KiirasKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ollaanpas sitä laiskoja ku ei oo viikonpäiväketjuukaan vielä.

Oon nukkunu semmosen 3 tuntia viime yönä, kohta töihin, jossa pitkä päivä ja sitten kyttikselle, josta vielä isoihin juhliin. Moon ihan poikki jo valmiiks :swirl:

Mut hei, huomenna landelle ja lomaa lomaa lomaa :]
Vihtahousu

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta ekatpk! Nyt tuli ehkä jopa 6 tuntia nukuttua yöllä, perkeleen alaselkä taas vaivaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toka tpk! Sataa, ei voinut pyöräillä töihin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta.
Kolmas TPK. Helkutin huonosti tai siis vähän nukuttu täälläkin päässä. Kuvittelen ilmisesti olevani joku robotti.."ei mun tartte nukkua".
Tänään tiedossa pyykinpesua (terkkuja Ninnille!), eikä juuri muuta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
PerttiMakimaa

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hiljaista on.

Erikoisesti tämä palsta pyörii päässä. Näin tässä joku aika sitten unta Geetsusta.
Sheetlord

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vaimo lennähti viikoksi lomalle ja mää jään jatkamaan kämpän metsästystä. Kaksi kiinnostavaa kohdetta löytyi jo eilisiltana, joten ei viitsi surra munilleen mennyttä kauppaa.
PerttiMakimaa kirjoitti:Näin tässä joku aika sitten unta Geetsusta.
Kuten 90% tänne kirjoittavista miehistä, joten mitä uutisoimisen arvoista tässä oli? :mrgreen:
Pyry-Matias

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sheetlord kirjoitti:Kuten 90% tänne kirjoittavista miehistä, joten mitä uutisoimisen arvoista tässä oli? :mrgreen:
Iik, olen huono näkemään kenestäkään unta, jollen ole RL tavannut :oops:

Olin aamulla källin uhri. Joku homo oli istuttanut Hae apua väkivaltaisuuteesi-kortteja ympäri työpistettäni.

Pakko kiinnostaa. Huomenta.
Rouva Pupu

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Erikoisesti tämä palsta pyörii päässä. Näin tässä joku aika sitten unta Geetsusta.
Kai se niinQ oli sellanen juunou seksouni, muita ei lasketa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Kuten 90% tänne kirjoittavista miehistä, joten mitä uutisoimisen arvoista tässä oli? :mrgreen:
Iik, olen huono näkemään kenestäkään unta, jollen ole RL tavannut :oops:

Olin aamulla källin uhri. Joku homo oli istuttanut Hae apua väkivaltaisuuteesi-kortteja ympäri työpistettäni.

Pakko kiinnostaa. Huomenta.
Geeks viikot alkaneet sitten tampesterissa?
Pridet menee reisille, eli ihan hyvä sade, pysyy homot poliisitaloissa..
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Näin tässä joku aika sitten unta Geetsusta.
Kuten 90% tänne kirjoittavista miehistä, joten mitä uutisoimisen arvoista tässä oli? :mrgreen:
Tjaa-a? Ensimmäistä kertaa sitten teinivuosien menivät vuodevaatteet vaihtokuntoon... :oops:

Samixet? :)
PerttiMakimaa

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Erikoisesti tämä palsta pyörii päässä. Näin tässä joku aika sitten unta Geetsusta.
Kai se niinQ oli sellanen juunou seksouni, muita ei lasketa.
Juu... Hienoja mielikuvia ajukoppani tuottaa tarvittaessa, huomaan. :)
Rouva Pupu

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Juu... Hienoja mielikuvia ajukoppani tuottaa tarvittaessa, huomaan. :)
Ihanaa <3 Mä näin myös erittäin namzhåtrouhtuplaorgazmo unta, mutta yllättävää kyllä omasta miehestä... Mihin on maailma menossa, nii-i.
Mielikuvitus pelasti, ei tippunut voNkuusta huolimatta iltasella piPeliä, nyyh. Kovassa kuumeessa panettaa aina, mutta sitten äijä saa jonkin "tekee-huonoa-kipeänä-plää-plää" - kohtauksen. Tekosyitä!1
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heipä hei lapsoset! Äippä palas lomalta..

.. ja on jo nyt kyllästynyt töihin.

Nenä ihan tukossa ja kaikki eläimet vaihtuneet 1,5 viikon aikana. Pari tuttua karvaturria moikkas kissahuoneessa, muut on taas ihan uusia tuttavuuksia. Menin aamulla tullessani antamaan yhdelle eilen rauhoitetulle kissalle ruuat ja juomat (jos on tajuton, ei saa pitää juomaa/ruokaa ettei tukehdu). Pomo soitteli ja kyseli kuulumisia, ja tarkisti annoinko safkat ja kyseli että kuinka pahoin mut raavittiin (ja päälle räkäinen nauru). Kerroin että "kuis nii.. rapsutin kattia hetken ja iskin sapuskat ja juoman eteen ja häivyin". On kuulemma NASTY BITCH, kaikilla työntekijöillä on ko. katista muistoarvet käsissä. Hmph.. tästä lähtien mä olen aina tietämätön, menee elukatkin sekaisin kun niitä ei pelkää / varo.

