Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Näinkö tämä meni. KUIN äkkiarvaamatta hän saapui kaikkien teidän tiellenne. Tuomaan ilon sanomaa, kesäsanomaa.

Stadinarska toitottaa ja Stadinarska mölyää. MUISTAKAA että Stadinarskan takana on elävä tunteva ihminen. Ja jos minulta kysytään niin mukaaaava.

Tässä yhdynnässä en voi olla panematta. En voi olla panematta merkille, että Stadinarska on poikamies. Olen hiljakseen kummeksinut tuota, mutta nyt aion olla enemmän ikäänkuin saatavilla. En ole saatavilla, mutta miten kävisi jos olisin saatavilla? Se saattaisi olla kuin Tsunami-tulva.

Hassua että teillä on Sir Stadinarska, mutta suhtaudutte häneen kuin ruisleipään. Onneksi toki hyvään juureen tehtyyn!

JOTTEI Geetzu jälleen panisi turhaan...siis pahakseen , niin hänelle erittäin suuri PUSNUSSI.

Ja Mussukka Suvinen on varmaan ottanut opikseen, kun opetin häntä.

Jossakin luin kauhistuneena, että joku MIES oli ollut Xiben edellä!!! Voi hyvä tavaton. Siis tämänkin minä, Sir Arska joudun poloisille opettamaan.

MIES on kesällä AINA silmiä hyväilevän naisen TAKANA pyörätiellä.
Jos mies menee kaunokaisen eteen, hän on homppeli tai vammainen tai liian lapsi.

Terkut ja pusut ja nussitus kaikille paitsi ei nussitusta poikasille.

Antaa

Teidän Stadionarska
Stadinarskan sijainen, stadionarska
Ei maar ei saa kiusata, minä olen aito ja originaali SA
tavallinen mies
Tix

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Stadinarska kirjoitti:MIES on kesällä AINA silmiä hyväilevän naisen TAKANA pyörätiellä.
Jos mies menee kaunokaisen eteen, hän on homppeli tai vammainen tai liian lapsi.
Mitä sä stalkkeripelle oikein selität? Mies menee just sitä vauhtia mitä menee eikä jää lurkkimaan ekan nätin pyllyn taakse ihan kuin joku säälittävä runkkari sadetakissaan.

Kyllä maailma itkee että isäs kortsu puhkes just vääränä päivänä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:MIES on kesällä AINA silmiä hyväilevän naisen TAKANA pyörätiellä.
Jos mies menee kaunokaisen eteen, hän on homppeli tai vammainen tai liian lapsi.
Mitä sä stalkkeripelle oikein selität? Mies menee just sitä vauhtia mitä menee eikä jää lurkkimaan ekan nätin pyllyn taakse ihan kuin joku säälittävä runkkari sadetakissaan.

Kyllä maailma itkee että isäs kortsu puhkes just vääränä päivänä.
a) Mies haluaa, terve mies, naista. Silloin hänellä ei voisi olla mielenkiintoisempaa kuin alkukantainen metsästys. Ja jos hän kiiruhtaa rakennustöihin tai baariin jätkäjengin kanssa eikä katso kauniita kesäsääriä niin siinä vain on kovasti epäilyttävää. Voi voi sinua Tiksiä. Mutta saat elää. Se on ihan taattu. Eikö se riitä sinulle näin aluksi ja kenties lopuksikin!

b) En ole stalkkeripelle vaan vielä kerran aika syvästikin tunteva ihan mallikelpoinen mies.

c) Sinulla on kyllä aika hauskakin sanankäyttö, mutta se on hieman rumaa, turhan kroisia.

d) Stadinarska oli toivottu lapsi. Hän oli iltatähti tai siis on ja sai ja saa vieläkin rakkautta. Stadinarska on tehty maailmaan elämään ja hänelle on jossakin toinen puoliskokin joka kuitenkin vielä lymyää koska antaa Arskan palata ensin golfia rauhassa kenties tämän kesän.

e) Sinä olet kyllä liian ruma mieheksi. Koeta siistiytyä. Vaola ei varmasti pidä sinusta tuollaisena.

f) Ymmärsitkö nyt nämä suomen sanat kyllin selvästi, hyvä Tix.

JA paitsi TIXille, niin KAIKILLE TOIVOTAN MITÄ IHANINTA KESÄJUHANNUSTA!! Itse yllättävää kyllä aion mm. uida järvessä. En ole Stadissa. Uskallan tämän sanoa silläkin uhalla että olisin Stadinpetturi...

Mutta minä en ole. Jottei Geetzu mustu niin hänelle erikoispusi ja Mussukalle toinen pusi, opetettavalleni!

