Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miten Juhannusta kuvailisit itselläsi olleen?

Juhannus oli erittäin ihana ja yleensäkin minulle tosi tärkeä asia nauttia
3
7%
Juhannus oli hyvä ja minulle tärkeä ja mukava asia
9
21%
Juhannus oli hyvä ja minulle tärkeä ja mukava asia
9
21%
Juhannus oli ok, ja se on yksi mukava juttu muitten tapausten lomassa
6
14%
Juhannus ei tee minuun mitään vaikutusta, täysin neutraali
5
12%
Juhannus ja suunnittelut tuottavat ja tuottivatkin ainakin hieman stressiä ja siksi ei ole kovin mukavaa
0
Ei ääniä
Juhannus tuottaa ja tuotti eri syistä minulle selvää huonoa fiilistä
2
5%
Juhannus ahdistaa ja ahdisti melkoisesti oli sitten syyni mikä hyvänsä
2
5%
Juahnnus eri syistä tuottaa ja tuotti minulle selkeästi vakavaakin ahdistusta
2
5%
Olen Geetzu ja rakastan päiviä jolloin Arska huomioi minut
4
10%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää Päivää arvoisat Kitinäläiset!
Tässä ystävänne Stadinarska. Toivottavasti nimeni mainitseminen ei tuota mitään antipatioita teille. Se on ihan turhaa, sillä olen mukava ja ajatteleva ja yhteiskuntakelpoinen mies.
Jaahaas. Että mainonnalla piti aloittaa! Mutta eikös se pidäkin ensin mainostaa, jotta loppu olisi muikeampi.
KUN KERRAN kuitenkin haluatte tietää, miten Arskan Juhannus on mennyt niin kerron, että pelasin runsaasti erilaisia pelejä, myös korttipeliä, ja tottakai tennistä. Uin järvessä ja nautin erilaisesta seurasta. Join kaksi purkkia siideriä, jotka nekin tarjosi pelitoverini tyttöystävä. Outs.
Sitten tapahtui niinkin että Stadinarska sai niin kutsutun tyydytyksen. Aivan kuten juhannuksena pitääkin. Sitä en kuitenkaan kerro, tuliko se itsestään vai toisen läsnäollessa. Ollako tuon väliäkään.

LUIN KIRJOITUKSIANNE ja valitettavasti täytyy osittain todeta, että en vain aivan kaikkien kanssa osaa olla samalla aaltopituudella. Jotenkin kirjoituksista, useista, huokuu aikamoinen sekasortoinen tilanne, tai se on jotenkin muodissa tehdä laumasieluisesti sekoasiaa.
TÄMÄN STADINARSKAN juhannussaarnan jälkeen siirtyisin itse aiheeseen.
KUITENKIN ennen aiheeseen siirtymistä totean että täällä on enin osa tietysti hauskoja ihmisiä ja ihan mukavia kuten Arska on joskus. Nyt tunnen itseni kyllä köyhän vuoren papiksi.
Ohhoh. Arska tuntuisi olevan väsynyt.
JOTTEI Geetzu mustasukkaistu ihan puhki niin hänelle likimärkä suukko ja Mussukka ystäväisemme on ollut nyt onneksi järkevämmällä linjalla.

