Lalalalalalalalauantaiii

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Quarter

Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Quarter »

på lördagen gehen wie.. Eli lauantai. Mitä tehää?

Moon töis. Chatin kassakoneella. Rok
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ainiin, se on lauantai! Mäkin oon töissä. Kuus ja puol tuntii viä. Erittäin rauhallista ollu tähän asti, kunpa ois loppuun saakka. Voihan vitsit, tänään olis sitten Pain ja W.A.S.P -päivä!! Jotkut onnelliset hengaa siellä..
Quarter

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Quarter »

irmelianneli kirjoitti:Ainiin, se on lauantai! Mäkin oon töissä.
Mitäs duunia sää teet?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tänään sitten karautetaan seinäjoelle jotta sieltä voi sitten jatkaa anopin sukujuhlille sunnuntaina. ei kyllä yhtään ne juhlat kiinnostaisi. onneksi tulee formulaa, eli pitää lähteä aikaisin pois sieltä että ehtii katsoa kisat :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Quarter kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ainiin, se on lauantai! Mäkin oon töissä.
Mitäs duunia sää teet?
Valvon että sairaala pysyy pystyssä, ja vastailen välillä puhelimeenkin. Toisin sanoen olen ihmishenkienpelastaja, maailmanpelastaja suorastaan.

Voi viude, sieltä sitä soiteltiin hilpeinä P.S.K Kaupunnin edestä mua kaljalle.. Joo varmaan joo. Byyääh.
Quarter

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Quarter »

[quote="irmelianneli]
Toisin sanoen olen ihmishenkienpelastaja, maailmanpelastaja suorastaan.
[/quote]
Hähä. Mä teen si vastapuolelle hommia :twisted: Mä juotan ihmisiä sairaalakuntoon täälä :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä paistelee jo aurinko! Tekis mieli mennä ulos. Ei väsytä kyllä tippaakaan. Kumma homma. Mutta alkaa aika käydä pitkäksi. Tekis mieli kaljaa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tulisivat ny jo saatana, että pääsis kotiin. Ei tee enää ees mieli kaljaa.
Bliss

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Bliss »

*haukotus*
Jos sitä sitten vääntäytyis kampaajalle ja meikkiin... Edes jonkinlainen valheellinen illuusio kauneudesta. Miksi naimisiinmenosta pitää tehdä näin hankalaa, että syyttömien osapuolten pitää nousta ylös het puolenyön jälkeen :apuva:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei sitten kyennyt nukkumaan, voipi tulla väsy illemmalla juhlapaikalla. No naula jalkaan ja kengät päähan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja slam »

maallakin hiljaista nukkua, mutta meren äärellä nukkuu makeasti ja ainakin lämpötilat kohdillaan huushollissani on jatkuvasti se 26-27... aik moist vittuilua.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huomenta! Nukuin ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin melkein yhdeksään - lomalomalomaloma!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Taas olis postilokerossani muutama kymmenen juttua vailla tekijää. Kyl tää on melkoista liukuhihnatyötä kesäisin. Keskivaikea herätys, joka tietää kolmen vartin päikkäreitä jahka kotiin ehdin.

Huomenta...ja banaanilaivalla pois.

McJanne, sulla taitaa olla eniten röhnää tossa alapalkissa, niinku kaikki kahdeksan. Aika hifiä 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hello -

Eilen ämmäin kanssa kova yritys tyhjentää baarikaappia; yritykseksi jäi mutta parit hyvät drinksut sai väännettyä. Ja edelleen 0 tupakkaa, vaikka kaikki muut polttivatkin (*ylpeä*). Ajoissa sänkyyn, tosin miehen veljen ja sen avovaimon sohvalle kun asuvat 5 min mun työpaikalta ja olin vaimokkeen kanssa pippaloissa..

.. ja mies taas toisaalla veti päätä täyteen niin että tärisi tänne asti! Klo 3-4 yöllä tuli jonkun kielisiä viestejä.. Mä taidan olla täys nainen kun mua ei tod. haluta kuulla minkä nimisten työkamunaisten ym. on menossa kenenkin huoneeseen jatkoilla ja kuinka kännissä kaikki on ja hirmu kivaa. Jätkä meni sinne töihin! Löin äsken luurinkin korvaan kun krapulapäissään rupes heti avautumaan kun piruilin vähän.

Vitut. Toivottavasti sillä on järkyttävä krapula. Joutuu nimittäin tänään olemaan koko päivän oopperajuhlilla ja iltamyöhällä vielä ajamaan sieltä kotio. Kjäh, suffer.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kohta omiin polttareihin.

Pelottaa ja tärisyttää.... On vähän krapula. Kai mie saan korjata yhdellä sidukalla? Saanhan?? Jookos??? JIPPIIIIIII!!!! Kiitos Kity, I love you all (to death)
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Nip »

1108 kirjoitti:Kohta omiin polttareihin.
Mitkäs ne sellaset polttarit on joista tietää etukäteen... tietty jos on vika vkonloppu niin sitten voi aavistaa... tosin jos sitten vielä alkaa lauantaina miettiä et onkohan ne tulossa niin...

