Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ruokatunnilta tarttui mukaan pussillinen herneitä. Kesä, Kesä!!! On muuten hyviä! Ne on hyvä vetää naamaansa täällä töissä, iltapäivällä voi päästellä paukkuja märkäpuvun sisään. Meen duunin jälkeen merelle ajamaan aaltoja. Harmajalla pitäisi korkeimmat yksittäiset aallot olla 2,4m! Luvassa siis pitkiä ilmalentoja monta litraa nieltyä merivettä! :ohyeah:

Edit: Litra herneitä on aika vähän, olisi pitänyt ostaa kaksi.
Älä löi! En ole hurrit!
Sheetlord

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Täällä on näköjään yksimielinen ( o Y o ) eli rintama (hello pats!) Itsekin olen tässä kallistumassa sille kannalle, että kiristetään ruuvia pikkuisen.

Liikunta, stressi pois ja lämmin maito illalla ovat jo tuttuja, mutta onko kenellään mitään muita hyviä keinoja unettomuuden hoitoon?
Kimmen kirjoitti:iltapäivällä voi päästellä paukkuja märkäpuvun sisään
Tuota parempaa on ainoastaan kuivapuvun sisään piereskely. Joskus on meinannut pudota regu suusta kun päästää järkyttävät päräytykset ja miettii kikattaen että kuuliko kukaan?
PerttiMakimaa

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Sen ohimenneen kämpän välittäjä soitti. Tiedusteli varovasti nurkan takaa, olisiko mahd lyödä hintaero-näkymys keskeltä halki? Suoraan sanoen ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa kaivaa kuvettaan vain siksi, että joku "jäkökaltio" saisi säilyttää kasvonsa - vaikka kyse onkin pienestä summasta koko kauppahintaan nähden. Ihme vitun touhua.
Mitä hiton skitsoamista?

Tarkistitko jo oikean hintatason ko. alueella "asuntojen hinnat laskee" ketjusta?

Saisit ehkä lisäammuksia hintataisteluun.

Asuntokauppojen suurimmat ongelmat taitavat olla ihmiset, kuten on monessa muussakin asiassa.

Edit:
http://asuntojen.hintatiedot.fi/
Bliss

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti: Liikunta, stressi pois ja lämmin maito illalla ovat jo tuttuja, mutta onko kenellään mitään muita hyviä keinoja unettomuuden hoitoon?
Keksi joku juttu, jonka takia on p-a-k-k-o pysyä hereillä Takaan, että nukahdat.
ninnithequeen

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää lähtee nyt kohti Keski-Suomea. Pitäkäähän paikka pystyssä. :yo:

PS: Suvinen, sun puhelin saattaa soida muutaman tunnin päästä :twisted:
Sheetlord

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:http://asuntojen.hintatiedot.fi/
Ei löydy, tarkistin. On ns. haja-asutusalueella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pureskelin pitsan asemasta huuliani ruokatunnilla, nyt hankaluuksia juoda kahvia. Kohta voi kuulua kuorsaus työpisteen ääreltä jos veren kofeiinipitoisuus laskee ihmismäiselle tasolle.

Ai niin, kuorsaako meikäläinen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Ai niin, kuorsaako meikäläinen?
Mistäs sen tietäis, kun aina valitetaan mun rummutusta, håmåt!

Millos sä possu meet tuskailemaan huomenna? Mä meinaan jo ekaa pändiä mennä katteleen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Millos sä possu meet tuskailemaan huomenna? Mä meinaan jo ekaa pändiä mennä katteleen.
Tuskin ehdin Hatesphereen, mutta Moonsorrow ainakin. Riippuu kuinka kauan menee jonossa ja tippuuko nakkeja huomenna iltapäivällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:http://asuntojen.hintatiedot.fi/
Ei löydy, tarkistin. On ns. haja-asutusalueella.
Aijuu, siitähän oli puhettakin.

Minusta hyvä ohje asuntokauppoihin on, että asunnot eivät maasta ole loppumassa. Joten pysy tiukkana.

Tuossa palvelussa on ilmeisesti vain kolmen suuren kiinteistönvälittäjän kohteet (ainakin Huoneistokeskus).
Sheetlord

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tuossa palvelussa on ilmeisesti vain kolmen suuren kiinteistönvälittäjän kohteet (ainakin Huoneistokeskus).
Saisivat kyllä tilastoida ja julkaista kaikkien välittäjien ja myös yksityisten kauppiaiden toteutuneet kauppahinnat. Tuskin se kaikkea "löysää" puhaltaisi nykyisistä pyyntihinnoista pois, mutta hurjimmalta röyhkimyksiltä se ainakin veisi puhkun purjeista. Toisaalta, onhan se maan kaikkien pankkien ja kiinteistönvälittäjien etu, että hinnat jatkavat nousuaan.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Helsinki voitti kiistan Sipoon lounaisosien valtaamisesta. Mua jotenkin vituttaa koko homma. Mielestäni on äärimmäisen epäoikeudenmukaista tuosta noin vain tulla toisten tontille. Helvetin ryssät! :grr:
Älä löi! En ole hurrit!
Vihtahousu

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Millos sä possu meet tuskailemaan huomenna? Mä meinaan jo ekaa pändiä mennä katteleen.
Tuskin ehdin Hatesphereen, mutta Moonsorrow ainakin. Riippuu kuinka kauan menee jonossa ja tippuuko nakkeja huomenna iltapäivällä.
Mulle taas Moonsorrow ole niin tarkkaa mutta kyllä Hatesphere olis nähtävä, täsä poikien yksi "hidas" piisi :twisted:
Edith

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tiedossa tuskaa. Lykännyt ja lykännyt, mutta nyt mun on mentävä kirjaston atk-neuvojan luokse kyselemään neuvoja skannerin käytöstä. Mulle siis niin tullaan nauramaan, kun oon niin pihalla. Ja sit mun tuurilla siellä tietty on paikalla se atk-neuvoja, jota vuonna 2000 lähes lähentelin bileissä, joissa sain ilmasta viinaa (paljon!) ylioppilaskunnan rahoilla. Mua pelottaa ja hirvittää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kimmen kirjoitti:Helsinki voitti kiistan Sipoon lounaisosien valtaamisesta. Mua jotenkin vituttaa koko homma. Mielestäni on äärimmäisen epäoikeudenmukaista tuosta noin vain tulla toisten tontille. Helvetin ryssät! :grr:
Ei se maa-alue mutta ne miljuunat veroeurot!
Voidaan majoittaa muualta lisää, syrjäytyneitä ja somaleja tänne hesaan!
Ruotsinkieli vaan nyt kukoistaa sit paremmin kun ei meitä ryssiä ole siellä sähläämässä. :igor:

UUUUH!!!

Ja Edith, menneitä ei pidä surra..
Mut jossain ilmaista viinaa, niin ilmoittele meillekin..
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:http://asuntojen.hintatiedot.fi/
Ei löydy, tarkistin. On ns. haja-asutusalueella.
Saatan tietää yhden keinon. Voi kysellä YV:nä!
Sheetlord

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Edith kirjoitti:se atk-neuvoja, jota vuonna 2000 lähes lähentelin bileissä, joissa sain ilmasta viinaa
Kuule sie neiti. Tuosta on seitsemän vuotta aikaa. Jos mä en kykene muistamaan seitsemän vuotta erosta, miltä ex-vaimo näytti, tuskin tuo ihminen muistaa sinua :D
Vihtahousu

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:http://asuntojen.hintatiedot.fi/
Ei löydy, tarkistin. On ns. haja-asutusalueella.
Eikös Tamperse ole kokonaan semmoista aluetta :wink:
Vai olikosse vitsi ihan tuulesta T ole kaapunki EU-sääntöjen mukaan!!
Pyry-Matias

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti: Vai olikosse vitsi ihan tuulesta T ole kaapunki EU-sääntöjen mukaan!!
Erikoistalousalue Espoo on muuten vielä maalaisempi. Niillä ei ole edes keskustaa 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pyry-Matias kirjoitti:Erikoistalousalue Espoo on muuten vielä maalaisempi. Niillä ei ole edes keskustaa 8)
Espoo ei tarvitse keskustaa kun niillä on minut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Edith kirjoitti:sain ilmasta viinaa
Melko kosteat bileet, jos tämä pitää paikkansa. Olisit käyttänyt hengityssuojainta.

Mutta ratkaisu ongelmaasi: sillä se lähtee millä on tullutkin, eli kiskaise päälle reilu suojakänni ja pane haisemaan!
didi

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja didi »

Terveisia Mallorcalta!

Taalla on KUUMA! Meitsi on ihan papu. Pelottaa huominen paluu arkee, muuttaminen jne. Ollaan saatu ikavat ajatuset taka-alalle, ja olemme pystyneet nauttia lomasta taysin siemauksin.
SikaMika

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

didi kirjoitti:KUUMA papu Pelottaa taysin siemauksin.
Joojoo, mutta kumpi tuon sun allekirjoituksesi on väsännyt, Li vai Po?
Vihtahousu

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tästä se alkaa, nyt pakkailen&sekoittelen juomia sekä valitsen vaatteita huomista varten. Let the be TUSKA tomorrow :twisted:

(prkl avatkee sit tuska-perjantai uudeks vkp-ketjuks, thx)
prosessi

Re: Torstai Tuskan Parahdusta Täynnä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vihtahousu kirjoitti:Let the be TUSKA tomorrow :twisted:
Minä kun juuri toivoin, että tuska tulisi vasta viikon päästä eikä huomenna, mutta teitä väärintoivojia taitaa olla enemmän. :(
Vastaa Viestiin