Lalalalalalalalauantaiii

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hahaa, ihan kännisssä! Vedettiin yön läpi pokeria, äsken kävin pyörimässä Tuskan mäissä ja manniköissä. Tulin himaan ja laitoin pomolle 6-sivuisen tekstiviestin jossa haukuin uuden esimieheni. Lupasin seisoa ssanojeni takana, joten ensi viikolla on jännä työviikko edessä. Mä en pidä kyräilystä ja mulle ei vittuilla, lähdetään nyt vaikka siitä...
Sheetlord

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Just kotiuduin harrastuksista. Koko päivän plutannut, mutta silti kurkussa outo janon tapainen tunne. Auttaisikohan kylmä longero?

kluk
kluk
kluk

AHH!

Auttoi se! Avataas toinen!
SikaMika kirjoitti:Mä en pidä kyräilystä ja mulle ei vittuilla, lähdetään nyt vaikka siitä...
Ihailtavaa, että uskalsit esittää asiasi kännissä tekstiviestillä :)
SikaMika

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sheetlord kirjoitti:Just kotiuduin harrastuksista. Koko päivän plutannut, mutta silti kurkussa outo janon tapainen tunne. Auttaisikohan kylmä longero?

kluk
kluk
kluk

AHH!

Auttoi se! Avataas toinen!

Koira!


En saanut välitöntä palautetta antamastani responssista, ilmeisesti sanomani otetaan vastaan ajan kanssa. Pakastepizza kohta kupolissa, järkyttävän lujaääninen Hypocrisy koettelee korvakäytävieni karvoitusta hellästi, luulen että sammun sänkyyni baariin lähdön sijasta...
SikaMika

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En jaksa lukea teidän typeriä viikonpäiväpostauksianne, ette varmaan tekään.

Vittu soikoon, mä olin viime vuonna kera Melnaissin ja hänen miehensä katsomassa Nosturissa Hypocrisya,ja kyllä perkele soikoon toimikin! Mr. Tädktrenin bändi vokalistin laajan äänialan turvin teki lähtemättömän vaikutuksen, lähtisin milloin tahansa ottamaan revanssin. Otan pienen välikuoleman, jos tästä vielä herään niin katselen baariin lähtöä uusin silmin - olettaen sen tapahtuvan tänään...



Hrraaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhh!!!


P.s. M.r. Jugi ja alle vuoden ikäinen mini-Jugi nostattivat tänään Tuskanporttifiilikset kattoon. Uusi sukupolvi lähtenee jo ensi vuonna Roskildeen haistelemaan rock-tuulia, noin minäkin tulen mahd. tulevat lapseni kasvattamaan - mahdollisimman vapaasti mutta typerryttävään humalaan juottaen. Who's ur daddy?
SikaMika

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:En jaksa lukea teidän typeriä viikonpäiväpostauksianne, ette varmaan tekään.

Vittu soikoon, mä olin viime vuonna kera Melnaissin ja hänen miehensä katsomassa Nosturissa Hypocrisya,ja kyllä perkele soikoon toimikin! Mr. Tädktrenin bändi vokalistin laajan äänialan turvin teki lähtemättömän vaikutuksen, lähtisin milloin tahansa ottamaan revanssin. Otan pienen välikuoleman, jos tästä vielä herään niin katselen baariin lähtöä uusin silmin - olettaen sen tapahtuvan tänään...



Hrraaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhh!!!


P.s. M.r. Jugi ja alle vuoden ikäinen mini-Jugi nostattivat tänään Tuskanporttifiilikset kattoon. Uusi sukupolvi lähtenee jo ensi vuonna Roskildeen haistelemaan rock-tuulia, noin minäkin tulen mahd. tulevat lapseni kasvattamaan - mahdollisimman vapaasti mutta typerryttävään humalaan juottaen. Who's ur daddy?
Nopea edit: alle vuoden ikäisiä muksuja ei juoteta humalaan, ei edes Tuskassa. Tarkoitin jotain muuta sanoillani...
Mulli75

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kesän ensimmäiset grillituotteet nautittu tämän viikon aikana. Loman viimeinen viikko lähestyy. Ajatuksissa takoo lapsuudesta asti tutun kaverin uhmakas käyttäytyminen ja vakava onnettomuus juhannuksena, josta hän selvisi aivotärähdyksellä, katkenneella hampaalla, mustalla silmällä ym. pienemmillä vammoilla ja ruhjeilla. Henkikin olisi voinut mennä. Uhma jatkuu edelleen aikuisella ja lähimmät seuraavat sivusta huolestuneena kun järkipuhe ei auta.
Vastaa Viestiin