Mut hyvät polttarit!

Itse menen polttareiden rääppiäisiin juomaan ylijääneet viunat pois.

Kuva
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Vihtahousu

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aletaan ottaa, siis heräsin äsken.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:Aletaan ottaa, siis heräsin äsken.
Ottakaa sit oikein kunnolla!

Mieskin on rauhoittunut, nyt ollaan taas jo pus-pus- asteella. Mä oon niin helppo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1. YOUZHNY, Mikhail (RUS) 1.55
2. NIEMINEN, Jarkko (FIN) 2.40

Noilla lähdetään liikkeelle Centrebetin mukaan. Venakkohan on syöttövolleypelaaja, joka on loistanut nyt keväällä. Listasijoitukset eivät noin selvää suosikkiasemaa puolla, etenkin kun Jarkko on nyt ruoholla pelannut erityisen hyvin. Jännä peli anyways 8)

Tammelan torilla oli kuhina päällä. Lohiateria maksoi itsensä, kaikki kahdeksan rysselin ruplaa.
didi

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja didi »

Muuttolaatikot haettu. Mieli ei olekaan maassa.. vielä. Olen täysin järkyttynyt, kaksi ystävätärtä, molemmat kihloissa, toinen menossa elokuussa naimisiin, ovat eronneet kihlatuistaan. Heinäkuun polttarit muuttuivatkin erobileiksi. Vaikka on harmi, etteivät suhteet onnistuneet, niin positiivista on se, ettei meidän kenenkään tarvitse nyt surra yksin, voidaan surra yhdessä.

Mulla on niin liikaa tavaraa täällä. Vanhemmat pyörtyvät, kun pyyhällän sinne maanantaina laatikoiden ja vaatteideni kanssa *pudistelee päätä* Täytyy aloittaa pakkaaminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Taas olis postilokerossani muutama kymmenen juttua vailla tekijää. Kyl tää on melkoista liukuhihnatyötä kesäisin.
Sarjoita sarjoita! Sitä paitsi kesä on hyvä syy mennä itse käymään jokaisella rikospaikalla, varsinkin jos talon autoissa on ilmastointi.
Pyry-Matias

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Sarjoita sarjoita! Sitä paitsi kesä on hyvä syy mennä itse käymään jokaisella rikospaikalla, varsinkin jos talon autoissa on ilmastointi.
Usein nyt kesällä oon yksin töissä ja vastuussa koko putiikin vitaalisuudesta. Tarttis kunnolla aikaa ja ison porukan, et kandeis aloittaa projekti. Työn mielekkyyshän tässä kärsii, ei mua joku talon selvitysprossa kiinnosta. Tekee sen verran duunia, et on itse tyytyväinen ja hiukka ylpeäkin 8)

Yks kyynistynyt työkaveri tokaisee välillä, et: "Tällä palkalla tulee tällasta jälkeä." 8)
Vihtahousu

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

waspiin 1h 48min!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Suvinen kirjoitti:
didi kirjoitti: Olen täysin järkyttynyt, kaksi ystävätärtä, molemmat kihloissa, toinen menossa elokuussa naimisiin, ovat eronneet kihlatuistaan. Heinäkuun polttarit muuttuivatkin erobileiksi. Vaikka on harmi, etteivät suhteet onnistuneet, niin positiivista on se, ettei meidän kenenkään tarvitse nyt surra yksin, voidaan surra yhdessä.
Täähän on tää niin perinteinen domino-efekti.. kuinka monesti onkaan käynyt niin, että kun läheisestä kaveripiiristä yksi pariskunta eroaa, seuraa puolen vuoden sisään useampikin ero. Kohta on koko vanha pariskuntaporukka hajallaan. Usein on tullut mietittyä, mikä tähän on syynä: sekö, että kun yhden kulissit romahtavat, alkavat muutkin kyseenalaistaa suhteittensa toimivuutta? Jos se yksi pariskunta ei eroaisi, eroaisivatko muutkaan, vai tapahtuisivatko erot jokatapauksessa.. ehkä vain eri järjestyksessä?

( Myös omassa kaveripiirissä tapahtunut tänä keväänä sinkkuuntumista. Taisin aloittaa taas buumin, tahtomattani :? )
Ehkä totta, mutta..
Sama homma taitaa olla tenavien hankkimisen suhteen. Pakko sit tehä itekin kun muutkin tekee! Ja asunto. Vuokralla ei voi asua, kun toisilla hei sentään on OMAT lukaalit.

Ei ymmärrä. Mä en muutenkaan tajua ihmisiä, jotka tarvittee siihen omaan olemiseensa niin hirveesti tukea ja muita ihmisiä, jotteivat osaa ite ees hengittää. Tulee mieleen sellanen 2vlasten lelu, perässä vedettävä ankka. Kuvaa hyvin just tollasia ihmisiä. Poks.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
bedlam

Re: Lalalalalalalalauantaiii

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Heräsin sitten puol viis! Tulipa käytyä juoppoilemassa, pään jomottaminen loppui tunti sitten. Krääh!
Vastaa Viestiin