TERVEISET seuraaville henkilöille JA TUKIJOILLENI JOKO PALJON TAI AINAKIN VÄHÄN AJAN KULUESSA: SLAM, NINNI, VAOLA, TIX, SAIRA, VADIM, LOLITA,SUVINEN,GEETZUMURU, VIHTAHOUSU, SAINTJOHNPERSE, XIBERIA, MUSSUKKA, BLISS, GEETZU, AYDEMIR, HOMEBOY, KIEKAUS, CANDYMAN (ovatko vanhempani muuten enää elossa), ROLLOTOMASI,NOWAYSIS, GANDHI, 1108, MUSTAENKELI, LEILA, STADINARSKA,SUVIMUSSU, NIBA, ANN,GEETZUTAR, MYLWIN (UHRI), NUORIVANHA DAAVID, IRMELIANNELI, ROUVA PUPPELI, AASI, QUARTER, NEXIE,AITOJOHANNA, AIMOHAIKU, THINK MYÖS SAA TERVEISET JOS ON MUKAVA TÄSTEDES, CAMILLA JOS EI ENÄÄ SANO "TOI", KISSSANDRA, SYTTIK, MELNAIS,KULTA-SUVINEN, SIPSI TIETYSTI, BLUNTLY,GEETZU SEKSITYTTÖ, PERTSA MÄKIMAA, CARDIC, ELPPIS, BRONA, SLEAZOID, POIKUUS, PAR-SKY,JOUTAVA DA, MC JANNE,MUSSUJEN KUNINGATAR, PROSESSIA EN TUNNE, MUTTA TOIVON HÄNEN OLEVAN TUKIJANI ELI TERVEISIÄ, SUPERIOR SATUTÄTI, SIKAMIKA (NYT EN SATAVARMA OLE HÄNEN TUESTAAN...), SONJA,SUVI SULOINEN MUSSU, IHMINEN (TUKI MINUA MUISTAAKSENI VIIMEKSI), ENTTU TIETYSTI, EDITH, BETTYB!!,MDM JA NOKKAELÄIN,GEETZU-SUUKKOSUU, HELLBELLI, STADINTERSKA, TIETYSTI RÄSY!!!, PLUMPS, HUIMA (MUUTTUI AINAKIN OSATUKIJAKSI), SWIRL, URASIILI JA IMBESIILI SEKÄ SUVINEN.

KIITÄN LÄMPIMÄSTI TEITÄ TUESTANNE. VAIKKA EN OLE SELLAINEN OSALLISTUJA JA LÄHTÖÖNVALMIS YSTÄVÄ KUIN EHKÄ TOIVOISITTE, VAAN TÄLLAINEN AIKA MALTILLINEN YSTÄVÄLLINEN, NIIN KUITENKIN TARVITSEN TUKEMISTANNE JA MYÖS KITINÄLÄMPÖÄ. KIITOS KAIKILLE.

JA NYT ITSE ASIATTOMUUDEN LÄHTEILLE. STADINARSKALLA ON TEILLE JUSSIKYSYMYS ELI ON VAIHTOEHTOJA JOIDEN MUKAAN SITTEN KATSOTAAN MITEN YLEENSÄ TOIVEET TOTEUTUVAT TEILLÄ JUHANNUKSEN SUHTEEN. TAI TOTEUTUIVAT.

VASTATKAA YHTEEN SIIS, NIINKUIN AINOA MAHDOLLISUUS ONKIN!

ja onnea kesälaitumille ja kaikenlaiseen toimintaan. Muistakaa kaiholla Jussi PUSSIA ja muistakaa ...nukkua.

Stadinarska
maanmainio kulta
kultainen mainio
stadin laatua vankkaa
miesnussikka 8)
slam

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja slam »

tympeys niittaa minut
puiselle lavitsalle
en vain osaa jaksaa

Alkoholi, minne veit järjen tien?
moraali palaa kuittaamaan
happoisia kännitoilailuja
miksi edes niitä märehtisin

ristiriitainen näkemys kaikesta
tappaa jotakin syvällistä
joka ei palaa
Bliss

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stadinarska kirjoitti:...
Copypastesitko koko käyttäjälistan?
Elukka

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tosimiestä ei juhannus hetkauta. 8)
Lumbago ehkä sitten jo hetkauttaakin.
nokkaelain

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
Copypastesitko koko käyttäjälistan?
Ei... mutta harvinainen kyky täytyy olla, jos on ilman jotain listaa tuon töräyttänyt ilmoille. Enpä usko.

SA: "LUIN KIRJOITUKSIANNE ja valitettavasti täytyy osittain todeta, että en vain aivan kaikkien kanssa osaa olla samalla aaltopituudella"

Niinpä, kukapa olisi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
Copypastesitko koko käyttäjälistan?
Parahin Bliss!

En tosiaankaan ole copypastennut yhtään mitään vaan kirjoittanut nämä. Eilen muistelin ja mietin ihan virkistääkseni muistiani keiden kaikkien kanssa joskus olen kirjoittanut ja kuka ainakin tosiaan joskus on ollut "tukija". Sinähän Bliss olet sellainen persoonallisuus, että saatat töksäyttää jotain ikävääkin, mutta se on vain luonteen suora puoli ja sikäli hieno ominaisuus. Suoruus on hyvä asia, se tekisi sikäli elämän helpommaksi toisen kanssa.
Meidän suhde on kaksinainen, eikö? Olet joskus varsin tylyllä tyylilläsi alistanut Stadinarskaa mutta toisaalta meillä oli hauskaa juttelua ollut myös. Mm, kun juttelimme saaresta.
Bliss! Minulla on hyvä muisti, se on myönnettävä. Mutta tuo muistelu oli todella hyödyllistä muistin "virkistystä"!!!
Huiman laittaminen ja Ihmisen laittaminen listaan oli hieman hölmöä kun he eivät kyllä ole tukijoitani kuitenkaan lopulta. Ehkä!

Bliss, sinulle saarelta lämpimät terveiset :) . Ja kesällähän ne ovat lämpimät!

Stadinarska
saaren blisstervehtijä



PS: Tulee BUENO tilasto. Kiitos jo kaikille vastaajille tässä vaiheessa. IHMETTELEN tässä vaiheessa jo vaihtoehdon "neutraali" vastausten suurta määrää? Kummallista, yllättävää!!
slam

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja slam »

Yksin yhteisön takana
katsomassa,
kuinka mies nousee pukille

stadari shall be his name
lover of sosiety
toisen polven runkkaaja
hanskaan hakkaaja
Geetzu

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oih, minut mainittiin 7 kertaa! :h:
Tix

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Oih, minut mainittiin 7 kertaa! :h:
Olet myös ilmoittautunut jo kahdesti!
Geetzu

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Se on varmaan se Geesu tai joku. Hassuu. :]
bedlam

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen ilmoittautunut Arska-tukijaksi ja faniklubin sihteeriksi, mutta minua ei silti mainittu. Peruutan jäsenyyteni ja poltan Arska-fanituotteeni jälkijuhannuskokkona parvekkeellani. Tilaisuus on savuton.
slam

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja slam »

Juhannus oli ihan ok, vaikka olisi jotain voinut jättää tekemättä ja jotain tehdä muutakin kuin mitä teki...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:Olen ilmoittautunut Arska-tukijaksi ja faniklubin sihteeriksi, mutta minua ei silti mainittu. Peruutan jäsenyyteni ja poltan Arska-fanituotteeni jälkijuhannuskokkona parvekkeellani. Tilaisuus on savuton.
VOI KAUHEAN KAUHEATA! Anteeksi, anteeksi, anteeksi anteeksi anteeksi ANTEEKSI. Anteeksi Anteeksi ANNA ANTEEKSI...

Nyt SAATAN suututtaa uuden mutta minun on sanottava TOTUUS. SEKOITIN SINUT BEDLAM-perustukijani Bluntlyyn...

OUTS. Nyt Bluntly ei saa EI SAA olla vihainen, mutta en muista olemmeko me olleet yhteydessä. Emme ainakaan yhdynnässä.

Mutta lähetän siis myös Bluntlylle.

BEDLAM, pyysinkö jo sinulta ANTEEKSI. Tule ihmeessä takaisin tukijakseni. Tekevälle sattuu. Nuo nimet olivat niin samantyyppisiä. VOIVOI.
Kutsun sinut takaisin lämpimästi Stadinarskan etujoukkoon!!

Ja sitten Geetzulle mielettömän märkä supersuukkeli vasemmalle poskelle ja Suvimussulle uskomattoman nesteytetty suurpusu, myös vasemmalle poskelle.
Ja molemmille neidoille myös pusu nupuille. Juhannus jatkuu vielä, hih!

OLEN ERITTÄIN ILOINEN KYSELYN VASTAUKSISTA. TÄMÄHÄN TULI MIELENKIINTOISEKSI GALLUPIKSI!!
VASTATKAA VIELÄ IHAN KAIKKI, JUHANNUSFIILIS!!
Ann unohtaa nyt koirien kusetukset ja Mylwinin palvelut ja vastaa, hänkin, JOOKOSTA.


Stadinarska
anteeksipyytäjä
nupunrakastaja
slam

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja slam »

Arnold jaksaa
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Juhannus oli ihan paska, ei jaksettu sit kuitenkaan lähtee landelle kun olis pitäny bussilla mennä.
Päädyttiin tokoinrantaan pelaa krokettii, mies oli ostanu paljo viinaa ja oli oikein sillä meiningillä liikkeellä että vetää vuoden perseet, mua vitutti jo etukäteen kun siitä tulee rasittava (viina)kännissä.
Join sitten kuoharipullon ja pari desiä viinaa aika hujauksessa ja eksyin niihin "metsiin" kun yritin päästä hakikseen syömään.
(Oltiin siirrytty vähä kauemmaks siitä rannasta..)
Päädyin jotenki sinne oopperatalon puolelle ja otin taksin himaan, kello oli yheksän.
Nappiin meni.
En tajuu miten noi viinat ja viinit nousee tollee päähän! Just kerran vuodessa viittii juoda juhlan kunniaks.
plumps

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja plumps »

Oli pakko äänestää viimeistä, kun yritän olla lankeamatta narsismiin.

Juhannuksena 2007 oli kivat ilmat.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SE ON moro Kitinäpoikaset ja Kitinäpehmoiset (tytöt)
Olen hyvin tyytyväinen kyselyyni. Taas kiitoksia teille vastanneille ja vielä kyllä on ihmisiä, jotka voisivat vastata niin gallup olisi vielä mielenkiintoisempi. Kuitenkin tämäkin jo osoittaa melko tavalla juhannuksen totuuden, joka toki onkin, että olemme erilaisia ja reagoimme juhannukseen eri tavalla, oikein!

MUTTA KAIKKI eivät voi olla Geetzuja! Olen suorastaan yllättynyt ja TIETENKIN iloissani että minusta pidetään noinkin paljon! 4 eri vastausta että haluaa Arskan huomiota, huh. Kuinka tulen toimeen neljän naaraan kanssa yhtäaikaa?
Geetzu parka saattaa olla tuskissaan kun muutkin haluavat Arskalta huomion, mutta jos nyt kuitenkin sovimme, arvon naiset, että huomioin Geetzua eniten. Fanitamme ja tarvitsemme toisiamme, nääs. Ja sitten Mussukka tarvitsee yhtä paljon rakkautta ettei catfightia tule. Näin.

Plumps pysynee siis housuissaan tai hameessaan vielä ainakin!

HELLUN kertomus jotenkin oli aika rajukin. En oikeastaan ollut kovin hymyilevä sitä lukiessani...Mutta terveiset hänelle. Ja epäselväksi jäi oliko kello 9 illalla vai aamulla?

Kesä kaikilla ja minullakin oli tänään tietenkin!
Muuten, tää on aikamoista kun harrastusten ja vakiotöiden ja velvollisuuksien ja rahanansaintahommien jälkeen aikaa ei jää. Ei ainakaan ARMAAN etsimiseen!

Voisitteko aikanne hauskutetuksi keksiä minkälainen pitäisi olla Stadinarja, Stadinarskan morsian!! En itse vieläkään oikeastaan tiedä!

Slam! Oletko paikalla. ARNOLD tilasi sinultakin mielipiteen!!

Stadinarska
Blissin hämmästyttäjä
Geetzu fan Club puh. joht.
Mussukka Suvinen Oy, äänekäs sen kannattaja

PUSNUS kaikille sitä tarvitseville, Arskalta! :P
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En edes huomannut juhannusta. Vietin sen lentokentällä ja koneessa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Hyvä Arska.

Kerron lyhkästi Juhannus-huttua sulle, olethan vielä kuiteskin hezku??

..menimme torstaina Turun saaristoon mun skoradarin kanssa ja tiesithän sen että skordarin kanssa on helppo olla jos vain sitä settiä antaa. Tosin sitäkin tärkeämpää on se että olet kiimainen ja sillä lailla sitä huomiota hänelle annat. Hänelle se on paljon tärkeämpää että sinä saat orkkuja ja hyvänolon tuntemuksia kuin se, että hän saisi. Onhan se aika erikoinen logiikka mutta taustallahan pyörii ajatus että sillä hän mittaa sitä kuinka paljon hänestä välität. Eli kun tunnet fyysisyyttä skordaria kohtaan, niin hän luulee kuvittelee tms että silloin sitä rakkautta riittää. Ja miksi näin: Koska skordarin vahvin puoli on se seksuaalisuus ja sen kautta hänen koko hyvinvointinsa määrittyy..aika erikoista ja simppelii eikö?

..siis mökillä olimme ja otettiin relaa auringonpaisteessa..olen muuten aika dark, hot, swet änd hard u nou. No sitten pe-aaumuna mentiin veneellä erääseen kesäterassille ja mä en tajuu että kun olen kuitenkin aika ruma ja varsinkin vanha pappa jo, niin minkä takia sellattisetKin nuoret hotziksitKin mua silleen kattelee. Kuten tuossakin paikassa kaksi sellasta nuorta iiiiiiiiihan namua katteli. Ja kun skordari messissä niin Jouduin kattelee vaan lähinnä niitä purjeveneitä siellä sivustoissa heh. En katellut enkä antanut merkkiä mut silti vaan kiusivat pappaa heh.

No sieltä sitten kotiuduttiin hyvissä ajoin Juhannus ruokailua, saunomista yms kivaa ja kivassa porukassa. Loppu-ehtoosta mentiin vielä Airiston väsyneisiin iltamiin daamin ja hänen siskonsa miehen kanssa. Kaikki meni ihan hvyin ja taas tietysti pappaa kiusattiin monelta eri suunnalta ja taas joutui vetää vaan jäävii linjaa. Täytyy ihmetellä että miksi ne tytsit silleen kiusottelee, ei niinkään mua vaan mun HIUKAN mustista mussukkaa hehheee. Ja mäkin vaan olin ja nautin iltamista, mutta en antanut virran viedä. Ja nautinko tai jotain että jos joku vielä rumaa kaljuria huomioi. No en, en ole siitä ikinä piitannut sen kummempaa koska mua on kiinnostanut ihan muut jutut kuin huomiot. Sillä se huomio ei lämmitä munanpäätä yht mitn. Eikä siis tunteeseenkaan (muna). Ja mitä tunteeseen tulee niin kaverini sanoi että siinä on tunnetta tarpeex kun työntää 18cm teräksen kovaa kiviporanterää pipariin jeh.

Mutta edelleen siis oltiin iltamilla ja kaikki meni hyvin kunnes sitten selvisi että siskonsa miehellä on toinen nainen ja oma suhde ouver. No siitä mun daami tietty suuttui ja lähti, huusi mua mukaansa mutta sanoin että tulepas tänne ja keskustellaan tästä. Ei tullut joten sanoin että minä jään vielä tänne. Hän lähti ja kohta mekin, Hän kävellen me veneellä. Hänellä matkaa 20km ja meillä 20min venesetti. olin jo untenmailla kun hän oli saapunut, en kuullut kun tuli. Oliko kenties tullut vsta myöhään aamulla, en tiedä. Mutta sisukas mimmi täytyy sanoa. Ja missä oli tästä tarinasta sexuaalinen toimintamallisto, en viitsi kertoa koska ette pidä siitä ollenkaa, noh Poitsu kylläkin mutta ei sekään tarpeex koska ei tee tarjouksia vaan pelkästään runkkailee.

Oliko kiva Jussi, kyllä oli ja iho ihoon laittakaa ja tuntekaa rakkauden hekumania!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

jouden-za kirjoitti:Hyvä Arska.

Kerron lyhkästi Juhannus-huttua sulle, olethan vielä kuiteskin hezku??

..menimme torstaina Turun saaristoon mun skoradarin kanssa ja tiesithän sen että skordarin kanssa on helppo olla jos vain sitä settiä antaa. Tosin sitäkin tärkeämpää on se että olet kiimainen ja sillä lailla sitä huomiota hänelle annat. Hänelle se on paljon tärkeämpää että sinä saat orkkuja ja hyvänolon tuntemuksia kuin se, että hän saisi. Onhan se aika erikoinen logiikka mutta taustallahan pyörii ajatus että sillä hän mittaa sitä kuinka paljon hänestä välität. Eli kun tunnet fyysisyyttä skordaria kohtaan, niin hän luulee kuvittelee tms että silloin sitä rakkautta riittää. Ja miksi näin: Koska skordarin vahvin puoli on se seksuaalisuus ja sen kautta hänen koko hyvinvointinsa määrittyy..aika erikoista ja simppelii eikö?

..siis mökillä olimme ja otettiin relaa auringonpaisteessa..olen muuten aika dark, hot, swet änd hard u nou. No sitten pe-aaumuna mentiin veneellä erääseen kesäterassille ja mä en tajuu että kun olen kuitenkin aika ruma ja varsinkin vanha pappa jo, niin minkä takia sellattisetKin nuoret hotziksitKin mua silleen kattelee. Kuten tuossakin paikassa kaksi sellasta nuorta iiiiiiiiihan namua katteli. Ja kun skordari messissä niin Jouduin kattelee vaan lähinnä niitä purjeveneitä siellä sivustoissa heh. En katellut enkä antanut merkkiä mut silti vaan kiusivat pappaa heh.

No sieltä sitten kotiuduttiin hyvissä ajoin Juhannus ruokailua, saunomista yms kivaa ja kivassa porukassa. Loppu-ehtoosta mentiin vielä Airiston väsyneisiin iltamiin daamin ja hänen siskonsa miehen kanssa. Kaikki meni ihan hvyin ja taas tietysti pappaa kiusattiin monelta eri suunnalta ja taas joutui vetää vaan jäävii linjaa. Täytyy ihmetellä että miksi ne tytsit silleen kiusottelee, ei niinkään mua vaan mun HIUKAN mustista mussukkaa hehheee. Ja mäkin vaan olin ja nautin iltamista, mutta en antanut virran viedä. Ja nautinko tai jotain että jos joku vielä rumaa kaljuria huomioi. No en, en ole siitä ikinä piitannut sen kummempaa koska mua on kiinnostanut ihan muut jutut kuin huomiot. Sillä se huomio ei lämmitä munanpäätä yht mitn. Eikä siis tunteeseenkaan (muna). Ja mitä tunteeseen tulee niin kaverini sanoi että siinä on tunnetta tarpeex kun työntää 18cm teräksen kovaa kiviporanterää pipariin jeh.

Mutta edelleen siis oltiin iltamilla ja kaikki meni hyvin kunnes sitten selvisi että siskonsa miehellä on toinen nainen ja oma suhde ouver. No siitä mun daami tietty suuttui ja lähti, huusi mua mukaansa mutta sanoin että tulepas tänne ja keskustellaan tästä. Ei tullut joten sanoin että minä jään vielä tänne. Hän lähti ja kohta mekin, Hän kävellen me veneellä. Hänellä matkaa 20km ja meillä 20min venesetti. olin jo untenmailla kun hän oli saapunut, en kuullut kun tuli. Oliko kenties tullut vsta myöhään aamulla, en tiedä. Mutta sisukas mimmi täytyy sanoa. Ja missä oli tästä tarinasta sexuaalinen toimintamallisto, en viitsi kertoa koska ette pidä siitä ollenkaa, noh Poitsu kylläkin mutta ei sekään tarpeex koska ei tee tarjouksia vaan pelkästään runkkailee.

Oliko kiva Jussi, kyllä oli ja iho ihoon laittakaa ja tuntekaa rakkauden hekumania!!
PARAHIN Joutava-da!
Kiitän kuumasti ansiottomasta kirjoituksestasi. Se oli hieno. Nyt kirjoituksen ymmärrys riippuu niin monista asiakkaan haaroista, että Arskankin täytyy hivenen täyttää itsensä ennen sen laajempaa panoa kommentointiin. Yleisivistän itseäni ja sitten kun vihdoin olen valmis tulemaan (esiin) kommentoin tätä juttuasi.
Arska on vain ihminen, ja tehty sillä tavallisella tapaa, josta joskus hiljaa puhutaan mutta pystymahainen nainen kyllä kehtaa kävellä vauvan esittelystä puhumattakaan. Tämä on aina ihmetyttänyt nuorta ja lapsi- ja aikuinen-Arskaa!

MUTTA pähkinänkuoressa yksi hyvin selkeä lause !

TULEN myöhemmin, ja kommentoin skordarijuttuun! Kiitän arvoisa Jouden!
Tässä vaiheessa.

Ja huomaan että todella hyväksikin kysely tuli. Tuosta nimenomaa saa selville kuinka erilailla immeiset kokee juhannuksen. painopiste on kuitenkin juhannuksen nautinnassa!!

Stadinarskamiedompi Joudenia
Poikuuden ihmettelijä
Rouva Pupun mielenterveydestä välittävä (ei sekoilua)
Geetzu!! Sinut muistan hyvin Pusu
Mussukka! Ei mustasukkaisuudelle valtaa. Pus myös!
Muut Kitinänaiset Pusi. Pysykää pikkareissa!
slam

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja slam »

En tiedä, mutta mua rasittaa LAPSET 6-0... Tuli taas sellaisiakin nähtyä uusia ja erilaisia... tsande sä muistutat mua lapsista tai olet minulla kuin daijut lapset.. nuo HUUTAJAT ja räksääjät... NUORET Itkevät PENNUT 0-3v. huhu

vitutus x 10... vaikee murkku-ikäinen arnold vielä päälle... huhu :x
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Iltaa mukavat ja vähemmän mukavat ihmiset ja Slam.

ON YHTEENVEDON AIKA.

Ei koko elämän yhteenvedon...en ole ostamassa köyttä, vaan tämän juhannuskyselyn suhteen vain.
Tulos on selvästikin positiivinen sen suhteen, että juhannus koetaan positiiviseksi selkeästi ennemmin kuin negatiiviseksi.

21 ääntä tuli positiiviselle puolelle ja 5 negatiiviselle. Tällainen tulos jopa lienee oikea isommankin otoksen kanssa! Joten kysely oli mielestäni aika onnistunut.

4 ääntä ei todellakaan hylätty vaan ne olivat aika normaali sivutuote myös kun Stadinarska oli kyselyn tekijä. 4 ääntä Arskalle yhdeltä oikealta Geetzulta ja sitten kolmelta, jotka toivoivat olevansa Geetzun asemassa (Arskan fani/Arskafani)

Kiitän lämpimästi kaikkia ihmisiä jotka osallistuivat. Tarjoaisin kahvit jos käytännössä voisin.

Puznuz Kitinän tapaan ja Geetzulle erikoisterkut.
Ja Mussukalle. Ja...kaikille jotka ovat mustiksia. Mustikselle siis myös.

OY SUURI JA AINOA AITO STADINARSKA AB
huumoria yötäpäivää puujalalla ja ilman
Pyry-Matias

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jakke hävis. Paskan teki.
Geetzu

Re: Stadinarskan SUURI JUHANNUSKYSELY

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pus!
Vastaa Viestiin