JOS tiedätte jonkun mukavan hienon fiksun naisen minulle joka pitää rakkaudesta ja aidosta välittämisestä niin voitte raportoida asiasta Stadinarskalle.

Terveisin

Stadin suuri pieni suuri Arska
Vihtatyyppi juhannuksena
Kuitenkin normaalihousuinen
Stadin tennishullu
Myös täysoppinut t****hullu
ei rankkuri
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kello se taas menee, mut tulipahan lenkkeiltyä.

Kattelin noita hamsterikuvia<3. Mun kans kasvoi 7.5v kääppärikani ja kyl oli kova paikka luopua siitä :cry: . Rakastaa aina enemmän noita tässä hetkessä olevia, kun hetken kelaa jotain muuta. Jaksuja :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vihtahousu

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka tpk.
didi

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja didi »

*huokaus*

Hereillä jo pari tuntia.

Tänään on niin paljon kaikkea tekemistä, että oikein hirvittää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jooo, ku ei nukuta ni ei nukuta. Paljon asioita päässä. Vois sit yhtä hyvin ruveta kahvinkeittoon. Tänään ohjelmassa poistuminen pohjoiseen kiskoja myöten illemmalla.

Heh, Jokerifaneille sitte lätkästy porttikielto Rinkelinmäelle.
Sheetlord

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Taas neljältä heräsin. Tää kämppähomma menee näköjään alitajuntaan. Tonnin nokittelua puolin ja toisin. Saattaa mennä tiukaksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hähääh, onnistuin repimään itseni ihanasta sängystäni ylös ennen kuutta, mikä tarkoittaa sitä, että tänään klo 15 siirryn ansaitulle kesälomalle 8) Huomenaamuna ennen sianpieremää suunnataan auton nokka kohti Etelä-Savoa \0/ Eikä haittaa vaikka sataisi viikon - pakkaan kasan kirjoja ja pleikkarin matkaan mukaan!
Vihtahousu

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

irmelianneli kirjoitti: Heh, Jokerifaneille sitte lätkästy porttikielto Rinkelinmäelle.
Heh, pellejähän ne on koko lauma :D
Bliss

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti: Heh, pellejähän ne on koko lauma :D
:evil:
didi

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja didi »

Haa, nyt on passi haettu. Niinkin yksinkertainen matka kuin myyrmäen suunnasta tikkurilan poliisiasemalle muuttui monimutkaiseksi. Tuli vähän sahattu edes takas, kun sateen takie näkyvyys oli niin huono *nolona*

IIIISCH!! Reilut kolme tuntia ennen näyttöä. Pitäisi tehdä töitä, mutta sormet syyhyävät katselmaan asunnon ja taloyhtiön papereita.

erittäin erittäin väsynyt ja voimaton tpk
Vihtahousu

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Heh, pellejähän ne on koko lauma :D
:evil:
http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp ... 91&main=49
William Munny

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Tää kämppähomma menee näköjään alitajuntaan. Tonnin nokittelua puolin ja toisin. Saattaa mennä tiukaksi.
Kyllä se oikea sieltä napsahtaa jos ei nyt, niin kohta. Sen jälkeen pääset vaiheeseen b; muutto!

En tiä. Nyt pitäis löytää halpa ja hyvä verhoilija vanhojen nahkatuolien päällystäjäksi. Ja olohuoneen matto on vietävä pesulaan. Muuttolaatikot tilattu - kallista sekin, mutta ei niitä pahvilaatikoita jaksa Erkkikään. Olen tainnut avata epähuomiossa Pandoran lippaan jossain vaiheessa kun asunnon vaihtamisesta on päätetty. Olisko parempi jos kaikki kamat nykyisestä kämpästä roudattaisiin suoraa päätä jonnekin kierrätyskeskukseen ja tilattaisiin Suomi Soffasta, Iskusta, Askosta, Ikeasta ja Jyskistä uuteen kämppään uusi kattaus valmiiksi aseteltuna avaimet käteen periaatteella? No olis. Laitan kupongin vetämään lauantaiksi.
Bliss

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

William Munny kirjoitti:Suomi Soffasta, Iskusta, Askosta, Ikeasta ja Jyskistä
Unohda 2 viimeisintä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hyissaattana. En todellakaan suosittele apteekista saatavia Toncils Mustaherukka -imeskelytabletteja suun ja nielun desinfioimiseen. Aivan järkyttävän makuisia :shock:

Joo, oon tulossa kipeäksi heti tässä loman alkaessa, mutta en anna sen hälventää iloani lomasta. Tapan pöpöt alkoholipitoisilla juomilla huomenissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti:
William Munny kirjoitti:Suomi Soffasta, Iskusta, Askosta, Ikeasta ja Jyskistä
Unohda 2 viimeisintä.
Unohda eka kanssa. Me saatiin tilaamamme sohva melkein kuusi viikkoa tilauksesta kauhean soittorallin jälkeen. ensin soitti joku tyyppi ja sanoi, että se on tullut, mutta he eivät voi sitä toimittaa ennen seuraavaa viikkoa, mutta me voidaan lainata Suomi-Soffan autoa ja kuljettaa sohva itse. Kohta soitettiin, että ei sohva olekaan tullut ja sitten taas seuraavana päivänä, että küllä se on tullut ja sitten taas, että ei... Hirveää sotkemista ja asiakaspalvelu ihan hanurista. Sohva on kyllä aika ihq, vaikka jossain vaiheessa loppui usko siihen, että koskaan sitä edes kotiin saamme.
William Munny

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Bliss kirjoitti:Unohda 2 viimeisintä.
No en mä kirjaimellisesti tarkoittanutkaan juuri tuolta, vaan ajatuksena avaimet käteen toimituksesta. Se toimis mulle. Vois rauhassa naatiskella elosta ja odotella, että kapulaan tulee soitto; "asuntonne on valmis Sir, tervetuloa".
Bliss

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Löysin juuri jotain, mitä ilman tuskin voin kovin pitkään elää
Kuva
William Munny

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja William Munny »

swirl kirjoitti:kauhutarina suomisoffasta
Älä pelottele!! Meillä nimittäin on jo maksettuna yksi laiskanlinna tuosta puljusta ja odottaa toimitusta. Pakko kyllä sanoa, että tuo talo oli käytännössä ainoa paikka toistaiseksi josta koin saavani palvelua. Se Jamppa siellä oikeasti panosti siihen hommaan, halusi tehdä kauppaa ja on hoitanut asian meidän suuntaan ihan helvetin hyvin. Siis toistaiseksi. Annettiin kaverille vuolaasti henkilökohtaista palautetta ja kovin oli tyytyväisen oloinen. Toivottavasti homma toimii loppuun asti. Palvelu muissa mestoissa on tähän asti ollut kokolailla luokatonta. Moni putiikki on menettänyt kauppa ihan vain sen takia, että minä käännyn kantapäilläni ympäri jonkun välinpitämättömän myyjän takia. Jos ei kiinnosta tehdä kauppaa, niin ei sitten tehdä. Rahat on mun pankkitilillä, ei niiden.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Silloin kun sohvaa valittiin, oli palvelu aivan loistavaa, vaikka nuori jamppa tota-niinkuttelikin koko ajan. Ongelmat alkoivat siinä vaiheessa, kun aloin soittelemaan perään ja tiedustelemaan sohvan viipymistä. Niillä ei näyttänyt sisäisesti kulkevan tieto ollenkaan, kun useat eri henkilöt soittelivat ja antoivat erilaista informaatiota joka kerta. Sohva on kyllä ihana ja saatiin se alle puoleen hintaan, joten kyllä se kaiken sen häsläämisen arvoinen oli.

Blissin himoitsema kirjahylly on jumalainen :h:
Sheetlord

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Sotkasta ei sitten kannata ostaa edes muovikassia. Olen saanut sieltä niin ala-arvoista asiakas"palvelua" useampaankin otteeseen, etten astu enää jalallakaan niiden kynnyksen yli.
Vihtahousu

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

swirl kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
William Munny kirjoitti:Suomi Soffasta, Iskusta, Askosta, Ikeasta ja Jyskistä
Unohda 2 viimeisintä.
Unohda eka kanssa. Me saatiin tilaamamme sohva melkein kuusi viikkoa tilauksesta kauhean soittorallin jälkeen. ensin soitti joku tyyppi ja sanoi, että se on tullut, mutta he eivät voi sitä toimittaa ennen seuraavaa viikkoa, mutta me voidaan lainata Suomi-Soffan autoa ja kuljettaa sohva itse. Kohta soitettiin, että ei sohva olekaan tullut ja sitten taas seuraavana päivänä, että küllä se on tullut ja sitten taas, että ei... Hirveää sotkemista ja asiakaspalvelu ihan hanurista. Sohva on kyllä aika ihq, vaikka jossain vaiheessa loppui usko siihen, että koskaan sitä edes kotiin saamme.
Eikös Kid valitellut samanlaista onkelmaa Suomi-Soffan kans...
SaintJohnPerse

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:Löysin juuri jotain, mitä ilman tuskin voin kovin pitkään elää
Kuva

Sulla on hyvä maku... :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai Sir Arskalle. Yllättäen hän on!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Löysin juuri jotain, mitä ilman tuskin voin kovin pitkään elää
Olen julma, mutta houkuttelin porukat ostamaan Billnääsiä pari seinällistä lastulevypaskan sijaan.

Perintöä odotellessa..
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin