Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Perjantai

Voisit pysyäkin poissa vittuilemasta siitä
10
100%
 
Ääniä yhteensä: 10

SikaMika

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Meillä on tummaa Velkoa tölkinmuotoisessa astiassa ja Dimmu Borgiria ympyränmuotoisella cd-levyllä.
Eihän :shock:
Kuinka omaperäistä.

Älä ammu viestintuojapianistia, en minä noita ole itse muotoillut. Tosin olen uudelleenmuotoillut molempia mainittuja artikkeleita historian saatossa.

Syön muuten paraikaa ei-tonnikalan muotoista tonnikalaa.
Bliss

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Syön muuten paraikaa ei-tonnikalan muotoista tonnikalaa.
Söin juuri pizzan muotoisen pizzan. Nyt ajattelin mennä kokolailla muodottomaan suihkuun.
SikaMika

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Syön muuten paraikaa ei-tonnikalan muotoista tonnikalaa.
Söin juuri pizzan muotoisen pizzan. Nyt ajattelin mennä kokolailla muodottomaan suihkuun.
Muodokkaan sinun änkeminen muodottomaan suihkuun kuulostaa samalta kuin yrittäisi työntää neliön muotoista palikkaa ympyränmuotoiseen koloon. Äskeisessä lauseessa oli kaikki hyvän lauseen ainekset, kuten muodokkuus ja jonkin työntäminen koloon, ja silti onnistuin kirjoittamaan siitä noin kömpelön. Joka tapauksessa onnea suihkuyritykseesi!
slam

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja slam »

painella varmoon vuotehelle. öitä mussut
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kotona taas. Tänään on miljuunan työhomman lisäksi valittu meidän kotiin kalusteet, pientä yksityiskohtien hiomista ja mietintää vielä, ens viikon alussa lähtee tilaus vetämään. Pikkasen tuntuu ressi helpottavan syystä tai toisesta, jospa nämä jutut tästä lähtee aukeamaan.

Beddikselle onnea! Irmeliannelille jaksuja töissä. Mitäs teet huomen illalla? Mä oon yhden illan kesäleski, pitäiskö vihdoin viimein nähdä? Soittelen huomenna, oon 9-14 duunissa ja sit ratsastan oman, mutta illemmalla!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kreitsu kirjoitti::pikkugee:
Katselin sinun innoittamana Hostel part II ja nyt tunnen pahaa oloa tuosta hymiöstä (lojuhan se koneella, mutta en ole oikein jatko-osien ystävä).

Haluat kikkelisi miten???
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Irmeliannelille jaksuja töissä. Mitäs teet huomen illalla? Mä oon yhden illan kesäleski, pitäiskö vihdoin viimein nähdä? Soittelen huomenna, oon 9-14 duunissa ja sit ratsastan oman, mutta illemmalla!
Joo! Heräilen joskus varmaan kolmen pintaan, sit menee muutama tunti siinä ihmismäistyessä ja muissa hommissa. Oon kyl sopinu ett nähdään yhden kaverin kanssa torilla tai jossain illalla, mut haitanneeko tuo välttis mittää?? Pääasia ett SUAKIN joskus näkis! :) Kiva kuulla ett stressi alkaa helpottaa!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ohan se jo PERJANTAI hä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Joo! Heräilen joskus varmaan kolmen pintaan, sit menee muutama tunti siinä ihmismäistyessä ja muissa hommissa. Oon kyl sopinu ett nähdään yhden kaverin kanssa torilla tai jossain illalla, mut haitanneeko tuo välttis mittää?? Pääasia ett SUAKIN joskus näkis! :) Kiva kuulla ett stressi alkaa helpottaa!
Jees! soitellaan. Huomenna vois olla mun vapaa ilta :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin