Keskiviikko Karviselle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja cardic »

ei paljoo napostele
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis ei perkele kun käy tuo yläkerran koira sääliksi. Taas se alotti ulvomisen jo ennen seiskaa. Luulis omistajen nyt jo tietävän ja tekevän asialle jotain mutta eih, niin se vaan ulvoo päivät päästään :tiistai:
Säälisin minäkin naapuriasi. Pelkkä ajatus jo oksettaa.
Kuinkas vanha sä olitkaan? Sen 13?

Kun nyt kerran jo on sun viestejäs ylläpidon puolesta tänään editoitu niin eikö riittäs jo nuo lapsellisuudet? Aselepo? *kättelee ja noraa samantein*
Ryppyninnikö siellä vittuilee vaikos? Jos et olis niin maahinen, niin ehkä kuulisin valituksesi.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

didi kirjoitti:Vanhempien luona olisin ainakin syli missä itkeä.
Itse menisin miettimättä äitin kainaloon. Sieltä pääsee pois jos rupee seinät kaatuilemaan ja läheisten nassut ahdistamaan. Sieltä pääsee helpostikin pois. Sitten kun syliä ei enää tarvitse.

Jaksamista.

Ja mikä vttu Ramppa sua vaivaa? Älä oo tommonen höpönassukka, nyt on ilma itse upeus ja kaikki ihan jees niin ku! Tästäkin päivästä saa kivan simppelillä päätöksellä, jaan sen nyt kaikille; TÄMÄ PÄIVÄ ON KIVA, vaikka olisikin ihan paska.

Tänä aamuna oli järjetön ikävä ja huoli, lenkki ei kulkenut ja pikkutyttö nimitti mua "tymeliiniks" kun en jäänyt tarhalle kanssaan aamupalalle vaan kiirehdin töihin. Tuli surku kun se tosi epätyypillisesti jäi katsomaan perään itkenein silmin, mietin mikä ihmeen tarve mullakin on ylipäätään lähteä töihin, miksi en vaan ilmoittaisi "sori, muksu tarttee nyt äitiään, adjöö"...

Nääh, kiva päivä tulossa. Kaveri lupas käydä safkiksella kotonani tsekkaamassa onko vatsalaisen tulokset tulleet kirjeitse. En kykene aamukakalle ennen tota. Olkaa hyvä.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Geetzu kirjoitti:
didi kirjoitti:Vanhempien luona olisin ainakin syli missä itkeä.
Itse menisin miettimättä äitin kainaloon. Sieltä pääsee pois jos rupee seinät kaatuilemaan ja läheisten nassut ahdistamaan. Sieltä pääsee helpostikin pois. Sitten kun syliä ei enää tarvitse.

Jaksamista.

Ja mikä vttu Ramppa sua vaivaa? Älä oo tommonen höpönassukka, nyt on ilma itse upeus ja kaikki ihan jees niin ku! Tästäkin päivästä saa kivan simppelillä päätöksellä, jaan sen nyt kaikille; TÄMÄ PÄIVÄ ON KIVA, vaikka olisikin ihan paska.
Älä sä tyttelis puutu toisten asioihin. Bongaaks sut sit helposti munkilta santiksessa :lol:
Viimeksi muokannut RAM13, 20.06.2007 8:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heh, Geetzu on oikeessa taas :D
Tämä päivä ON kiva tai sitten siitä tehdään kiva väkisinkin.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:Heh, Geetzu on oikeessa taas :D
Tämä päivä ON kiva tai sitten siitä tehdään kiva väkisinkin.
Kartsa röökii ja päiväkännit varmaan parantais sun päivää kummasti lisää :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
didi

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja didi »

Geetzu kirjoitti: Itse menisin miettimättä äitin kainaloon. Sieltä pääsee pois jos rupee seinät kaatuilemaan ja läheisten nassut ahdistamaan. Sieltä pääsee helpostikin pois. Sitten kun syliä ei enää tarvitse. Joten kun äiti on liian busy paijaamaan mua, niin voin siirtyä siskon lohduteltavaksi.

Jaksamista.
Kiitos.. vanhusten tykönä olisi kyllä hyvä olla. Ja pikkusiskokin varmaan oleskelee siellä nyt lähiaikoina paljon.

Mä olen nyt katsellut asuntoja, myytäviä sellaisia. Jotenkin vuokralla-asuminen ei tunnu mun jutulta. Ja omaan asuntoon saa ottaa varmasti oman koirankin, sitten kun sellaisen hankkii. Tai jos saisin "anopilta" yhden sellaisen hoitoon.

Tänään on ollut paljon parempi päivän tähän mennessä kuin eilen. Which is nice. Yksi kaveripoika on onnistunut piristämään mua älyttömästi mesen välityksellä.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RAM13 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Heh, Geetzu on oikeessa taas :D
Tämä päivä ON kiva tai sitten siitä tehdään kiva väkisinkin.
Kartsa röökii ja päiväkännit varmaan parantais sun päivää kummasti lisää :lol:
Oijoi, niin parantais ;)

No ei sentään. Pyykkikone, pihan laittelu ja lapsen hoito kyllä on sitä parhautta tänään. Tyhmä ukko menee taas töihin koko päiväks, pah.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Heh, Geetzu on oikeessa taas :D
Tämä päivä ON kiva tai sitten siitä tehdään kiva väkisinkin.
Kartsa röökii ja päiväkännit varmaan parantais sun päivää kummasti lisää :lol:
Oijoi, niin parantais.
Kun myönnät riippuvuutesi, niin se on ensimmäinen askel parantumiseen. Ota kesseli tukihenkilöks :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RAM13 kirjoitti:Kun myönnät riippuvuutesi, niin se on ensimmäinen askel parantumiseen. Ota kesseli tukihenkilöks :lol:
En mä lääkkeitä käytä kuitenkaan.

Paitsi e-pillereitä. Haluatko yhen?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Kun myönnät riippuvuutesi, niin se on ensimmäinen askel parantumiseen. Ota kesseli tukihenkilöks :lol:

Paitsi e-pillereitä. Haluatko yhen?
Olen kuullut itä-helsingin epilsuista. Ei kiitos.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:Älä sä tyttelis puutu toisten asioihin. Bongaaks sut sit helposti munkilta santiksessa :lol:
Rouva sulle... Onks siel hyvät munkit? Saa nähä bongaatko. Broidin kanssa just eilen höpötettiin, ettei sen tee yhtään mieli lähteä, tuli surku isosiskolle!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Geetzu kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Älä sä tyttelis puutu toisten asioihin. Bongaaks sut sit helposti munkilta santiksessa :lol:
Rouva sulle... Onks siel hyvät munkit? Saa nähä bongaatko. Broidin kanssa just eilen höpötettiin, ettei sen tee yhtään mieli lähteä, tuli surku isosiskolle!
Sano, sille, että ottaa lykkäystä :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:Sano, sille, että ottaa lykkäystä :wink:
On kai jo ottanu tarpeeks koulun takia... Hyvää se sille tekee. :]
Bliss

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: En mä lääkkeitä käytä kuitenkaan.
:roll: *viheltelee*
William Munny

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Vielä tämän ja huomisen kun jaksaisi, niin pääsis kesälaitumille. Ja sitten alkaa muuttopuuhat. Siinä se loma mukavasti meneekin. Pakataan, rempataan, puretaan, asetellaan. 4 t€ mennyt jo, kun uuteen kamppään piti saada uusi sohva ja ruokailupöytä. Missä on lomamatkat, auringon otto, terdet, veneet... Missä? Onneksi jää vielä pari viikkoa plakkariin jotta pääseem ihan oikeasti lomailemaan jossain välissä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää päivä alkoi varsin verisesti ja näkyy sellaisena jatkuvan. Uudet tikit saan vasta puolen päivän jälkeen. Enää tää päivä ja huominen ennen kesälomaa ja tuntuu, ettei jaksais enää pätkääkään. Keskityn siis lähinnä Travianin pelaamiseen 8)
Enttu

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Enttu »

POKS ... meitsi lähtee porukoiden mukana viideksi päiväksi korpeen ilman nettiä,sähköä ja telkkua..että siks ei täällä tai sätissä näy ...
ne joilla nro on saa laitella kivoja tekstareita :wink:

Adjö vähäksi aikaa :!:
didi

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja didi »

Hööh.. mä olen kärsimätön. Miksi ihmisillä kestää vastata soittopyyntöihin. *murinaa*

Löysin ihanan asunnon.. juuri minun näköiseni.. ja tahtoisin se nyt omaksi.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Oho, Chubs on Cityn peilikuvan kaikkien_aikojen_suosituin-listalla kakkosena :shock:
äh, eikä tuo näy rekisteröimättömille...

Onnea vaan turkuun, vaikka luulen että neiti on tiennyt tämän jo aikasemminkin.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:Hööh.. mä olen kärsimätön. Miksi ihmisillä kestää vastata soittopyyntöihin. *murinaa*
Löysin ihanan asunnon.. juuri minun näköiseni.. ja tahtoisin se nyt omaksi.
Miinkäs luukun? (voit postittaa kans linkin jossei uzkalla tähän).
ninnithequeen

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: En mä lääkkeitä käytä kuitenkaan.
:roll: *viheltelee*
Äh, ei satunnaisia särkylääkkeitä lasketa :D

Ja hammas ei voi yhtään paremmin...
Sheetlord

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

The Kämpästä menossa tarjousprosessin nokitteluvaihe. Vähän niinkuin pokeria pelaisi. Pitää arvioida vastustajan peliliikkeitä, hänen heikkouksiaan jne. Oma tilanne sillä tavalla hyvä, että ei ole ns. ajolähtöä eikä pakottavaa kiirettä saada uutta asuntoa heti, nykyisessä saa olla elokuun loppuun asti. Vastapuolella sen sijaan alkaa olla kiire.

Jännää, mutta jonkinverran stressaavaa.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 20.06.2007 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
isohaara

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja isohaara »

h0h, ninni lähetti viestinsä klo 11:08...hankkikaa huone!

Kuluis ny tuo aika nopsaammin, ei ihan vielä kehtais mennä töihin. Olis kyllä saatana hirveetä jos olis vapaapäivä; joutuis siivoon tän kämpän!

Ja vielä pitäis päättää onko yks tyttö tarpeeksi syytä jäädä tänne kaupunkijuhannusta viettämään.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko Karviselle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

isohaara kirjoitti:h0h, ninni lähetti viestinsä klo 11:08...hankkikaa huone!
Voi saakeli, joutuu kattoo kelloo vähän tarkemmin jatkossa.

Nyt ulkoilemaan mars.
Vastaa Viestiin