Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Hernerokka paikoitellen, kun tulin töihin..
Eli se eka tpk, juna kun saapuu tänne klo 3.02 niin sillä sitä joutuu töihin tulemaan, ellei autoile.

Ihana päivä näyttää olevan tulossa, ja vastahan tässä on tehty töitä 1,5 tuntia.. pois puolen päivän jälkeen. En valita en.. =)
Rahkapussi

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Huomenta!

GEORGE MICHAEL OLI IHANA :h: En muista, milloin olisin tanssinut niin paljon, kuin eilen Hartwall Areenalla. Kyllä se Yrjö Mikael on aika kettu viihdyttämään...
didi

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja didi »

Toka tpk.

Ihan kuin kukaan ei olisi tehnyt mitään töitä minun ollessani lomalla. Nice.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta vain kaikille! Oli kyllä taas niin rankka, mut oikeestaan ihan hauska viikonloppu. Nyt kai alkaa olee jotenkuten hengissä, mut oon saanu jonku ikävän kesäflunssan kurkkukipuineen hankittua. No johan on vallan mukava pihistä asiakkaille, jos semmosia sattuu jossain vaiheessa tulemaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Työpaikalla. Roppa kasassa ja ajatukset solmussa.
sipsi kirjoitti:Oli kyllä taas niin rankka, mut oikeestaan ihan hauska viikonloppu..
Annetaan tälle kuitti. Nyt meen metsästää kahvia tuolta jostain...
Bliss

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äh. Olisin voinut olla lauantaina ihmetelemässä Johnny Winteriä, mutta jouduin puuhastelemaan häissä :?
Onks kamalaa, jos ei enää koskaan vastaa yhteenkään hääkutsuun myöntävästi?
Sheetlord

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Onks kamalaa, jos ei enää koskaan vastaa yhteenkään hääkutsuun myöntävästi?
Naah... ellei kutsu tule kosinnan muodossa sulhaslisensiaatilta tai -kandilta.
Pyry-Matias

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NomenNescio kirjoitti:...pois puolen päivän jälkeen. En valita en.. =)
Työkaverit sun muut käyttävät tätä perustelunaan. En ole koskaan ymmärtänyt tämän olemusta. Siis että tullaan mahdollisimman aikaisin töihin, niin totta munassa sitä pääsee sit aikaisemmin. Itse tulisin mieluiten ysiin töihin joka päivä, myöhempäänkin - tämän nykyisen kasin sijaan. Mitä tavoiteltavaa on päästä puolen päivän jälkeen ja painottaa, et sit on koko päivä aikaa touhuta? Päivässä on edelleen 24 tuntia, ja itse valitsen virkeyden.

Huomenta!
Bliss

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onks kamalaa, jos ei enää koskaan vastaa yhteenkään hääkutsuun myöntävästi?
Naah... ellei kutsu tule kosinnan muodossa sulhaslisensiaatilta tai -kandilta.
Niihin tulen vastaamaan ehdottoman kieltävästi joka tapauksessa :D
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Pyry-Matias kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:...pois puolen päivän jälkeen. En valita en.. =)
Mitä tavoiteltavaa on päästä puolen päivän jälkeen ja painottaa, et sit on koko päivä aikaa touhuta? Päivässä on edelleen 24 tuntia, ja itse valitsen virkeyden.

Huomenta!
Kesällä kun ei väsytä.. on niin valoisaa.
Ja iltapäivällä voi vaikka mennä ottamaan aurinkoa, mikä ei enää onnistu myöhemmin. Sitä paitsi pidän aikaisista aamuista, ei ole kiire eikä hösä mihinkään ja saa herätä rauhassa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeee. Viikko vielä ja sitten alkaa loma.
Järvenpään Puistoblues oli taas yhtä hyvä kuin ennenkin.
Billy Boy Arnold&Jodu Williamsilla oli laaduksat blues/rock musaa ja Keb Mo:n tahdissa oli fantasista jammailla. Musiikki oli ihanaa, groovaava soul/rockkia ja vanha rockvaari oli extaasissa lavan vieressä.
J.Karjalainen Länne Jukka oli vähän liikaa. Banjo musiikki sopii paremmin tuonne kullankaivajien piiriin kuin Blues festareille, mutta tulihan tämäkin kuunneltua.
Johnny Winter oli kuin haamu menneisyydestä, mutta kitaraa osasi vielä käsitellä ja meno oli aika hyvää.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei oikein työnteko maistu, jos keskittyisi kahvinkeittoon ja postien järjestelyyn.

Ja viinaa en juo ennenkuin ensikerralla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eilen oli ristiäiset, kivaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pyry-Matias kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:...pois puolen päivän jälkeen. En valita en.. =)
Itse tulisin mieluiten ysiin töihin joka päivä, myöhempäänkin - tämän nykyisen kasin sijaan. Mitä tavoiteltavaa on päästä puolen päivän jälkeen ja painottaa, et sit on koko päivä aikaa touhuta? Päivässä on edelleen 24 tuntia, ja itse valitsen virkeyden.

Huomenta!
Huomenta. Samoilla linjoilla kanssanne täysin.

En ole virkeä, hieman krapulaisen oloinen ennemminkin. Nyt jää kyllä aamulenkki väliin, iskee pian sydänlihastulehus. Puuhailen kotona yleishyödyllisiä askareita ja sitten kahdeksi töihin. Täällä on helle, istun paita märkänä tässä ja juon kahvia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen tainnut onnistua hankkimaan nuhankin jossain välissä, on tämä rankkaa.

Taidan lähteä tänään viipottamaan aikaisemmin töistä ja sulkeutua saunaan pariksi tunniksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Nyt alkoi hiki valumaan, vaikkei ees tee mitään. Söin äsken lounaan, nyt tärisyttää.
slam

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja slam »

Sain olla Gattaca. :lol: 74 tänä vuonna täyttävä isäni ja äitini kanssa olin löyttiksen kassalla. Vanhemmat ostivat setin ja meitsi seisoi taustalla verkkareissa ja virttyneessä paidassa.

Katselin kassaneitiä muutaman kerran "merkitsevästi" (kolmesti ja himoitsevasti) hieman se kieppui tuskissaan tuolissaan. :lol:

HALUUN HÄRÖILLÄ 8)

kahvi putosi--- juontia... sisällä 25 ja ulkomittariin paistaa aurinko... liekö hiippailisi ulos, jaksaisi vaan yksin temmeltää :P
Pyry-Matias

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täällä kun on näin kesällä yypervähän porukkaa eikä kukaan kirjoita just mitnnn, niin mulla on koko ajan sellanen olo, et oon ihan elämätön vässykkä palstalla aikaani viettäessäni. Et niinku ne, jotka ei kirjoita, niil ois enempi laiffii 8)

Vittu, en halua olla vässykkä, kirjoittakaa enemmän! Ei mun työaikakaan kulu enää millään 8)
ninnithequeen

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Terveisiä täältä Saarijärveltä :yo:

Hyvin alko: autosta katos ohjaustehostin Vaajakosken kohalla, sitte alko nesteet valumaan pihalle ja nyt se saakutin romu seisoo tuolla korjaamon pihalla. Jeejee.

Loistavat ilmat, loistava ruoka, loistava seura, tästä ei loma autonpaskaa lukuunottamatta parane :]
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä veikkaan, että munkin työvuoro kuluu tänään loputtoman hitaaaaasti. Onneksi se on sentään lyhyt, vain 7h. Ugh. Tein evääksi hirveän kasan salaattia, fetajuustoa, raejuustoa, munakasta.. Nyt loppu hiilarimättö (ja kaljankittaus). Tää viikko saa olla VHH, pelekkää protskua ja rasvaa. Oon sit loppuviikosta hoikka ja hehkeä, kun rinssini valkealla ratsulla saapuu etelästä, (yeah right).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Niba »

1. lomapäivä..
Se siitä..
Viikonloppu jotenkin rankka..
Toipumista tiedossa
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voihan bärssi että väsyttää. Yöllä liskot mekasti, joten sain nukuttua vain 01-03.30 ja lopun aikaa vaan pyörin sängyssä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pyry-Matias kirjoitti: Ei mun työaikakaan kulu enää millään 8)
No voinhan tietysti tulla sinne Tampesteriin tekemään pari luovaa rikosta, ettei poliisien aika käy pitkäks. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja aasi »

sipsi kirjoitti: No voinhan tietysti tulla sinne Tampesteriin tekemään pari luovaa rikosta, ettei poliisien aika käy pitkäks. 8)
Hys! Al Kitinä -verkoston iltapäiväinen pommiattentaatti vielä paljastuu!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Sumuista aurinkoa maanantai-aamuna

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

sipsi kirjoitti:sinne Tampesteriin tekemään pari luovaa rikosta, ettei poliisien aika käy pitkäks. 8)
Eiku nyt ongelma ois tauotus 8) Jos meinasit pössytellä renkaita assan edustalla, niin eip kiinnosta 8)
Vastaa Viestiin