiotapa käsitellä tätä ahdistuksentunnetta.

Been there, done that.

EDIT: Laske mieluummin todennäköisyyslaskentaa, tulet pitämään noista kertoimista. :)
ninnithequeen

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.
Onko tontulla muka pulla uunissa?
No siitä en tiedä mutta jos naimisiin mennään niin eikö tapana ole tehdä myös lapsia? Puhuin vähän niinkun tulevasta.

Vammaisille on varmasti kiva nauraa, kunnes se oma lapsi sattuukin olemaan moinen. Voi vähän asenteet muuttua.
Ja ei, minun lapseni ei ole vammainen, jos nyt sitä mietitte :)
Vihtahousu

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

plumps kirjoitti:
1108 kirjoitti:en tahdonnut loukata
Kerran olet satuttanut minua muuten niin pahasti ettei kukaan ole ikinä osunut yhtä pahasti.
Ding Ding! We have a winner! Uus kakku on saapunut palstalle.
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Onko tontulla muka pulla uunissa?
Onko sinulla nyrkki perseessä? Kuulu vittujakaan sinulle, mutta ei ole.

Siis ei helvetti teidän kanssa, postasin kuvan koska rillipäästä tuli mieleen joku McJannen kuva. Kaveri on Mc:n näkönen on sitten vammanen tai ei.
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:No siitä en tiedä mutta jos naimisiin mennään niin eikö tapana ole tehdä myös lapsia?
Niin että saatana sinäkin tajusit viimein tämän asian!

Aivan, ensiksi naimisiin ja sitten vasta lapsia. Ei "känniseksiä laiturin alla elmukelmua kondomina" -tyylillä kuten sinä asian teit.

Sillai kato tehdään äpäriä, tieksä?
NuoriDaavid

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:.
Sulla on selkeästi joku ongelma, mutta mikä?

Oletko masentunut, ahdistunut? Alko-ongelma? Sinua ei ole rakastettu lapsena?
1108

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Sulla on selkeästi joku ongelma, mutta mikä?
Voi jeesus, taidan olla se jolla on vähiten ongelmia tällä palstalla.

Veteletkö kaikki diagnoosisi samaan tyyliin hatustasi?
NuoriDaavid

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sulla on selkeästi joku ongelma, mutta mikä?
Voi jeesus, taidan olla se jolla on vähiten ongelmia tällä palstalla.

Veteletkö kaikki diagnoosisi samaan tyyliin hatustasi?
Enhän mä vetänyt diagnoosia, mä kysyin.

Mielestäni tässä on kaksi vaihtoehtoa;

1)Haluat viihdyttää itseäsi yrittämällä loukata kaikkia muita keskustelijoita tällä palstalla.

2)Sinulla on joku muu syy yrittää loukata kaikkia muita keskustelijoita tällä palstalla.

Kumpikaan edellä mainituista vaihtoehdoista ei kuulosta siltä, että sinulla ei olisi ongelmaa.

Tällöin kiinnostaa, mikä se ongelma on.
Bliss

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
Vastaa Viestiin