Tänään pitäis töiden jälkeen marssia sinooperiin ostelemaan pahvinpalasia ja kaikkea hässäkkää.. Ensi viikkoon mennessä pitäis hankkia kaikkea koristekamaa ym. On tää vaan isompi projekti ko luulis :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enttu kirjoitti:kävin eksymässä Viikissä kaverin kanssa :P
Pikkupojat eksyivät luontoleirillä

Kahden pikkupojan katoaminen johti laajoihin etsintöihin Viikin kansallispuistossa Kissing tiistaina. Pojat löydettiin yhdeksän aikoihin illalla hyvässä kunnossa, mutta nälkäisinä.

kaksi 28-vuotiasta poikaa harhautuivat luontopolulta Viikin saaressa osallistuessaan Helsingin maalaiskunnan ja paikallisen 4H-yhdistyksen luontoleirille. Ilmoitus heidän katoamisestaan tehtiin viiden aikoihin iltapäivällä, kaksi ja puoli tuntia sen jälkeen, kun he olivat lähteneet luontopolulle.

Pojat ehtivät harhailla ympäri Viikin saarta noin seitsemän tunnin ajan, ennen kuin he huomasivat saaren itäpuolella kulkeneen veneilijän ja huusivat tältä apua. Poliisin johtamaan etsintään osallistui kymmenen vapaaehtoisen pelastuspalvelun etsijää, neljä koiraa, viisi leirin ohjaajaa sekä kaksi kahden hengen venepartiota.

S_T_T


:wink:
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Skootteri tuli!! :mrgreen: :h: :h: :h: :mrgreen:

Terve poika. Pituutta 90 cm, paino 43 kg. Isin pitää ruveta käymään taas salilla, että jaksaa sitä kanniskella..
Vihtahousu

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Heippa vaan Äppiksellekin, poika kävi eilen ostamassa ittelleen uuden Maidenin paidan ja aikoo Tuskailla viikonloppuna 8) Ootteko sillon liikenteessä, vähän olis iksu kun ei teitäkään oo nähnyt vähään aikaan.

Tänäänkään en tullut konkelilla töihin, kun satoi. Täytyy yrittää shit huomenna jossei satais.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:Heippa vaan Äppiksellekin, poika kävi eilen ostamassa ittelleen uuden Maidenin paidan ja aikoo Tuskailla viikonloppuna 8) Ootteko sillon liikenteessä, vähän olis iksu kun ei teitäkään oo nähnyt vähään aikaan.
:h: Samoin! Mä oon viikonlopun töissä, mies Savonlinnassa töissä la-yöhön asti, joten hiljaista on. Iltarientoihin vois ehkä ottaa pienissä määrin osaa, mutta sen näkee vasta viikonloppuna.

Ninni- pahoittelen, 1,5 viikon päästä olemma Lohjalla :( Lahjan saat kuitenkin!

KID- pistäisitkö mulle mutanaamio- kuvan? :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
PerttiMakimaa

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Skootteri tuli!! :mrgreen: :h: :h: :h: :mrgreen:

Terve poika. Pituutta 90 cm, paino 43 kg. Isin pitää ruveta käymään taas salilla, että jaksaa sitä kanniskella..
Eikös ole perinteisempää _ajaa_ niillä? :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:Eikös ole perinteisempää _ajaa_ niillä? :shock:
Jos kämpän ohittava paskaviemäri laskee lopulta mereen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bluntly kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Eikös ole perinteisempää _ajaa_ niillä? :shock:
Jos kämpän ohittava paskaviemäri laskee lopulta mereen?
Nyt kyllä kadotin punaisen langan (tm).
:?
Sheetlord

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Eikös ole perinteisempää _ajaa_ niillä? :shock:
Kuivalla maalla? Voi olla aika hidasta tuo eteneminen..
PerttiMakimaa

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Eikös ole perinteisempää _ajaa_ niillä? :shock:
Kuivalla maalla? Voi olla aika hidasta tuo eteneminen..
Ehkä veden mainitseminen skootterin etuliitteenä olisi pitänyt minut paremmin kartalla. Meinasitko siis kantaa skootterisi rantaan asti? :)
Sheetlord

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Meinasitko siis kantaa skootterisi rantaan asti? :)
Een.. tähän saa lisävarusteena rakettimoottorin

Kuva
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihana ilma! Ei oo kyl tekosyitä laistaa kuntosalireissustakaan tänä aamuna.. Kahteen vasta töihin. Love it. Muutenkin asiat aika ookoosti. Suorastaan peloittavaa paikalleen loksahtelua havaittavissa. Hitsi, olispa ihanaa päästä Tuskaankin. Noh, Jalometallia ootellessa..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KiirasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuskaan olisi W.A.S.P. korkeintaan kutsunut mutta kun sateet jatkuvat niin eiköhän perruutuksia tule ja lippuja jakoon, kamoon sokeripalat!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin